اسامی خاص برای برند

برای کسب اطلاعات بیشتر در موردثبت شرکتها،ثبت طرح صنعتی،ثبت برند در تهران، ثبت شرکت در تهران، ثبت برند قطعی و مشاوره بارهام ثبتبا شماره های زیر تماس بگیرید. ما به شما مشاوره تلفنی در تمامی زمینه‌ها از جمله ثبت شرکتها،ثبت طرح صنعتی،ثبت برند در تهران، ثبت شرکت در تهران، ثبت برند قطعی با موسسه حقوقیرهام ثبترا پیشنهاد می‌دهیم. البته می توان در صورت نداشتن کارت بازرگانی با استفاده از کارت بازرگانی شخص دیگری به انضمام مدارک شخصی و یا شرکتی خود اقدام به ثبتی نمود .

  • برای ثبت برند لاتین باید کارت بازرگانی یا کارت عضویت داشته باشید یا اینکه برند خود را هفتاد درصد فارسی و سی درصد لاتین ثبت نمایید.
  • تفکری که در پشت یک نام تجاری قرار دارد یک استراتژی است که نشان دهنده ارزش های یک نام تجاری است.
  • این مرکز زیر نظر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور فعالیت می‌کند و وابسته به قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران است.

داشتن علامت تجاری اختیاری است مگر در مواردی که دولت آن را الزامی قرار دهد. برای ثبت یک آرام در دفتر ملی یا منطقه‌ای درخواست داده می‌شود که این تقاضا باید شامل فهرستی از کالاها و خدمات برگزیده آن نشان و بازسازی واضحی از آرم با تمام رنگ ها، طرح و نقش‌های سه بعدی باشد. علامت یا نام تجاری که عینا یا به شکلی پیگیری ثبت تغییرات شرکت گمراه کننده مشابه یا ترجمه علامت یا نام تجاری برای همان نوع کالا ، خددمات و طبقه ، اما متعلق به موسسه یا فرد دیگری باشد. پس یکی از مهمترین وظایف هر شرکت پیدا کردن راه برای جلب توجه و وفاداری مشتری است. از جمله خصوصیات یک برند معروف می‌توان به جذابیت، الهام بخش بودن، تک بودن، تناسب، جایگاه و…… اشاره کرد.

معیار تشخیص این موارد از روی لغت‌نامه با اعتباری مانند دهخدا و یا فرهنگ سخن است. همچنین اگر بیشتر از 50 درصد از کلمه مورد نظر شما به صورت فینگیلیش یا همان ثبت برند تجاری فونت انگلیسی نوشته شود، آن کلمه به عنوان لاتین در نظر گرفته خواهد شد. باقی پرداخت های اداره مالکیت معنوی شامل خرید تصدیق علامت و تشکیل پرونده می باشد.

از گذشته‌های دور تا به امروز افراد به دنبال متمایز کردن محصولات خود از سایر محصولات مشابه بوده‌اند. برای رسیدن به این منظور افراد دست به اقدامات مهمی زده‌اند که می‌توان به طراحی شکل خاص یا نوشتن عبارت مخصوص اشاره کرد تا بدین طریق بتوانند محصولات خود را از محصولات مشابه متمایز کنند. • امکان انتخاب نام از میان علائم رسمی کشور مانند نشان نظامی، پرچم، علائم دولتی، بین المللی، باستانی و حروف اختصاری مرتبط با نشان های رسمی وجود ندارد. اما انتخاب برند مشمول یک سری قوانین می باشد که اگر آن را بدانید انتخاب نام مناسب برای برندتان بسیار راحت خواهد بود.

منظور اینکه حتی اگر یک اسم یا حرف فارسی لاتین طراحی برند استفاده شده باشد، مشمول ثبت برند لاتین است. این رو تفاوتی ندارد که حرف یا عبارت فارسی لاتین نوشته شده باشد یا اینکه این حروف عبارت ها کاملا لاتین باشد. در کشور ما انتخاب اسم برند امر مهمی محسوب می شود خصوصاً الان که با پیشرفت جوامع روبرو هستیم و اشخاص زیادی تمایل به ثبت شرکت و آغاز کسب و کار و فعالیت هستند داشتن اسم برند خوب و ثبت آن امر با اهمیتی شمرده می شود. شما میتوانید بدون انجام این مراحل و بدون مراجعه حضوری به اداره مالکیت معنوی، خصوصا در این روزهای کرونایی، ثبت برند خود را به موسسه حقوقی های ثبت بسپارید. تمامی امور اداری، پرداخت هزینه های روزنامه رسمی، حق ثبت و تشکیل پرونده توسط کارشناس ما انجام می شود.

برخی از شرکت ها که مدیران آن تصمیم به انحلال شرکت گرفته باشند در صورتی که برند خود را ثبت نموده اند به هنگام انحلال می توانند آن را به شرکتی دیگر واگذار کنند. در صورتی که نیاز به انتقال اظهارنامه دارید، هزینه ای هم بابت آن پرداخت خواهید کرد. در صورتی که اظهارنامه تنظیم شده به اصلاح نیاز داشته باشد، هزینه ای هم بابت این اصلاح پرداخت خواهید کرد. در مطالب بالا گفتیم که هزینه ثبت یک برند به فاکتورهای بسیاری بستگی دارد و در این قسمت قصد داریم در رابطه با این فاکتورها مطالبی را بیان کنیم. کپی برابر اصل شده شناسنامه تمام افرادی اعم از مدیران، سهامداران یا شرکا که در شرکت مورد نظر حق امضا دارند. دقت داشته باشید که گفتیم چاپ تقاضای ثبت برند نه چاپ آگهی ثبت برند.

