ثبت تغییرات شرکت + روش، مراحل و قوانین تغییرات شرکت ها – مجله حقوقی وینداد

5. ثبت شرکت تضامنی. از همین رو بیشتر صرافیها و تجارتهایی از این دست علاقه دارند شرکت خود را به صورت تضامنی به ثبت برسانند. انتخاب و عنوان نمودن نام اعضای هیأت نظار در صورت جلسه در صورتی که تعداد شرکا بیش از دوازده نفر باشد. همینطور وقتی شرکتی قانونی باشد، همه اعضای سهامدار توسط قانون حمایت می شوند و دیگر سهامداران مجبور به انجام وظایف و مسئولیت های خود خواهند بود. در این حالت تمامی مدارک مالی مستقیم به بیزینس شما انتقال داده میشود و پولی که برای خرید بیزینس دیگر پرداختهاید جزو آوردههای شما در بیزینس محسوب میشود و همچنین میتوانید از فروش بیزینس جدید برای دریافت ویزای سرمایهگذاری استفاده کنید. در این حالت شرکا باید فرآیند ثبت تغییرات شرکت را دنبال کنند تا بتوانند به فعالیت تجاری خود ادامه دهند. اداره ی کل شرکتها در صورت صحت صورتجلسه و رعایت کردن کلیه اصول و قواعد قانونی آن و مطابقت موارد آن با پرونده ی اصلی، آگهی تغییرات ثبتی را صادر نموده که در روزنامه رسمی و محلی اطلاع رسانی شود.در ذیل ضمن پرداختن به نحوه ی اعمال تغییرات در شرکت،به مراحل ثبت تغییرات شرکت می پردازیم. بهترین حالت این است قبل از انجام ثبت و این که سازمان شما در کدام یک از این دسته ها قرار می گیرد می بایست حتما با کارشناسان مشاورین ما در این زمینه راهنمای ثبت ارتباط بگیرید تا شما را در نحوه ثبت شرکت راهنمایی کنند.هم اکنون بسیاری از رقیبان شما، این کار را انجام داده اند و به سادگی از شما جلو زده اند. Content was generated by GSA Content Generator Demoversion!

ثبت تغییرات شرکت

ثبت شرکت سهامی خاص رواج بسیاری دارد و افراد زیادی به تاسیس این شرکت مبادرت می کنند. مناقصه های مختلف دولتی یا غیر دولتی فرصت های زیادی برای پیشرفت به شرکت ها می دهد که بدون ثبت شدن، شرکت اجازه ورود به این مناقصات را نخواهد داشت. نکته: این نوع شرکت محدودیت های مهمی دارد که هر متقاضی باید با آن ها آشنا باشد. همین را بدانید کافی است که برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود با دو نفر امکان پذیر است و حداقل سرمایه موجود را می طلبد اما این قضیه برای شرکت های سهامی خاص متفاوت است و تعداد شریکان جهت انجام این کار و هم چنین سرمایه آن بیشتر است. در مراحل ثبت شرکت قبل از هر چیزی این را بدانید که با ثبت یک شرکت می توانید در کلیه مناقصات دولتی و خصوصی بدون هیچ گونه مشکلی شرکت کنید و این سودآوری را برای شما بیشتر می کند، در حالی که انجام چنین کاری برای شخص حقیقی امکان پذیر نیست پس اگر می خواهید به ارگان های رسمی دولتی و خصوصی خدمات و محصولات خود را ارائه کنید، هر چه زودتر نسبت به ثبت برند و شرکت خود اقدام نمایید.

برای انجام چنین کاری در مرحله اول شما نیازمند برگزاری جلسات مجمع عمومی عادی، فوق العاده و یا هیئت مدیره بنا به نوع تغییراتی که می خواهید انجام دهید هستید تا بوسیله آن بتوانید صورتجلسه ای کاملا رسمی و قانونی را که به امضای همه شرکا رسیده است به مراکز ثبتی ارائه کرده و مابقی مراحل را پیگیری نمایید. در این صورت اعضای هیئت مدیره می توانند در این رابطه یک مجمع عمومی را تشکیل دهند و در رابطه با این موضوع بحث کنند و پس از آن که به تصمیم یکسانی رسیدند صورتجلسه ای را تنظیم کنند. در تغییر آدرس شرکت با مسوولیت محدود،مجمع عمومی جلسه ای را تشکیل داده و صورتجلسه ی مربوط به موضوع را تهیه می نماید که تمامی اعضای شرکت ( شرکا) با قید کردن مقدار سهام خود باید آن را به امضاء برسانند. پس از اینکه صورتجلسه به امضای مجمع عمومی رسید، باید مدارک لازم به منظور تغییر نام شرکت به اداره ثبت شرکت ها ارائه شود.

  • تمام سرمایه نقدی شرکت پرداخت گردد
  • ثبت کردن اسم شرکت
  • ایجاد سهام ممتازه
  • هزینه ارسال مدارک
  • کپی روزنامه تاسیس
  • دریافت مجوز در صورت نیاز و با توجه به تشخیص کارشناس
  • برنامههای توسعه تجارت

ثبت شرکت یعنی این که فعالیت تجاری خود را رسمی کرده اید و طبق مفاد انجام این کار به سادگی می توانید قراردادهای کوچک و بزرگ را با دیگر سازمان ها جهت ارائه خدمات و محصولات خود ببندید.اگر می خواهید به فعالیت اقتصادی و تجاری خود اعتبار ببخشید بایستی حتما به فکر تاسیس شرکت باشید. مورد مهم دیگر درباره شرکت های دانش بنیان این واقعیت است که این شرکت ها برای حفاظت از اطلاعات خود به دولت متکی هستند و با ثبت شرکت، دولت از حقوق معنوی آن ها حمایت می کند و در صورت مشاهده استفاده غیر قانونی از اطلاعات، فرد یا شرکت کپی کننده بید در این باره پاسخ گو باشد. به طور مثال یک ثبت شدن یک شرکت مهندسی باید مدرک مهندسی در اختیار داشته باشید اما اکثر شرکت های دیگر در اول مسیر نیازی به مدرک تحصیلی ندارند. ثبت شدن یک شرکت باید در روزنامه اطلاع داده شود و اسناد آن از پیش آماده شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید