توضیح در خصوص چگونگی تنظیم و تدوین انواع صورتجلسات تغییرات شرکت

نمونه صورت جلسه هایی که من دیدم فقط برای انتقال به یک نفر هست. شخص یا کل حسابش رو منتقل میکنه و از شرکت خارج میشه یا مقداری از سهمش رو با انتقال به یک نفر کاهش میده. شماره جلسه بر مبنای دوره‌ای بودن جلسه تعیین می‌شود؛ به عبارت بهتر در صورتی که جلسه به تناوب در زمان‌های مختلف برگزار می‌شود، باید شماره صورتجلسه در صدر آن ذکر شود. در هر صورتجلسه جدای از نوع مجمع و تصمیم مورد نظر باید اطلاعاتی از قبیل تاریخ جلسه ، نام شخصیت حقوقی ، شناسه ملی ، شماره ثبت درج گردد . تغییر آدرس شرکت ، تغییر نام شرکت ، افزایش و کاهش سرمایه شرکت ، انحلال شرکت ، ورود و خروج شرکاء در شرکت مسئولیت محدود ، نقل و انتقال در شرکت های سهامی . شرکت ها و موسسات بنابر دلایلی من جمله اقتصادی ، ورشکستگی و … مجبور به ثبت تغییرات شرکت می شوند .

  • با تنظیم صورتجلسه و ارسال به اداره پس از حدود ده روز آگهی تغییرات را دریافت خواهید کرد.
  • در صورت عدم تائید نام ها می توانید اسامی جدید را وارد نمایید.
  • ۲٫تنظیم یک صورت جلسه و امضاء صورتجلسه مذکور به وسیله تمامی شرکا و هم چنین ذکر میزان سهام خود.
  • انتخاب نام مناسب برای شرکت، از اهمیت بسیاری برخوردار است.
  • از بزرگترین دغده های مدیران و صاحبان شرکتها و موسسات غیرتجاری تغییراتی است که بسته به نیاز شرکت در اساسنامه واطلاعات ثبتی شرکتها صورت می پذیرد و مستلزم به ثبت صورتجلسه تغییرات آن میباشند .
  • 3-محل و تاریخ و ساعت برگزاری جلسه با ذکر تعداد اعضاء هیئت مدیره شرکت کننده در جلسه و در صورت نشر آگهی دعوت از اعضاء هیئت مدیره و یا دعوت به هر طریق قانونی و مقرر شده،اشاره به آن.

۱۹ در اساسنامه شرکت پیش بینی شده باشد اشاره به دستور جلسه هیات مدیره در دعوتنامه ای که برای اعضای هیات مدیره جهت حضور در جلسه ارسال می شود ضروری است. و اجرای ایده ها در شرکت ها ، ضوابط مشخصی برای اجرا و یا به عبارتی اعمال آن نوع تحول به شکل رسمی وجود دارد که در قالب و تنظیم و تنظیم تغییرات شرکت ها اجرا می گردد. ب-رعایت تشریفات دعوت بر اساس قانون تجارت و اساسنامه شرکت.

اگر اعضای شرکت بیشتر از 12 نفر عضو داشته باشد، باید نام یک هیئت نظارت 3نفره از نمایندگان و شرکاء اصلی شرکت هستند در صورتجلسه با امضای آن‌ها وجود داشته باشد. بارکد پستی را اگر در سیستم وارد کنید می‌توانید تغییرات شرکت را پیگیری کنید. صورتجلسه تغییرات شرکت باید در سه نسخه تنظیم می‌شود و توسط تمام شرکاء امضاء می‌گردد.

نحوه تنظیم صورتجلسه مجمع عمومی:

تنظیم اساسنامه و تغییر در مفاد اساسنامه مانند تغییر در نام شرکت، موضوع شرکت و غیره. بعد از انتخاب شدن هیئت مدیره، مدیر باید سمت خود را قبول کند. اگر ایرانی هستید شماره ملی و در غیر این‌صورت شماره گذرنامه خود را وارد کنید.

ثبت تغییرات شرکت در تهران

10 – ذکر خلاصه ای از مذکرات مطرح در جلسه و همچنین تصمیمات گرفته شده در جلسه هیات مدیره در صرتجلسه هیات مدیره لزوم قانونی دارد . 9- قید نام و نام خانوادگی و مشخصات مدیران حاضر و مدیران غایب در صرتجلسه هیات مدیره اجباری است. تعیین حد نصاب جلسه بدین صورت که کلیه اعضا در جلسه حاضر بوده اند و یا اکثر آنها. در صورتی که حضار و اعضا از طریق دعوتنامه آمده اند ذکر روزنامه و تاریخ انتشار آن و متن دعوت قید گردد. ۶ـ در صورتی که اختیار تغییر محل طبق اساسنامه از وظایف هیأت مدیره باشند. ۳ـ در صورتیکه تعداد شرکت از ۱۲ نفر بیشتر باشد انتخاب هیأت نظار (مرکب از سه نفراز شرکاء) الزامی و درابتدا صورتجلسه نام اعضای هیأت نظار نوشته شود در ذیل صورتجلسه امضاء نمایند.

