ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران و دیگر شهرها درکمترین زمان

اما اگر تمام نکات لازم در شرکتنامه آورده شده باشد؛ تنظیم اساسنامه ضروری نخواهد بود. شرط تشکیل شرکت با مسئولیت محدود، پرداخت تمام سرمایه نقدی و سهم الشرکه غیر نقدی است. البته لازم نیست که این سرمایه در یک حساب معین بلوکه شود؛ همین که مدیرعامل اقرارنامه­ای مبنی بر دریافت کل سهم ارائه دهد کفایت می­کند؛ در غیر این صورت شرکت وجه قانونی ندارد. قبل از هر چیز لازم به یادآوری است،چنانچه در هر یک از مراحل ثبت شرکت، ابهام و یا سوالی داشتید می توانید با کارشناسان ما در ثبت شرکت فکر برتر تماس حاصل نمایید.همکاران ما در این مرکز می توانند از طریق مشاوره تخصصی رایگان شما را راهنمایی نمایند. تقسیم سود درشرکت سهامی خاص، به نسبت تعداد سهام و درشرکت با مسئولیت محدود به نسبت سرمایه شرکاء تقسیم خواهد شد و در شرکت بامسئولیت محدود می توانند در اساسنامه ترتیب دیگری برای تقسیم سود بیان دارند.

ثبت شرکت مسئولیت محدود

هر قراردادی راجع به محدود کردن اختیارات مدیران که در اساسنامه تصریح به آن نشده در مقابل اشخاص ثالث باطل خواهد بود. طبق ماده 103 قانون تجارت،انتقال سهم الشرکه که به عمل نخواهد آمد،مگر به موجب سند رسمی؛بنابراین شرکا برای انتقال سهم الشرکه که باید به دفتر اسناد رسمی مراجعه و با تنظیم سند رسمی نسبت به انتقال سهم الشرکه اقدام نمایند. طبق ماده 195 قانون تجارت،در اسم شرکت باید عبارت (با مسئولیت محدود) قید شود والا آن شرکت در مقابل اشخاص ثالث شرکت تضامنی مسوب و تابع مقررات آن خواهد بود. در نهایت متن شرکت نامه در اختیار فرد قرار گرفته که کاربر باید بعد از مطالعه و بررسی آن را به تایید نهایی برساند. وارد کردن متن صورتجلسه تمام افراد از جمله هیئت مدیره، مسئول و ارکان اداره در این بخش انجام می شود. دریافت کد کارگاهی و بیمه تامین اجتماعی برای تمام پرسنل از دیگر ویژگی هایی است که با ثبت شرکت امکان پذیر خواهد شد.

حداقل سرمایه برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود

شرکت با مسئولیت محدود یکی از پرطرفدارترین انواع شرکت‌ها است که برای امور تجاری و بازرگانی تشکیل می‌شود. در این مقاله ما قصد داریم به موضوع ثبت این نوع شرکت، مراحل آن، هزینه و شرایط مربوط به آن بپردازیم. برای اطلاع از چیستی این نوع شرکت و کسب اطلاعات در مورد شرایط ثبت آن تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. در این صفحه قصد داریم اطلاعات کاملی در مورد مدارک لازم جهت ثبت شرکت با مسئولیت محدود و مراحل و چگونگی ثبت آن در اختیار شما قرار دهیم. در صورتی که باز هم نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می توانید از مشاوره تخصصی کارشناسان ما به صورت کاملا رایگان بهره مند شوید. سرمایه غیر نقدی شرکت با مسئولیت محدود می بایست توسط کارشناس دادگستری تائید و به اداره ثبت شرکتها اعلام شود.

7-در صورت تأیید مدارک،کارشناس اداره ثبت ، نسبت به صدور دستور ثبت در دفتر ثبت شرکت ها اقدام و پیش نویس آگهی تاسیس شرکت در دفتر ثبت شرکت ها درج می شود. بعد از ثبت شرکت، کارشناس حقوقی مربوطه نسخه دوم تقاضانامه را ممهور نموده و به متقاضی تحویل می دهد. بنابراین مدیران شرکت الزاما نباید جزء شرکا باشد و می‌توانند خارج از شرکت انتخاب شوند و مدیران در شرکت با مسئولیت محدود می‌توانند برای مدت محدود،مثل دو یا سه سال یا سامانه ثبت شرکت برای یک مدت نامحدود انتخاب شوند. در مرحله هجدهم کلیه مدارک موردنیاز برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود باید ارائه شود. مدت مدیریت مدیران در شرکت با مسئولیت محدود محدودیتی ندارد و اعضای شرکت می‌توانند مدت محدود یا نامحدود برای مدیران در نظر بگیرند اما در شرکت‌های سهامی خاص مدیران حداکثر به مدت دو سال انتخاب می‌شوند. انتخاب بازرس اصلی و علی‌البدل در شرکت سهامی خاص اجباری، ولی در شرکت با مسئولیت محدود اختیاری است.

