ثبت انواع شرکت

شعبه یا نمایندگی شرکت های خارجی در ایران به ثبت برسند و یا تغییرات در این نوع شرکتها . لطفا جهت تغییرات شخصیت حقوقی خود فرم زیر را تکیمل و ارسال فرمائید. لطفا جهت تاسیس شخصیت حقوقی خود فرم زیر را تکمیل و ارسال فرمائید.

همچنین، از طریق بخش انصراف از درخواست، امکان ثبت درخواست انصراف وجود دارد. برای انجام هر دوی این موارد لازم است که اشخاص حتما دارای کد پیگیری درخواست باشند. ثبت شرکت برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه جامع ثبت شرکتها در کانال تلگرام حقوق تجاری عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه جامع ثبت شرکتها پاسخ دهند. در این مرحله اطلاعات مربوط به شرکت از جمله محل ثبت، مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کرده و در نهایت کد پستی را وارد نمایید تا سامانه جامع ثبت شرکت ها به طور خودکار آدرس را برای شما نمایش دهد. هرکدام از قوانین کلی سازمان ثبت شرکتها در اارات و بخش های مختلف اداره ثبت اسناد و املاک اجرا خواهد شد اما برای خودشان نیز با توجه به حوزه ( قوانین موجود در فرمانداری ها ) یک سری قوانین وضع کرده اند که آنها نیز زیر نظر اداره ی ثبت شرکتها می باشد .

sherkat.ssaa.ir

به شماره ملی ………………………..باپرداخت ……………ریال به صندوق مؤسسه سهم الشرکه خود را از ……………………..ریال به………………….ریال افزایش داد. به شماره ملی ………………………….باپرداخت ……………ریال به صندوق مؤسسه سهم الشرکه خود را از ……………………..ریال به………………….ریال افزایش داد. باپرداخت ……………ریال به صندوق مؤسسه سهم الشرکه خود را از ……………………..ریال به………………….ریال افزایش داد. پس از تایید یکی از اسامی مدارک آماده امضا توسط اعضاء شرکت می باشد.دو نسخه کپی از مدارک تایید شده از طریق سامانه ثبت را باید اعضا شرکت با امضا تایید نمایند.

مدارک اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی

قابل ذکر است، علاوه بر ثبت شرکت، خلاصه شرکتنامه و منضمات آن نیز باید انتشار پیدا کند (ماده ی ۱۹۷ ق.ت). این امر باید در ظرف ماه اول ثبت شرکت و توسط اداره ی ثبت محل یا جانشین آن، بسته به مورد، در مجله ی رسمی دادگستری و یکی از جراید کثیرالانتشار مرکز اصلی شرکت، به خرج خود شرکت انجام گیرد (ماده ی ۶ نظامنامه ی قانون تجارت وزارت عدلیه و تبصره ی آن). ✔️ همان طور که در این مقاله به زطور کامل توضیح داده شده، هدف از ایجاد این سامانه تسریع و تسهیل در تاسیس موسسات تجاری، شرکت ها و موسسات غیر تجاری می باشد. مراجعه کنند و از طریق این سایت به بخش «پیگیری درخواست» وارد شوند. اطلاعات مربوط به هیات مدیره شرکت را وارد کرده و دکمه گام بعدی را بزنید. نوع شخصیت حقوقی یا شرکتی را که قصد ثبت آن را دارید انتخاب نموده و دکمه ادامه را بزنید.

برای رسیدگی به امور ثبتی شرکت ها و مراجعه به این ادارات الزامی است پس بهتر است در ادامه همراه ما باشید. درصورتی که پرونده دارای صلاحیت نباشد رد ثبت شرکت می شود و مجدد می بایست اقدام گردد. درصورتی که پرونده ارسال شده دارای نقص باشد می بایست پرونده مجدد تکمیل و نقص های اعلام شده رفع و ارسال گردد.

