اساسنامه موسسه فرهنگی ـ خدماتی فانوس

ماده 10)كليه فعاليت ها و اقدامات موسسه بايستي در چارچوپ قوانين و مقررات موضوعه كشوري و سياست هاي فرهنگي مصوب شوراي عالي انقلاب فرهنگي و هماهنگ با برنامه هاي فرهنگي وزارت و ارشاد اسلامي انجام پذيرد. ب – پیشنهاد ضوابط اختصاصی مربوط به صلاحیت تدریس استادان در حدود مصوبات شورایعالی انقلاب فرهنگی به هیأت امناء. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت برای موسسه فرهنگی هنری پیام آزادگان محفوظ است. علاوه بر فعالیت های مربوط به آزادگان در حوزه های مسکن، اشتغال و…

اساسنامه موسسه فرهنگی

ماده ۱۸- جلسات مجمع عمومی سالی یک بار تشکیل خواهد شد و با حضور اکثریت اعضاء رسمیت می‌یابد. تشکیل جلسات عادی مجمع عمومی به طور فوق العاده در هر زمان بلامانع است. ماده ۱۰- هرگونه تغییر در موضوع و اهداف مؤسسه بایستی قبل از ثبت تغییرات با اطلاع و تایید دبیرخانه هیات رسیدگی به امور مراکز انجام گردد. مطالعه گزارش سالانه هیأت‌مدیره اعم از مالی و غیرمالی و تهیه گزارش ازعملکرد برای اطلاع مجمع عمومی. بررسی کلیه اسناد و اوراق مالی مؤسسه و تهیه گزارش برای مجمع عمومی.

اختلافات مالیاتی

کلیه اعضاء پیوسته سهم حق عضویت داخلی و بین‌المللی خود را به ایکوموس برابر میزان و ترتیب تعیین شده توسط ایکوموس از طریق مؤسسه پرداخت خواهند کرد. ایشان ضمن دریافت کارت شناسایی از مزایایی که توسط ایکوموس و مؤسسه مشخص می‌گردد بهره‌مند می‌شوند. مؤسسه ۶۰ نفر عضو پیوسته از میان صاحب‌نظران حوزه فعالیت خویش خواهد داشت. همکاری و ارائه کمک‌های تحقیقاتی، فنی و آموزشی به مؤسسات و علاقمندان ذیربط در مورد مطالعه، حفاظت و مرمت بناها، مجموعه بناها و محوطه‌های تاریخی. کلیه طرازنامه‌ها و اسناد مالی باید به تأیید و امضای بازرس برسد. بازرس نباید از اقرباي سببي و نسبي درجه یک و دو اعضای شورای مدیران انتخاب شود.

تعداد و تركيب اعضاي هيئت‌مديره بايد به‌گونه‌اي باشد كه تحليل و بررسي وجوه مختلف موضوع را براي تصميم‌گيري منطقي امكان‌پذير سازد. هیأت مديره عالیترین مرجع تصمیم‌گیری مجتمع است كه به منظور شكل بخشيدن به فعاليتهاي مختلف، انجام صحيح امور و اتخاذ تصميم‌هاي پي در پي تشکیل می‌شود. ارائه یک مدل و نمونه‌ی مجتمع تربیتی – آموزشی که قادر باشد یک انسان مؤمن و انقلابی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را تربیت نماید. منابع مالی علاوه بر امکاناتی که موسسه عروج فراهم آورده است از محل اخذ شهریه، جمع آوری هدایا، اعانات ، کمک های مردمی ، وقف، وجوه شرعی، کمک از سوی سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی تأمین خواهد شد.

  • راه اندازی و اداره مدارس و آموزشگاه‌ها از پيش دبستاني تا پایان دوره متوسطه و مؤسسات آموزشی با كليه امكانات برای رشد و تربيت متقاضیان.
  • رئیس اداره ثبت شرکتها پیش نویس آگهی تاسیس را امضا میکند و باقی مراحل ثبت موسسه طبق موارد ذکر شده در مقاله های قبل انجام میپذیرد شما میتوانید کلیه ی مراحل ثبت موسسه را به کارشناسان و وکلای موسسه ی حقوقی تکسفیر بسپارید و موسسه ی خود را در کمترین زمان ممکن به ثبت برسانید.
  • برگزاری همایش های دوره‌ای، نشست‌های علمی- تخصصی به منظور اطلاع از آخرین دستاوردهای علمی در زمینه صیانت، حمایت، حفاظت و مرمت بناها، مجموعه بناها و محوطه‌های تاریخی در سطح ملی و بین‌المللی.
  • طراحي و ايجاد بانكهاي اطلاعاتي در موضوعات مرتبط با مؤسسه و ارائه خدمات مشورتي در قلمرو اهداف مؤسسه.
  • عضویت درهیأت مؤسس بنیاد حقی برای وراث قانونی آنان جهت ادامه عضویت در بنیاد فراهم نمی‌نماید.

