آشنایی با برندهای خارجی لباس

پوشاک ایرانی با ارزش بالاتر کیفیت بالاتری را برای مصرف‌کنندگان به همراه دارد. در مرکز خرید ارزان بی اوغلو ایش انواع لباس ها از برندهای معتبری نظیر Zara، H&M و Mango در رنج قیمتی 25 لیره تا 30 لیره و انواع سوغاتی های استانبول از لباس تا زیورآلات به چشم می خورد. مرکز خرید بی اوغلو Beyoğlu یکی از مراکز خرید محبوب و مشهور استانبول ترکیه است که به همه بازدیدکنندگان پیشنهاد می شود.

تولیدات این برند لوکس و گران قیمت هستند اما با این حال مشتریان و طرفداران زیادی دارد و جزء کیف های پر فروش به شمار می رود. این برند ایتالیایی تمام ملزومات مد و فشن خانم ها و آقایان را تولید می کند. گرانترین عینک های آفتابی را در این مجموعه پیدا خواهید کرد. طرح های متنوع این برند در زمینه عینک باعث شده نامی آشنا در زمینه عینک های آفتابی باشد. کیفیت برای پرادا بسیار اهمیت دارد به همین دلیل چرم های مورد استفاده برای دوخت کیف و کفش توسط همین شرکت آماده می شود. برند lufian با دارا بودن فروشگاه های بسیاری در سرتاسر استانبول ترکیه، یکی از برندهای شناخته شده و با کیفیت این شهر می باشد.

در سال ۱۹۷۷ هنگامی که همگان به استعداد وی در زمینه طراحی لباس پی بردند وی را در مؤسسه فشن و تکنولوژی نیویورک ثبت نام کردند. سرانجام در سال ۱۹۸۱ مایکل برند خود را وارد بازار نمود و از همان دوران به عنوان طراح لباس‌های اسپرت زنانه شناخته شد. مارک جاکوبز دکادنس و دیزی (دیسی) از کارهای پرفروش این برند امریکایی می باشند. برای انتخاب اسم ایرانی از بین نام های قابل ثبت برای برند بهتر است همین الان با کارشناسان ایلیا تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آن ها در این راه بهره ببرید. چنانچه دانستن این قوانین و نکات در انتخاب اسم برند به شما کمک شایانی می کند . از آنجا که این برند به دلیل بالا بودن کیفیت و زیبایی کالاهایش جزو لوکس ترین برندهای جهان است، در میان گران ترین ها نیز قرار می گیرد.

  • این برندتوسط یکی از آیکون های مد به نام ماریو پرادا تاسیس شد و سال هاست که لوازم جانبی چرم ، کلاه و کفش تولید میکند.
  • همچنین نوار های سبز و قرمز را در طرح های اسپرت این برند می بینید.
  • برای بررسی اسم‌های مشابه و استعلام اسم شرکت می‌توانید به سایت جستجوی علائم تجاری مراجعه کنید.
  • برندهای ایرانی نه تنها کیفیت و زیبایی لباس‌های خود را افزایش داده‌اند، بلکه ارزش بیشتری برای هزینه پرداختی مصرف‌کنندگان قائل هستند، بنابراین محصولی با کیفیت‌تر از حد ممکن را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهند.

صفحات فرود یا Landing Page ها، صفحاتی ساده اما هدفمند هستند که به‌منظور خوشامدگویی به مخاطب، دعوت از او به انجام کاری یا معرفی یک محصول/خدمات خاص طراحی شده‌اند. در این مرحله سه صفحه فرود یکسان را طراحی می‌کنید و در هر صفحه تنها نام برند را تغییر می‌دهید. از میان آن اسم مرحله قبل باید در آخر تنها سه اسم باقی بماند! احتمالاً این قسمت ناامیدکننده‌ترین بخش انتخاب اسم برند باشد؛ چون بسیاری از اسم‌هایی که دوست دارید ممکن است از قبل رزرو شده باشند.

