بایگانی‌های ثبت شرکت Sherkat Ssaair

این امکان را برای شما فراهم می کند تا با وارد کردن شناسه ملی شخص حقوقی مورد نظر به اطلاعات هویتی وی دست رسی یابید. مرحله دوم و نهایی اعلام نتایج آزمون سر دفتری، بعد از ارسال مدارک لازم برای شرکت در مصاحبه‌های حضوری و موفقیت در این مصاحبه‌ها خواهد بود. در صورتی که مدارک ارسال شده برای مسئولان اصلی مورد قبول واقع شده و موفقیت لازم در مصاحبه‌ی شغلی به شکل حضوری کسب شود، فرد مورد نظر به عنوان یکی از نیروهای منتخب برای منصب سردفتری به نهاد اصلی معرفی می‌ شود.

سامانه آموزش الکترونیک سازمان اسناد و املاک، سامانه ای است که امکان دسترسی به آموزش های الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را با توجه و قوانین و ضوابط موجود برای آموزش های غیر حضوری و آنلاین را فراهم کرده است. این سامانه که به نام سامانه جام در سایت ssaa.irشناخته می شود، سامانه ای است که امکان دسترسی به آن برای مدرسین، اشخاص و آموزش دیدگان وجود دارد. تمامی طرح های صنعتی که در سامانه سازمان ثبت اسنادثبت شده است، در بانک طرح های صنعتی این سامانه قرار می گیرند.

زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید. سلام من یکی از وراث شرکتی به ثبت رسیده هستم سایر ورثه ۹۲درصد سهام شرکت را فروختند برای اینکه باقی مانده شرکت که سهم من است را مدارکش را به دست بیاورم چطور اقدام کنم ویابه کجا بایدمراجعه کنم.

این تارنما این امکان را فراهم کرده که شما به صورت آنلاین و بدون نیاز به مشاورین حقوقی و قضایی به صورت رایگان از مشاوره های حقوقدانان آن نیز بهره مند شوید. پس از آن نیاز به تنظیم صورتجلسه ای جداگانه برای هر تغییر و ثبت آن می باشد. در مرحله بعدی ثبت پلمپ دفاتر اعضای هیئت مدیره را در شرکت مشخص کرده و سمت هرکدام از اعضا و مسئولیت محدود و یا نامحدود آن ها را در شرکت مشخص کرده و حق امضا داران را نیز در شرکت مشخص میکنید. ثبت برند سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از بخش های متعددی تشکیل شده است که هر یک جهت انجام امری مورد استفاده قرار می گیرند که به صورت جداگانه هر یک را توضیح خواهیم داد . برای اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت ، کلیه امور ثبتی و مشاوره رایگان با کارشناسان حقوقی از طریق راه های ارتباطی که در سایت وجود دارد ، در ارتباط باشید . ۴در این مرحله از ثبت نام در سایت ثبت من، سامانه یک کد تایید را به شماره همراه شما پیامک می کند.

در این سامانه امکان ثبت نام و دریافت نام کاربری و رمز عبور وجود دارد. البته در کنار سایت اصلی اداره ثبت اسناد و املاک، این سازمان، سایت های دیگری نیز در سال های اخیر راه اندازی نموده کهسامانه نوبت دهی واحد اجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران th.ssaa.ir و سامانه شمیم shamim.ssaa.irنمونه هایی از آنها می باشد. شرکت در دوره آموزشی منوط به پذیرش ضوابط ابلاغ شده از سمت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خواهد بود. تبصره۱ـ آیین‌نامه اجرائی این بند به پیشنهاد وزارت دادگستری و با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تهیه و به تصویب رئیس قوه قضائیه می‌رسد. پس از تکمیل فرم مربوطه، با کلیک بر روی گام بعدی صفحه ی مربوط به اشخاص گشوده می شود. منظور از اشخاص، افرادی هستند که در شرکت یا موسسه دارای سمت می باشند که خود به دو نوع شخص حقیقی و حقوقی تقسیم می شود.

ssaa.ir ا

در بخش اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی امکان دریافت اظهارنامه، تمدید اظهارنامه و تغییر اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی وجود دارد. همچنین، افراد می توانند برای پیگیری هر یک از امور مربوط به اظهارنامه های دفاتر ثبت تجارتی به بخش اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی مراجعه نمایند و اقدام به پیگیری امور خود کنند. در صورتی که قصد مشاهده جلسه و صورت جلسه های برگزار شده برای اشخاص حقیقی را دارید، می توانید به بخش صورت جلسه تغییراتسامانه ssaa.ir​مراجعه نمایید و از طریق این بخش، صورت جلسه تغییر را با وارد کردن یک سری اطلاعات مانند اداره کل استان و واحد ثبتی بررسی نمایید. بخش پرداخت سایت ثبت من،این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا برای استعلام شناسه قبض های پرداختی خود اقدام نمایند. بخش شکایات سامانه ثبت من، همانطور که از عنوان آن مشخص است، ثبت شکایت از واحد های اجرای ثبت و پیگیری این شکایت ها را برای کاربران خود، امکان پذیر کرده است.

