ثبت شرکت شما با کمترین هزینه در ثبت شرکت فرهنگ

و فیش پرداختی آن به اداره ثبت شرکتها ارسال گردد . 4. پس از تعیین نام مدارک ذکر شده همراه با نام انتخابی به اداره ثبت تحویل داده می شود. ثبت شرکت در این کشور مطابق با استانداردهای بین المللی است. تمامی مدیران قادر نیستند در عمل از موضوع شرکت تجاوز کرده و عمل آنها آثار قانونی نداشته باشد. از دیگر مواردی که در میزان هزینه ثبت شرکت تاثیر گذار هستند می توان به نوع شرکت مورد نظر که قصد ثبت آن را داریم و همچنین تعداد پرسنل و نفزات حاضر در شرکت و موضوعی که شرکت مورد نظر قرار است آن را به عنوان موضوع فعالیت برگزیند اشاره نمود. شرکت های عمرانی، شهرداری که معمولاً در مزایدات و مناقصات شرکت میکنند، شرکت سهامی خاص را انتخاب میکنند. یکی از رایج ترین انواع ثبت شرکت است ، در ثبت شرکت سهامی خاص حداقل 3 نفر سهامدار ( اعضا ) لازم است.و 2 نفر بازرس نیز الزامی است . این نوع شرکت هم به صورت یک نفره و هم به صورت چند نفره (همراه با چندین سهامدار یا چندین مدیر) قابل انجام است. اساسا شرکتها برای فعالیت در یک یا چند موضوع خاص ثبت می شوند، یکی از مهمترین اقدامات یک کارشناس ثبت شرکت این است که با مشاوره صحیح و درست، یک موضوع فعالیت خوب و عالی و با کمترین محدودیت رو برای موکل خویش طراحی و ثبت نماید .

  1. انتخاب موضوع
  2. اصل گواهی بانکی مبنی بر تادیه سرمایه تعهدی که
  3. آپلود متن صورت جلسه
  4. مشخص نمودن سمت متقاضی مبنی بر اینکه اصیل باشد یا وکیل
  5. سرمایه شرکت
  6. اعضای شورای نگهبان و هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات

با توجه به مطالب گفته شده در بالا به خوبی به این موضوع می توان پی برد که در صورت عدم ثبت شرکت خود، سود مالی شما به طور چشم گیری کاهش پیدا می کند. بر اساس برخی شایعات مبنی بر معافیت مالیاتی شرکت ها در سال اول تاسیس ، بایستی خدمت شما عرض کنم که این موضوع کاملا اشتباه می باشد و همه شرکتها موظف به پرداخت مالیات در همان ابتدای فعالیت خود می باشند . هرچند نگران نباشید زیرا اغلب شرکتها در گرجستان به همین صورت ثبت می شوند ولی آدرس واقعی شما در اداره مالیات معمولا ثبت می شود و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. برخی از شرکت های کارگزار مستقر در گرجستان هزینه های بالاتر از ما و برخی کمتر از ما دریافت می کنند، ولی این بدین معنا نیست که چون کسی هزینه بالاتر می گیرد پس کیفیت کار بالاتری دارد. با توجه به قوانین جدید و روش اجرایی ثبت شرکتها، نیازی به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه نیست ، اما افرادی که مشکل سوپیشینه دارند نمی توانند شرکت ثبت کنند و سیستم ثبت نام ثبت نام ثبت شرکتها به صورت هوشمند جلوی ثبت شرکت برای اینگونه افراد را می گیرد . در برخی مواقع موسسات ثبتی برای بالا بردن درآمد خود اقدام به اعلام مبلغ بیشتر در هزینه های دولتی می نمایند که اینکار به نظر ما کار صحیحی نیست . Data was generated with GSA Content Generator DEMO!

ثبت تغییرات شرکت

همچنین، امروزه امکان این وجود دارد که متقاضیان ثبت شرکت با پرداخت هزینه ای مشخص به شرکت ها و گروه های وکالتی کارهای ثبت شرکت مورد نظر خود را به آن ها واگذار کنند. اما الان کار بسیار ساده شده، با توسعه زیرساخت های اینترنتی و دیجیتال ، بخش اعظمی از کارهای ثبت شرکت در بستر اینترنت انجام می شود . ثبت تغییر آدرس شرکت سهامی خاص و تغییر شرکت با مسئولیت محدود چگونه است و مراحل کامل و مدارک مورد نیاز برای ثبت آن در اداره ثبت شرکتها چیست؟ تعداد شرکا و سهامداران میبایست در شرکت با مسئولیت محدود حداقل دو نفر و در شرکت سهامی خاص حداقل سه نفر باشد . مهمترین قسمت حقوقی شرکتهای با مسئولیت محدود : ضمانت و مسئولیت شرکاء تا سقف میزان سرمایه شرکت می باشد. در ابتدا با انتخاب سهامداران از قسمت اشخاص تعداد سهام و سهم الشرکه را وارد کنید. 1 – ترجمه پاسپورت متقاضی ثبت شرکت به زبان گرجی همراه با تایید محضر رسمی : بین 10 تا 20 لاری که بستگی به دستمزد مترجم رسمی محضر دارد. پس ثبت درخواست تاسیس شرکت ، اداره ثبت شرکتها به ترتیب نوبت به درخواست ها رسیدگی می نماید، اگر تمامی اطلاعات به طور صحبح وارد شده باشد ، مرحله اول تایید خواهید شد و حال نوبت آن است که مدارک را پرینت و به امضا کلیه اعضای شرکت برسانید و همه نسخ را توسط پست به اداره ثبت شرکتها ارسال کنید .

برای ثبت شرکت در مرحله اول باید نام انتخابی خود را به اداره ثبت شرکت ها بدهیم اگر تشابه، اشتباه، تکرار و از کلمات ممنوعه استفاده نشده بود از سوی کارشناس سازمان ثبت شرکت ها تایید می شود. ولی حقیقت هزینه های پیش روی یک ثبت شرکت را در بالا توضیح دادیم. معمولا زمانی که آدرسی بسته می شود از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می شود ولی چون ممکن است زبان گرجی ندانید، بهتر است یک حسابدار حرفه ای استخدام کنید تا تمامی این موارد را مانیتورینگ کند. البته هستند صاحب املاکی که شما اجاره کرده اید، این آدرس را برای شما ثبت می کنند ولی تعداد آنها کم است. گفتنی است که این شرکتها محدودیتی در زمینۀ فعالیت خود ندارند و میتوانند به راحتی در همۀ حوزههای مرتبط کار کنند. برای تمدید کارت اقامت خود باید 60 روز قبل از انقضای آن اقدام کنید. لاکن در تمامی این موارد برای متقاضیان حقیقی باید کارت ملی و شناسنامه و متقاضیان حقوقی آگهی آخرین تغییرات شرکت را که برابر اصل شده است به وکیل و نماینده قانونی ارائه دهند و هم چنین اخذ سوء پیشنه برای هیئت مدیره و مدیر عامل و گواهی عدم اعتیاد برای مدیر عامل از الزامات میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید