ثبت شرکت در کانادا: مراحل، شرایط، هزینه و مهاجرت از طریق ثبت شرکت

قانون فرصتی را که در آن سرمایه نقدی باید پرداخت شود و سهم شرکای غیرنقدی باید تسلیم شوند، معین نکرده است و این امر به شرکا این امکان را میدهد که آزادانه مهلت ذکر شده را مشخص کنند. در این قسمت شما باید حداکثر ۵ اسم انتخاب کنید. ممکن است شخصی به تنهایی بخواهد برای ثبت اقدام کند و در این راستا اعضای خانواده خود را جهت شرکای تجاری انتخاب کند. بسیاری از شرکت های معتبر خارجی علاقمند هستند که در مناطق آزاد شعبه یا نمایندگی تاسیس کنند، جهت این امر باید مدارک زیر را آماده کنید. امکان دارد که بسیاری از افراد ادعا کنند که قادر به انجام این کار هستند اما متقاضیان نباید به این ادعاهای کذب اعتماد کنند. اگر بیزینس شما دامنه فعالیت گسترده ای ندارد پیشنهاد ما ثبت این نوع شرکت است زیرا هزینه آن کم تر و در مجموع حدود سه هزار لیر هزینه دارد. به شما اطمینان می دهیم که با مطالعه این مطلب از سیر تا پیاز هزینه های ثبت شرکت در سال 1400 آگاه شده و دیگر هر هزینه ای را به عنوان هزینه های جانبی یک شرکت قبول نخواهید کرد پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید و آخرین قیمت را نیز از ما بگیرید. This data has been generated with the help of GSA Content Generator Demoversion.

  • حداقل سرمایه مورد نظر ۱۰۰۰۰۰۰میلیون ریال می باشد
  • ایجاد همکاری و توسعه و تحکیم مشارکت میان اعضای جامعه
  • شرکت با مسئولیت محدود
  • اتخاذ تصمیم در رابطه با انحلال شرکت
  • هزینه ثبت شرکت در شهرستانها فقط 185,000 تومان می باشد
  • سرپرستان مناطق و رؤسای شعب بانکها در استان و شهرستان

در ثبت تغییرات هم چنین در ارتباط با ضرر و زیان ناشی از کار شرکت که ممکن است رخ دهد، می بایست تمامی این موارد به روزنامه های کثیرالانتشار ارجاع داده شود تا تمامی سهامداران به صورت رسمی و قانونی از آن مطلع شوند، موضوع تغییر سرمایه شرکت یکی از مهم ترین بخش های مربوط به تغییرات شرکت است و هر سازمانی می بایست نسبت به این موضوع به صورت رسمی و قانونی برخورد کند تا در آینده مشکلی میان شرکای کاری شرکت پیش نیاید. من در طول این دودهه خدمت رسانی و مشاوره در این حوزه ، بارها پای درد دل مدیران شرکت های بزرگ و کوچک زیادی نشسته بودم که با عدم رعایت همین اصول ، خود و کسب و کارشان را به مخاطرات جدی حقوقی و قضایی کشانده اند. هزینه ثبت شرکت در مناطق آزاد : ثبت شرکت در مناطق آزاد جذابیت زیادی برای اشخاص حقیقی و حقوقی دارد، با استفاده از این امکان، افراد به مدت ۲۰ سال از پرداخت مالیات، عوارض گمرکی و سود بازرگانی معاف هستند. گروه حقوقی دادگستران نگین عدالت آماده ارائه انواع خدمات حقوقی به شما عزیزان می باشد. هزینه ثبت شرکت برای ثبت انواع شرکت و در انواع مناطق یا انواع کشورها متفاوت است و به همین خاطر در این مطلب به توضیح درباره هزینه های ابتدایی در خصوص ثبت شرکت خواهیم پرداخت.

راهنمای ثبت شرکت

بر این اساس، این هزینه مالیاتی و ثبتی متفاوت نیز خواهد بود. به عنوان مثال اوراق ثبتی شرکت های سهامی خاص شامل اظهارنامه ، اساسنامه ، متن صورتجلسه و اوراق ثبتی شرکت های با مسئولیت محدود شامل شرکتنامه ، تقاضانامه ، اساسنامه و متن صورتجلسه می باشد. نکته ای که باید به آن توجه کنیم این موضوع است که پس از هزینه ثبت شرکت برای شرکت غیر تجاری پرداخت شد و همچنین بعد از ثبت موسسات غیر تجاری در اداره ثبت شرکتها و دریافت مدارک و اوراق مورد نظر لازم است تمامی مدارک مانند اساسنامه، صورتجلسه و غیره به صورت کاملاً امضا شده و رسمی و مطابق با قانون تجارت دریافت شده و همچنین باید از طریق انتشار آگهی ثبت شده در روزنامه کثیرالانتشار برای معرفی شرکت اقدام نماییم. کلیه مدارک شرکت نظیر، دو نسخه اظهارنامه، دو نسخه متن صورتجلسه مؤسسین و مجمع عمومی، دو نسخه اساسنامه، دو نسخه شرکت نامه، مجوز فعالیت شرکت در صورت نیاز، مدارک عدم داشتن سوء پیشینه مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره و اصل وکالت نامه باید در سامانه بارگذاری شوند. موضوع هایی که قبل از ثبت شرکت نیاز به اخذ مجوز از وزارت خانه، و نهاد های مربوطه را باید داشته باشند و اصل این مجوز باید به اداره کل ثبت شرکتها ارسال شود.

در این نوشته به این سوال پاسخ خواهیم داد.

شما در صورت وجود هر گونه ابهام و سوال در زمینه ثبتی میتوانید با مشاورین خبره ما در این زمینه تماس بگیرید تا گام به گام در ثبت تغییرات شرکت، شما همراه شما باشند. علاوه بر این هزینه آگهی ثبت شرکت در روزنامه کثیرالانتشار تا حدود زیادی بستگی به نوع روزنامهای دارد که انتخاب می نمایید. در این نوشته به این سوال پاسخ خواهیم داد. بخشی از مراحل ثبت شرکت در مناطق آزاد به صورت اینترنتی انجام می شود، با این حال پس از انجام این مراحل نیاز است که کلیه مدارک به شکل فیزیکی به اداره ثبت شرکت ها ارسال شوند. شما میتوانید برای امور ثبت طرح صنعتی به این صفحه مراجعه فرمایید. پایانی ترین مراحل ثبت شرکت مراجعه به سامانه روزنامه رسمی و پرداخت هزینه ای مبنی بر انتشار آگهی رسمی و ثبت تاسیس شرکت و نیز مراجعه مجدد به سایت اداره ثبت شرکتها و پرداخت هزینه انتشار آگهی رسمی ثبت تاسیس شرکت است که هر دو روزنامه مذکور از طریق پست به آدرس شما ارسال می شوند. درج مدت زمان و همچنین موضوع فعالیت و آدرس دقیق و حقیقی شرکت و سرمایه شرکت. در هر شرکتی سمت هایی همچون مدیر عامل، رئیس هیئت مدیره، نایب رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره وجود دارد و همچنین بسته به نوع شرکت، ممکن است، بازرس اعم از بازرس اصلی و علی البدل هم وجود داشته باشد که باید ضمن تعیین سمت هر کدام از اعضاء شرکت، وضعیت حق امضاء در شرکت را نیز تعیین نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید