انتخاب نام برند به صورت اصولی خود آموز

بسیاری که عاشق یک برند هستند نه به خاطر معنی فنی ، ساختار، یا معیارهای زبان‌شناختی آن است. بلکه به خاطر تداعیات برند است که در اثر تجربه خویش در ذهنشان ایجاد شده است. نام تجاری دارای ارتباطات مفهومی منفی در بازار جدیدی است که در حال کار هستیم.

ممکن است با داشتن یک محصول یا خدمات به یک نام دامنه احتیاج نداشته باشید. نیاز به نام دامنه همه به این بستگی دارد که شما چگونه برند خود را تبلیغ می‌کنید. در دسترس بسیار سخت است، مگر اینکه شما با کلمات ابداعی کار کنید. این فرض است که همه اسم‌های خوب ثبت شده‌اند، اما این بدان معنا نیست که از همه نام‌های دامنه استفاده می‌شود. همچنین به شبکه‌های اجتماعی نگاه کنید و بررسی کنید که آیا اسم شما در کانال‌های اجتماعی مانند تلگرام، فیس بوک، اینستاگرام و یا توییتر گرفته شده است یا خیر.

اسامی خلاقانه برای برند

برای روند شروع کسب و کار آنلاین و برند سازی نیاز به مشاوره است . برای آگاهی از شرایط ثبت برند صنایع دستی و احراز شرایط آن با موسسه تماس تلفنی برقرار کنید . متاسفانه اغلب شرکت‌ها و موسساتی که در حال حاضر در ایران به ثبت شرکت یا انتخاب نام شرکت مشغول هستند کمترین تخصصی در انتخاب نام دامنه اینترنتی مناسب برای شرکت‌ها ندارند. برای ساخت برند زیبا ، جذاب و متفاوت برای محصولات و خدمات خود می‌توانید از مشاوره حرفه‌ ای برند ما استفاده نمایید و یا از مطالب متفاوت سایت ما بهره ببرید تا در مسیر ساخت نام برند گام‌های منطقی و صحیح بردارید.

میتوانید به کمک موکاپ ها بیلبورد، کارت ویزیت و همه ی اینها را بررسی کنید. برای این که محصولات یا خدمات خود را در ذهن مشتری متمایز نشان دهیم باید به آن هویت دهیم. زمانی که به محصول یا خدمات کسب و کاری با مواردی مانند نام، نماد، لوگو تغییرات شرکت و یا رنگ‌های ویژه هویت می‌‌دهیم، به هدف خود می‌رسیم. این نکته مهم را بخاطر بسپارید که برای تمدید اسم برند کسب و کار شما پس از ده سال هیچ هشداری داده نمی‌شود پس حواس خود را جمع کنید و برای رسیدن ده سال آینده گوش به زنگ باشید.

نمونه نامهای مجاز برای ثبت برند و ثبت شرکت

نام برند شما باید منحصر به فرد باشد، یعنی در گذشته شخصی یا شرکتی از آن نام برای برند در این طبقه استفاده نکرده باشد. 2) داشتن برند به شما کمک می کند که سود مالی خود را افزایش دهید، زیرا در این حالت افراد بیشتری شما را می شناسند و طبیعتا تعداد مشتری های شما هم افزایش پیدا می کند. زمانی که به پاسخ این سؤال‌ها برسید هویت بنیادین برند شما شکل می‌گیرد و باید بعد ازآن به تحلیل رقبا بپردازید و نقاط مشترک و ضعف او را شناسایی نمایید و ارزش پیشنهادی خودتان را نسبت به رقبا به ترسیم بکشید.

  • اما موارد زیادی نیز درباره کسب و کار شما وجود دارد که شما را سرآمد می کند.
  • بعضی افراد در شروع فرآیند انتخاب نام شرکت دچار شک بین اسم سخت و اسم آسان می‌شوند.
  • در انتخاب اسم برند ایرانی دقت کنید که حداقل از ۳ کلمه تشکیل شده باشد و از ۱۰ حرف تجاوز نکند.
  • ببخشید من هر چقدر که از شیوه های مختلف استفاده می کنم برای اسم ….یا اسمم به ذهنم نمیرسه یا بعد از کلی وقت میبینم که اون اسم رو گرفتن به نظرتون چه کار کنم ..
  • درصورت پاسخ منفی به نامهای پیشنهادی نیازی به پرداخت مجدد مبلغ ۴۰،۰۰۰ ریال نمی باشد.