پس از ثبت اینترنتی ، تمامی مدارک باید به اداره ثبت شرکتها پست شود. بنده برای کارگزاری بیمه مجوز برای ثبت شرکت سهامی خاص گرفتم در قسمت دارندگان حق امضا این عبارت رو نوشتم. ما دارای یک مووسه غیر تجاری هستیم و طبق اساس نامه شرکت اعضای هیات مدیره که همگی از سهام داران شرکت هستند به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره و به مدت دو سال انتخاب شدند که تاریخش هم البته ۶ ماهی میشه که کذشته. در صورتی که هنگام ثبت ثبت شرکت در تهران شرکت از ارگان یا نهاد خاصی مجوز دریافت نموده باشید برای تمامی تغییرات باید از همان نهاد یا ارگان مجوز دیافت نمایید. لطفا بفرمایید در صورت فوت یکی از سهامداران با توجه به داشتن صورتجلسه امضا شده توسط وراث و برگه انحصار وراثت مدرک دیگری لازم است و در بخش نماینده دهنده / موکل چطور می شه نام متوفی را وارد کرد . افرادی که تغییر سهام دارند را به عنوان اشخاص تغییر یافته در این صورت جلسه انتخاب نمایید.

نحوه تنظیم صورتجلسه شرکت

در واقع منظور از مجمع عمومی عادی شرکت این می باشد که تصمیمات کلی که توسط مدیران گرفته می شود و روش انجام امور به اطلاع و تصویب شرکا رسد باید مجمع عمومی عادی تشکیل شود در این مجمع سهامداران فرصت این را به دست می آورند تا نظرات خود را اعلام کنند. سرانجام در این مرحله شما با دریافت پذیرش نهایی باید مدارک را پست کنید. دقت داشته باشید که صورتجلسه تنظیم شده را به همراه رسید پذیرش در پاکت مخصوص برای اداره ثبت شرکت ها ارسال نمایید. نسبت به ثبت بارکد و اطلاعات دقت لازم را انجام دهید. و گاه مدیری در هنگام انتخاب دارای تعداد سهام لازم نباشد و در ظرف مدت یک ماه هم نتواند سهم مورد بحث را به صندوق شرکت بسپارد حق شرکت و عضویت ندارد و در صورتی که انتخاب شده باشد باید استعفاء نماید. به صورت اینترنتی می توان صورت جلسه تغییرات شرکت را به اداره ثبت شرکت ها ارسال کرد از طریق سامانه ثبت شرکتها .

درصورتی‌که در مجمع عمومی سوم اکثریت لازم حاضر نشد، مؤسسین عدم تشکیل شرکت را اعلام می‌دارند. به‌موجب ماده ۷۵ در مجمع عمومی مؤسس حضور عده‌ای از پذیره‌نویسان که حداقل نصف سرمایه شرکت را تعهد کرده باشند، ضروری است. ما اتحادیه هستیم و انتخابات انجام شده و من صورتجلسه انتخاب مدیران و حق امضا تنظیم می کنم و ارسال و اداره ثبت برگشت و ایرادی که میگیرد اینه که با اساسنامه نمیخونه . این در حالتی هست که اساسنامه جدید که سازمان فرستاده برامون با اسانامه دو دوره قبل در اداره ثبت مغایرت دارد . من باید چکارکنم ؟ رماجعه می کنم جواب درست نمی دهند . شما باید طی صورتجلسه مجمع فوق العاده انحلال را به اداره ثبت شرکتها اعلام نمایید.

در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت تغییرات شرکت دارید به مطلب مربوط به این موضوع مراجعه نمایید. جهت تنظیم صورتجلسات و تغییرات شرکت سهامی خاص با ما تماس بگیرید . تمامی سهامداران و شرکاء باید صورتجلسات را امضا کنند در صورت غایب بودن هر کدام از اعضا یا سهامداران ثبت تغییرات از طریق آگهی دعوت نمی شود.

ريال سهم‌الشركه خود از صندوق مؤسسه از مؤسسه خارج و ديگر هيچگونه حق و سمتي در مؤسسه ندارد. یا زدن کلید ” دریافت متن پیشنهادی رایانه” بر اساس تصمیمات اتخاذ شده. ارائه فتوکپی کارت پایان خدمت اعضا و بازرسین جدید به بعد برابر اصل شده در دفاتر اسناد رسمی.

ثبت میزان همواره کوشیده است خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در سریعترین زمان به انجام برساند و مشاوری امین برای مدیران و کارآفرینان عزیز کشورمان باشد. امور اداری و برند سازی شرکت خود را از zero تا a hundred به ما بسپارید و تمرکز خود را بروی امور تخصصی کارتان بگذارید. با توجه به اساسنامه به همان تعداد باید از طرف مجمع عمومی بازرس انتخاب شود که وظیفه ی این بازرسان نظارت به عملیات هیئت مدیره بوده و وسیله ای برای انتقال اطلاعات به صاحبان سهام خواهد بود.