تعرفه ثبت نمودن شرکت 99

مسئول دفتر پس از تصدیق تاریخ تسلیم، نمرهی ترتیبی امانت را تعیین نموده و پاکت یا لفافه را به مهر ادارهی ثبت اسناد رسانیده و در دفتر مخصوصی همان نمرهی ترتیبی را که اتخاذ کرده به اسم امانتگذار و تاریخ امانت و اسامی شهود، اگر باشند، قید میکند و به مهر و امضای امانتگذار و شهود نیز خواهد رسانید. نام شرکت نیز باید دربردارندۀ اسامی تمام شرکا یا یکی از شرکا و عبارتهایی از قبیل «و برادران» و «و شرکا» باشد. نام شرکت باید دارای ریشه فارسی باشد و در آن از کلملات و عبارات انگلیسی استفاده نشود. 3- دارای معنا و مفهوم باشد . اجاره مکان برای ثبت برند در زمان انجام مراحل این کار لازم است تا شما یک آدرس مشخص شده ای را به عنوان آدرس شرکت و محل کار خود اعلام نمایید. نکته: اکیدا توصیه می کنیم که بعد از ثبت، با یک حسابدار باتجربه مشورت کنید و با توجه به میزان حجم گردش مالی و نیروها به صورت پاره وقت یا تمام وقت وی را استخدام کنید تا بعدا دچار مشکلات مالیاتی یا بیمه ای نگردید که هزینه آن از استخدام حسابدار بسیار بیشتر خواهد بود. فقط کافیست تا جلسه ای با حضور هیئت مدیره تشکیل شود و اعضا در مورد افزایش یا کاهش مدیران تصمیم گیری های لازم را انجام دهند.

هزینه ثبت شرکت

هنگامی که شما مجموعهای را ثبت می کنید کلیه مسئولیتها، درصد سهم و مشارکت اعضا و تعهدات قانونی آن ها را به ثبت میرسانید و به این ترتیب در صورتی که در خصوص هر یک از موارد فوق تخطی از قانون صورت پذیرد امکان پیگیری آن در مجامع قانونی برای سایر اعضا فراهم است. هر میزان موضوع فعالیت و تعداد اعضا بیشتر باشد، تعداد خطوط آگهی ها افزایش یافته و مبلغ بیشتری برای درج آگهی در روزنامه رسمی توسط شرکت پرداخت میگردد. یکی دیگر از مزایای تقسیم سرمایه به سهام این است که هر شخصی می­تواند به اندازه وسع خود اقدام به خرید سهام کند. سرمایه هر شرکت سهامی به قسمت های مساوی تقسیم می گردد، که هر قسمت آن را سهم می نامند. مرحله اول: در مرحله اول شما بایستی اطلاعاتی نظیر اطلاعات متقاضی، نام شرکت، موضوع شرکت، آدرس دفتر مرکزی شرکت، سرمایه اولیه شرکت، اشخاص شرکت، سهام و سرمایه هر شخص، سمت اشخاص، ارتباط ما بین اشخاص، شعب شرکت، روزنامه و سال مالی، متن صورتجلسه، درج متن اظهارنامه و اساسنامه شرکت، را وارد نمایید. در اساسنامه به دقت شروع و پایان سال مالی را چک کنید. هزینههای ثبت یک شرکت شامل استعلام و ثبت اسم شرکت، هزینه آگهی های ثبتی، حق الثبت، هزینه تنظیم اساسنامه ثبت شرکت، تشکیل پرونده مالیاتی و دریافت کد اقتصادی، پلمپ دفاتر تجاری و هزینه ارسال مدارک پستی، پوشه هزینهی تمبرهای ثبتی و مالیاتی،وکیل، واریزی های قانونی و …

سامانه ثبت شرکت

همانطور که گفته شد جهت تاسیس شرکت سهامی خاص، حضور حداقل 3 عضو به عنوان هیئت مدیره و حداقل ۲ عضو به عنوان بازرس (یکی بازرس اصلی و دیگری بازرس علی البدل ) الزامی است که همگی باید به سن قانونی 18 سال رسیده باشند. ـ ارائه اقرارنامه در متن صورتجلسه جهت کلیه اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مبنی بر اینکه مشمول ممنوعیت های مندرج در اصل ۱۴۱ قانون اساسی نبوده و هیچگونه ممنوعیت قانونی موضوع مواد ۱۱۱ و۱۲۶ قانون تجارت برای آنها جهت عضویت در هیأت مدیره و مدیر عاملی وجود ندارد. شرکت سهامی خاص مجاز به فعالیت در امور مختلف است اما بیشتر در ردیف شرکت­ های بازرگانی و تجاری قرار می­ گیرد، چه موضوع فعالیت آن تجاری باشد و چه غیر تجاری. ما در این مقاله قصد داریم تا همه آنچه لازم است در مورد این موضوع مطرح کنیم. مرحله دوم : پس از درج اطلاعات خواسته شده در سامانه، باید منتظر بمانید تا کارشناس مربوطه اطلاعات شما را مورد ارزیابی قرار دهد و در صورتی که هیچ نقص و ایرادی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته باشد، بایستی بنا به درخواست اداره ثبت شرکت ها مدارک را به این اداره ارسال نمایید. در این صورت شخص متقاضی باید با همراه داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی برای اخذ مدارک ثبتی و همچنین امضاء ذیل دفاتر به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نماید.

  1. درجه 3 (Third Grade)
  2. موافقت و صادر کردن مجوز جهت صدور اوراق قرضه
  3. حداقل سرمایه برای ثبت شرکت 100 میلیون ریال است
  4. وارد نمودن سمت متقاضی مبنی بر اینکه اصیل است یا وکیل
  5. نداشتن سوء شهرت در حوزهی انتخابیه
  6. ثبت تصمیمات مربوط به تغییرات شرکت

مرحله سوم : در این مرحله شما باید یک پرینت از اوراق چاپی در سامانه تهیه نمایید و به امضاء سایر اعضای شرکت برسانید. آیا می توانید یک LLC در کانادا راه اندازی کنید؟ ما در اینجا همه این موارد را تک به تک توضیح می دهیم. تا اینجا به شما نحوه ثبت و شرایط لازم جهت ثبت شرکتهای سهامی خاص را توضیح دادیم، اما تازه این شروع داستان کسب و کار شماست و نیاز است که بعد از ثبت یکسری موارد را به انجام برسانید. تردید نکنید که بهترین انتخاب را دارید که با موسسه حقوقی ما استارت کسب و کار و ثبت شرکت را انجام داده اید. نکته: در صورتی که شرکا بعد از ثبت تقاضای انحلال شرکت سهامی خاص را داشته باشند در صورت موافقت شرکا باید نسبت به ثبت صورتجلسه انحلال شرکت در سامانه ثبت تغییرات شرکتها اقدام نمایند. این تغییرات شامل تشکیل یا انحلال شرکت و یا جابهجایی سمت افراد در هیئتمدیره میشود. تبصره – در مورد شرکتهای تعاونی روستایی انتشار آگهی ثبت شرکت و تغییرات آن در روزنامه رسمی کشور و جرائد مورد لزوم نیست. آگهی ثبت شرکت در ابتدا در یک روزنامه محلی چاپ خواهد شد. لازم به ذکر است برای پرداخت هزینه لازم است ابتدا در سامانه مربوطه ثبت نام کرده و عضوی از سایت شوید. This content has been created by GSA Content Generator Demoversion.

دیدگاهتان را بنویسید