البته چنانچه علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتری درباره کلیدهای انتخاب اسم برند هستید می‌توانید با کلیک روی همین خط به سایت ما هزار مدیر سر زده و از سایر کلیدهای انتخاب اسم برند نیز آگاه شوید. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً به این کلید خاص توجه بیشتری داشته باشید چون به شدت انتخاب اسم برند را برای شما راحت‌تر می‌سازد. این که ما بتوانیم از اعداد یا ترکیب اعداد با حروف برای خود نامی قدرتمند و خاص بسازیم.

انتخاب نام مناسب برای فروشگاه اینترنتی و سایت اینترنتی

یک صاحب رستوران مشهور در تگزاس کافه خود را ‘Sugar Bag’ به معنای کیسه شکر نامید زیرا اولین چیزی که برای کافه جدیدش خرید یک کیسه قند بود. این مقاله راهنمای مفصلی برای تدوین استراتژی نامگذاری ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند زمان کمتری را صرف انتخاب اسم برای کافه‌تان کنید. در انتهای آن نیز لیستی شامل one hundred and one اسم جالب برای کافی‌شاپ را گرد آورده‌ایم. بنابراین چگونه نامی پیدا می‌کنید که برای مشتریانتان جذاب باشد و به موفقیت شما کمک کند؟ اگر دکوراسیون کافی شاپ خود را به طور عالی طراحی کرده اید حالا وقت آن است که اسمی مناسب و جذاب برای کافی شاپتان انتخاب کنید. هر اسم برند فقط ۱۰ سال در مالکیت شماست و بعد از آن در صورتی که اقدام به تمدید آن نکرده باشید، هر فرد دیگری می‌تواند اسم برند کسب و کار شما را صاحب شود.

اگر در حال حاضر مشتریانی برای محصولات خود دارید، می‌توانید با استفاده از ابزارهای نظرسنجی آنلاین مثل ارسال ایمیل انبوه از آن‌ها بخواهید راجع به اسم برند جدیدتان نظر بدهند. یک اسم خلاقانه می تواند شامل نوع و جنس عرضه محصولات توسط دارنده برند باشد که بتواند با بازی با کلمات و عبارات خود را در ذهن مشتریان هک کرده و تا سال ها باعث شناخت آن ثبت شرکت در تهران حرفه گردد. اسامی خلاقانه از مواردی است که باید با تدبیر بسیار اقدام به نام گذاری برای برند و علامت تجاری انجام گیرد و تماما فارسی بوده و با شئونات اسلامی نیز هم سو باشد . برای مثال در ایران تنها یک پرپروک که تنها یک نام برای رستوران و فست فود در ایران است که دارای شعبات مختلف است و تنها یک برند با این نام در کشور به ثبت رسیده است .

ما می توانیم زیباترین و نافذترین نام را برای برند (استارت آپ) شما پیشنهاد دهیم. در این مسیر به جرات ادعا می کنیم که پیشرو و مبتکر در زمینه تکنیک های انتخاب نام برند هستیم. به نکات و قوانین ثبت برند تجاری ثبت برند در ایران اشراف داریم .بنابراین نامی پیشنهاد میدهیم که قابل ثبت در ایران است. اغلب اوقات شرکت ­ها به دنبال نامی هستند که تمام فلسفه ­و ماهیت کسب وکار آنها را بیان کند.

در سال های گذشته شاهد این بوده ایم که بسیاری از افراد در کارگاه های کوچک و همینطور در خانه های خود محصولات چرمی مانند کیف و کمربند و… در نهایت باید بگوییم که در مطالب بالا سعی بر این داشتیم که اطلاعات کاملی را در رابطه با ثبت برند چرم بیان کنیم. به این موضوع توجه داشته باشید که هزینه ثبت یک برند چرم با توجه به فاکتورهایی مشخص می شود که همین موضوع باعث می شود که نتوانیم مبلغی را به طور دقیق برای این کار بیان کنیم. بعد از این کار لازم است که نام مناسبی را برای برند خود انتخاب کنید که در مطالب بالا در رابطه با انتخاب نام اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار داده ایم.