اسامی پیشنهادی برای ثبت برند

پیش از انتخاب اسم برند با توجه به حوزه و گستره فعالیتی که در یکی از forty five طبقه علامت تجاری قرار می گیرد ، باید نامی مرتبط با محدوده فعالیتی تان پیدا کنید . و لازم است که تا حد امکان متفاوت از نام برند سایر رقبا در یک زمینه ی کاری باشد. به ویژه اگر یک شرکت تازه کار هستید به هیچ وجه نباید یک اسم نزدیک و مشابه به یک نام تجاری مشهور و بزرگ انتخاب کنید. زیرا این کار باعث می ‌شود از همان ابتدا به دلیل کپی برداری حس عدم اعتماد را در مخاطبان خود ایجاد نمایید. در ضمن شرکت‌ های بزرگ تیم حقوقی ویژه ی خود را دارند و در این امور به هیچ وجه کوتاه نمی آیند. در نتیجه با کپی برداری از نام برندهای مشهور فقط برای کسب و کار خود ایجاد دردسر می نمایید.

در این مقاله تعدادی اسم مناسب برای مغازه عطاری گرد آوری شده است. انتخاب یک اسم جذاب برای رستورانتان یکی از کارهای دشوار راه اندازی رستوران است. اسم رستوران توجه عابران را جلب می‌کند و گاهی ممکن است حتی تاثیر منفی نیز روی آن‌ها بگذارد.

گاهی برخی نشانه ها انرژی مثبت و خوشایندی را به مخاطب میدهد یا باعث یاداوری خاطرات خوب میشوند.در سال 2013 ویلانینور یک اندیشمند روانشناس به این موضوع پی برد که مغز با برخی نشانه ها ارتباط میگیرد. بطوریکه که با رنگ یا شکل هایی صدا را شناخته ثبت شرکت و در ذهن خود نگه میدارند. لیست اسامی خاص رو هم در ادامه برای شما عزیزان قرار دادیم. انتخاب نام برای رستوران یکی از مهمترین تصمیماتی است که باید بگیرید. این نام ممکن است بازی با کلمات باشد یا نام که با موقعیت مکانی شما پیوند دارد یا… .

ممکن است انتخاب اسم برند یک فرآیند طولانی و سخت باشد، اما قطعاً ارزشش را دارد؛ چون شما قرار است برای سالیان دراز تمام زمان و پول خود را برای برند کردن این اسم هزینه کنید. اسم برند شما باید هم به‌صورت قانونی و هم دامنه‌های اینترنتی قابل ثبت باشد. اگر نتوانید به‌صورت قانونی برند خود را ثبت کنید، هر چه برای ثبت نام تجاری خود وقت گذاشته‌اید، به هدر رفته‌ است. پس قبل از هر چیز از آخرین تغییرات قوانین انتخاب اسم برند مطلع شوید (ما در آخر همین مقاله چند نکته راجع به قوانین ثبت اسم شرکت در ایران را آورده‌ایم). اهداف انتخاب اسم برای برند جزو مواردی است که با در نظر داشتن آن تعداد بسیاری از اسامی پیش روی اشخاص قرار خواهد گرفت .

اسم برند خاص

بنابراین هنگامی‌که شما نام یک شرکت جدید ، خدمت جدید یا محصولی جدید را انتخاب می‌نمایید – قوانین همچنان یکسان است. دلیل شروع فرایند ساخت نام برند ، مهم نیست – مهم این است که شما یک نام جدید نیاز دارید و انتخاب این نام هم سخت است. نام تجاری دارای ارتباطات مفهومی منفی در بازار جدیدی است که در حال کار هستیم. با ترکیب مناسب استعدادها، خلاقیت و صبر، ممکن است بتوانید نام‌هایی که شما دنبال آن هستید را پیدا نمایید.

سلام من یک نام برای شرکت آرایشی بهداشتی میخواستم که میخوام خیلی روان و بیانی داشته باشه که در ذهن ماندگار باشه.خیلی ممنون میشم اگه کمکم کنید. اکثریت افراد که ثبت شرکت را انجام می دهند به جهت انتخاب مناسب و زیبا ترین نام برای حرفه خود زمان گذاشته و حتی هزینه های اضافی نیز می کنند تا به نتیجه مطلوب برسند. بعضی از افراد معتقدند که اسم های خبری به مشتریان نشان می دهد که کسب و کار شما چیست و دقیقا چه کالا و یا خدماتی را ارائه می دهید.

سبک رهبری اثربخش کدام است؟ معرفی ۴ سبک رهبری که به‌وفور در سازمان‌های ایرانی می‌بینید!

برای چک کردن آزاد بودن دامنه به بخش ثبت دامنه ایران‌سرور بروید و نام‌های مدنظرتان را در کادر جستجو کنید. نامی که انتخاب می‌کنید نباید پیچیده و غیرقابل درک باشد (مثل مثالی که اول مقاله گفتم). نامی انتخاب کنید که بشود آن را راحت حفظ شد، در گوگل جستجو کرد و حتی دربارۀ آن با دیگران صحبت کرد.

  • مطمئنا می‌توانید برخی ایده‌ها را مطرح کنید و در نهایت تصمیم خود را بگیرید.
  • سپس تعداد 20 تا 30 عدد از این تصاویر را به صورت رنگی چاپ گرفته و روی یک تابلوی دیواری یا همان روزنامه دیواری خودمان کلاژ نمایید.
  • سعی کردیم در این مقاله اطلاعات مفیدی در مورد انتخاب نام برند به شما بدهیم.