به هر حال سعی کنید اسمی انتخاب کنید که نوشتار ثابتی داشته باشد و به‌ راحتی در ذهن مخاطب باقی بماند. اسم‌های مخخف یکی دیگر از موضوعاتی است که بسیاری از شرکت‌ها به سراغ آن می‌روند. البته این نمونه اسم گذاری هم پیشنهاد نمی‌شود مگر در شرایط خاص. از گذشته تا الان فرمول‌ها و روش‌های مختلف زیادی برای انتخاب نام مناسب شرکت و برند گفته شده است.

کفش اسنیکر چه کفش هایی هستند؟ مدل های کفش اسنیکر

برند ایکات به طور خاص در حوزه تولید پوشاک آقایان برای مناسبت‌های رسمی و غیررسمی فعالیت دارد. انواع کت‌وشلوارهای مردانه رسمی و کلاسیک، کت‌های اسپرت و تی‌شرت‌های مردانه را می‌توانید از برند ایکات تهیه کنید. به طور خاص محصولات برند ایرانی ایکات برای جوانان ایرانی در سایزهای کوچک طراحی و تولید می‌شود. فروشگاه‌های ایکات در تهران، رشت، اصفهان و شیراز آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز هستند. هم‌چنین از طریق فروشگاه اینترنتی ایکات می‌توانید به صورت آنلاین خرید خودتان را انجام دهید. شرکت «پارس جامه ایساتیس آذرخش» از سال ۱۳۸۱ در زمینه تولید و فروش اجناس و پوشاک ایرانی شروع به فعالیت کرده است و توانسته است برند ایرانی خلاق وادین کوک را به بازار معرفی کند.

همچنین برای ثبت برند لباس به صورت تخصصی میتوانید با مشاوران مجموعه تماس بگیرید. این برند علاوه بر تولید در زمینه پوشاک و کفش، در زمینه تولید محصولات جانبی یا اکسسوری همچون جوراب، شال، کمربند، عینک و کیف نیز فعال می باشد. این محصولات نیز همچون محصولات اصلی برند دارای کیفیت و تنوع می باشند. برند lufian با تولید محصولات با کیفیت مشتری پیگیری ثبت تغییرات شرکت مداری را در اولویت خود قرار داده است. پس اگر قصد یک خرید کامل از یک برند معتبر پوشاک را دارید، برند لوفیان lufian گزینه ای عالی برای این امر می باشد. در سالهای اخیر، این شرکت میراث تولیدی و صنایع دستی خود را حفظ کرده است در حالی که در همین زمان، به یک برند بین المللی و یک شرکت خرده فروشی، با مدل کسب و کار محور تبدیل شده است.

شاید برندهای مدرن و جوان پسندتر داخلی سابقه‌ی دراز مدتی در ایران نداشته باشند، اما در همین چند سال توانسته‌اند مخاطبان بسیاری به‌دست بیاورند و با برندهای پوشاک خارجی رقابت کنند. آیا می‌دانید که یک کیف ساده از این برند لوکس بین 200 تا 5000 دلار قیمت دارد؟ همه محصولات فندی بدون تاریخ انقضا و زیبا هستند و به همین دلیل است که قیمت بالایی نیز دارند. یکی از مزایای بزرگ کارتیه داشتن مشتریان بسیار خاص و وفادار است که این شرکت محصولات خود را به طور ویژه برای این مشتریان تولید می‌کند.

برند جوراب معلم (Öğretmen Çorap) آن دوران، توجه به نیازهای خانم های شهری را نیز در دستور کار خود قرار داد و به رنگ بندی، طرح، نوع و کیفیت تولیدی محصولات خود توجه ویژه ای اعمال کرد. به این ترتیب، از یک طرف، ضمن تقویت موقعیت خود در بازار، ثبت برند تجاری از طرف دیگر، در سال ۱۹۸۴ به مرحله نهایی روند برندسازی رسید و نام خود را به پنتی تغییر داد. در ادامه ی این مقاله بیشتر در مورد برند پنتی صحبت خواهیم کرد و فروشگاه ها، محصولات و دستاوردهای برند پنتی را به حضور شما خواهیم رساند.

