انتخاب اسم برای شرکت

گاهی اوقات، صاحبان کسب و کار نام هایی را انتخاب می‌کنند که کلمات بی‌معنی هستند. اما باید به معنای کلمه در سایر فرهنگ ها نیز بررسی شود. برخی نام های برند یا نام شرکت در ایران ثبت شده اند ولی در کشورهای دیگر بسیار ناخوشایند بودند و یا اصلا قابل درک نیست که میزان ریسک را بالا می‌برد.

اسم برای دفتر

این موسسه از سال ۱۳۷۸ کار خود را آغاز کرده است و خدمات گسترده مالی، عملیاتی و مالیاتی به شرکت های صنعتی و خدماتی تهران و کرج و شهرستان ها ارائه کرده که سوابق را می توانید در سایت به این نشانی مشاهده فرمایید. این شرکت از شرکت های مشاوره نرم افزاری و سخت افرازی حسابداری بوده و خدمات مالی به املاک و مستغلات ارائه می کند که در تهران و کرج در خدمت مشتریان کوچک و بزرگ است. جزییات بیش تر فعالیت شرکت توسعه سیستم های کاربردی و نرم افزاری حسابداری ملک را در این نشانی دنبال کنید.

۷٫ ثبت اسم برند

اسم خاص اسمی است که برای یک شی یا موجود زنده به کار می‌رود. مانند اسامی انسان‌ها، اسامی حیوانات، اسامی اماکن، اسامی مربوط به اشیا مانند صدف یا قلم. از اسامی اعداد هم می‌توان استفاده کرد اما باید با حروف نوشته شوند مانند صد.

پس از ثبت نام شرکت ها در سامانه ثبت شرکت ها، کارشناسان تعیین نام شرکت در اداره، نام های پیشنهادی شرکت را بررسی نموده و در صورت نداشتن تشابه، نام شرکت را مشخص می نمایند. در تعیین نام شرکت، اداره ثبت شرکتها به تازگی سامانه ی استعلام اسم شرکتها را راه اندازی نموده است. این سامانه توانسته نیازهای افراد را به راحتی برای بررسی اسامی شرکتها رفع نماید. البته استعلام اسم شرکت ها راههای دیگری هم دارد که تخصص کارشناسان موسسه حقوقی پایش می باشد. من میخوام شرکت بازرگانی،تجاری مهندسی ثبت کنم و خدمات فنی مهندسی و بازرگانی به شرکت های خارجی که می خوان تو ایران فعالیت کنن ارائه بدم. و هم بتونم تو زمینه واردات در زمینه قطعات خودرو و محصولات دانش بنیان فعالیت داشته باشم.چه نوع شرکتی مناسب هست؟ سهامی خاص رو انتخاب کرده بودم.

  • برای انتخاب بهترین و مناسب ترین نام برای شرکت و موسسات حقوقی بهتر است از مشاوره رایگان ما جهت انتخاب مناسب ترین نام بهره ببرید.
  • مثلا آیا می‌دانید نام اصلی شرکت‌های برندهایی چون بوتان،‌ یک‌ویک،‌ امرسان، کاله و… چیست؟!
  • از اسامی اعداد هم می‌توان استفاده کرد اما باید با حروف نوشته شوند مانند صد.
  • البته برخی از شرکت‌ها بعد از نام انتخابی عبارت «سهامی خاص» یا «سهامی عام» را هم بیان می‌کنند.

انتخاب اسم شرکت یکی از مهمترین مراحل در ثبت شرکت و تاسیس یک کسب و کار است، نام انتخابی نقش بسیار مهمی در تجارت خواهد داشت. همین امر فرایند انتخاب اسم شرکت ثبت برند تجاری را برای برخی پیچیده و سخت می‌کند. مهم این است که با شناختن صحیح قواعد انتخاب اسم شرکت بتوانیم نام شرکت را به گونه ای انتخاب کنیم که برازنده شرکت باشد.

