یکی از راه های آسان دریافت اقامت در ترکیه، ثبت شرکت تجاری در ترکیه است که می تواند با هزینه های معقولانه ای این کار انجام شود و صد در صد در کمترین زمان ممکن هست تبدیل به یک شهروند ترکیه بشوید. لازم به ذکر هست که یکی از مزیت های مهم دیگر این کار دریافت اقامت دائم ترکیه است. ثبت شرکت با مسئولیت محدود از ساده ترین اشکال ثبت شرکت می باشد که با حضور 2 نفر و ارائه مدارک شناسایی و گواهی عدم سوء پیشینه قابل ثبت می باشد. این کشور دارای سه منطقه آزاد تجاری بزگ است و دارای نامحدود معافیت مالیاتی سالیانه تا سقف 40 سال میباشد .ثبت شرکت در عمان برای اتباع خارجی با احتساب درصد 70 به 30 قابل انجام است یعنی به گفتار ساده هر اتباع و هر تبعه برای ثبت باید یک کفیل در عمان داشته باشد . در کشور ما ایران شرکتها با اهداف و موضوعات گوناگونی تاسیس میشوند، برای مثال دسته ای از افراد هستند که نوآوری جدیدی در کسب و کار خود ندارند و با توجه به تجربیات گذشتگان و با یک هدف مشخص و از پیش تعیین شده مانند واردات و یا فروش محصول به فعالیت می پردازند ، اما همچنین دسته از افراد نیز هستند که با ارائه یک ایده و خلاقیت جدید و یا تولید یک محصول نو و همچنین از طریق فروش از فضای مجازی به کسب و کار و ایجاد درآمد و اشتغال میپردازند.

  1. ارائه مجوز مربوط به فعالیت از مرجع ذیربط در صورت نیاز
  2. ثبت شرکت سبزوار
  3. ثبت موسسات تجاری و شرکتها و غیرتجاری آنلاین
  4. اظهارنامه ی ثبت
  5. مشخصات اعضای هیئتمدیره و بازرسان
  6. ثبت شرکت بجستان

و پس از آن یا تنظیم اظهارنامه ای همراه با طرح اساسنامه و طرح اعلامیه پذیره نویسی سهام ، به اداره ثبت شرکتهای و موسسات غیرتجاری ارسال گردد. مطالعه ی موضوع ماده ی 6 لایحه ی قانونی 1347 نشان می دهد که با رعایت برخی قواعد شخصیت حقوقی شرکت قبل از ثبت در مرجع ثبت شرکت ها ایجاد می شود ولی این شخصیت کامل نمی شود مگر پس از ثبت آن در مرجع اخیر. در این سامانه تمامی آگهی های اشخاص حقوقی به همراه اطلاعاتی نظیر نام شرکت، موضوع شرکت و مشخصات اعضای شرکت جهت اصالت سنجی به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. واژه IT در لغت به معنی فناوری اطلاعات می باشد و مطابق با تعریف رسمی که از این واژه توسط محافل مربوطه ارائه شده است؛ فناوری اطلاعات به مطالعه، طراحی، توسعه، پیاده سازی، پشتیبانی یا مدیریت سیستم های اطلاعاتی مبتنی بر رایانه، خصوصاً برنامه های نرم افزاری و سخت افزاری رایانه می باشد. تولید و ارائه رایانه، تولید و ارائه دستگاههای جانبی، تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری، ارائه و پشتیبانی بسته های نرم افزاری و CD اطلاعاتی تولید داخل، خدمات شبکه اطلاع رسانی. با نگاهی به لیست شرکت های تاسیس شده شاهد آمار بالایی از ثبت شرکتهایی با موضوع نرم افزار و سخت افزار کامپیوتری می باشیم؛ هرچند که حوزه فناوری اطلاعات بسیار گسترده تر از مباحث نرم افزار و سخت افزار می باشد لذا شرکتهای متعددی در این زمینه با موضوعات فعالیت مختلف می تواند ثبت شود.

