ثبت تغییرات شرکت شما به صورت فوری و با کمترین هزینه با ثبت اریکه

چنانچه کاهش و افزایش سرمایه که در این مجمع صورت می گیرد البته در نظر داشته باشید اساسنامه را نمی توان به گونه ای تنظیم نمود که تصمیمات مذکور را ضمانت کند . ارائه صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده به امضاء کلیه شرکاء. برخی تصمیمات مانند تغییر نشانی شرکت، تغییر دارندگان حق امضا، تاسیس یا تغییر شعبات شرکت، تعیین مدیر عامل و … میتواند در جلسه هیات مدیره انجام شود، که برای آن بایستی صورتجلسه هیات مدیره تنظیم و به امضای اعضای هیات مدیره برسد.

  • لازم به ذکر است که اگر شرکت سهامی خاص باشد، پس از توافق هیئت رئیسه نیاز به انتشار آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار میباشد.
  • 2-در صورتی که تعداد شرکا بیش از 12 نفر باشد،انتخاب و عنوان نمودن اعضای هیات نظار الزامیست.
  • همان طور که به صورت خلاصه در مقدمه عنوان کردیم امور ثبت شرکت را می توان به سه مرحله تقسیم کرد هر کدام از این مراحل نیز باید به درستی انجام شود تا بتوانید وارد مرحله بعدی شوید.
  • تمام هزینه‌ها به صورت شفاف اعلام می‌شوند و هیچ هزینه اضافه‌ای از شما گرفته نخواهد شد.

سلام در پذیرش اینترنتی صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده برای تغییر آدرس با خطای ((واحد ثبتی مقصد انتقال نا معتبر است)) مواجه شده ام. از کجا می تونم بفهمم این خطا مربوط به چیست؟ممنون می شم راهنمایی بفرمایید. بقیه موارد ثبت تغییرات شرکت های با مسئولیت محدود تقریبا با همان روندی انجام می شود که بین سایر شرکت ها هم مشترک است. نخست این که وظیفه تغییر آدرس شرکت در مدل سهامی خاص و مسئولیت محدود بر عهده اعضای هیئت مدیره است و هر زمانی که این افراد بخواهند و مکان مناسبی را در نظر داشته باشند می توانند برای این تغییر اقدام کنند. یکی دیگر از موضوعات مهم در رابطه با تغییرات شرکت، همین تغییر نام شرکت است موضوعی که به صورت رسمی و قانونی باید صورت بپذیرد. استعلام ثبت شرکت‌ها به صورت آنلاین و از طریق مراجعه سامانه ثبت اسناد و املاک کشور امکان‌پذیر است.

منحل کردن شرکت

حتی ممکن است تغییر مذکور تابع مواد عمومی اساسنامه شرکت نباشند و بندی اختصاصی باشند که شرکا در اساسنامه گنجاندند. در چنین مواردی نیازی به ثبت تغییرات شرکت نیست و شرکا می‌توانند بدون طی فرآیند خاصی اقدام به ایجاد این دسته تغییرات کنند. ثبت تغییر‌ات شرکت ممکن است در هر نوع شرکتی اتفاق بیافتد. شرکت‌های تجاری که در قانون تجارت ایران به رسمیت شناخته شده‌اند، شامل شرکت‌های سهامی عام، سهامی خاص، با مسئولیت محدود، نسبی، تضامنی، تعاونی، مختلط سهامی و مختلط غیر سهامی هستند. 5-تعیین روزنامه کثیرالانتشاری که آگهی ها و اطلاعیه های شرکت تا مجمع عمومی عادی سال بعد درآن انتشار خواهد یافت. بعد از ثبت صورت‌جلسه تغییرات شرکت در سامانه و پذیرش نهایی ۳ روز فرصت دارید که مدارک را تحویل پست بدهید.

نمونه صورتجلسه هیات مدیره در خصوص عملی شدن افزایش سرمایه در شرکتهای سهامی خاص

گواهی بانکی افزایش سرمایه اگر افزایش سرمایه به صورت نقدی باشد. قدم سوم تعیین نوع تصمیم جلسه و انتخاب گزینه افزودن تصمیم جلسه است. © تمام حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به ثبت شرکت موسسه حقوقی ثبت دادمهر می باشد. تعیین خط مشی شرکت و رسیدگی و اتخاذ تصمیم راجع به کلیه امور شرکت. ثبت تغییرات صورتجلسه انواع تغییرات نیازمند طی شدن حدود پانزده روز کاری است.

ابتدا باید به وب سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه نمایید. فرم مربوط به ثبت تغییرات شرکت را دریافت نموده و تکمیل کنید. 9 مرحله زیر را باید برای ثبت تغییرات به صورت اینترنتی دنبال کنید. گاهی تغییراتی در چارچوب اولیه شرکت باعث می شود شرکت سرپا بماند یا رشد بیشتری داشته باشد. برخی از تغییرات به وجود آمده لازم است که ثبت شوند. عدم اطلاع از این تغییرات یا عدم ثبت به موقع آن ها می تواند دردسرساز شود و برای فعالیت های شرکت، محدودیت های ریز و درشتی ایجاد کند.