شرایط ثبت شرکت در خارج از کشور [ مراحل+هزینه ها ]

همچنین ممکن است سایر شرکا توافق کنند که شریک جدیدی به شرکت اضافه کنند. تعداد کارشناسان این موسسه در سال 99 بالغ بر 140 نفر از بهترین کارشناسان کشور است که هر روزه از ساعت 9 صبح لغایت 18 آماده مشاوره رایگان تلفنی و حضوری به شما عزیزان می باشند . چنانچه برای هر یک از تغییرات ایجاد شده در شرکت نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید به شما پیشنهاد میکنیم تا با وکلای مجرب موسسه حقوقی بازرگان به شماره ۰۲۱۴۵۵۱۸ تماس حاصل فرمایید. زمانی که یک شرکت به ثبت می رسد این امکان را خواهد داشت تا به خوبی رشد و پیشرفت نماید و در سطح ملی و همچنین سطح بین المللی مشهور شود. نکته مهم: همانطور که به خوبی میدانید، سیستم اداری بسیاری از کشورهای خارجی، مطابق با زبان انگلیسی است، البته کشورهای زیادی هم در دنیا وجود دارند که سیستم اداریشان مطابق با زبان رسمی کشور خودشان است. استانداردهای سرمایهگذاری به معنای قوانین و دیدگاههای کشورهای خارجی به فرایند سرمایهگذاری است؛ گفتنی است که فقط یکی از موارد سرمایهگذاری شامل ثبت شرکت در خارج از کشور میشود و سایر موارد شامل روشهای دیگر سرمایهگذاری مانند شرکت در پروژههای بزرگ صنعتی یا خرید املاک میشود. This has been generated with GSA Content Generator Demoversion!

  • اطلاعات شرکت (نوع، آدرس و سال مالی شرکت)
  • هزینههای مربوط به سرمایه اولیه
  • شرکتهای محدود شده توسط سهام
  • چاپ کتاب
  • اتریش: 25 درصد از درآمد سالانه
  • خرید امتیاز فرانچایز
  • پلمپ دفاتر قانونی شرکت
  • برچسب Empost

اطلاعات مربوط به متقاضی نخستین موضوعی است که در این فرم ها باید پر شود. در مبحث تغییرات شرکت همانگونه که در ابتدای مقاله عنوان کردم نکات و پیچیدگی های فراوانی است که عدم رعایت هریک از این موارد میتواند سیلی از مدعیان آتی را به سوی شما روانه دارد. فراموش نکنید که بعضی از کشورها، قوانین خاصی در زمینه انتخاب نام تجاری دارند. اما نکتهای که وجود دارد این است که روش و مراحل و قوانین تغییرات شرکت ها در هر مورد تفاوت داشته باشد. این نوع تغییر عمدتا بر اثر فوت و یا انصراف و جایگزینی هریک از سهام دارها در همراهی اهداف آتی شرکت ایجاد میشود برای اطلاعات دقیق از این تغییر میتوانید مقاله ” تغییر اعضا در انواع شرکت ها ” را مطالعه کنید از آنجا که صورتجلسه تغییر سهام داران در انواع شرکت ها مختلف است به این نکته بسنده میکنم که اشخاص حقیقی و حقوقی با توجه به میزان سهام و سهم الشرکه خود در مجامع عمومی فوق العاده میتوانند از شرکت خارج شده و حقوق متعلقه خود را با تائید مجمع دریافت نمایند. پیرو اطلاعیه شماره (28) در خصوص پلمب دفاتر قانونی ( روزنامه و کل ) به اطلاع می رساند : با توجه به درخواست شرکت پست و مراجعات مکرر متقاضیانی که از فرصت قبلی به منظور پرداخت هزینه های قانونی در خواست های خود استفاده ننموده اند، بدینوسیله فرصت مذکور تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 1396/03/10تمدید می گردد. This post has been done by GSA Content Generator DEMO.

راهنمای ثبت شرکت

شرکت از اجتماع 2 یا چند شریک یا سهامدار و یا موسس که دارای هدف مشترکی برای رسیدن به یک هدف واحد تشکیل می شود گفته می شود و از زمانی تشکیل می شود که دو یا چند نفر قصد تشکیل آن را داشته باشند. در صورتیکه مدیران هر شرکت قصد تغییرات شرکت در موارد فوق را داشته باشند می بایست متناسب با نوع تغییر مورد نظر، مدارک و مستندات مربوطه را فراهم نموده و پس از امضا و رعایت اصول قانونی و پرداخت وجوه مربوطه با اداره ثبت شرکت ها ارسال نمایند . اگر شرکت جز مرکز اصلی چندین مرکز دیگر نیز دارد که بهعنوان عمل مراکز عملیات فنی از آن یاد میشود باید از نظرات مقامات قانونی و اشخاص ثالث مورد بررسی قرار بگیرد. نخست این که ثبت شعبه، در زمان ثبت خود شرکت انجام می گیرد که در این صورت ضمن انتشار خلاصه شرکت نامه، محل شعب شرکت در آگهی باید ذکر و آگهی مزبور برای انتشار در جراید محلی ضمن رونویس تقاضا نامه و منضمات آن به اداره ی ثبتی که شعبه ی شرکت در آنجا واقع است فرستاده شود.

سپس بر روی دکمه نهایی کلیک کرده و منتظر ارسال پاسخ از جانب اداره ثبت شرکت ها بمانید. تغییر نام شرکت در حوزه اختیار مجمع عمومی فوق العاده بوده و متقاضیان این نوع تغییرات شرکت ابتدا می بایست فرم های لازم برای تغییر نام شرکت را فراهم کرده و با رعایت قوانین تعیین نام شرکت دوباره اقدام به انتخاب 5 نام مختلف مینمایند و پس از اخذ تائید نام جدید به نام یکی از موسسین بایستی شرکت اقدام به برگزاری مجمع عمومی فوقالعاده نماید و نام جدید شرکت را به جای نام قبلی انتخاب و با تکمیل و امضا فرم های مربوطه مدارک را برای ثبت این تغییرات به اداره ثبت شرکت ارسال نماید. برای ثبت شرکت در ابتدا متقاضی میبایست نوع ثبت خود را اعم از شرکت ، موسسه و … در این مرحله بسته به نوع شرکت نوع شخصیت حقوقی را مشخص کنید. مرحله 1. با مشتری همکاری می کند تا نام و فعالیت شرکت را از اداره ثبت شرکت های استرالیا دریافت کند. باید توجه داشت که کارشناسان اداره ثبت به طور دقیق اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبتی را بررسی میکنند و مراحل بعدی تاسیس شرکت بر مبنای همین اظهارات پیش خواهد رفت. چنانچه پس از ثبت شرکت شما به دلایل مختلفی قصد ایجاد تغییرات را داشتید باید با مراجعه به سازمان اداره امور ثبت شرکت ها مسئولین مربوطه را در جریان این تغییرات قرار دهید.

هزینه ثبت شرکت

This data was created by GSA Content Generator Demoversion.

دیدگاهتان را بنویسید