از طرف دیگر انتخاب یک نام اشتباه نیز می تواند شرکت شما را نابود کند. اسم شرکت از مباحث بسیار حساس در حوزه ثبت شرکت می باشد. انتخاب یک نام مناسب برای شرکت مستلزم اطلاعات زیادی در این مورد می باشد. بهتر است در انتخاب نام شرکت و سازمان بسیار دقت شود تا بعد از ثبت اجبار به تغییر اسم بوجود نیاید. اگر میشه چون به ایمیلم کمتر دسترسی دارم یک نمونه اسم مناسب به واتس آپ خودم به شماره ………………..ارسال بفرمایید. باسلام لطف میکنین چندتا اسم پیشنهادی واسه فروشگاه لوازم یدکی و قطعات خودرو بهم بدین ممنون میشم.

اسم برای شرکت

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید… چنین کلماتی به راحتی در حال بحث یا گفتگوهای گاه به گاه در مورد سناریوی معماری فعلی هستند. با یک نام ساده می توانید به ایجاد یک هویت معتبر تجاری در صنعت معماری خود امیدوار باشید. از هر ثبت شرکت در تهران اسمی که برای مردم تلفظ آن ها دشوار است باید اجتناب شود. برخی از نام های پذیرفته شده از فرهنگ های مختلف به دلیل جدید بودن هجی کردن آن ها در زبان مادری ما سخت است. اگر تلفظ آن دشوار باشد ، احتمالاً هنگام تایپ کردن بر روی جعبه جستجو ، غلط تلفظ می شود.

برخی از کسب و کارها برای انتخاب اسم از مخاطبانشان هم کمک می‌گیرند؛ آن‌ها کمپین‌های رقابتی برای انتخاب بهترین اسم برگزار می‌کنند و به شخصی که اسم مناسبی برای شرکت انتخاب کرده باشد، هدیه می‌دهند. البته ممکن است در این روش افراد با هویت برند شما آشنایی نداشته باشند و در بین پیشنهاداتشان اسامی نامربوط زیادی دیده شود. در این مقاله راهنمای انتخاب و ساخت اسم شرکت را ارائه داده‌ایم و بررسی می‌کنیم که هنگام این فرایند باید به چه نکاتی توجه داشته باشید. همچنین به عنوان نمونه و برای کمک کردن به ایده‌پردازی، چند نمونه اسم مناسب برای شرکت‌های مختلف ارائه می‌دهیم. این نام ها برای پیشنهاد برای ثبت برند و ثبت شرکت هم به کار میرود که نیاز به کارت بازرگانی در ثبت برند ندارند .

فرهنگستان ادب برای برخی کلمات،معادل مناسبی انتخاب نموده است.به عنوان مثال برای آپارتمان،معادل فارسی کاشانه، برای کلینیک معادل فارسی درمانگاه و همین طور بجای تکنولوژی واژه ی فن آوری یا فن آوران را در نظر گرفته است. نام شرکت باید از 3 سیلاب خاص تشکیل شود که مستند ان در لغت نامه دهخدا موجود باشد و حتما باید ریشه فارسی داشته باشد (مثلا کلمه ناظم الاطبا نباشد). نام شرکت باید خاص باشد چون هر شخص حقوقی ثبت تغییرات شرکت مانند هر شخص حقیقی باید دارای نام باشد تا بتوانند آن را تشخیص دهند. نکته آخر اینکه یک نام خوب باید منحصربه‌فرد بوده، به‌آسانی به خاطر سپرده شود و بتواند در آینده موجب سودآوری برای شرکت شود. یک اسم مناسب می‌تواند شرکت شما را به اوج برده و یک اسم نامناسب ممکن است اثرات منفی در روند پیشرفت شما بگذارد؛ پس برای آن وقت بگذارید. ۶- چه به تنهایی چه با دیگر اعضای گروه از پروسه طوفان فکری استفاده کنید.

آمار نشان داده که 86% از افرادی که قصد ثبت شرکت را دارند در اواسط این مسیر، به علت پیچیده بودن آن دست از کار می‌کشند.ثبت شرکتیکی از مسائل ثبتی است که برای یک متخصص امور ثبتی کار ساده ای می‌باشد. به شما پیشنهاد می‌کنیم با مطالعه مقاله ثبت شرکت به یک متخصص امورثبت شرکتتبدیل شوید و شرکت را به خوبی ثبت کنید. در ضمن لازم به ذکر است که در این مسیر، آگاه ثبت همواره با مشاوره رایگان تلفنی کنار شما خواهد بود. البته می توانید اسامی 2 بخشی نیز برای شرکت خود برگزینید ولی به شرطی که فردی آن را برای شرکت خود انتخاب نکرده باشد.