اسم شرکت

اگر کسی نام تجاری شما را به یاد نیاورد، کل کسب و کارتان ارزشش را از دست می‌دهد. اسم کسب و کارتان را به گونه‌ای انتخاب کنید که مشتریانتان به راحتی بتوانند آن را تلفظ کنند و به خاطر بسپارند. اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان با 29 کارمند آماده به خدمت‌رسانی در تلاش است به بهترین شکل رضایت مشتریان خود را جلب کند. نام انتخابی شما برای شرکت یا موسسه باید ریشه فارسی داشته باشد و کاملاً معنادار باشد. همچنین کلماتی متشکل از دو واژه فارسی که تداعی‌کننده یک واژه بیگانه باشند مورد قبول قرار نمی‌گیرند.

  • با رعایت موارد فوق می‌توان نامی مناسب انتخاب نمود و در کمترین زمان تغییر نام را به انجام رساند تا بدون ایجاد موانع و مشکلات قانونی و اداری و تلف شدن زمان نام جدید شرکت به ثبت برسد.
  • مجتمع حقوقی و ثبتی ایلیا لوکس ترین و جدیدترین نام را برای برند و علائم تجاری و یا شرکت شما ارائه می دهد.
  • در حال حاضر کلیه مراحل اولیه درخواست تاسیس و ثبت شرکت از طریق سامانه ثبت شرکت ها و موسسات انجام می شود.
  • درحال حاضر اسامی انتخابی برای شرکت ( نام شرکت ) باید دارای ۳ سیلاب (اسم خاص) باشد.

از انتخاب کلماتی که بصورت ترکیبی یا کلماتی که بصورت مخفف هستند در انتخاب نام شرکت پرهیز نمایید. این مدت برای شرکت های سهامی عام، ۶ ماه و از تاریخ تشکیل مجمع عمومی موسس محسوب می شود. شرکت هایی که برای گرفتن تایید نام شرکت خود نیازمند اخذ مجوز می باشند مانند شرکت های بیمه لازم است قبلا پیگیری ثبت تغییرات شرکت مجوز لازم را بگیرند. اما در صورتی که شرکت دارای حق تقدم در قالب صورت جلسه هیئت مدیره اجازه تایید نام شرکت دیگر را بدهد قابل ثبت می باشد. شرکت یونایت فروتز فروشنده بزرگ موز در آمریکای جنوبی بود که با تغییر نام به چیکتا به موز هویت داد و چیکیتا موز بی هویت را صاحب هویت و شخصیت کرد.

هدف شما در انتخاب اسامی خاص برای برند یک مفهوم است که با تعداد زیادی از اسامی روبرو است. یک تصویر بصری ایجاد کنید که مخاطبان شما به آسانی بتوانند آن رابه یاد بیاورند. مهم نیست که چه تصمیمی بگیرید یا چه روابطی پیدا کنید، ثبت برند همیشه مطمئن شوید که ایده‌هایتان را دارید به چالش می‌کشید. با عضویت در اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان می‌توانید از مزایای پیوستن به شبکه‌ای متشکل از 2600 شرکت معتبر و بین‌المللی که عضو این اتاق هستند بهره ببرید.

پس چنانچه قصد ثبت شرکت دارید و نمی دانید چه نامی برای آن انتخاب کنید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید. با استفاده از مطالبی که در بالا ذکر کردیم می توانید پنج نام پیشنهادی را بر حسب اولویتی که دارند در هنگام ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکتها وارد نمایید تا مورد بررسی و تایید قرار بگیرد. انتخاب اسم شرکت جزء اولین مقرارت ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهمترین مراحل تاسیس شرکت است.

