ثبت برند تجاری و راهنمای دقیق هزینه ثبت علائم تجاری سال 1400

شما با ثبت برند لاتین در کرج مالک آن برند می شوید و هیچ شخص یا شرکت دیگری حق ندارد بدون اجازه از برند شما استفاده کند.جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص مقاله را تا انتها مطالعه نمایید. با سلام تماس بگیرید تا طی مراحل ثبت برند به شما مشاوره داده شود، ثبت برند و لوگو از همان طریق ثبت اظهارنامه علامت تجاری می باشد. من در سایت ثبت علامت تجاری، یک برند ثبت کردم که درخواستم رد شد و بعد در اعتراض به این نتیجه، مدارک رو به صورت فیزیکی تحویل اداره دادیم و الان در مرحله طرح در کمیسیون باقی مونده. چند روز پیش به اشتباه در قسمت ثبت درخواست، یک درخواست خالی با عنوان انصراف از کالا ثبت کردم. داخل سایت هیچ راهی برا یلغو و یا کنسل کردن این درخواست پیدا نکردم، چندین بار تیکت زدم که ا ونم در مرحله در انتظار کارشناس مونده. هیچ راهی برای لغو این درخواست وجود نداره؟ تلفنی هم متاسفانه کسی پاسخگو نیست.

یکی دیگر از ویژگی‌های اسم خوب این است که بصری و قابل تصور کردن باشد. اسم و لوگوی این برند در لحظه شکل یک سیب را به مخاطب یادآوری می‌کند. این کار کمک می‌کند تا برند شما در ذهن مخاطب یک تصویر کاملا مشخص و واضح داشته باشد. کمپانی‌های ردبول، حلواشکری عقاب و جگوار نیز از این شیوه‌ی نام‌گذاری بصری استفاده کرده‌اند. برای مثال فروشگاه‌های افق کوروش در زمان آغاز فعالیت خود در شهر قم با مشکلات زیادی مواجه شدند.

اسم برند لاتین

بهترین نام‌های تجاری توصیف‌کننده نیستند – برند نماینده یک ایده بزرگ است و کلمات را به‌درستی به عناصر احساسی تبدیل می‌شود. وسوسه‌ای وجود دارد که نام برند باید نماینده خالقش ، بیانگر کاری که انجام می‌دهد یا محلی که انجام می‌شود باشد ، اما همه این‌ها در داستان برند مستتر است. 2- برند Sharp به معنای تیز – اولین تولید مداد مکانیکی همیشه تیز بود.

3) راه آخر این است که با خیال راحت این کار را به کارشناسان ما بسپارید و شما به فعالیت های تخصصی تان بپردازید. به عنوان مثال در کشورهای دیگر می توان شعارهای تبلیغاتی، اصوات و بوها را هم ثبت کرد. در ایران تنها می توان موارد قابل رویت و گرافیکی را ثبت کرد. 2) پس از این که برند خود را ثبت کردید می توانید آن را انتقال دهید.

تماس با ما

مثلاً غالب مردم جهان زمانی که حرف انگلیسی M با رنگ زرد را مشاهده می کنند، غذاهای فست فودی خوشمزه و با کیفیت برند مک دونالد در ذهن آن ها نقش میبندد که محصولاتی ماننند سیب زمینی سرخ کرده، همبرگر، خوراک مرغ و … به بازار ۱۱۹ کشور عرضه می کنند. ثبت برند و حمایت قانونی موجب کسب اعتبار برای دریافت وام و تسهیلات می شود. تبلیغات بهترین راه برای شناساندن محصولات به مشتری است و امکان تبلیغات و بازاریابی از طریق ثبت برند صورت می گیرد. تا زمانی که نشان تجاری محصولات خود را ثبت نکنید، نمی توانید ادعایی نسبت به برند مورد نظر داشته باشید. هزینه های لازم جهت ثبت برند تقریبا ۹۰۰ هزار تومان میباشد. علامت تجاری باید کالاها یا خدمات یک مؤسسه را از سایرین متمایز نماید و نباید مشابه با دیگر برندهای ثبت شده باشد.

  • منظور از لاتین کلمه ای بیگانه است که واژه نامه های معتبر فارسی معنی نداشته باشد.
  • با ثبت بین المللی برند، می توانید در 86 کشور عضو معاهده مادرید، برندتان را ثبت کنید.
  • برای روند شروع صحیح با کارشناسان تماس تلفنی برقرار کنید.

در این گام به‌سادگی و باخیال راحت می‌توانید اسم برند و محصول خود را در سایت مرکز مالکیت فکری ثبت کنید. البته باید اظهارنامه‌ای تکمیل کنید و همچنین مدارک مورد نیاز را ارسال کنید. از گذشته تا الآن منحصر به فرد بودن اسم یک کمپانی موضوعی مهم و حائز اهمیت در انتخاب نام مناسب شرکت یا برند بوده است. البته بسیاری از کسب‌ و کارهای نوپا و کم تجربه در شروع کارشان ثبت شرکت در تهران سعی می‌کنند از نام برندهای معروف و بزرگ کپی برداری کنند. این کار می‌تواند به‌تنهایی ضربه‌ای به برند و شرکت شما برند که سال‌ها درگیر آن باشید. لطفار با کارشناسان ما تماس بگیرید اسم برند مورد نظرتون رو به همراه زمینه کاریتون به کارشناسان ما اعلام کنید در کمترین زمان استعلام برند رایگان رو برای شما انجام میدن و هر راهنمایی که نیاز باشه به شما آموزش می دن.

مثلا نام شرکت شما کالاسازان خوشخواب هزاره سوم است و شما روی کلمه خوشخواب به عنوان نام تجاری خود تمرکز می‌نمایید. شما هم چنین می توانید با ایجاد یک طرح ذهنی و برانگیختن احساسات بصری و یا اشاره به یک خاطره و نمادی قدیمی مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهید . برای شروع این امر می توانید با اشاره به یک نقشه ذهنی در رابطه با حرفه خود آغاز کنید. سپس با معرفی قسمت هایی از شرکت و محصول خود آن را ادامه دهید.

برای اینکه برند خود را جهانی یا به اصطلاح ثبت بین المللی کنید، ابتدا باید آن را در کشورمبدا ثبت و سپس از طریق معاهده مادرید آن را به ثبت برسانید تا علاوه بر محافظت از برندتان در ایران در eighty five کشورعضو معاهده مادرید از حمایت قانونی برخوردار شوید. هر برند یا علامت تجاری ار طریق حصول اطمینان از حقوق انحصاری برای شناختن کالا ها و خدمات و یا اجاره دادن به دیگران مبنی بر استفاده از آن در صورت پرداخت مبلغ ،صاحب اثر را محافظت می کند. پس از گذشت زمان مقرر در صورتی که شخص یا اشخاصی نسبت به برند شما اعتراضی نداشته باشند باید برای آگهی نهایی و دریافت سند قطعی برند اقدام کنید. عموما اولین گام در ثبت برند، استعلام آن می باشد، تا توسط شخص دیگری به ثبت نرسیده باشد.

لازم به ذکر است این هزینه برای زمانی است که شما خودتان کارهای ثبت برند را انجام دهید. اسامی و علائم مشهوری که شناخته شده هستند امکان ثبت ندارند این در حالیست که اسامی خاص و ساختگی برای ثبت مناسب هستند. نام برند یا علامت تجاری نباید مخالف هنجارهای اخلاقی و ثبت تغییرات شئونات اسلامی باشد. همان طور که گفته شد ثبت برند و برند سازی اولین گام برای تبلیغات و معرفی شرکت به مردم در جامعه است، پس مهم ترین نکات برای جذب مشتری و ایجاد بازاریابی مناسب برای عرضه برند است. پس برای انتاخب نام برند خود بسیار دقت لازم را به خرج دهید.

ثبت برند خشکبار از ۰ تا ۱۰۰ در سال ۱۴۰۰

بهتر است با موسسه تماس بگیرید و پرونده شما مشاهده شود تا مشاوره بهتری به شما داده شود. ما در موسسه ثبت کاج، علاوه بر مشاوره قبل از اقدام به ثبت برند و لوگو، نکات لازم در مورد انتخاب برند یا طراحی لوگو و علامت تجاری را نیز یاد آور می شویم تا در کنار داشتن برندی خلاقانه و جذاب کسب و کار بی نظیری را رقم بزنید. با ثبت برند مواد غذایی بصورت لاتین و بین المللی شهرت و اعتبار برندتان هم افزایش خواهد یافت. برند ها شناسه محصولات شما هستند و در صورت موفقیت در معرفی برند خود فروش و رشد بیشتری را در شرکت به دست خواهید آورد که این کار با استفاده از طرحی قوی و همه جانبه از برند ممکن است. شرکت های ثبت شده مواد غذایی باید برای ثبت برند مواد غذایی خود ابتدا پروانه تاسیس را دریافت نموده باشند.

ثبت برند لاتین در سال ۱۴۰۰ از ۰ تا ۱۰۰

این وب‌سایت یک موتور جستجوگر اینترنتی است و هیچ دخالت انسانی در دریافت و چینش مطالب وجود ندارد. اعتقاد بر این است که نقش نام تجاری شبیه به به یک فانوس دریایی است که پرتوهای نور آن جهت حرکت مشخصی را برای کشتی ها تعیین می کند. به بیان دیگر نام های تجاری همانند چشم اندازی هستند که مدیران ارشد سازمان قصد دارند بر اساس آن جهان را به مکان بهتری برای زندگی انسان تبدیل کنند. ثبت برند بر اساس این تعبیر مدیریت نام تجاری عبارت خواهد بود از یک تیم متشکل از مدیران ارشد که برای به تصویر کشاندن جهانی که می خواهند آن را از طریق نام تجاری خود بسازند وقت و تلاش بسیاری را صرف کنند. استفاده از گویش ها و لهجه بومی در نام های پیشنهادی با ارائه تائیدیه از کتب فرهنگ بومی و درغیراین صورت با ارائه تائیدیه از فرمانداری ، شورای شهر، بخشداری بلامانع می باشد.