هیئت مدیره علاوه بر جلساتی که بطور مرتب و حداقل هرماه یکبار تشکیل خواهد داد بنا به ضرورت با دعوت کتبی یا تلفنی رئیس تشکیل جلسه فوق العاده خواهد داد . فاصله بین ارسال دعوتنامه و یا تلفني با تشکیل جلسه هیئت مدیره حداقل سه روز خواهد بود . موسسه دارای هیئت مدیره ای مرکب از پنج نفر عضو ثبت تغییرات شرکت اصلی و دو نفر عضو علی البدل خواهد بود. ماده 66- هر گونه عضويت مؤسسه در انجمنها و گروههاي بين­المللي داخلي و خارجي و تعامل و همکاري با آنها همچنين هرگونه فعاليت بين­المللي و شرکت در همايشها و دوره­هاي آموزشي خارج از کشور مستلزم اخذ تأييديه از سازمان تبليغات اسلامي خواهد بود.

وکیل بانکی

فعالیت موسسه بعد از منظوری کمیسیون عالی ارزیابی ثبت و راجستر و دریافت جواز فعالیت از نهاد مربوطه رسما آغاز می شود. طرحها و برنامه ها و سایر اقداماتی که در اساسنامه پیش بینی شده و بنحوی با وظائف یکی از وزارتخانه ها یا سازمانهای دولتی ارتباط دارد پس از کسب موافقت و با نظارت وزارتخانه یا سازمان دولتی ذیربط به مرحله اجرا در خواهد آمد . خلیل پیروزمند فرزند غلامرضا به همراه شرکاء که تصویر شناسنامه های برابر اصل ممهور به مهر مجتمع قضائی به اداره ثبت شرکتها و همراه با آدرس و مشخصات به نیروی انتظامی تحویل شده است . دارائی موسسه اعم از منقول و غیر منقول مبلغ ۰۰۰ر۰۰۰ر۱۴ ریال می باشد که تماما پرداخت شده ودراختیار هیئت مدیره قرارگرفته است . انجام فعاليتهاي فرهنگي موسسه با رعايت مقررات و موازين مربوطه از سوي موسسه پس از اخذ مجوزهاي مربوطه مجاز مي باشد.

ماده fifty seven – ازآنجايي كه رازداري يكي ازمهمترين صفات مومن ونيزعامل مهم جهت پيشرفت وتعالي فرد ودرنتيجه كل موسسه است ، همه اعضاء ، خودرا ملزم به رعايت صفات نيكووحسنه بخصوص رازداري مي داند . 7- اتخاذ تصميم راجع به ادغام موسسه با موسسات ديگر طبق ضوابط قانونی. 1- از دست دادن هر يك از شرايط عمومي و اختصاصي عضويت مقرر در اين اساسنامه به استناد گزارش مكتوب مراجع ذيربط. برقراري ارتباط با مراكز فرهنگی و قرآنی از طريق مبادله خدمات و كالاهاي علمی، آموزشی و پژوهشی در حوزه علوم و معارف قرآني اعم از كتب، نشریات، نرم افزارها و غيره. ماده 30) سال مالي خانه موسيقي منطبق با سال شمسي و از ابتداي فروردين ماه هرسال آغاز و به پايان اسفند ماه همان سال ختم مي شود.

تحصیل وام یا اعتبار از اشخاص، بانکها و موسسات اعتباری و قبول هدایا و اعطای جوایز به اشخاص. تهیه و تامین مواد و کالاهای مورد نیاز و تدارک وسایل و ابزار کار و تلاش به منظور تامین هزینه های موسسه. الف_مبلغ………………………………ریال که در بدو تاسیس موسسه از سوی موسسان تامین و پرداخت شده است. ماده1_نام…………………………………..می باشد و برای اختصار ذیلا موسسه نامیده می شود. پروانه توسط وزارتخانه صادر شده و به متقاضی توسط اداره کل تحویل داده می شود.

مطالعه و طراحی، تأسیس و مدیریت مراکز و مجتمع‌های فرهنگی، آموزشی، پرورشی، ورزشی، رفاهی، خدمات بهداشتی و درمانی اعم از مهد کودک، مدارس و مراکز آموزش عالی، آموزشگاه، ‌هنرکده، باشگاه ورزشی، اماکن اقامتی و تفریحی و سالنهای نمایش و سایر موارد. در این اساسنامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به اختصار “وزارت” و موسسه آموزش عالی غیر دولتی_غیر انتفاعی فراز به اختصار “موسسه” نامیده می شود. ارائه گزارش کتبی عملکرد موسسه هر سه ماه یکبار به هیات مدیره .