در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با مشاوریندادمهرتماس حاصل فرمایید. ۱) از نام تجاری برای موفقیت شرکت خود چه انتظاری دارم؟ انتخاب نام مناسب، برای شرکت می تواند تمایز شدیدی بین شما و رقبا ایجاد کند و این می تواند شما را به بهترین … دکتر پدرام شهدوست علاوه بر تحصیلات عالیه فنی مهندسی در دانشگاه علم و صنعت ایران و ارائه مقالات علمی فراوان در این زمینه، با تحقیق و تفحص و تحصیلات آکادمیک در زمینه خود شناسی و با برگزار کردن بیش از 2000 ساعت دوره های تخصصی در ایران و خارج از ایران. ایشان معتقد است که انسانها می‌توانند به تمام اهداف و آرزوهایی که حتی از فکر کردن به آن هم ترس بر وجودشان حاکم می‌شود دست پیدا کنند و تنها نیاز به داشتن آموزه‌های مناسب دارند که در این سلسله سمینارها و کارگاه‌ها ارائه می‌شود. برای حمایت از نام شرکت­ها علاوه بر ضمانت اجرای کیفری ضمانت اجرای حقوقی نیز پیش بینی شده است که به معنای جبران خسارت وارده به شرکت­های تجاری است. یعنی اگر شخصی با سوء استفاده از نام یک شرکت تجاری مثلاً با تولید محصول مشابه و وارد آوردن خسارت به شهرت و اعتبار شرکت اصلی، مجبور به پرداخت خسارت مادی و ضرر معنوی به شرکت ثبت شده است.

برند ها باعث می‌شوند که مصرف کنندگان سریعا منبع خوبی را شناسایی کنند. مثلا مصرف کننده به جای اینکه در همه کالا ها بگردد تا محصول مورد نظر خود را پیدا کند می‌تواند برند محبوب را دنبال و نیازش را برطرف کند. به عنوان مثال، رنگ صورتی از عایق پشم شیشه یا شکل منحصر به فرد بطری کوکاکولا ممکن است به عنوان ویژگی های شناسایی خدمت یاد شود. این ویژگی ها به طور کلی تحت عنوان “لباس تجاری” قرار می‌گیرند با این وجود، چنین ویژگی هایی محافظت نخواهند شد.

مناطق آزاد ایران شامل مناطق ماکو، اروند، چابهار، ارس، قشم، کیش و انزلی می باشد. یکی از بزرگترین نقاط قوت شرکت ها در مناطق آزاد معافیت مالیاتی می باشد. ارکان اصلی که در شرکت های نسبی وجود دارد شرکا و مدیران شرکت هستند.

پسر رونالدو جا پای پدر میگذارد!

بعد از اجرای مرحله دوم لیست بلندی از پیشنهاد اسم برای شرکت خواهید داشت. جلوی هر اسم علت انتخاب آن را هم بنویسید (البته برخی از اسم‌ها بدون دلیل انتخاب می‌شوند). بعد از آن، شروع به غربال کردن لیست کنید و آنقدر اسامی را حذف کنید تا در نهایت به یک لیست ۱۵ تایی برسید. “بارنگ” به معنای مُلَوَن (رنگارنگ) است و احتمالا این شرکت در زمینه رنگ فعالیت دارد. واژه‌های بعدی نیز به ترتیب معنای مشخصی دارند و در کنار یکدیگر ترکیب زیبایی در این اسم شرکت به وجود آورده‌اند. برای انتخاب بهتر و دقیق تر نام و گرفتن مشاوره رایگان لطفا با مجموعه تماس حاصل نمایید.

اسم شرکت بازرگانی

شما بعد از ثبت برند می توانید آن را بروی محصولی که در حوزه کاریتان است درج کنید و از حمایت قانونی برای محافظت از کپی برداری استفاده نمایید. بعد از فرآیند ثبت اظهارنامه ثبت برند در سایت و بارگذاری مدارک و تصویر برند در سایت باید حداقل 15 روز منتظر ماند تا نتیجه بررسی کارشناسان اعلام شود. اگر با مطالعه این مطلب که صفر تا صد ثبت برندرا توضیح داده ایم، جای ابهامی داشتید و سوالی در زمینه مدارک لازم یا کسری مدارک یا استعلام از قابل ثبت بودن برند خود را دارید می توانید با ما تماس بگیرید تا همکاران ما به صورت تخصصی شما را راهنمایی نمایند. استفاده از واژه عام یا خاص در نام شرکت و پرهیز از درج نام شرکاء در نام شرکت به منظور تبیین موضوع و آشنایی ذهن مخاطب و طرف تجاری شرکت با توجه به نوع و حیطه مسئولیت شرکاء و سهامداران که در شرکت های سهامی به میزان آورده آن ها است . در غیر این صورت اگر کسب و کارتان را به مکان‌های مختلف گسترش دهید یا به خط تولیدتان محصول جدیدی اضافه کنید، مشتریان نه تنها گیج می‌شوند بلکه ممکن است حتی دیگر از محصولات شما استفاده نکنند.