استفاده از نام‌های خارجی باعث می‌شود مشتریانتان پی ببرند چه غذایی سرو می‌کنید. برای مثال اگر غذای فرانسوی یا چینی سرو می‌کنید از نام‌های این زبان ها استفاه کنید. استفاده از جناس در اسم رستوران حس شوخ طبعی شما را نشان می‌دهد و توجه مردم را جلب می‌کند. نام‌هایی مانند کباب مباب، پروپیمون، خاله خاور، توتی فروتی، دیز میزی از نمونه‌های نام‌های حاوی جناس هستند. امروزه استفاده از اسامی بالا برای انتخاب نام مزون لباس یا انتخاب اسم بوتیک زنانه فراگیر شده است. برخی از برندهای شهری و کشوری از نام مناطق شهری برای برند خود استفاده کرده اند مانند نام آپادانا، شهرآرا،اکباتان و… که واقعا برخی نام ها بسیار زیبا هستند و برای کسب وکارهای مختلف میتوان از آنها استفاده کرد.

سیستم آمار سایت

وقتی برای محصولات و خدمات خاص خود نام تجاری در نظر نگیریم، نمی‌توانیم مخاطبین هدفمان را به سمت خود بکشیم. اگر نام مشخصی داشته باشیم، افراد برای پیدا کردن ما پیگیر آن نام شده و در نهایت به ما می‌رسند. نام‌ها می‌توانند احساس خوب یا بدی را به مردم القا کنند. نام‌ها حتی می‌توانند برند شما را حرفه‌ای یا غیرحرفه‌ای بازتاب دهند. اسم‌هایی مثل اپل تمایز و خاص بودن را بازتاب می‌دهند و اسم‌هایی مانند BlueHost کاملاً نشان می‌دهند که این کسب‌وکار به شکل تخصصی در زمینه ارائه خدمات هاستینگ فعالیت دارد. اگر در آینده قرار است محصولات یا دسته‌بندی‌های جدیدی به کسب‌وکارتان اضافه شود، از همین الان به فکرش باشید.

اصولش در مقاله گفته شد اما اولویت اول چیزهای دیگریست که منافاتی هم با «انتخاب اسم خوب» نداره. حساس بودن با «زیاد حساس بودن» فرق داره و بنده هم ثبت برند تجاری گفتم زیاد حساس نباشید. انتخاب اسم فقط بخشی از راه‌اندازی کسب و کار هست که اهمیتش هیچ وقت به اندازه بقیه مراحل و بخش‌های یک کسب وکار نیست.

سال‌های سال است که بسیاری از برندهای معتبر دنیا و ایران توانسته‌اند از قابلیت تصاویر برای ساخت اسم برند خود بهره ببرند. پس امیدوار باشید که اگر این مقاله فشرده را به خوبی و با دقت مطالعه نمایید به احتمال زیاد خواهید توانست البته با کمی ثبت تغییرات تلاش مضاعف در کمترین زمان ممکن به انتخاب یک اسم برند قدرتمند دست بیابید. برای اینکه افراد نظرات مناسبی ارائه دهند و وقت زیادی گرفته نشود، می‌توانید یک سری قانون از قبل تعریف کنید و بگویید که اسامی کاندید بر این اساس انتخاب شوند.

در کل روند ثبت یک برند چند ماه زمان می‌برد و باید صبورانه مراحل مربوطه را طی کنید. در صورتی که نشان تجاری شما شامل حروف لاتین باشد لازم است ابتدا اقدام به دریافت کارت بازرگانی کنید و سپس کپی آن را نیز همراه سایر مدارک تحویل دهید. همچنین برای مطالعه بیش‌تر این بحث مقاله «شناخت دقیق از آگاهی از برند + چند روش سنجش از مشتریان» را مطالعه کنید. اگر این مسیر را درست پیش بروید و نام خوبی انتخاب کنید، می‌توانید آن را برای سالیان طولانی حفظ کنید و همواره ارزشش را بالاتر ببرید. همین حالا، دامنه خود را با تضمین کمترین قیمت در ایران، ثبت کنید.

برای این امر می توانید مثل همیشه بر روی یاری ما حساب باز کنید . بهتر است به این موضوع توجه کنید که به هیچ عنوان اسم خود یا فامیلی خود را بر روی برند نزارید زیرا این نوع اسامی قابلیت برندسازی نخواهند داشت و نمی توان با تکیه به آن ها برندی بزرگ و ماندگار را ثبت کرد. دوست عزیز برای راهنمایی با کارشناسان ما تماس برقرار کنید. توسط اطلاعات تماس با ما با کارشناسان ارتباط برقرار کنید. شما نیاز به مشاوره و هماهنگی دارید از طریق اطلاعات تماس با ما در ارتباط باشید. توانایی ارتباط با مصرف کنندگان در انتخاب نام زیبا برای برند و شرکت حائز اهمیت است.

در هنگام انتخاب نام برند باید به همه‌ی آن قوانین دقت کنید تا در ادامه‌ی مسیر به مشکل نخورید. اسم برند و شرکت شما باید انتقال دهنده‌ی تجربه، ارزش و همچنین برتری کسب و کار شما باشد. البته برای این کار می‌توانید و به نظر ما باید از عالی‌جنابان گوگل و ویکی‌پدیا کمک بگیرید. شما گاهی با خواندن تاریخچه کسب وکارتان یا مواردی از این دست می‌توانید به کلمات نابی برای انتخاب اسم برند دست بیابید. شما هیچ وقت نمی‌توانید اسمی که قبلا انتخاب شده و به ثبت رسیده است را انتخاب کنید. این کار قانونی نیست و حتی از نظر گرفتن دامنه‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی هم به مشکل برمی‌خورید.