برای اینکه یک شرکت دانش بنیان محسوب شود باید شاخص‌های عمومی و اختصاصی که توسط قانون تعیین شده است را دارا باشد.

موسسه و شرکت دانش بنیان ، موسسات و یا شرکتهای خصوصی یا تعاونی هستند که به منظور هم افزایی علم و ثروت ، توسعه اقتصاد دانش محور ، تحقق اهداف علمی و اقتصادی که شامل گسترش و کاربرد اختراع و نوآوری هستند و همین طور تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه شامل طراحی و تولید کالا و خدمات در حوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده فراوان به ویژه در تولید نرم افزارهای مربوط تشکیل می شود.

مدارک ثبتی شرکت منحل شده به مدت ۱۰ سال در حوزه مربوط به اداره ثبت شرکت نگهداری و بایگانی می گردد.

نامی که برای شرکت خارجی انتخاب می شود باید معنای کاملی داشته باشد.

۴. مشخص کردن نخستین مدیران و بازرسان و قبول سمت مدیریت و بازرسی از سوی آنان.

نحوه ثبت شرکت در تهران بزرگ همانند دیگر نقاط کشور است. کافی است پس از انتخاب نوع شرکت خود، مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت را آماده کنید.

تاسیس شرکتها ثبت شرکت بازرگانی

خ فردوسی، خ کوشک مصری، ساختمان شماره دو، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

جهت اخذ مشاوره حقوقی رایگان عدد ۳ را به ۰۲۱۴۳۹۰۲۰۰۰ پیامک کرده و یا اینجا کلیک کنید.

در جنوب تهران نیز محله‌های افسریه، نازی‌آباد، مشیریه، شهرک مسعودیه، خانی‌آباد نو، نعمت‌آباد، یاخچی‌آباد، امیربهادر، خیابان آذری، اتابک، میدان خراسان، خزانه، شاپور، سیروس، جوادیه، دروازه غار، یافت‌آباد، منیریه، امیریه، شوش، بازار تهران، شهرری، سیزده‌آبان، دولت‌آباد، کیان‌شهر، یافت‌آباد و مولوی جزو مراکز اصلی محسوب می‌شوند.

استعلام برند و جستجو در نام‌ها و علائم تجاری

شرکت های بازرگانی به انجام امور تجاری و بازرگانی می پردازند. به عنوان مثال موضوع شرکت بازرگانی می تواند شامل موارد زیر باشد:

کارشناسان ما در ثبتینو، این نوشتار را با هدف تکمیل اطلاعات شما آماده کرده اند. بعید می دانیم با خواندن این مطلب سوالی در ذهن تان باقی بماند اما باز هم اگر سوالی داشتید می توانید از مشاوره تخصصی و حرفه ای کارشناسان ما بهره مند شوید. لازم به ذکر است که این مشاوره ها کاملا رایگان است.

۴. امضای اوراق و تشکیل پرونده رسمی گام بعدی راه‌اندازی شرکت در ایران است. پس از تکمیل مدارک شرکت سهامی خاص، باید به سایت اداره ثبت شرکت‌ها و یا سامانه‌های موسسات ثبتی مجاز رجوع کرد. پس از پر کردن درخواست تاسیس شرکت سهامی خاص، باید همۀ اسناد و ضمیمه‌های آنها را در پاکت مخصوص پستی به اداره کل ثبت شرکت‌ها ارسال نمود.

دیدگاهتان را بنویسید