سلام چند اسم برای موسسه ام میخام لطفا راهنمایی کنید و پیشنهاد بدید .. من اسم پیشروان حق رو انتخاب کردم اما شریکم اون رو قبول نداره.. با سلام و خسته نباشید.میخواستم یه شرکت تجاری توی شیراز ثبت کنم یه راهنمایی برای تعیین نام شرکت میخوام.متشکرم. بنده برای یک شرکت دانش بنیان که در زمینه تولید ادوات کشاورزی فعالیت خواهد داشت به چند نام مناسب نیاز دارم . سلام.یک اسم خاص و ماندگار برای شرکت تبلیغاتی میخواستم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. گروهی دیگر به دلیل انتخاب سریع و بدون فکر اسم شرکت در بلند مدت با مشکل روبرو خواهند شد و به همین دلیل اقدام به ثبت نام دیگر در ادامه روند ثبت می کنند.

اسم برای شرکت بازرگانی

این حفاظت باعث می شود تا رقبا و یا افراد متقلب نتوانند از برند شما سوء استفاده کنند و حاصل دست رنج دیگران را مایه سودآوری خود کنند. همان طور که می دانید ابتدا باید برای ثبت برند مورد نظر خود اقدام به ثبت نام در سایت اداره مالکیت، تشکیل پرونده و ثبت اظهارنامه برند در این وب سایت کنید تا بتوانید برند را به ثبت برسانید. پس از ارجاع پرونده بین 15 تا 45 روز کاری طول خواهد کشید تا وضعیت پرونده و یا درخواست شما مشخص شود و پاسخی به شما ابلاغ گردد.

آیا نام شرکت و نام تجاری یکی هستند؟

۴) اضافه کردن کلمات توصیفی، به اسامی ثبت شده قبلی مورد پذیرش نخواهد بود. ۲) اگر نام شرکتی بصورت ترکیبی از کلمات ثبت شده باشد نمی توان با حذف یکی از کلمات آن نام جدیدی مشابه آن به ثبت رساند. تبصره ذیل ماده ۱ آئین نامه ثبت تشکیلات و موسسات غیرتجاری الزامی است. فرایند اخذ تایید نام در صورت رد شدن نام ها بیش از ۴۸ ساعت خواهد شد.

همانند مک دونالد که یک برند تجاری جهانی می باشد.زیرا فهرست غذایی آن با عنایت به فرهنگ هر کشور تغییر می نماید ولی اپل یک برند تجاری بین المللی می باشد که در همه جای جهان محصول را با همان کیفیتی که دارد ارائه می نماید. ما به مشتریان خود به صورت کامل از 0 تا one hundred شرایط را در مشاوره رایگانی که داریم اعلام می کنیم. به طور مثال برای راه اندازی شرکتهایی با مسئولیت محدود باید حداقل 2 نفر عضو داشته باشید و حداقل سرمایه a hundred ثبت شرکت در تهران هزار تومانی اعلام کنید. اما برای کمپانی های سهامی خاص باید حداقل 5 نفر عضو داشته باشید با شرایط خاص خودش که در صفحه تخصصی این نوع شرکت به تفصیل توضیح داده ایم. خوب خوب یکی از مهم ترین و شیرین ترین کاری که در زمان رونق گرفتن کسب و کارتان به شما حسابی حال خوب می دهید آرامش در خصوص امنیت برند شما می باشد. ما با برند یا همان ثبت علامت تجاری یا نشان تجاری شما کسب و کار شما را انحصاری برای شما خواهیم کرد.