  • ۲ – فتوکپی مصدق شناسنامه و کارت ملی مدیر تصفیه در صورتی که خارج از شرکاء انتخاب شده باشد به ضمیر صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها ارسال گردد.
  • در مرحله هفتم؛ می بایست که میزان و نوع سرمایه شرکت مد نظر که شامل سرمایه غیر نقدی و نقدی می باشد را وارد کنید و در نهایت به مرحله بعدی وارد شوید.
  • به شماره ملی ………………………….باپرداخت ……………ریال به صندوق مؤسسه سهم الشرکه خود را از ……………………..ریال به………………….ریال افزایش داد.
  • همچنین اگر برای کارهای حقوقی به وکیل نیاز پیدا کنید، حق‌الوکاله وکیل نیز جزو هزینه‌های شرکت باید در نظر گرفته شود.
  • اگر شعبه نداشته باشد، گزینه عدم وجود شعبه را انتخاب کنید.

، سامانه ای است که از سوی سازمان اسناد و املاک کشور به منظور تسریع و تسهیل در تاسیس موسسات تجاری، شرکت ها و موسسات غیر تجاری راه اندازی شده است. در این سامانه، امکان استفاده از خدمات مختلف برای تاسیس شرکت ها وجود دارد. بعد از پرداخت هزینه پلمپ دفاتر, دفاتر قانوی پلمپ که شامل یک جلد دفتر روزنامه و یک جلد دفتر کل می باشد زمانی حدود ۱۰ روزکاری بعد به دست متقاضی به آدرس شخصیت حقوقی (شرکت ها و موسسات) یا آدرس اعلام شده شخصیت حقیقی (افراد) ارسال می گردد.

پس از انتخاب حوزه فعالیت شرکت، باید در خصوص میزان سرمایه اولیه شرکت و میزان آورده هر فرد تصمیم گیری شود. با توجه به نکات ذکر شده، انتخاب نام شرکت مورد نظر، مرحله مهمی است و در موفقیت آن کسب و کار تاثیر زیادی دارد. باید نامی مناسب و کوتاه انتخاب کنید تا همه بتوانند آن را تلفظ کرده و بخاطر بسپارند. در صورتی که تعداد متقاضیان از یک نفر بیشتر باشد، اطلاعات آن ها نیز وارد می شود. همچنین وکیل یا اصیل بودن متقاضی در این قسمت مشخص می شود. بعنوان مدیر شعبه تعیین و آدرس شعبه عبارتست از …………………..

سامانه پلمپ دفاتر

ثبت شرکت و برند ، تغییرات شرکت ، اخذ کد اقتصادی و کارت بازرگانی به صورت تخصصی در مؤسسه ثبتی حقوقی نخستین ثبت با بیش از 10 سال سابقه. در صفحه ی مربوط به شعب، در صورتی که شرکت یا موسسه نیاز به تاسیس شعبه داشته باشد اطلاعات آن را در این صفحه وارد نمایید و پیگیری ثبت تغییرات شرکت در قسمت مربوط به سمت ها در شعب سمت شخص و مدت تصدی را تعیین کنید. با ورود به صفحه ی روزنامه، “روز شروع سال مالی” و “ماه شروع سال مالی” را در کادر مربوطه پر کنید. همچنین در این صفحه اطلاعات روزنامه ی شرکت با انتخاب از فهرست روزنامه ی شرکت مشخص می گردد.

بعد از رسید اوراق به اداره ثبت شرکت ها تقریباً ۱۵ روزکاری زمان بررسی پرونده تغییرات می باشد. درصورتی که پرونده فاقد ایراد و اشتباه باشد صورتجلسات بر اساس تاریخ و ساعت تشکیل آگهی می شود و آگهی ثبتی روی سامانه نمایش داده می شود. بعد از تکمیل سامانه و ارسال آنلاین صورتجلسات برای اداره ثبت شرکت ها می بایست اوراق فیزیکی ظرف مدت ۷ روزکاری توسط پست برای آن اداره محترم ارسال گردد. اساسنامه در شرکت های با مسئولیت محدود شامل 26 ماده و دو تبصره، در موسسات غیرتجاری 26 ماده و در شرکت های سهامی خاص sixty four ماده و 11 تبصره می باشد.