چرا باید اقدام به ثبت شرکت کرد؟

اما تمامی این مسائل برای ثبت شرکت مسئولیت محدود فقط برای آگاهی شما از شروع تجارت آینده ی یک مدیر می باشد و تمامی این مسائل توسط مشاورین با تجربه و وکلای زبده ی موسسه ی حقوقی ثبت فردا به صورت بسیار ویژه انجام می شود. سامانه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اداره ثبت شرکتها بوده و تنها بخش ابتدایی از مراحل ثبتی آن به صورت اینترنتی و سامانه ای انجام می شود. دست آن‌ها در اساسنامه باز است و می‌توانند برای بسیاری از مسائل باهم توافق کنند. البته اگر در اساسنامه راجع به تقسیم نفع و ضرر مقرره خاصی وجود نداشته باشد، نفع و ضرر به نسبت سرمایه شرکا تقسیم می‌شود. بر طبق ماده ۱۰۹ قانون تجارت، هر شرکت با مسئولیت محدود که شرکای آن بیشتر از دوازده نفر باشد باید یک هیات ناظر داشته باشد و این هیات حداقل سالی یک بار مجمع عمومی شرکا را تشکیل می‌دهد.

  • جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را در فرم زیر وارد کرده و بر روی تایید کلیک نمایید.
  • 2) برای ثبت این نوع شرکت حداقل دو نفر یا بیشتر باید حضور داشته باشند.
  • یکی از بخشهای مراحل ثبت شرکت با مسئولیت محدود اخذ کد اقتصادی و کد بیمه در ابتدای مسیر است.
  • هر قراردادی راجع به محدود کردن اختیارات مدیران که در اساسنامه تصریح به آن نشده در مقابل اشخاص ثالث باطل خواهد بود.
  • به زبان ساده‌تر در صورتی که شرکت ورشکسته شود و نتواند جوابگوی طلبکاران باشد تنها سرمایه سهامداران از بین می‌رود و طلبکاران نمی‌توانند باقی‌مانده مطالبات خود را از اموال شرکای شرکت مطالبه کنند.

برای شرکت با مسئولیت محدود حداقل سرمایه ای پیش بینی نشده است. توجه داشته باشید که نام انتخابی نباید از قبل توسط اشخاص و شرکت های دیگر به ثبت رسیده باشد. نام انتخابی برای شرکت باید خاص آن شرکت بوده و معرف ویژگی های محصول و خدمات شرکت و اهداف آن در آینده باشد. بعد از آنکه به صورت اینترنتی ثبت شرکت پذیرفته شد باید رونوشت اصلی صورتجلسه های تنظیم شده را به همراه ضمائم آن ها به وسیله باجه های پست به صورت سفارشی به آدرسی که در تاییدیه پذیرش قید شده است ارسال کنید. انتخاب نام شرکت یکی از اقدامات مهم پیش از ثبت شرکت است که با در نظر گرفتن قوانین مربوط به آن باید تعیین شود.

بله برای تاسیس شرکت مسئولیت محدود حداقل 2 نفر عضو نیاز هست که این دو نفر می تونن اعضای یک خانواده باشن و مدرک تحصیلی خاصی هم نیاز نیست. دفتر مخصوص، در واقع به عنوان دفتر ثبت سند دفترخانه اسناد رسمی می باشد. شرکت نامه هنگامی که در این دفتر ثبت می گردد، در واقع رسمی شده است.

در صورتی که افراد دیگری به این اعضاء اضافه شوند، به سمت های دیگر منصوب می گردند. معمولاً حدود درصدی از ارزش فروش, به قیمت خدمت و یا کالا افزوده می گردد که این هزینه اضافی به صورت مستقیم به اداره ارزش افزوده پرداخت می گردد. هزینه های روزنامه های کثیرالانتشار با توجه به تعداد کادر و انتخاب نوع روزنامه تعیین می گردد ولی روزنامه رسمی فقط تعداد کادر ملاک تعیین قیمت آن می باشد. اسم شرکت نباید متضمن اسم هیچ یک از شرکاء باشد و الا شریکی که اسم او در اسم شرکت قید شده در مقابل اشخاص ثالث حکم شریک ضامن در‌شرکت تضامنی را خواهد داشت. سپس نشانی شرکت را مشخص کنید و سرمایه شرکت را در سامانه درج کنید و شرکای خود را معرفی کنید و در اقدام بعد، سهام شرکا را مشخص نموده و شعبه های شرکت را معرفی کنید. اگر شرکت به اندازه­ای ضرر ببیند که نصف سرمایه آن از بین برود و یکی از شرکا برای انحلال شرکت تقاضا دهد و محاکم قانونی دلایل وی را موجه بدانند اما شرکای دیگر قادر به خرید سهم شریک معترض نباشند تا از شرکت خارج شود.

general