سایت اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری

در روش اول موسسین شرکت ها با در دست داشتن و ارائه مدارک مورد نظر به سایت مراجعه کرده و مراحل پیچیده ثبت دفاتر را انجام می دهند . مسئول ثبت دفتر، تشکیل پرونده داده و در روی آن از لحاظ تکمیل امضا گواهی می نماید. یک نسخه اساسنامه و شرکتنامه و اظهارنامه، تحویل مؤسسین شرکت می گردد. در صورتی که سند مالکیت هم وجود داشته باشد، به مدیران شرکت تحویل می گردد و نسخه ی دیگر اظهارنامه و اساسنامه و شرکتنامه و پیش نویس آگهی را که تشکیل پرونده گردیده، جهت تحریر به اتاق تایپ ارسال می دارد. در صفحه ی بعدی باید اطلاعات شخص حقوقی را بررسی نمایید و در صورت صحت اطلاعات ، بر روی گزینه ی ” تایید اطلاعات شخص حقوقی” کلیک نمایید.

  • با توجه به این که تاریخ دقیق برگزاری این آزمون در چندین سال گذشته یکسان نبوده است، تعیین زمان دقیق برای برگزاری آن در سال جاری نیز امکان پذیر نیست.
  • اتباع خارجه که قصد فعالیت تجاری در ایران را دارند، می توانند از این قسمت از سایت اداره ثبت اسناد و املاک اقدام به دریافت کد فراگیر نموده یا وضعیت درخواست خود را پیگیری نمایند.
  • لازم به ذکر است از مهمترین مواردی که پیش از درخواست نام باید صورت داده شود استعلام نام شرکت است که از طریق روزنامه رسمی و روزنامه کثیر الانتشار صورت می پذیرد .
  • پس از مراجعه به سامانه مذکور و انتخاب نوع شخصیت حقوقی ، اطلاعات هویتی نماینده ، وکیل ، حوزه ثبتی شرکت ، آدرس شرکت و تاریخ شروع سال مالی را درج نمایید .

در این سامانه تمامی مراحل ثبت شرکت به صورت اینترنتی انجام می شود به صورتی که حتی ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت ها به صورت آنلاین انجام می شود. به موجب ماده ی 47 قانون ثبت اسناد و املاک، شرکت نامه باید در دفتر اسناد رسمی به ثبت برسد در غیر اینصورت طبق دستور ماده ی 48 همان قانون، در هیچ یک از ادارات و محاکم پذیرفته نخواهد شد. پس از اعلام زمان دقیق، داوطلبان می‌ توانند با ورود به سایت دریافت کارت آزمون سردفتری 1400 برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند. در صورتی که مجری اصلی برگزار کننده این آزمون در سال جاری مانند دوره قبل مرکز آزمون جهاد دانشگاهی باشد، داوطلبان می‌توانند با ورود به سامانه آنلاین این مرکز یعنی hrtc.ir کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

پلمپ دفاتر دارایی

فرم دیگری وجود دارد با عنوان دفتر مورد تقاضای شخص.در این مرحله،نوع دفتر مورد تقاضای شخص دفتر کل و روزنامه و همین طور تعداد برگ های دفتر و تعداد جلدهای دفتر را وارد کنید و اطلاعات وارد شده را ذخیره نمایید. در مرحله ی بعد اسامی بقیه اعضاء هیات مدیره را به همراه اطلاعات مربوط به آن ها نظیر نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، تاریخ تولد و …وارد نمایید تغییرات شرکت و در انتها با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد مرحله ی بعد شوید. در گام بعدی بر اساس اطلاعات وارد شده به کاربران شماره پیگیری اختصاص داده می شود. دفتر کل دفتری است که تاجر باید کلیه معاملات را لااقل هفته ای یک مرتبه از دفتر روزنامه استخراج و انواع مختلف آن را تشخیص و جدا کرده هر نوعی را در صفحه مخصوصی در آن دفتر بطور خلاصه ثبت کند.

انتخاب سه گروه فعالیتی که باید در دفاتر تجارتی ثبت گردد و همچنین متقاضیان واردات و صادرات که به عنوانی در تجارت خارجی فعالیت می کنند نیز باید از این سامانه اقدام نمایند . قابل توجه است که انجام کلیه امور ثبتی در صورت رعایت نکردن یا ندانستن ضوابط در مراحل ثبت ، شما را با ضرر های مالی بسیاری رو به رو خواهد کرد و ممکن است شما تا چندین سال بعد هم متوجه آن نشوید . مؤسسه حقوقی ونک با بیش از ۲۰ سال تجربه و بهره گیری از نخبگان و کارشناسان مطرح در حوزه ثبتی کلیه این خدمات را از صفر تا صد برای شما متقاضیان گرامی انجام می دهد .

بخش استعلام شناسه ملی به کاربران سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک ، این اجازه را می دهد تا با وارد کردن بخش از اطلاعات مربوط به یک شخص حقوقی، وضعیت موجودیت آن و سایر اطلاعات آن شخص حقوقی را بررسی نمایند. بخش آگهی ها در سامانه اداره ثبت اسناد و املاک، امکان جست و جو در میان آگهی های ثبت تاسیس یا تغییرات شرکت ها و موسسات غیر تجاری، آگهی های مرکز مالکیت معنوی، مزایده، املاک و اجرای ثبت شرکت اسناد را برای کاربران سایت فراهم کرده است. سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از جمله سامانه هایی است که زیر نظر قوه قضاییه فعالیت می کند و در حال حاضر به منظور ارائه خدمات آنلاین به مردم از بخش های مختلفی تشکیل شده است. امروزه با توجه به ایجاد سیستم جدید اینترنتی ، افراد می توانند از طریق سامانه اداره ثبت شرکت ها درخواست خود را نسبت به اخذ پلمپ دفاتر تجاری اعلام نمایند.