ثبت برند در تهران

منظور از نام شرکت ، نامی است که با آن بتوان یک محصول را معرفی کرد و شناخت . این نام باید تنها مختص به یک محصول یا خدمات باشد و توسط دیگر افراد ثبت نشده باشد. نام برند به مانند نام هر شخص در جامعه می باشد که تنها مختص و متناسب با ویژگی های او می باشد . اسم های هنری می تواند مشمول یک شکل یا نامی خاص باشد که نشان دهنده اجزایی از خدمات اشخاص شود . برای مثال نام کاراکو یا کامک را می توان از جمله اسامی هنری به حساب آورد .

در واقع با ثبت علامت تجاری می توان جلوی برخی از سوء استفاده های احتمالی را گرفت، زیرا اگر برند ما به صورت رسمی و قانونی ثبت نشده باشد هر شخص و یا سازمانی می تواند از محصولات و خدمات ما استفاده کند و آن را به نام خود معرفی کند. درصورتی که معنی برند شما، فارسی نیست؛ باید شما اقدام به ثبت برند لاتین بکنید و در این رابطه مسئله مهم معنی برند می باشد. در زمان ثبت برند به غیر از سوابق ثبتی، باید شما اطمینان پیدا کنید که برند یا برندهای مشابه در مادرید به ثبت نرسیده است. همانطور که آگاه هستید، ثبت برند لاتین دارای سوابق ثبتی وسیعی می باشد.

اسامی لاتین برای ثبت برند

در نظر داشته باشید در صورتی که می خواهید لاتین کلمه را نیز به ثبت برسانید بهتر است از کلمات پیچیده استفاده ننمایید . نام برند نمایانگر یکی از ویژگی ها و نکات مثبت کالا یا خدمات شما می باشد پس بهتر است از نام هایی بهره بگیرید که به محض مشاهده آن ، ذهن مشتری متصور یکی از ویژگی های محصول شما باشد ، مانند شرکت آمازون که با شنیدن نام آن به یاد وسعت و بزرگی این مجموعه خواهید افتاد . به عنوان نمونه برند باید فاقد کلمات غیر متعارف باشد و از چارچوب و قواعدی خاص برای انتخاب نام برند بهره گیرید . طبقه ۳۱ – محصولات كشاورزي، باغداري و جنگلباني و دانه‌هايي كه در طبقات ديگر ذكر نشده‌اند؛ حيوانات زنده؛ ميوه و سبزيجات تازه؛ بذر؛ گياهان و گل‌هاي طبيعي؛ غذاي حيوانات؛ مالت (جو سبز خشك شده). طبقه ۲۹ – گوشت، گوشت ماهي، گوشت طيور و شكار؛ عصاره گوشت؛ سزيجات و ميوه‌جات به صورت كنسرو، خشك شده و پخته شده؛ انواع ژله، مربا و كمپوت؛ تخم مرغ، شير و محصولات لبني؛ روغن‌ها و چربي‌هاي خوراكي. مدت زمان درج آگهی تقاضای برند در روزنامه رسمی ( نوبت اول ) ۳۰ روز می باشد .

ثبت برند در ایران چطور انجام می شود؟

به همین منظور اسم شرکت الزامی است و مبادرات اولیه محسوب می شود. هم چنین می توانید با در ارتباط بودن با کارشناسان مجرب در انتخاب و نام گزاری اسامی منتخب و خاص برای برند گام برداشته و با در نظر داشتن موارد فوق اسم خاص و انحصاری برای برند خود انتخاب کنید . نام برند باید به گونه ای انتخاب شود که برای دیگر کشورها و یا زبان های دیگر نیز با معنا و مفهوم باشد.

اگر کسی قبل از ما درخواست ثبت نام تجاری ما را داده باشد چه می شود؟

این کار باعث می شود که به صورت رسمی و حرفه ای کار خود را شروع کنیم و زمانی که مشتریان با ما ارتباط بگیرند و ثبت علامت تجاری ما را ببینند به راحتی درک می کنند که با یک شرکت حرفه ای و متخصص در حال ارتباط هستند و بسیار راحت به ما اعتماد می کنند. پیش از انتخاب اسم برند با توجه به حوزه و گستره فعالیتی که در یکی از 45 طبقه علامت تجاری قرار می گیرد ، باید نامی مرتبط با محدوده فعالیتی تان پیدا کنید . اولین گام در ثبت برند تجاری ، انتخاب طرح مناسب با رعایت قوانین و ضوابط مربوط به ثبت علامت تجاری می باشد .

هیچ راهی برای لغو این درخواست وجود نداره؟ تلفنی هم متاسفانه کسی پاسخگو نیست. سلام دوست عزیز، چون این موضوع سوال شما، سوال خیلی از دوستان است پاسخی همراه با صراحت خدمت شما می دهیم که سایر دوستان نیز پاسخشان را گرفته باشند. بهتر است با موسسه تماس بگیرید و پرونده شما مشاهده شود تا مشاوره بهتری به شما داده شود. اما در این میان توجه داشته باشید که شرکت ثبت شرکت های سودجوی بسیاری وجود دارد که با اطلاع یافتن از عدم ثبت علامت تجاری شما ممکن است از محبوبیت آن در بازار برای پیشبرد مقاصد خود استفاده کنند و محصولات خود را به اسم شرکت شما و با استفاده از برندتان در بازار به فروش برسانند. پس از دریافت پیامک تایید لازم است به صورت حضوری به اداره مالکیت معنوی کشور مراجعه نمایید و اقدام به تشکیل پرونده کنید.