اسم برند های خارجی

سعی کنید برای این جلسه چهارچوب مشخصی تعریف کنید تا بهترین استفاده را ببرید. سپس سعی کنید این اسامی را در دسته‌های خاصی قرار دهید تا بتوانید بهتر به بررسی آن‌ها بپردازید. گوچی تولید کننده لباس هایی است که می‌توانید آن را در یک مراسم با فرش قرمز بپوشید. شرکت گوچی در سال 1921 شروع به کار کرد بنیانگذار این شرکت گوچیو گوچی است. گوچی یکی از مارک های گران قیمت است، و همچنین با تولید لباس های گران و مجلل شناخته می شود، بنابراین در جایگاه دوم لیست قرار دارند. این شرکت به صورت کلی دارای ارزش تجاری حدود 5.87 میلیارد دلار است.

اسامی لوکس و خلاقانه

این نام از یک کلمه یونانی به معنای مراقب و هوشیارگرفته شده است. این افراد احترام زیادی برای هوشیاری و مراقب بودن قائل بودند. احتمالا این نام شکل کوتاهی از نام مشتق شده از یک برند قدیمی است. محبوبیت این نام در کشورهایی که به زبان اسکاتلندی صحبت می‌کنند بی شک به خاطر شباهت آن به برندان است.

عطرهای دیور همراه با لباس‌ها و لوازم آرایش لوکس این برند همچنان طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند. کریستین دیور همزمان با معرفی اولین مدل عطر خود اعلام کرد که «میس دیور» به احترام خواهرش کاترینا، با این نام روانه بازار شده است. دیور می تواند یکی از انتخاب ها به عنوان بهترین برند عطر زنانه باشد. نام این برند با الهام از شفافیت و زلالی آب انتخاب شده است.

برند Rolex

او برای بانوهای اول ایالات متحده همچون ژاکلین کندی اوناسیس، لورا بوش، میشل اوباما و ملانیا ترامپ لباس طراحی کرده‌است. این برند زنانه در سال ۲۰۰۲ توسط ناتان Bogle و مارکوس Wainwright تاسیس شد. در سال ۲۰۰۴، پ با یک خط تولید مردانه راه‌اندازی شد و خط تولید زنانه پس از آن در سال ۲۰۰۵ ثبت شرکت در تهران اجرا شد. برند ایو سن لوران به فرانسوی خانه مد لوکسی است که توسط ایو سن لوران و شریکش پیر برژ تأسیس شد. مؤسس این برند در سال ۲۰۰۸ درگذشت و این خانه آخرین خط اوت کوتور خود را در سال ۲۰۰۲ تولید نمود. میلر در مدرسه طراحی Rhode Island تحصیل کرد و در آنجا BFA طراحی پوشاک به دست آورد.

کیف های طراحی شده توسط این برند در اندازه های مختلفی است و مشتری مطابق با نیاز خود می تواند آن ها را انتخاب کند. کیف های بزرگ و جادار و در عین حال زیبا و شیک مناسب برای مسافرت یا خانم های شاغل همچنین کیف های مینی زیبا برای افرادی که به دنبال کیف های کوچک هستند، در مجموعه کیف های سلین وجود دارد. یکی از طرح های معروف برند سلین کیف بزرگی است که در تصویر زیر می بینید. نام یک شرکت تجاری جزء سرمایه شرکت محسوب می­شود و در مالکیت شرکت است در نتیجه ساخت اسم شرکت مناسب اهمیت ویژه­ای دارد. در ایران قوانین زیادی برای ساخت اسم شرکت وجود دارد و در هنگام ثبت شرکت شما باید نام شرکت را مشخص کرده باشید.