کاربردهای مختلف محصولات فناوری اطلاعات و پیشرفت زندگی باعث شده تا کمتر نقطه ای از زندگی روزانه بشر با این مقوله درگیر نباشد و تقریباً تمام افراد با زمینه های مختلف این علم درگیر و در تماس می باشند به عنوان مثال نرم افزارها و سخت افزارهای کامپیوتری از جمله ابزارهای حوزه فناوری اطلاعات می باشند که در جامعه کنونی نقش گسترده و پر رنگی را دارند. ثبت شرکت در ایران آیین نامه آن در 34 ماده تنظیم و از تاریخ 15 خرداد 1310 یعنی پس از تصویب قانون مزبور به موقع اجرا گذاشته شد که نکات جدیدی در آن قید گردیده بود و بعداَ نیز در آن اصلاحاتی به عمل آمد و آخرین اصلاحات در شهریور ماه 1340 انجام گردید که به پاره ای از نکات مهم آن اشاره می گردد. 4. ثبت شرکت در تهران ثبت: پس از تشکیل پرونده و ارجاع آن به بخش حسابداری، متقاضی موظف به پرداخت هزینه ثبت و درج اطلاعات میباشد. چرا که فعالیت در برخی از زمینه های حوزه فناوری اطلاعات نیازمند اخذ مجوز از سازمان مربوطه که وزارت ارتباطات می باشد هستند. از آنجا که این نوع سهام در وجه حامل است، به دست هرکسی باشد، مالک آن شناخته میشود. اگر داوطلب مشمول اولویت اول امتیازات ویژه ایثارگران باشد، ۴ سال سابقه سنی وی اضافه خواهد شد.

حدودا شما در ابتدا باید چیزی حدود 10 هزار لیر در حساب بانکی خود داشته باشید و اگر می خواهید نوع فعالیت شرکتتان در رابطه با مسئولیت محدود باشد، شما می توانید از یک نفر الی 50 نفر به عنوان شریک ثبت کنید و بر روی آن ها به صورت کوتاه مدت و یا دراز مدت سرمایه گذاری کنید. یکی از قوانینی که در همه ی شرکت های سهامی خاص رعایت می شود این است که باید 35% از میزان سرمایه شرکت در یکی از بانکهای کشور در حسابی که به نام شرکت است بلوکه شود که این وجه پس از چاپ آگهی در روزنامه رسمی قابل برداشت می باشد. از این جهت اگر شما با این پروسه آشنا باشید حتما می دانید که شرکت با مسئولیت محدود صرفا به 2 الی 10 نفر ختم می شود و از این جهت بسیاری از ایرانیان که در کشور ترکیه اقدام به ثبت شرکت می کنند نوع فعالیتشان مسئولیت محدود است. Data was created ​by G᠎SA Content Gener᠎at or DE MO!

علاوه برداشتن مجوزفعالیت مرتبط باشد که اشخاصی که دارای کارت بازرگانی و تمدید مجوز ثبت شده اند. 6. نیازمند به درخواست شرکت در اتاق بازرگانی و گرفتن کارت بازرگانی الزامی می باشد. چنانچه اعضا یا سهامداران شخص حقوقی باشند، ارائه فتوکپی آگهی تاسیس، روزنامه رسمی، فتوکپی روزنامه رسمی آخرین تغییرات و فتوکپی شناسنامه و کارت ملی برابر اصل شده نماینده شخص حقوقی الزامی است. پروسه ثبت تغییرات شرکت در قم با ارائه مدارک لازم برای این منظور آغاز میشود و با آگهی آنها در روزنامه رسمی کشور به پایان میرسد. در ادامه برایتان درباره شرایط و ویژگیهای اخذ اقامت خارج از کشور از طریق ثبت شرکت خواهیم گفت و اطلاعات مفیدی برایتان ارائه میدهیم. 1- در زمان ارائه درخواست از طریق سامانه جامع ثبت شرکتها در قسمت اشخاص می بایست نسبت به درج کد فراگیر ملی و سایر اطلاعات اقدام گردد. خاطر نشان می شویم موسسه ثبتی ثبت نیک ، با سال ها تجربه و همچنین با تسلط کاملی که به قوانین و اصول حقوقی دارد ، افتخار دارد با بهره گیری از توان بالای کادر مجرب خود در سریع ترین زمان ممکن اقدامات لازم را جهت ثبت شرکت شما به عمل آورد .

