یکی از پروژه های بزرگ شرکت کفپوش برتر رسام که بسیار عالی اجرا شد توسط تیم ما

بنابراین بهتر است تا از نوعی درزگیر استفاده شود که برای همه‌ی سطوح کاربرد داشته و کیفیت و مقاومت لازم را دارا باشد.

پس باید #کفپوش_اپوکسی_کارخانه مقاومت و ضخامت بالا داشته باشه تا آسیبی به کفپوش نرسه.

فروش ورق های پلی یورتان فروش ویژه ورق های پلی یورتان در ضخامت های مختلف در مهار انرژی و همچنینی عامل و نمایندگی فرووش ورق پلی یورتان پایدار انرژی پارس انجام می شود.

عدم لغزش و سرخوردن ورزشکاران حین انجام فعالیت‌های ورزشی از جمله ویژگی‌هاییست که یک کفپوش ورزشی خوب باید داشته باشد.

پلی یورتان صنعتی مواد اولین بار توسط اوتو بایر در سال ۱۹۳۷ در آلمان کشف شد و بعد از آن بخاطر داشتن خواص ویژه‌ و کاربردهای فراوان، پیشرفت بسیار زیادی در انواع صنایع جهان نصیب حالشان شد.

‌ طرح اجرا شده : طرح سنگ مرمر ( رنگ رگه ها به سلیقه مشتری میباشد)

نقشه سایت

#میکروسمنت_هایکا #مایکروسمنت #میکروسمنت #دیوارپوشبتنی #معماریمدرن #کفپوشاپوکسی #پلییورتان #اپوکسی #هایکاسمنت #رنگنما #سمنت #ویلاسازی #ویلا #رستوران #ویلامدرن #رستورانمدرن #ویلامینیمال #معماری_داخلی #مدرن

خدمات انجام شده: اجرای کناف باکس نور مخفی با رعایت اصول دکوراسیون

همانطور که می‌دانید ماستیک پلی یورتان یک چسب بسیار قدرتمند بر پایه رزین‌های پلی یورتان می باشد که پس از اجرا در درز موجب اتصال دائمی و پر شدن درز بصورت موثر خواهد شد. ماستیک پلی یورتان پس از گیرش کاملا سخت نخواهد شد و پس از خشک شدن کامل مانند یک لاستیک با خاصیت الاستیسیته بالا رفتار می‌کند و همین باعث شده تا در برابر تنش های سازه ای مقاومت ایده آلی از خود نشان داده و از هم گسیخته نشود.

بهترین متریال و بهترین طرح فقط در گرند دکور همراه با ضمانت قیمت و کیفیت

رزین ماده ای جامد بسیاااار چسبناک با منشأ گیاهی یا مصنوعی است که به طور معمول به پلیمر ها تبدیل می شود رزین ها معمولا مخلوطی از ترکیبات آلی هستند گیاهان برای پاسخ به صدمات رزین ها را برای مزایای محافظتی خود ترشح می کنند .

۱. با توجه به شیوه های نوین ساخت ساختمان و اهمیت استفاده از متریال‌های سبک ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان جایگزین مناسبی برای گچ‌بری‌های سنتی هستند زیرا همانطور که پیش از این نیز اشاره شد این مواد دارای خواص چند منظوره، پرکاربرد و ایمن می‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید