هزینه ثبت شرکت 1400 ✔️【سهامی خاص

هر گونه تصمیم سهامداران یا شرکا برای کاهش سرمایه شرکت نیز باید به همین روال آگاهیرسانی شود. 3. سهامداران شرکت باید در حوزه کاری شرکت مشغول فعالیت باشند و مجوزهای لازم را داشته باشند. حتی می توانید کد ثبتی خود را در سایت و یا شبکه اجتماعی خود بگذارید و از این طریق رضایت مشتریان را به سمت خود جلب کنید. اگر قصد دارید در سریع ترین زمان ممکن و با کم ترین هزینه این کاربرای شما صورت بگیرد از طریق این سایت با ما ارتباط بگیرید تا به صورت کامل راهنمایی شوید. در واقع یکی از مهم ترین مزایایی که در تاسیس قانونی شرکت وجود دارد، اجازه شرکت در مزایده ها است. 2. گام دوم در جهت ثبت شرکت این قضیه است که یک اسم تجاری برای شرکت خود انتخاب کنید، قابل تامل است که نامی را انتخاب کنید که برای مشتریان ساده باشد و به سادگی بتوانند آن را تلفظ کنند چون شما قصد دارید در آینده نه چندان دور نام تجاری خود را به عنوان یک برند بر سر زبان ها آورید، پس مهم ترین نکته در این خصوص این قضیه است که نامی را انتخاب کنید که هم به زمینه فعالیت شما بخورد و هم این که بتوانید در آینده به ساده ترین شکل ممکن برای آن برندسازی کنید. Content has been created with GSA Content Generator DEMO.

  • مالیات بر ارزش افزوده هر ماه
  • پرداخت هزینههای مورد نیاز
  • موضوعات فعالیت مربوط به امور پولی و بانکی
  • هزینه دفتر اسناد رسمی

مسلما با انجام اصول درست برندسازی شما زمانی شناخته می شوید و اگر برای ثبت برند خود اقدامی نکرده باشید، شخص دیگری آن را می گیرد و به سادگی می تواند از اسم و اعتباری که برای خود دست و پا کرده اید سوء استفاده کند. اگر از ما می خواهید مشاوره بگیرید بلافاصله بعد از تاسیس شرکت می توانید برای مراحل ثبت برند خود اقدام کنید تا فرد دیگری آن را انتخاب نکند. مسیر ثبت شرکت همیشه با فراز و نشیب های مختلف و بسیار زیادی روبرو است به همین دلیل بهتر است شما افراد با تجربه ای را کنار خود داشته باشید تا بتوانند شما را در این مسیر همراهی کنند و به درستی برای شما کارها را به سرانجام برسانند. بر اساس این قانون، با همکاری چند شخص اعم از حقیقی و حقوقی برای رسیدن به هدف مشخص و کسب سود طبق شرایط قانونی یک شخص حقوقی تشکیل میشود که همان شرکت تجاریست. همانطور که مقاله هزینه روزنامه رسمی برای شما بیان کردیم، هزینه روزنامه بسته به تعداد خطوط و رنگی و سیاه سفید بودن آن تغییر میکند. هم چنین میزان سرمایه اولیه خود را باید تعیین کنید تا این که بدانیم که شرکت شما در کدام یک از دسته های تجاری قرار می گیرد.

ثبت تغییرات شرکت

برای ثبت شرکت بایستی صورتجلسات، اساسنامه و اوراق مربوطه در جلسات تعیین شده توسط کارشناسان و وکیل رسمی دادگستری شرکت تعیین گردد. پس نهایتا هزینه پست مدارک برای تاسیس شرکت حدودا 30 الی 35 هزار تومان خواهد بود. ماده 9 آیین نامه اصلاحی ثبت تشکیلات و موسسات غیرتجاری مصوب 1337 در این مورد تصریح دارد : ” موسسات و تشکیلات مذکور باید کلیه تغییراتی که در مورد اساسنامه و یا اشخاصی که حق امضا دارند و یا اقامتگاه قانونی آن ها پیدا می شود ظرف یک ماه به اداره ثبت شرکت ها اطلاع دهند و مادام که اطلاع نداده اند استناد به آن تغییرات در مقابل اشخاص ثالث معتبر نخواهد بود ” . به همین دلیل شرکتهایی که به ثبت میرسند و شماره ثبت دریافت میکنند معتبر تر و برای مشتریان ارزشمند تر میباشد. اما قبل از ثبت موسسه می بایست تعیین شود که پروسه تجاری شما در چه حیطه ای است و بهترین نوع شرکت برای ثبت را انتخاب کنید. در این جا قصد نداریم به خصوصیات هر کدام از این شرکت ها بپردازیم، چون از حیطه این مقاله خارج است، اما بدانید که ۹۰ درصد شرکت های ایرانی، به دو دسته شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص تقسیم می شوند و احتمالا کسب و کار شما هم در این دو دسته قرار می گیرد. This article was done by GSA Content Generator DEMO.

به طور کلی در هر استان اداره ای برای ثبت کردن شرکت ها وجود دارد که اداره کل آن در پایتخت است و علاوه بر رسیدگی به ثبت یا پلمپ شرکت های تهران، به مواردی که از شهرهای دیگر به آن ارجاع داده می شود هم رسیدگی می کند. در حالی که در شرکت های مالکیت یگانه هیچگونه ساختار قانونی برای شراکت وجود ندارد، در شرکت های چند مالکیتی توافق نامه هایی وجود دارد که درصد شراکت هر مالک در درآمد، هزینه ها و مسئولیت های شرکت را مشخث میکند. نکته: این نوع شرکت محدودیت های مهمی دارد که هر متقاضی باید با آن ها آشنا باشد. این ۹ نوع شخصیت حقوقی شرکتهایی هستند که برای ثبت هر یک هزینه هایی را پرداخت نمود . ثبت شرکت با مسئولیت محدود برای تجارت های کوچک بهترین گزینه است. برای مثال حداقل سرمایه برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص یک میلیون ریال است. تمامی مدارک هویتی و تحصیلی اعضای شرکت باید فراهم شود و به پیوست برای اداره ثبت شرکت ها ارسال گردد. ثبت شرکت ها قوانین خاص خود را داشته و از متقاضیان انتظار می رود که این قوانین را اجرا کنند. پس داشتن یک راهنمای قوی و مطلع در این راه الزامی است.

دیدگاهتان را بنویسید