سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی که مرتبط با سازمان ثبت اسناد و املاک می باشد، بهترین محل برای استعلام قانونی بودن فعالیت یک شرکت مهاجرتی می باشد. سپس در صفحه ی باز شده، در قسمت لینکهای مرتبط برای دریافت کدفراگیر اتباع خارجی حقیقی، روی سامانه ثبت نام کد فراگیر ویژه اتباع خارجی، و برای دریافت کدفراگیر برای اتباع خارجی حقوقی روی سامانه ثبت نام کدفراگیر ویژه شرکت های خارجی کلیک نمایند. امروزه افراد زیادی قصد مهاجرت به کشور های مختلف بر اساس شرایط خود را دارند و ثبت شرکت مهاجرتی، امکانیست که در صورت داشتن آگاهی و علاقه لازم به آن، می توانید به آن روی بیاورید. شخصیتهای حقوقی در مقابل شخصیتهای حقیقی قرار میگیرند و تعریف متفاوتی از شخصیت حقیقی که وابسته به تنها یک فرد است، دارند. امروزه بسیاری از افراد در کشور های مختلف به دلایل تحصیلی، کاری و .. قصد دارند تا به کشوری خاص مهاجرت کرده و برای همین به شرکت هایی که در این حوزه فعالیت می کنند، مراجعه می کنند. ثبت شرکت مهاجرت با سهامی خاص، مانند بسیاری از شرکت های دیگر، شرایط خاص خود را داشته و یکی از آسان ترین روش های ثبت می باشد. گروه دیگری که در حوزه دریافت اقامت از روش های مختلف فعالیت می کنند باید پیگیر فعالیت های خود از وزارت امور خارجه باشند و جواز های لازم را از آن جا اخذ کنند.

  • قانونمند شدن فعالیتهای شرکت
  • تنظیم اساسنامه و فرم های مخصوص تاسیس شرکت
  • هزینه بابت تنظیم کلیه اوراق قانونی شخص حقوقی
  • انحلال شرکت
  • استعلام ثبت شرکت از طریق وارد کردن شناسه ملی شرکت
  • اتمام مراحل کاری و ارائه اسناد مربوطه

همانطور که در وبلاگ آگاه ثبت بررسی شده است، دو نوع از معروف ترین و آسان ترین روش های ثبت شرکت در ایران، شرکت سهامی خاص و یا مسئولیت محدود می باشد. در این بخش از وبلاگ آگاه ثبت قصد داریم تا مراحل و قوانین ثبت این نوع شرکتها آشنا شویم و در صورت داشتن سوالات بیشتر یا نیاز به راهنمایی با افراد متخصص، می توانید از طریق ایمیل یا تماس تلفنی و فرم های ارتباط با ما، نظرات یا پرسش های خود را مطرح کنید، ما در سریع ترین زمان پاسخ گوی شما عزیزان هستیم. آگاه ثبت با تجربه ثبت هزاران شرکت در حوزه های مختلف، می تواند از صفر تا صد این مسیر را برای شما ترسیم کرده و با استفاده از تجربه کارشناسان ما، در سریع ترین زمان ممکن با قیمت مناسب، شرکت خود را ثبت کنید. اگه ثبت شرکت و ثبت برند رو به شما واگذار کنیم، تو محاسبه قیمت و هزینه شامل تخفیف میشه؟ اما می توان آن ها را به افراد شرکت یا سایر افراد فروخت یا واگذار کرد.در این امر مدارک زیر مورد نیاز می باشد که پیش از هر کاری بهتر است آن ها را تهیه کرد.

برای ثبت شرکت مهاجرتی در قالب مسئولیت محدود باید مدارک زیر را تهیه کنید. ثبت شرکت مهاجرتی به کلیه اقداماتی گفته می شود که با گذراندن آن می توانید مجوز های قانونی مربوطه برای این امر را گرفته و بصورت رسمی فعالیت خود را در این حوزه آغاز کنید. در این امر بهتر است تا با دانش لازم و کافی وارد شده تا به نتیجه ای مناسب و منطقی دست پیدا کنید، چرا که در هر بازاری رقیب های زیادی وجود دارد، از این رو می توانید کلیه مراحل قانونی ثبت شرکت مهاجرتی را از طریق آگاه ثبت پیگیری کنید. متقاضیان، باید بلافاصله پس از ثبت تقاضای خود در سامانه اداره ثبت شرکت ها و دریافت کد پیگیری ، نسبت به ارسال اصل مدارک و مستندات لازم – از طریق باجه های منتخب پستی و به وسیله پاکت های مخصوص- به مرجع ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان محل وقوع اقامتگاه قانونی شخص حقوقی مورد تقاضا اقدام نمایند و پس از ارسال مدارک، به سامانه مراجعه و بارکدپستی را وارد نمایند. اما شرکتنامه مخصوص شرکتهاى با مسئولیت محدود، تضامنى و نسبى مىباشد و شرکتهاى سهامى و تعاونى نیازى به شرکتنامه ندارند و شرکتنامه هم نوعى سند رسمى است که بین دو یا چند شریک بهمنظور تشکیل شرکت تجارتى تنظیم مىشود و برابر قانون تجارت , پس از آنکه شرکت تشکیل شد, در همان ماه اول باید خلاصه شرکتنامه و ضمائم آن به وزارت دادگسترى ارسال شود و این سند معتبرى مىباشد که مندرجات آن در حقیقت ، قسمتى از اساسنامه شرکت است که به وسیله قوه قضائیه چاپ گردیده و در اختیار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و اداره کل ثبت شرکتهاو مالکیت صنعتى قرار مىگیرد و به وسیله موسسین تنظیم مىشود و معمولاً خلاصهاى از اساسنامه ، بهشرح زیر در آن مندرج مىگردد.

کارت بازرگانی مخصوص پولدارس. از نظر سامانه ثبت شرکتها شرکت تضامنی شرکتی است که تحت اسم مخصوص برای امور تجارتی بین دو یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تشکیل می شود. هر شرکتی در طول فعالیت خود، دستخوش تغییراتی میشود که این تغییرات نیز باید ثبت قانونی گردد. شرکت های مهاجرتی را نیز می توان تحت یکی از این دو عنوان ثبت کرده و آغاز به کار کرد. فرض کنید شما در نقش یک شخصی هستید که قصد مراجعه به شرکت های مهاجرتی را دارید، در این زمان بهترین کار این است که ابتدا از قانونی بودن آن مطمئن شده و سپس اقدام به دریافت مشاوره کنید. برای این که واژه تبلیغات در موضوع فعالیت شرکت قید شود ابتدا باید مجوز ثبت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت شود. شرایطی که ذکر شد برای تاسیس کانون های تبلیغاتی به وسیله ی اداره ی کانون های آگهی تبلیغات بازرگانی اداره کل تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روشن و مشخص شده است و هر شخص حقیقی و حقوقی جهت تاسیس کانون تبلیغاتی ملزم به داشتن شرایط ذکر شده می باشد.

مطلب را با این نکته آغاز می کنیم که شرکت تبلیغاتی با کانون تبلیغاتی تفاوت دارد. پیش از اقدام به مراحل ثبت این نوع شرکت ها باید با مزیت ها و قابلیت هایی که در اختیار شما قرار می دهد آشنا شوید. کانون های حقیقی شامل کانون هایی هستند که یک شخص حقیقی اقدام به ثبت و تاسیس آن نموده است و کانون های حقوقی کانون هایی هستند که شرکت ها یا موسسات ( اشخاص حقوقی ) نسبت به اخذ مجوز تاسیس آن ها می کنند. به عنوان اولین نکته در خصوص این مزایا باید بگوییم که هر فعالیتی با نام ” شرکت ” می تواند به صورت رسمی و قانونی انجام پذیرد که اعتبار بیشتری خواهد داشت و اینکه برای اشخاص حقیقی یا حقوقی طرف فعالیت اعتماد بیشتری ایجاد میکند . شرکت سهامیعام، شرکتیست بازرگانی حتی اگر علت فعالیت آن، انجام امور بازرگانی نباشد که سرمایهی اولیه آن به سهم های متعدد تقسیم می شود که بخشهایی از این سرمایه از طرق مختلف مانند فروش سهم به عموم مردم تأمین میشود. در روزنامه رسمی و کثیر الانتشار چاپ شود و در سایت اداره ثبت شرکت ها نیز در معرض دید عموم قرار بگیرد. ثبت شرکت زمانی معنا می یابد که کلیه امور شامل معاملات، فعالیت های غیر تجاری و تجاری موسسه شکل قانونی و رسمی به خود بگیرد.

