ثبت شرکت با مسئولیت محدود

برای تاسیس شرکت سهامی خاص حضور حداقل 5 نفر الزامی است که three نفر از آنها سهامدار و 2 نفر هم بازرس شرکت خواهند بود. همین حضور بازرس اصلی و علی البدل، یکی از تفاوت های مهم ثبت شرکت سهامی خاص با شرکت های دیگر است. شما هنگامی که تصمیم به ثبت شرکت سهامی خاص دارید باید الزاماً حداقل 35 درصد از سرمایه نقدی ثبتی شرکت خود را در حساب بانکی بنام شرکت در شرف تاسیس سپرده گذاری نمایید تا اداره ثبت شرکتها که مرجع ثبت و تاسیس انواع شرکت در ایران محسوب می شود شرکت شما را به ثبت برساند. است که پس از شرکت های با مسئولیت محدود و سهامی خاص در رتبه سوم بیشترین تعداد شرکت های ثبت شده در ایران قرار دارد.

  • رسید تمام مبالغ پرداختی نیز به طور مجزا و دقیق در اختیار متقاضیان تاسیس شرکت قرار می‌گیرد.
  • در این نوع شرکت نیز سهام داران شرکت به میزان مبلغ اسمی سهامشان نسبت به شرکت و تعهدات آن مسئول هستند.
  • حداقل تعداد شرکا برای ثبت شرکت تعاونی تولید و مصرف هفت نفر است که دو سوم آنها باید در حرفه‌ای مشغول باشند که در موضوع شرکت مشخص شده است.
  • کلیه خدمات ثبت‌یار به صورت غیرحضوری قابل انجام است و نیازی به حضور شما نخواهد بود.

ارائه اقرارنامه در صورت جلسه برای تمامی اعضا و مدیر عامل مبنی بر اینکه شامل ممنوعیت های درج شده در ماده 141 قانون اساسی نمی باشد . اقدام بعدی ثبت شرکت در تهران‌نامه بررسی و کنترل مدارک واصله می‏باشد که پس از آن دستور ثبت در دفتر ثبت شرکت‎ها‏ را صادر می‏گردد. حداقل یکی از وکلای مؤسس در شرکت حقوقی باید بیش از ۱۰ سال سابقه وکالت دادگستری باشد. برای اینکه بفهمید کدام شرکت مناسب نوع کسب و کار شما است بهتر است با متخصصین و مشاوران مشورت کنید.

ثبت شرکت مختلط غیرسهامی

یکی دیگر از دغدغه ­های متقاضیان ثبت شرکت امانتداری در حفظ اطلاعات می­باشد. ما برای حل این مشکل بهترین کارشناسان را استخدام کرده و برای اعزام به محل شما برای مشاوره و عقد قرار داد آماده کرده ایم. متوجه منظورتون نشدم 🙁 ، لطفا از طریق گفتگوی آنلاین یا تماس تلفنی، مشکل خود را بیشتر توضیح دهید.

مدیران و بازرسان شرکت انتخاب شوند و افراد منتخب به طور کتبی قبول سمت نمایند. همان قانون سند مزبور در هیچ یک از محاکم ثبت شرکت پذیرفته نخواهد شد . این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

تاسیس یک شرکت دقیقاً چقدر طول می‌کشد؟

فروردین سال 99 تجارب مدیران ثبت شرکت کاج 5 ساله شد، ما به شما این اطمینان را می دهیم که با بهره گیری از تجارب خود در این سالها، کمترین ابهام، پیچیدگی و سردرگمی نخواهید داشت و به لطف خدا شما نیز به جمع مشتریان رضایتمند ما خواهید پیوست. سرانجام، همان طور که پیشتر گفتیم، ماده ی 9 نظامنامه ی قانون تجارت، انتشار تغییراتی را که در وضعیتِ شرکتِ ثبت شده ایجاد می شود، ضروری دانسته است. میخوام یک شرکت ثبت کنم تنها برای خودم با مسئولیت محدود و این کار رو میخوام با دو عضو بکنم (خودم و دیگری). سلام .من از طریق سامانه نسبت به ثبت اطلاعات تاسیس شرکت اقدام نمودم اما در موضوع شرکت فعالیتی رو درج کردم که احتیاج به مجوز داری و به همین خاطر اسمهای پیشنهادی تایید نمی شود.الان در مرحله ارائه و تایید اسم پیشنهادی می باشد .سوالم اینکه چطور میتونم نسبت به اصلاح موضوع شرکت اقدام نمایم.

ثبت شرکت

other