راهنمای ثبت تغییرات شرکت و تنظیم صورتجلسات شرکت در سال 1400

نکته قابل توجه در اینگونه شرکتها این است که از میان شرکا و سهامداران یک نفر به عنوان شریک ضامن برگزیده شده و زمان ورشکستگی و یا هرگونه به وجود آمدن قرض، شریک ضامن بایستی هزینهها و بدهیها را پرداخت نماید. در نتیجه در صورت انحلال و عدم کفاف دارایی شرکت مقابل اشخاص ثالث، هر شریک ضامن مسئول پرداخت کل بدهیها از اموال شخصی خود است. تاسیس یک شرکت اگر چه کار سختی نیست. به طور واضح می گویند که برای چه کاری است. مهم ترین هزینه، هزینه مشاوره است که کمک می کند همه مراحل بعدی به خوبی پیش برود. از طریق infographic زیر مراحل ثبت شرکت را می توانید به صورت مرحله به مرحله مشاهده بفرمایید. ۳در این مرحله از مراحل ثبت اظهارنامه ثبت شرکت ، اطلاعات مربوط به استان و شهر، واحد ثبتی با توجه به آدرس شرکت، سال مالی شرکت، مجوز شرکت در صورتی که موضوع شرکت نیاز به اخذ مجوز داشته باشد، نشانی شعبه یا شعب شرکت در صورت وجود و در نهایت تلفن و کدپستی شرکت را وارد نموده تا سامانه به طور خودکار نشانی شرکت را برای شما نمایش دهد.

  • هزینه خدمات PRO
  • آگهی تاسیس شرکت
  • ثبت نام برای اتاق تجارت
  • چاپ و نشر کتاب
  • تقلب و تزویر در اوراق تعرفه یا برگ رأی یا صورتجلسات

ثبت تغییر آدرس شرکت زمانی انجام می شود که شرکاء و سهامداران شرکت تصمیم می گیرند بنا به عللی مرکز اصلی شرکت را تغییر بدهند که این تغییر آدرس ممکن است از یک نقطه شهر به نقطه دیگر همان شهر و یا از یک شهر به شهری دیگر از یک استان و یا از یک استان به استان دیگر صورت گیرد. بعنوان مثال: برای تغییر آدرس شرکت به یک صورتجلسه مجمع عمومی بطور فوق العاده نیاز دارید که پس از تغییرات باید در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار نیز منتشر شود. در واقع شرکت تعاونی، شرکتی است که تمام یا حداقل 51 درصد سرمایه آن، توسط اعضا فراهم می­شود. هزینه مشاوره در واقع هزینه محسوب نمی شود چون به پیشبرد سریع تر کار شما کمک می کند. چون ثبت شرکتنامه در دفاتر اسناد رسمی با وجود ثبت خود شرکت در اداره ی ثبت، موجب پیچیدگی کار می شود، از این جهت به موجب مقررات مورخه 10 اسفند 1327 وزارت دادگستری به دوائر ثبت شرکت ها در مرکز و شهرستانها اجازه ی ثبت شرکتنامه داده می شود. تمامی کارهای تغییرات شرکت می بایست بر اساس صورتجلسات مجمع عمومی عادی و یا فوق العاده صورت بگیرد و هم چنین کلیه مدارک در انجام تغییرات پیوست گردد و به مراجع قانونی هم چون اداره ثبت شرکت ها تحویل داده شود. This content was generated with the help of GSA Content Generator Demoversion!

هزینه ثبت شرکت

یا باید تغییرات شرکتمان را به تصویب مجمع عمومی عادی برسانیم و یا در مجمع عمومی فوق العاده آن ها را مورد بررسی قرار دهیم. آیا امکان ثبت تغییرات در همه انواع شرکت ها وجود دارد؟ هزینه ثبت شرکت سهامی خاص در موسسه میزان نیز پایین ترین قیمت در تهران می باشد که غیر از این هزینه هیچ هزینه ی دیگری را پرداخت نخواهید کرد. همکاران ما در صورت تغییر در تعرفه خدمات ثبتی این موارد را به شما اطلاع رسانی خواهند کرد. پس از ارائه گزارش، بازرسان در مورد گزارش تحقیق و بررسی خواهند کرد و نظرات خود را به هیئت مدیره انتقال می دهند. کارشناسان ما ثبتی به صورت کاملا رایگان این مشاوره را به شما ارائه می دهند. بیش از 140 کارشناس حقوقی ما در این حوزه مشتاقانه پاسخگوی تمامی سوالات شما در خصوص امور ثبت شرکت می باشند. مسیر انجام این امور همیشه با فراز و فرودهایی همراه است که می تواند از افراد بی تجربه و کم تجربه وقت بسیار زیادی بگیرد و دچار سردرگمی آن ها شود. شما برای این کار یک ماه وقت دارید.

ثبت تغییرات شرکت

اما ما به این دلیل که رضایت شما را همیشه در اولویت قرار می دهیم، تفاوتی میان این هزینه ها قائل نشدیم. این هزینه مربوط به ورود اطلاعات شما درون سامانه ثبت شرکت ها می باشد که کارشناسان ما با توجه به اطلاعاتی که دادید به صورت دقیق درون سامانه موارد را وارد می کند و در نهایت صورتجلسه شما را تنظیم می کنند . بله ، برای تکمیل فرایند تأسیس شرکت خود در این حوزه قضایی ، به یک مدیر محلی نیاز دارید. تفاوتی ندارد کدام نوع شرکت توسط شرکا به ثبت رسیده باشد، زمانی که نیاز به ایجاد تغییر در شرکت به وجود بیاید، همه انواع شرکتها میتوانند اقدام به ثبت تغییرات شرکت کنند. تا مردم از این تغییرات اطلاع پیدا کنند که درج این آگهی نیز نیاز به هزینه ی جدا خواهد داشت. یعنی هرچه موضوع طولانی تر باشد هزینه روزنامه کثیرالانشتار شما نیز بیشتر خواهد بود. در صورتی که فرض کنیم یک روزنامه با قیمت آگهی پایین را انتخاب کرده اید و با در نظر گرفتن تعداد کلمات و حروف و دیگر موارد، رقمی مساوی با هزینه ثبت در روزنامه رسمی یعنی 155,000 تومان به بالاست.

دیدگاهتان را بنویسید