ثبت شرکت در کرج|ثبت شرکت|تغییرات شرکت

این شرکت باید در یک منطقه تجارت آزاد قرار داشته باشد و هر منطقه دارای حداقلها و شرایط خاص خود را برای تعیین هزینههای راهاندازی و شکلگیری مشاغل دارد. بعد از تعیین نام شرکت، باید اساسنامه شرکت خود را تنظیم کنید. شرکت باید برای شماره تجاری فدرال ثبت نام کند. همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد ثبت شرکت برای ایرانیان کاملا متفاوت از ایران می باشد. با استفاده از خدمات پنجره واحد به صورت حضوری و در مدت زمان کوتاهتری نسبت به سامانه اداره ثبت شرکتها، فرآیند ثبت شرکت انجام میشود. برای تغییر آدرس شرکت می بایست اسناد مالکیت مکان جدید و یا اجاره نامه با کد رهگیری را به همراه صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده برای تغییر آدرس را ضمیمه نمود و مدارک لازم را برای ثبت به اداره ثبت شرکت ها ارسال نمود و پس از پرداخت هزینه های مربوطه آگهی ثبت تغییرات شرکت در آدرس را در روزنامه های کثیر الانتشار درج نمود. طبق بخشنامه ی ۹۰/۱۰/۲۶-۱۹۲۹۳۸ /۹۰ موسساتی که بدون مجوز از بانک مرکزی فعالیت داشته اند، برای تغییرات و انحلال آن ها نیازی به اخذ مجوز نمی باشد اما موسساتی که برای تاسیس اقدام به اخذ مجوز از بانک نموده اند کماکان با مجوز از بانک یادشده به عمل خواهد آمد. Data has been created by GSA Content Generator Demoversion.

  • پذیرش و دریافت کد رهگیری
  • مشخص نمودن تاریخ برگزاری جلسه تغییرات
  • موضوع فعالیت مرتبط با اتاق بازرگانی
  • رأی دادن بیش از یک بار
  • ب – حق ورود کشتی به بندر

ولی این روز ها مسائل کمی ساده تر شده است ولی هنوز پیچیدگی های خاص خود را دارد. چنین الزامی برای شرکت سهامی خاص وجود ندارد. قوانین، دستورالعملها و آییننامهها نیز برای همۀ متقاضیان یکسان است. پروسه ثبت اینترنتی کمک قابل توجهی در جهت تسهیل امور مربوط به ثبت تغییرات شرکت در اختیار متقاضیان قرار می دهد. ما در موسسه خدمات اداری و ثبتی کاج تمام هزینه استفاده از خدمات یک موسسه در جدول را خدمت متقاضیان تشریح و در اینجا خود منتشر می کنیم که پیش از اقدام به ثبت نیز با مراجعه به وب سایت ما ریز هزینه هایی که باید بپردازید آگاه شوید. در برخی کشورها، شعارهای تبلیغاتی نیز علامت تجاری محسوب میشوند و در ادارات ملی ثبت علائم تجاری به عنوان علامت تجاری ثبت میشوند. هدف از این جواز تجاری خدماتی است که برای بهره مندی از عملیات داخل شرکت صورت می گیرد. در مقایسه با شرکتهای خارج از کشور که توسط سرمایهگذاران علاقهمند به ارائه خدمات به مشتریان در خارج از امارات متحده عربی مورد استفاده قرار میگیرند، از شرکت دریایی برای تهیه مشتری در این کشور استفاده میشود.

راهنمای ثبت شرکت

به خاطر داشته باشید که در این قسمت باید مبلغ سرمایه تغییر یافته (سرمایه جدید) را وارد کنید. شما همچنین باید مالیات شرکت را بپردازید، یک دفتر واقعی تا سیس کنید و یک سهامدار محلی (امارات متحده عربی) داشته باشید. کارآفرینان خارجی که میخواهند یک شرکت با مسئولیت محدود تا سیس کنند باید بدانند که لازم است حداقل یک شریک اماراتی داشته باشند که حداقل ۵۱٪ از سرمایه پرداخت شده را در اختیار داشته باشد. این ویزا حداکثر تا ۳ سال و با تجدید نامحدود قابل اعتبار است، مادامی که هنوز هم سرمایه یک شرکت را در اختیار دارید و حداقل هر ۱۸۰ روز یکبار به دبی بروید. ویژگیها و مزیتهای دبی برای اقتصاد دارای موارد زیر است. روند ثبت تغییرات شرکت بدین صورت می باشد که حتما این فرایند تغییر باید درون هیئت مدیره تصمیم گیری شود و سپس برای تنظیم صورتجلسات مشخص شده ، مجمع عمومی عادی و همچنین مجمع عمومی فوق العاده با توجه به نوع تغییر ، تشکیل و با رای اکثریت این تغییرات مشخص و ثبت می گردد . کارآفرینانی که تصمیم به افتتاح یک شرکت دریایی در دبی دارند، امکان خرید املاک و مستغلات، بهرهمندی از نیروی کار ماهر و غیره را دارند. دقیقاً مانند بسیاری از حوزههای قضایی اروپا، به عنوان مثال، سوئیس، دبی این امکان را برای شرکتهای خارجی جهت افتتاح شعبه یا شرکتهای تابعه فراهم میکند.

ویزا حق زندگی در هر یک از ۷ امارات را به شما میدهد.

3. برای عوض کردن اسم شرکت باید موافقت تمام اعضا را داشته باشید. 4. ایجاد تفاوت در مکان شرکت یا اسم انتخابی باید گزارش شوند. ایرانیهای زیادی با سرمایهگذاری در کشورهای خارجی و ثبت یک شرکت، اجازه اقامت در در آن کشورها را کسب میکنند و به راحتی فرایند مهاجرت خود را پشت سر میگذارند. شما جهت راه اندازی یک کسب وکار نیاز به ثبت شرکت دارید. ویزا حق زندگی در هر یک از ۷ امارات را به شما میدهد. از دیدگاه سهم سرمایه، شرکت با مسئولیت محدود به لطف این واقعیت است که حداقل مبلغی برای ثبت آن در نظر گرفته نشده، جذابترین نوع ساختار است. اگر مایل هستید در منطقه آزاد مستقر در دبی شرکتی راهاندازی کنید و اجازه اقامت بگیرید، میتوانید برای ویزای اقامت تجاری اقدام کنید. امروزه یک سیستم اقامت دائم به نام “کارت طلایی” در امارات راهاندازی شده است. فرآیند راهاندازی آسان تجارت هنگامیکه نوبت به تنظیم روند کار میرسد، سرزمین اصلی دبی راهی آسان برای شروع و تکمیل روند ارائه خدمات میدهد. جدا از ویژگیهای اشاره شده لازم است ذکر شود که دبی بهترین قطب واردات و صادرات است. همانطور که برای منطقه آزاد ذکر شد برای سرزمینهای اصلی نیز هزینهها متفاوت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید