انجام اینترنتی‌ انواع ثبت تأسیس و تغییر شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری

پس از طی این مراحل، باید اطلاعات مربوط به سرمایه و سهام همان شخصی که در صفحه ی اشخاص وارد نمودید را در کادر مربوطه پر کنید. برای ثبت شرکت در سامانه irsherkat.ssaa.ir باید با تمامی قواعد و ضوابط مربوطه آشنایی داشته باشید تا بدون نقص اطلاعات خود را به ثبت برسانید . حوزه ثبتی شرکت ، اطلاعات هویتی اعضاء و سهام داران ، میزان سرمایه شرکت ، میزان سهام هر یک از سهامداران ، انتخاب نوع روزنامه ، تعیین پنج نام پیشنهادی ( با استناد به فرهنگ لغت معتبر و به ترتیب اولویت ) و … . در این مرحله، مشخصات نماینده قانونی شرکت که متقاضی ثبت شرکتاست را وارد نمایید و مجددا دکمه گام بعدی را بزنید.

  • در شرکت های با مسئولیت محدود و موسسات نیازی به انتخاب روزنامه نیست و در شرکت های سهامی خاص می بایست یکی از روزنامه های کثیرالانتشار ذکر شده در این قسمت جهت آگهی های شرکت انتخاب شود.
  • در شرح فعالیت نیز اگر در رابطه با موضوع فعالیت نیاز به توضیح باشد توضیحات لازم را وارد نمایید.
  • به این ترتیب، سامانه ثبت من یک رمز پویا را به شماره همراهی که در هنگام ثبت نام وارد نموده اید، ارسال کرده که لازم است تا این رمز پویا را در کادر مشخص شده وارد کرده و دکمه ورود به درگاه را بزنید.
  • شرکتنامه در شرکت های سهامی خاص و هم چنین در موسسات غیرتجاری جزء اوراق شرکت محسوب نمی شود و به بیانی دیگر این دو نوع ثبت تاسیس شرکتنامه ندارند اما در شرکت های با مسئولیت محدود متن شرکتنامه می بایست تنظیم گردد.

در این بخش نام و نام خانوادگی و اطلاعات شخصی که درخواست کننده تأسیس شرکت یا مؤسسه می باشد ثبت می شود. جایی که شرکت می بایست در آنجا به ثبت برسد «واحد ثبتی» اداره ثبت شرکتها می باشد. ثبت شرکت و برند ، تغییرات شرکت ، اخذ کد اقتصادی و کارت بازرگانی به صورت تخصصی در مؤسسه ثبت برند ثبتی حقوقی نخستین ثبت با بیش از 10 سال سابقه. بعد از آشنایی با نحوه پیگیری ثبت شرکت، سه حالت برای پرونده شرکت، پیش رو دارید که توسط اداره ثبت شرکتها به متقاضیان اطلاع رسانی می شود. بنابراین در پایان مطلبِ نحوه پیگیری ثبت شرکت به حالتهای احتمالی پرونده اشاره می کنیم.

روش قبول پذیرش ثبت املاکی که بعنوان مجهول المالک میباشند

آدرس سامانه های الکترونیکی این سازمان توسط مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد برای تکریم ارباب رجوع این سازمان اعلام شد. موسسه حقوقی ثبت پایتخت با سالها تجربه در زمینه ثبت شرکت در تهران و ثبت برند در تهران پاسخگوی کلیه سوالات شما فعالان اقتصادی خواهد بود. ۴- فرمی به شما نمایش داده می شود که در این فرم می بایست که اطلاعات مربوط به شرکت خود مانند مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کنید و سپس، کد پستی محل شرکت را در قسمت مشخص شده وارد نمایید. پس از وارد کردن کد پستی، آدرس به طور خودکار نمایش داده خواهد شد. اطلاعاتی از قبیل کد پستی و شماره تلفن مشخصات پستی شرکت و یا موسسه می باشند که باید لزوما” تکمیل شود.

irsherkat.ssaa.r

حق امضاء اعضاء هیئت مدیره ، تکمیل مواد اساسنامه ، انتخاب روزنامه کثیر برای درج آگهی های شرکت از دیگر مواردی است که باید با دقت تمام در سامانه تکمیل شود تا بعدا مجبور به صرف هزینه مجدد برای ثبت تغییرات شرکت تان نباشید . انصراف از درخواست تغییرات شرکت ، پلمپ دفاتر ، اظهارنامه دفاتر تجارتی با وارد نمودن شماره پیگیری ، شماره یا شناسه ملی بر حسب مورد ، در این قسمت صورت می پذیرد . اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص سامانه ثبت شرکتهابه نشانی irsherkat.ssaa.ir داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید.