شرکت سهامی خاص، شرکت بازرگانی است و سرمایه آن که قانوناَ در موقع تاسیس از یک میلیون ریال کم تر نخواهد بود، به سهام تقسیم شده و کلیه سهام آن به وسیله سهامداران تعهد و تامین می گردد و مسئولیت صاحبان سهام که تعداد آن ها نباید کم تر از سه نفر باشد محدود به مبلغ اسمی سهام آن هاست. همانطور که از نام این شرکت پیداست، هر فرد بر اساس میزان سرمایه ای که وسط گذاشته است، مسئولیت مربوطه را دارد، نه کمتر و نه بیش تر. همانطور که گفته شد برای ثبت شرکت، بصورت کلی باید مجوزهای مربط آن را دریافت کنید تا فعالیت خود را بصورت رسمی و قانونی آغاز کنید. تنها فرق ثبت شرکت های تبلیغاتی با سایر شرکت های معمولی، دریافت مجوزی می باشد که به دلیل ذکر واژه تبلیغات در موضوع فعالیت شرکت، باید برای اخذ مجوز اقدام شود. شرکت های تبلیغاتی می توانند زیر مجموعهی کانونهای تبلیغاتی باشند. کانونهای تبلیغاتی متشکل از دو دسته حقیقی و حقوقی هستند. برای راهاندازی شرکتهای تبلیغاتی میتوان هر یک از قالبهای کمپانیهای تجاری را برگزید.  Th​is has  been g enerat ed by GSA C ontent  Gen᠎er ator  D᠎em᠎over᠎sion!

  • شیمیایی ومواد غذایی
  • کپی مدارک شناسایی همه اعضای شرکت
  • اظهارنامه و اساس نامه شرکت
  • سند پرداخت بانکی
  • تمدید رتبه شرکتهای مشاور

لذا انتخاب وکیل مهاجرتی معتبر می تواند از اتلاف هزینه جلوگیری نموده و اطمینان خاطر موکلین را فراهم آورد. ثبت شرکت مهاجرتی در ایران چیست؟ در وزارتخانه ها یا موسسات یا شرکت های دولتی و یا شهرداری ها مشغول به کار نباشند. مدیران شرکت های دولتی و شرکت های متعلق به نهادهای انقلابی و شرکت های قانون حفاظت صنایع که حکم مدیریت آنان توسط سازمان های دولتی صادر شده باشد از ارائه گواهی نداشتن محکومیت کیفری معافند. 4. https://vanak.org/company-registration/ وزارتخانه ها یا موسسات یا شرکت های دولتی و یا شهرداری ها مشغول به کار نباشند. در اساسنامه، اصول کلی حاکم بر شرکت مانند نام، موضوع، میزان سرمایه، شرکا، مدت، محل شرکت و… 10. اصل وکالتنامه وکیل دادگستری در صورتی که ثبت شرکت توسط وکیل صورت پذیرد. با این حال، شرکتهای با مسئولیت محدود و سهامی خاص و موسسات غیرتجاری به دلیل شرایط سادهتری که در قانون برای آنها در نظر گرفته شده است بهترین گزینه برای راهاندازی شرکت تبلیغاتی محسوب میشوند. 6. سابقه موثر اشخاص به این معنی که در طراحی و اجرای برنامه های تبلیغاتی نقش موثری داشته باشند، که در صورتی که شخص از برنامه ای حذف شود، برنامه آسیب کلی می بیند.

دیدگاهتان را بنویسید