این مجموعه دارای یکی از بزرگترین و مجهزترین سالن های بدنسازی منطقه می باشد که زیر نظر برترین مربیان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. 3- انجام امور تبلیغاتی فرهنگی با شیوه های معمولی ونوین اعم ازتهیه و تکثیر پوستر ،طراحی گرافیگ، انیمیشن ، سیلک سایر امور خدمات فرهنگی درزمینه چاپ وافست. 14- توسعه همکاری در زمینه های تاریخ، جمعیت شناسی، مردم شناسی، باستان شناسی و حفظ میراث فرهنگی و معماری مشترک منطقه. 6.هر زمینه فعالیت در یک بند درج و از تداخل آن ها با یکدیگر خودداری شود. V متقاضیان برای دریافت گواهی عدم سوء پیشینه مستقیم به مراکز پلیس+١٠ مراجعه نموده و نیازی به معرفی نامه ندارند.

جلسه عادی موسسان در ظرف مدت چهارماه اول هر سال پس از انقضای سال مالی موسسه تشکیلولی ممکن است به دعوت هر یک از اعضای هیئت مدیره یا دونفراز موسسان بطور فوق العاده تشکیل گردد. کلیه فعالیتها واقدامات موسسه بایستی در چارچوب قوانین و مقررات کشوری وهماهنگ با سیاستها، برنامه ها وضوابط سازمان تبلیغات اسلامی انجام پذیرد. هرگونه تغییر در موضوع و اهداف موسسه باید قبل از ثبت تغییرات با اطلاع مرکز هماهنگی ثبت شرکت در تهران توسعه و ترویج فعالیتهای قرآنی کشور و تایید هیات رسیدگی به امور مراکز فرهنگی انجام گردد. ماده 10) هر گونه تغییر در موضوع و اهداف موسسه بایستی قبل از ثبت تغییرات با اطلاع و تأئید دبیر خانه هیأت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی انجام گردد. ماده ۶- هرگونه تغيير در محل فعالیت موسسه باتصويب اعضا، پس ازارائه صورتجلسه مجمع عمومي و با اطلاع قبلي وتائيد اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان …..

سال از بین خود یا خارج انتخاب نمایند، بازرس نباید از اعضای هیأت رئیسه باشد. جلسات هیأت رئیسه با حضور اکثریت اعضا رسمیت یافته و تصمیمات متخذه با اکثریت آرای موافق معتبرخواهد بود و در صورت تساوی آرا، رأی نظر یا اقدامی که رئیس بنیاد موافق آن است، لازم‌الاجرا خواهد بود. انعقاد قرارداد و انجام معاملات مجاز در محدوده‌ی اهداف و موضوع اساسنامه. 22-5) عقد كليه قراردادهاي مربوط به خانه موسيقي در چارچوب اساسنامه و مصوبات مربوطه. 19-3) چنانچه هر يك از اعضاء هيئت مديره سه جلسه متوالي غيبت غير موجه داشته باشند ، مستعفي شناخته شده و اولين عضو علي البدل جانشين آنان خواهد گرديد.

مگر در مواردی که مقام دعوت کننده، هیأت مدیره باشد و دستورمجمع عمومی انتخاب هیأت مدیره یا رسیدگی به تخلفات آنها باشد یا اینکه هیأت مدیره با برگزاری مجمع عمومی مخالفت کرده باشد. ماده 19- مجمع عمومي، متشكل از اعضاء مؤسسه (مؤسسین و اشخاصی كه بعداً با تصويب مجمع عمومي عادی و با رعايت ضوابط سازمان دارالقران الکريم و مقررات اساسنامه مؤسسه به عضويت پذيرفته می شوند)، عالي‌ترين ركن مؤسسه مي‌باشد. 18-1) مجمع عمومي به طور فوق العاده در هر زمان از سال به درخواست يك سوم اعضاءيا بازرس يا هيئت مديره و يا شوراي عالي خانه موسيقي تشكيل مي گردد . 5) هيئت موسس پس ازبرگزاري اولين مجمع عمومي و انتخاب هيئت مديره وبازرسان خانه ثبت برند تجاری موسيقي ، به عنوان موسسين وظيفه و مسئوليتي نداشته و كليه اسناد و مدارك مربوط را به هيئت مديره منتخب تسليم نموده و وظايف و اختيارات آن حسب مورد به ساير اركان اصلي منتقل مي شود . ماده ۱۴ – مؤسسه فرهنگی هنری پیام آزادگان با تصمیم و تصویب مؤسسان که اسامی و مشخصات آنان در ذیل اساسنامه درج گردیده و آن را امضاء کرده اند، تاسیس شده و مؤسسان اولیه مجمع عمومی را تشکیل می‌دهند. ماده ۱۲ – هرگاه انجام و اجرای برنامه‌ها و فعالیت های مؤسسه با وظائف و اختیارات برخی از سازمانها و مؤسسات دولتی و نهادهای انقلابی و وزارتخانه ارتباط داشته باشد، قبل از انجام و اجرای آن نسبت به کسب مجوز از مراکز ذکر شده ذی ربط اقدام خواهد شد.