سامانه ثبت شرکت ها، از جمله سامانه های راه اندازی شده از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است که امکان استفاده از خدمات مختلفی را برای شخصیت های حقیقی و حقوقی را فراهم نموده است. به این صورت که در شرکت مختلط سهامی برخی از شرکا، سهامدار و برخی دیگر شریک ضامن هستند. شرکت تعاونی بر خلاف شرکت های دیگر که به قصد کسب سود و انجام فعالیت تجاری ایجاد می شوند ، به جهت بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی اعضاء تشکیل می گردد . شرکت تعاونی از جمله هفت نوع شرکتی است که ثبت شرکت به آن تعلق میگیرد. هر یک از خدمات ثبتی فرایند و الزامات حقوقی و قانونی مختص به خود را دارد که باید با دقت و ظرافت خاصی به انجام برسد تا مالکان و ذینفعان موضوع را نه تنها در حال حاضر بلکه در آینده نیز دچار مشکل نکند.

همانطور که در این مقاله توضیح داده شد، شخصیت های حقوقی می توانند از طریق این بخش به خدمات مختلفی دسترسی داشته باشند تا بتوانند اقدام به تاسیس شخصیت حقوقی زیر نظر سازمان اسناد و املاک کشور نمایند. بعد از انجام این مراحل باید منتظر باشید تا اداره ثبت شرکتها از شما بخواهد مدارک را برای آنها ارسال کنید. 8ـ صورتجلسه در سه نسخه تهیه و ذیل تمام آن توسط اعضا امضاء و یک نسخه به اداره ثبت شرکتها ارائه شود. در این میان گرایش عموم مردم به تاسیس شرکت سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود بیشتر می باشد . بایستی توجه داشت مباحث شرکت عمرانی ، شرکت خدماتی ، ساختمانی و …. موضوعات شرکت محسوب شده و بایستی شرکتی طبق یکی از قالب های فوق با این موضوعات به ثبت برسد .

مراحل بورسیه روسیه

بر حسب نوع شرکت ، مدارک متناسب با آن را باید تکمیل کنید و همچنین در صورتی که موضوع شرکت مجوزی باشد باید مجوز های لازم را باید پیش از ثبت شرکت دریافت کرده باشید چراکه باید به همراه سایر مدارک ( پس از ورود اطلاعات در سامانه ) به اداره تسلیم کنید . حداقل سرمایه و تعداد ثبت تغییرات سهامداران در شرکت های سهامی خاص یک میلیون ریال و سه نفر سهامدار و عضو هیئت مدیره می باشد اما در شرکت های سهامی عام پنج میلیون ریال و حداقل پنج نفر عضو می باشد . در این حالت، چنانچه صورتجلسه شرکت تایید گردد، برای چاپ آگهی در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار ارسال می شود.

در این بخش امکان ثبت درخواست دریافت کد فراگیر و پیگیری درخواست های ثبت شده، وجود دارد. ثبت شرکت هانا خدماتی مانند ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت ها ، ثبت برند و علامت تجاری، خرید و فروش شرکت و همچنین فروش برند آماده را در سریع‌ترین زمان ممکن و با هزینه مناسب به شما ارائه می‌دهد. کلیه متقاضیان جهت پذیرش تاسیس و شرکتها و موسسات غیر تجاری ثبت شده … مراجعه به سامانه پذیرش ثبت تاسیس و ثبت تغییرات به آدرس irsherkat.ssaa.ir نسبت .

در سامانه ثبت شرکت نیک راهنمای انجام پذیرش درخواستهای انواع ثبت، تأسیس و تغییر و … اداره ثبت شرکت با معرفی سامانه ای هوشمند توانسته است انجام امور ثبت شرکت را برای تمامی افراد امکان پذیر نماید. داشتن نشانی اهمیت زیادی دارد و تمامی نامههای اداری و قضایی به آدرس شرکت ارسال ثبت شرکت میشوند. کلیه اطلاعات لازم اعم از اطهارنامه ها و تعیین سهم را در این سامانه همراه با اسامی پیشنهادی ارسال می شود. هر دفعه پنج نام پیشنهادی را می سامانه ثبت شرکت توان ارسال نمود. وضعیتی که در سامانه تعبیه شده است امکان ارسال پنج نام پیشنهادی را برای ما قرار داده است.

مشاوره ما در تمامی زمینه های کاری موسسه ، صد در صد رایگان می باشد و همچنین جهت رفاه حال شما کاربران عزیز ، راه ها متعددی برای ارائه این خدمات قرار داده شده است. شما می توانید هر یک از این گزینه ها را به دلخواه خود انتخاب کنید و یا با مطالعه ادامه مطالب و دیدن فیلم های کوتاه ما ، بیش از پیش به هدف خود نزدیک شوید. ۳- شخصیت حقوقی و یا شرکت مد نظر خود را که قصد ثبت آن را دارید، را انتخاب کنید و بر روی گزینه ادامه کلیک کنید. البته در صورتی که فردی اقدام به فعالیت تجاری دارد و تا کنون آن را به ثبت نرسانده از قانون تخطی کرده و از سوی قانون به پرداخت جریمه محکوم می شود . لطفا قبل از ثبت نام در سامانه پارک علم و فناوری خراسان، شرایط پذیرش و راهنمای فرایند پذیرش را مطالعه فرمایید.