ثبت برند,ثبت علامت تجاری,مراحل ثبت برند,مدارک مورد نیاز ثبت برند,هزینه ثبت برند

آیا بطور کلی یک شخص عادی می تونه بدون داشتن هیچ گونه پروانه یا … اقدام به ثبت برند کنه؟ مثلن من نوعی یه نام خاص به ذهنم می رسه و می خام اون رو به نام خودم ثبت بکنم. با کمال تاسف باید بگوییم در سال های اخیر از این دست مسائل بسیار اتفاق افتاده و کسب و کارهای بزرگی را به ورطه نابودی کشانده است. در صورت وجود مشابهت بین برند مورد نظر شما و برندی که قبلاً در همان طبقه ثبت شده است، تقاضای شما رد خواهد شد.

  • ۲-برای ثبت برند لاتین چه کلمه مورد نظر فارسی بوده و با فونت لاتین نوشته شود و یا اینکه خود کلمه ریشه لاتین داشته باشد، تفاوتی در وجود کارت بازرگانی نمی‌باشد.
  • اگر در طول این مدت فردی شکایت نکرد گواهینامه ثبت برند برای شما به مدت 10 سال صادر می شود.
  • قبل از انجام این فرایند لازم است که مدارک ذیل را آماده نمایید.

نتواند کالاها یا خدمات یک مؤسسه را از کالاها و خدمات موسسه دیگر متمایز سازد. برای مشاوره، راهنمایی، انتقادات و پیشنهادات در تهران و تمامی شهرهای ایران در هر ساعت و هر زمان با ما تماس بگیرید. انعقاد قرارداد با وکیل برند کاملا شفاف بوده و جز هزینه های مندرج در قرارداد، هزینه دیگری تا پایان قرارداد از موکل اخذ نخواهد شد. ۴- کلیه مراحل بدون اخذ هزینه خارج از قرارداد تا تحویل سند توسط وکیل انجام خواهد شد. ۶-تنها نامی مورد قبول است که فارسی بوده یا ریشه فارسی داشته باشند.

از سوء استفاده رقبا جلوگیری می کند

برحسب ضوابط و آئین‌نامه‌های اداره ثبت شرکت‌ها (بخش علائم و اختراعات) به ثبت قانونی و رسمی می‌رسد. برای ثبت علامت تجاری لازم است که کلیه مدارک لازم قانونی فراهم باشد و با رعایت کامل مقررات ،مراحل قانونی ثبت آن طی شده باشد. ثبت برند تجاری در ایران نیز مانند سایر فعالیت‌های ثبتی پیچیدگی‌های مخصوص خود را دارد. وقتی مدارک شما نقص داشته باشد یا این‌که صحت مدارک مشخص نباشد ممکن است درخواست شما رد شود. برای این‌که فرایند ثبت برند شما طول نکشد از یک مشاور حقوقی و ثبتی کمک بگیرید.

ثبت شرکت و اخذ رتبه نیک پارس با سابقه چندین ساله در امور ثبتی در سطح تهران و تمامی استان ها کشور مفتخر برای ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد جهت دریافت اطلاعات میتوانید از کارشناسان ما بصورت رایگان مشاوره فرمایید. در پایان تکمیل هر یک از مراحل، نهایتاً دکمه اتمام را کلیک نموده و کد رهگیری ثبت برند خود را دریافت می نمایید. اگر صاحب یک کسب و کار هستید یا به تازگی قرار است صاحب کسب و کاری شوید، حتما تا به حال ثبت برند تجاری به گوشتان خورده است و به همین دلیل نیاز به آموزش جامع و اطلاع از قیمت ها داشته باشید.

به این ترتیب که اظهارنامه هایی که از نظر زمانی زودتر ثبت شده باشند، از نظر بررسی و قرار گیری در روند و روال اداری، دارای تقدم هستند. از طرفی اداره مالکیت صنعتی اظهارنامه را از لحاظ قانونی،شرایط و مقررات درج شده، ارزیابی کرده و چنانچه علائم را شایسته ثبت بداند آن را تأیید و اجازه درج آگهی در روزنامه های رسمی را صادر می کند. سعی کنید تمرکز شما بر ارائه محصولات و خدمات حوزه مربوط به خود پراکنده نشود و در ابتدای کار بر قسمتی از حوزه متمرکز ثبت شرکت باشید تا بتوانید مناسب ترین شیوه ها را به مشتریان خود ارائه کنید. در خصوص این مورد شاید برندی مانند د-یجی-کا-لا به ذهن تان برسد، در حالی که این برند بزرگ در یک سال اول تنها بر روی یک الی دو محصول کار می کرد و به تدریج حوزه فعالیت خود را گسترش داد. بر اساس این آیین نامه، قبل از ثبت هر گونه اختراع، طرح صنعتی، برند و علامت تجاری مانند لوگو ابتدا باید مشخص شود که در کدام طبقه قرار دارد، زیرا هر طبقه از پرداخت حق ثبت مجزایی برخوردار است.

شرایط ثبت ثبت برند تجاری در ایران

بلافاصله بعد از ارسال اطلاعات مورد نیاز توسط شما، کارشناسان ما به بررسی آن می‌پردازند. محمد رضای عزیز باید تغییراتی که می خواهید لحاظ کنید را ببینیم که آیا قابلیت ثبت دارد یا نه سپس قیمت اعلام کنیم لطف کنید تماس بگیرید. اصطلاحات عمومی توسط قانون علامت تجاری محافظت نمی‌شوند، زیرا آنها به راحتی برای شناسایی یک محصول خاص، مفید هستند. علامت هایی که خلاف عفت عمومی باشد و یا نظم عمومی را مختل کند.

نکاتی مهم در مورد تمدید علامت تجاری که باید بدانید

از تاریخ تسلیم اظهارنامه مدت اعتبار این علائم ده سال می باشد. این مدت در پایان اعتبار با درخواست مالک و یا وکیل قانونی او قابل تمدید می باشد. در پایان مدت اعتبار نیز یک مدت ماهه تشویقی با پرداخت جریمه تاخیر نیز برای متقاضیان تمدید در نظر گرفته شده است . ولیکن پس از ده سال و6 ماه در صورتیکه متقاضی برند خود را تمدید ننماید این انحصار از دست او خارج شده و برند ممکن است به نام دیگری ثبت شود .