آخرین پرسش های ثبتی

بعد از ارسال مدارک ، کارشناس حقوقی مدارک را بررسی می کند و پس از بررسی چنانچه مدارک مورد تایید کارشناس مربوطه قرار گرفته باشد، (پیگیری درخواست از طریق همین سامانه امکان پذیر است) اجازه ی پرداخت وجه دفاتر و پلمپ آن ها صادر می گردد. پس از طی مراحل ذکر شده ، وارد صفحه ی تایید صحت اطلاعات خواهید شد.در این مرحله می بایست گزینه ی تایید اظهارنامه پلمپ و مدارک مورد نیاز را انتخاب کنید. پس از تایید نام و ارسال تمامی مدارک به اداره از طریق پست ، پرونده توسط کارشناس مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که از همه جهت نقصی نداشته باشد ، در دفاتر ثبت شرکت یادداشت می شود و برای اطلاع سایرین در روزنامه رسمی و کثیر الانتشار نیز آگهی می شود . مجوز ثبت شرکت های ارائه دهنده ی خدمات حسابداری و موسسات حسابرسی نیز توسط جامعه حسابداران ایران صادر خواهد شد. برای ثبت شرکت هایی که می خواهند در زمینه ی امور بیمه فعالیت داشته باشند ، دریافت تاییدیه از سازمان بیمه مرکزی ایران لازم می باشد .

۲-درصورتیکه مجمع باحضوراکثریت تشکیل شده رعایت تشریفات دعوت وفق اساسنامه وارایه مدارک مثبته به ضمیمه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها الزامی است.. علاوه بر این، موارد راهنمای انجام فرآیند پذیرش درخواست های انواع ثبت تاسیس و تغییر و… شرکت ها و موسسات غیر تجاری نیز درهمین سامانه ی اینترنتی قابل دسترسی می باشد. برای راهنمایی در این خصوص می توانید با شماره ی ۰۲۱۴۲۱۴۳ موسسه حقوقی فکر برتر تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره بگیرید. سامانه ثبت ثبت برند تجاری شرکتها، سامانه ای است که به منظور ارائه خدمات به شخصیت های حقوقی راه اندازی شده است و امکانات مختلفی را به غیر از امکان ثبت شرکت و تاسیس شخصیت حقوقی، ارائه می کند. از جمله خدمات ارائه شده در این سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد. سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir عنوان سامانه ای است که امکانات متعددی را در رابطه با شرکت های تجاری و موسسات غیر تجاری فراهم نموده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید.

متقاضي محترم جهت کار با سامانه ثبت شرکت ها مناسبتر است از مرورگر های firefox يا Internet Explorer8 و بالاتر استفاده نماييد. اگر نیاز به مشاوره رایگان در زمینه اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی داشتید، می‌توانید با موسسه هیوا دادمان در ارتباط باشید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگو شما عزیزان خواهند بود. در آخرین مرحله نیز اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی به انضمام شماره مربوط به اظهارنامه و مهر برجسته دریافت می‌نمایید.

کدپستی ……………… به تهران ……….خیابان …………..کوچه ………….پلاک…………کدپستی …………………………….انتقال یافت. ۲-بعضی از تصمیمات هیئت مدیره از قبیل تعیین دارندگان امضاء مجاز بایستی به ثبت برسد فلذا درقسمت دستورجلسه مراتب اتخاذ تصمیم قید شود. 3- شرکاء اصالتاً یا وکالتاً یا ولایتاً نام خود را همراه با ذکر سمت ومیزان سهم الشرکه در صورتجلسه نوشته و امضاء نمایند و در صورتی که وکالتاً امضاء می نمایند ارائه وکالت نامه رسمی (اصل رونوشت برابر اصل شده ) الزامی است. ارائه دو نسخه از صورت‌جلسه مجمع عمومی موسسان که باید سهامداران شرکت و نیز بازرسان آن امضا کرده باشند.