پس بارگذاری اطلاعات در سامانه مدارک ارسالی توسط کارشناس حقوقی بررسی شده و پس از تأیید نهایی 7 تا 10 روز کاری زمان می برد تا روند ثبت شرکت به صورت رسمی پایان پذیرد. با توجه به توضیخات فوق، اشخاص حقوقی که قصد فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات را داشته باشند و یا افرادی که قصد ثبت شرکت در زمینه فوق را داشته باشند بایستی ابتدا نسبت به تعیین موضوع فعالیت اصلی خود اقدام نمایند. قابل ذکر هست قبل از اقدام کنید و فکر کردن به سرمایه گذاری های کلان باید به موضوع شرایط تاسیس تاسیس آن بپردازید. رشد عالی چندین دهه ی اخیر در ترکیه سبب شده است تا تیم کارشناسان سرمایه گذاری آلپ بیشتر به موضوع شرایط و مدارک تاسیس شرکت در ترکیه توجه کنند. در عصر امروز بسیار مشاهده می شود که صاحبان برند و دیگر افراد در زمینه های گوناگون و خاصی فعالیت دارند و دوستدار آن هستند که به سودهای عالی دست یابند، از این رو اقدام به هزینه برای تاسیس شرکت تجاری در ترکیه در زمینه ی فعالیت خود می کنند. برای اینکه بخواهید در کشور ترکیه اقدام به تاسیس شرکت تجاری در ترکیه کنید، حتماً مستلزم رعایت چندین قوانین و همچنین جمع آوری چندین مدارک هستید که در لیست زیر می توان مشاهده کرد. Th​is con᠎tent w as do​ne wi th t᠎he ᠎help  of GSA C᠎ontent Gen erat or Dem᠎oversion᠎.

  • تعیین بازرسین شرکت ( مخصوص شرکت های سهامی خاص )
  • جلوگیری از ثبت برند تکراری
  • ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج
  • هزینه تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی
  • الاحتراق التام لغاز البوتان
  • دارای فکس باشد
  • حداقل 1.000.000 ریال سرمایه

با تاسیس و راه اندازی شرکت خود در ترکیه خود به صورت 1 سال، شما می توانید در این کشور به مدت 1 سال اقامت داشته باشید که در نهایت، بعد از 5 سال اقامت دائمی در ترکیه دریافت خواهید کرد. مدارک ثبت شرکت حداقل 3 نفر به عنوان سهامدار که اعضای هیئت مدیره را نیز برای مدت 2 سال تشکیل می دهند؛ 2 بازرس که نباید نسبت خویشاوندی به اعضای هیئت مدیره داشته باشند برای مدت یکسال، افتتاح حساب نزد یکی از بانکها و واریز حداقل 35 درصد از سرمایه شرکت در آن حساب و ارائه مدارک بانکی از جمله مشخصات و ویژگی های شرکت های سهامی خاص می باشد که برای ثبت در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری لازم و ضروری است. ح- انحلال شرکت، حتی در مواردی که انحلال به واسطه ی انقضای مدت شرکت صورت گیرد. هدف اصلی از ثبت شرکت های سهامی عام ، انجام پروژه های بزرگ و ملی می باشد و از طرف دیگر اینگونه از شرکتها عموماً می توانند سهام خود را در بورس عرضه نمایند به همین جهت افرادی که مقاصد فوق را از ثبت شرکت داشته باشند می توانند اقدام به ثبت شرکت سهامی عام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید