ثبت تغييرات شركتها

بعد از ثبت شرکت باید شرکتتان را به سازمان مالیات معرفی نمایید.تا پرونده مالیاتی تشکیل دهید و برای اخذ کد اقتصادی اقدام نمایید.برای تعیین حوزه مالیاتی تنها ۲ ماه پس از ثبت شرکت فرصت دارید. لذا با تکمیل فرم ها و ارسال آن به اداره ی ثبت شرکت ها اگر صورتجلسه ی شما دارای نقص باشد، برای شما ابلاغ رفع نقص ارسال می شود و باید رفع نقص نمایید. اگر صورتجلسه ی شما تایید شود در نهایت جهت صدور آگهی به روزنامه ارسال می گردد.

تغییرات و تصمیمات شرکت در مجمع عمومی عادی یا فوق‌العاده یا در جلسات هیئت‌مدیره بنا به ضرورت صورت می‌گیرد. برای ثبت تغییرات شرکت باید صورتجلسه تغییرات که به امضای اعضای شرکت رسیده باشد، تنظیم شود. و موسسه می توانند، مراحل ثبت شخصیت حقوقی مورد نظر خود را به صورت اینترنتی انجام داده و برای ثبت آن شخص حقوقی اقدام نمایند. برای مدت دو سال انتخاب و با امضاء ذیل صورتجلسه قبولی خود را اعلام می دارند. مجمع تصویب نمود در اجرای ماده 124 لایحه اصلاحی قانون تجارت میتواند رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل یک نفر باشد. به موجب قوانین ایران من جمله قانون تجارت، برخی از تغییرات انجام گرفته در شخص حقوقی همچون تغییر اعضای هیات مدیره، تغییر بازرسان و تغییر اساس نامه یا سرمایه شرکت باید در اداره ثبت شرکت ها ثبت گردیده و در روزنامه رسمی آگهی شود.

isherkat

به موجب ماده ی forty seven قانون ثبت اسناد و املاک، شرکت نامه باید در دفتر اسناد رسمی به ثبت برسد در غیر اینصورت طبق دستور ماده ی 48 همان قانون، در هیچ یک از ادارات و محاکم پذیرفته نخواهد شد. موسسه سفیر صلح به منظور تکمیل تیم متخصص خود،از افراد با تجربه در زمینه ثبت شرکت و ثبت برند دعوت به عمل می آورد. با ثبت شرکت و ثبت برند، به کسب و کار خود اعتبار می‌بخشید، فعالیت خود را در چتر تغییرات شرکت قانون جلو می‌برید، از تسهیلات مالی استفاده می‌نمایید و به کسب و کار خود گسترش می‌دهید. در این صفحه از ثبت شرکت اینترنتی باید مانند صفحه قبلی متن شرکت‌نامه را وارد کنید و یا همچنین می‌توانید از متون موجود در سامانه استفاده کنید. در این صفحه از ثبت شرکت اینترنتی باید متن اظهارنامه یا تقاضانامه شرکت را وارد کرد. جهت ارسال اظهارنامه مالیاتی، در اواخر سال قبل باید پلمپ دفاتر قانونی را دریافت کرده باشید.

اطلاعات باید دقیقا با متن مستندات و صورتجلسات تطابق داشته باشد ، مراحل ثبت شرکت ها در سامانه الکترونیکی دارای 8 مرحله است که در این قسمت به طور کامل توضیح خواهیم داد . در این مطلب قصد داریم در مورد سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ، طریقه کار با سامانه ، بخش های متنوع سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ، مزایا استفاده از این سامانه و موارد مربوط به آن بپردازیم . دستی و سنتی بودن اوراق و مراحل ثبت شرکت و امور مربوطه سرعت و زمان زیادی را از متقاضیان سلب می نمود ولی سایت مذکور تاثیر به سزایی در بهبود کیفیت و سرعت انجام این مراحل داشت .

Irsherkat Ir Web Sites Hosted On Similar Ip

در این صفحه نیز باید متن اساسنامه که همان قانون اداره شرکت است، را به طور کامل وارد کنید. همچنین می‌توان در این مرحله از متون موجود در سامانه استفاده کرد. همچنین باید نام روزنامه کثیرالانتشار انتخابی ثبت برند شرکت نیز در قسمت روزنامه شرکت وارد شود. شرکا باید یک موضوع قانونی و صریح را برای فعالیت شرکت انتخاب کنند که با توجه به امکانات خود و بازار باشد و همچنین در حوزه تخصصی‌شان قرار داشته باشد.

را به طور دقیق و مشخص تعیین کنید و در صورتی که موضوع انتخابی نیازمند دریافت مجوز از مراجع ذی صلاح است باید حتماً مجوز مربوطه ارائه شود. باید توجه کنید که باید اصل یا کپی آن شماره از روزنامه را نزد خود داشته باشید. چون مشخصات مربوط به شرکت در آن ثبت شده و دارای ارزش حقوقی زیادی است و همچنین در برای انجام برخی امور نیاز است. پس از ثبت اطلاعات عمومی شرکت، باید اطلاعات مربوط به متقاضی را تکمیل کنید. اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی و دیگر مشخصات هویتی باید تکمیل شود.

  • فرم های اجرائیه اسناد رسمی نظیر تقاضای صدور اجرائیه چک، تقاضای صدور اجرائیه مهریه و تقاضانامه صدور اجرائیه سند رهنی از طریق این بخش از سایت سازمان ثبت اسناد و املاک، قابل دریافت می باشد.
  • انصراف از درخواست تغییرات شرکت ، پلمپ دفاتر ، اظهارنامه دفاتر تجارتی با وارد نمودن شماره پیگیری ، شماره یا شناسه ملی بر حسب مورد ، در این قسمت صورت می پذیرد .
  • فرمی را که در سامانه قرار دارد دریافت نمایید و مشخصات اعضاء را به ترتیب در فرم مربوطه وارد کنید.
  • در قسمت اطلاعات مرکز اصلی می بایست مشخصات مربوط به کد پستی و شماره ی تلفن و نشانی مرکز اصلی تکمیل گردد.
  • مجمع تصویب نمود در اجرای ماده 124 لایحه اصلاحی قانون تجارت میتواند رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل یک نفر باشد.
  • در صورت نیاز به مشاوره می توانید از کارشناسان هاناثبت سوالات خود را بپرسید.

مراجعه حضوری متقاضیان ثبت شرکت و موسسه و ثبت تغییرات مربوط به آنها ، علاوه بر اینکه برای این متقاضیان وقت گیر و هزینه بر بود، با تجمع این افراد در ادارات ثبت شرکت ها و درخواست های متعدد آن ها موجب کندی انجام روند امور ثبت شرکتها و موسسات در این ادارات نیز بود. به همین دلیل، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که اداره ثبت شرکت ها از زیر مجموعه های آن می باشد، اقدام به راه اندازی سامانه ای نمود که امروزه تحت عنوان سامانه جامع ثبت شرکتها شناخته می شود. با توجه به آنچه گفته شد، در این مقاله به معرفی سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک پرداخته و پس از توضیح نحوه ورود به سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، در مورد امکانات سامانه اداره ثبت اسناد و املاک صحبت خواهیم نمود. با مراجعه به سامانه فوق از نوع شرکتهای ثبت شده اطلاعات لازم را کسب کرده و می توانید به موارد تکراری که قابلیت ثبت ندارد پی ببرید . این سامانه زیر نظر سازمان اسناد و املاک کشور می باشد بجز شرکتهای ثبت شده ارگانهای دولتی و شهرداری ها را شامل می شود .

اقامت و ثبت شرکت در خارج از کشور

پلمپ دفاتر قانونی اعم از دفتر کل و دفتر روزنامه از وظایف شرکتها در هر دوره مالی برای سال مالی بعدی آنهاست. بطوری که چنانچه در موعد مقرر اقدام به پلمپ دفاتر نکنند مشمول جرایمی می شوند که در بخش سوالات متداول در خصوص تحریر دفاتر به توضیح آنها پرداخته ایم. اما در این نوشتار قصد داریم تا شما را با مراحل درخواست پلمپ دفاتر تجاری (قانونی) آشنا کنیم. در گام نخست پرداخت هزینه دفاتر پلمپ قانونی ، وجه مربوط به ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت ها از طریق پست است. بعد از ثبت شرکت توسط اداره ثبت شرکت‌ها آگهی با عنوان آگهی تأسیس صادر می‌شود.

تعیین میزان سهام یعنیی مشخص شود که شخص در شرکت سهامدار است یا خیر؟ اگر سهامدار است به چه میزان سهام دارد. براساس قراردادهای مذکور، میزان سهام، میزان سرمایه اولیه و سود ناشی از آن، با توجه به نوع فعالیت شرکت، بین شرکا و سهام داران تقسم می شود. با توجه به موارد ذکر شده، اولین موردی که باید مورد توجه قرار داد، زمینه کاری و نوع موضوع فعالیت شرکت می باشد.

در این مواقع، برای رفع نقص پرونده اقدام کرده و مستندات رفع ایراد پرونده را در پاکت و پوشه مخصوص آن قرار دهید و به اداره ثبت شرکتها ارسال نمایید. درخواست ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت نیز تنها از طریق این سامانه انجام می گیرد. به طور کلی شرکت به معنای این است که اشخاصی جمع شوند و مجموعه ای را با هم تشکیل دهند و با آن مجموعه فعالیت های اقتصادی انجام دهند، نفعی ببرند و پس از کسر هزینه های انجام گرفته، سود باقیمانده را بین اعضای شرکت تقسیم کنند. تمام اعضای هیئت مدیره و بازرسان باید گواهی عدم سوء پیشینه داشته باشند. ب – شرکت ملی نفت ایران و اعضای کنسرسیوم حداکثر تا سی و یکم مارس هر سال کلیه اطلاعات مربوطه و مطالب مؤید آنها را که حسابداران خبرهبرای محاسبات خود بر طبق روشهای مقرر در بخشهای دوم و پنجم جداول ۳ این قرارداد لازم دارند به آنها خواهند داد.

در بخش اطلاعات عمومی شخصیت حقوقی، امکان دسترسی به اطلاعات و هویت های شخصیت های حقوقی فراهم شده است. در این بخش می توان با وارد کردن شناسه ملی و یا وارد کردن اطلاعات ثبتی مانند نوع شرکت، شماره ثبت و … پس از ورود به این بخش، لازم است که افراد نوع درخواست را بر روی گزینه «تاسیس شرکت» انتخاب کنند و در نهایت با وارد کردن کد پیگیری درخواست، مراحل بررسی درخواست خود را در این سامانه انجام دهند. در این مقاله دینا ثبت اینترنتی درخواست کد فراگیر همچنین سایت سامانه جهت درخواست اینترنتی کد فراگیر و نحوه درخواست آن و پیگیری درخواست پس از ثبت توضیح داده شده است.

ثبت برند

حوزه و گستره فعالیتی شرکت باید به صورت دقیق در سامانه وارد گردد و در صورت نیاز مجوز های مربوطه نیز اخذ گردد چنانچه که در ذیل موضوع شرکت باید این جمله عنوان گردد ” پس از اخذ مجوز های لازم از مراجع ذیربط ” . برای ثبت شرکت باید مراحل آن را سپری نمایید و مدارک مورد نیاز را تهیه نمایید. اگر برایتان سوال است که برای ثبت شرکت چه باید کرد به شما پیشنهاد می نمایم این مقاله را مطالعه نمایید و یا با کارشناسان موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر تماس حاصل نمایید. آگهی شرکتهایی که هر روزه ثبت میشوند، تغییراتی که هر روز در شرکتها ایجاد میشوند، علامتهای examine ثبت شرکت here تجاری، طرح های صنعتی، اختراع هایی که هر روزه ثبت میشوند در روزنامه رسمی چاپ میشوند.

ثبت شرکت در سامانه irsherkat ssaa ir که تنها مرجع اصلی جهت ثبت شرکت ، ثبت تغییرات شرکت و کلیه امور وابسته ثبتی از این قبیل است ، دارای قواعد و ضوابطی است که به تمامی آن باید توجه نمایید . ثبت شرکت و موسسه شامل ثبت شرکت سهامی خاص و عام ، ثبت شرکت با مسئولیت محدود ، ثبت برند ، ثبت شرکت تعاونی و مشاوره رایگان با کارشناس ثبت شرکت. ثبت شرکت و برند ، تغییرات شرکت ، اخذ کد اقتصادی و کارت بازرگانی به صورت تخصصی در مؤسسه ثبتی حقوقی نخستین ثبت با بیش از 10 سال سابقه.

پس از ورود به صفحه اصلی سایت ثبت شرکت ها، از طریق بخش خدمات الکترونیک بر روی گزینه «ثبت شرکت ها» کلیک نمایید و سپس بر روی گزینه تاسیس شخصیت حقوقی کلیک نمایید. همچنین در مرحله آخر برای دریافت پیش‌نویس آگهی باید به صورت حضوری به اداره ثبت شرکت‌ها بروید. در این بخش اطلاعات شخصی که اظهارنامه پلمپ دفاتر را پر می کند را باید وارد کنید. چنانچه گزینه اصیل را انتخاب کنید کافیست اطلاعات یکی از اعضای هیات مدیره را بعنوان پر کننده این اظهارنامه تکمیل نمایید. اما اگر در قسمت سمت تکمیل کننده گزینه وکیل را انتخاب کنید، علاوه بر مشخصات یکی از اعضای هیات مدیره باید اطلاعات “وکیل متقاضی پلمپ” نیز تکمیل نمایید. در این مرحله باید میزان سهام یا سهم الشرکۀ هر یک از اعضاء در شرکت مشخص شود.