کفپوش پلی اورتان و کفپوش اپوکسی دو نوع رایج از انواع کفپوش بشمار می روند که هریک کاربرد خاص خود را دارند. اگر بخواهیم به تفاوت کفپوش پلی یورتان ورزشی با کفپوش اپوکسی از نظر عملکرد بپردازیم باید بگوییم که کفپوش اپوکسی نسبت به کفپوش پلی اورتان سخت تر است.

همچنین ترکیب فوق در تخت‌ها به خصوص تشک‌های بیمارستانی استفاده می‌شود و موجب می‌شود تا بیمارانی با سابقه‌ی بستری طولانی مدت دچار زخم بستر نگردند.

پس باید #کفپوش_اپوکسی_کارخانه مقاومت و ضخامت بالا داشته باشه تا آسیبی به کفپوش نرسه.

ورق فوم پلی یورتان ورق فوم پلی یورتان به عنوان عالی ترین و یهترین عایق در جهان شناخته شده است.

نکته ایی که می بایست در نظر داشت، خاصیت جذب رطوبت توسط رزین پلی اورتان است. این نکته به هنگام اجرا بسیار حائز اهمیت می باشد.

کفپوش ورزشی پلی اورتان بدون درز بهترین سطح را برای انجام فعالیت های ورزشی طبق استانداردهای جهانی ایجاد می کند. از طرفی، تمیز کردن و نگهداری آن نیز آسان تر بوده و برای انجام فعالیت های ورزشی کاملا ایده آل است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانایی فر هستم می خواستم دیتاشیت محصول پلی اورتان رو داشته باشم ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

بنابراین در محیط هایی مانند سردخانه ها که دما به زیر منفی سی درجه سانتیگراد می رسد؛ بهتر است که از کفپوش پلی یورتان استفاده شود.

علاوه بر این، کفپوش پلی اورتان و کفپوش اپوکسی در برابر مواد شیمیایی مختلف، رفتار متفاوتی از خود بروز می دهند. به عنوان مثال کفپوش اپوکسی نسبت به کفپوش پلی اورتان ورزشی در برابر اسید سولفوریک مقاوم تر است؛ بنابراین بهتر است در صنایعی مانند باتری سازی که در معرض اسید سولفوریک قرار دارند از کفپوش اپوکسی استفاده شود.

کفپوش صنعتی پلی یورتان یافتن راه‌هایی برای جلوگیری از انتشار این گاز مضر بسیار حیاتی خواهد بود. یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین کاربردهای پلی‌یورتان در ساخت و ساز می‌باشد که در ادامه چند دلیل این کار را ذکر خواهیم کرد.

جهت دریافت قیمت روز تهیه و اجرای کفپوش اپوکسی با ما در تماس باشید

بعلاوه، این کفپوش را می توان بر روی اکثر کفپوش های موجود اجرا کرد. مواد پلی یورتان چندین برابر محکم‌تر از کف‌های چوبی، کف‌های لمینت یا کاشی‌ها بوده و به دلیل خاصیت ارتجاعی بالاتر، راه رفتن روی آنها بسیار راحت تر است. کفپوش های پلی اورتان تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی دارند و می توان آنها را با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ کرد.

کفپوش صنعتی اپوکسی_کف #کفپوش_اپوکسی #کفپوشورزشی #اپوکسی_دکوراتیو #اپوکسی_کار #اپوکسی_ضداسید #اپوکسی_صنعتی #کفپوشاپوکسی #اپوکسی_تهران کفپوش اپوکسی ۳ میلیمتر صنعتی پرندک

دیدگاهتان را بنویسید