ثبت شرکت سهامی خاص در سال 1400

در صورتی که همه مراحل فوق به درستی انجام شود، شرکت ثبت می شود. مدارک لازم به شخص متقاضی یا اشخاص متقاضی تحویل داده می شود. مدارک گفته شده شامل شرکت نامه، صورتجلسه هیات مدیره، تقاضانامه، اساسنامه و آگهی تاسیس می باشد.

ثبت شرکت سهامی

6- تعداد سهام و مشخص نمودن تعداد سهام بی نام و بانام و مبلغ اسمی آن . سهامدار نیازی به ارائه کارت پایان خدمت و مدرک تحصیلی مرتبط ندارد. شرکت می تواند تسهیلات مالی، بانکی، ارزی و ریالی دریافت نماید. کپی شناسنامه و کارت ملی برای سهامداران، موسسین، اعضای هیات مدیره و بازرسان. توسعه و ترویج قرآن کریم و همینطور شرکت هایی که موضوعات قرآنی دارند. نظر شما تا حداکثر 3 روز کاری تایید و نمایش داده خواهد شد.

پرداختی ها به اداره ثبت داده می شود

هزینه های مربوط به حق الثبت و همینطور حق الوکاله ارزیابی می شود. اینطور که مشخص است نیاز است که هزینه روزنامه رسمی شرکت را بر اساس تعداد کلمات و خطوط آگهی ارزیابی کنید. در بررسی های صورت گرفته مشخص است که بخشی از هزینه ها متغیر هستند. به همین دلیل بسیاری از مخاطب ها به دنبال این هستند که از جزئیات هزینه ثبت شرکت اطلاع پیدا کنند. خبر خوش این است که ما در ادامه جزئیات را برای شما بیان خواهیم کرد.

  • در این شرکت ها اعضای هیئت مدیره باید حداقل یک سهم داشته باشند.
  • در ضمن از این لحظه ، قسمت امتیازدهی (5 ستاره بیشترین امتیاز است) قسمت پرسش و پاسخ و درج نظرات در زیر این برگه فعال شده است و شما خوانندگان گرامی، پس از خواندن این مطلب می توانید به آن امتیاز دهید یا نظر خود را درج نمایید.
  • و نمیدونیم که از کجا باید شروع کنیم و چه مراحلی رو طی کنیم مثلاً چه شرایطی داره و باید چه مدارکی رو ارائه بدیم.
  • تجربه کاری ما باعث می شود شما را از فراز و فرودها و مشکلات روند ثبت شرکت سهامی خاص، دور نگه داریم تا با خیال راحت به کسب و کار خودتان بپردازید.
  • خیلی از مراجعه کننده ها به ما در خصوص قوانین شرکت ها اطلاعات زیادی ندارند.

اخذ و ارائه اصل مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار که در واقع مجوز ثانویه می باشد. وقتی رئیس هیئت مدیره به وظایف خود عمل نکرد نائب رئیس وظایف او را بر عهده می گیرد. ولی اولین انتخاب توسط کلیه ی سهامداران و با رای اکثریت انجام می شود. حداقل عده ای از پذیره نویسان که نصف سرمایه ی شرکت را تعهد نموده اند باید در مجمع حاضر شوند. مجمع عمومی از قدرت بالایی برخوردار است و مقررات شرکت را تعیین می نماید. و یکی از اعضا را به عنوان سهامدار انتخاب نمایند و همچنین ۲ نفر بازرس تعیین شود.

مزایا و معایب ثبت شرکت چیست و چرا باید شرکت ثبت کنیم ؟

زمانی که تاسیس شعبه انجام می شود می توان محدودیت هایی جهت فعالیت شعبه اعمال کرد و یا اختیاراتی به آن تفویض نمود. شعبه تاسیس شده و یا انتخاب شده می بایست نسبت به تهیه پلمپ دفاتر خود جداگانه اقدام کند. تعداد سهم هر شریک باید حداقل یک سهم باشد تا در لیست سهامداران جای بگیرد. باید توجه داشت که سهم کمتر از ۱ مثلاً سامانه ثبت شرکت ۰/۵ سهم وجود ندارد و حداقل میزان سهم یک می باشد این موضوع طبق پیش بینی در اساسنامه شرکت مورد استناد می باشد. بعد از تائید اوراق و تحویل اوراق به متقاضی, می بایست نسبت به پرداخت های قانونی و اخذ پلمپ دفاتر اقدام شود. در نهایت با ثبت نام طرح جامع مالیاتی و اخذ کد اقتصادی, شرکت می تواند فعالیت خود را شروع کند.

هیئت مدیره یا مدیران هر شرکت سهامی، نماینده قانونی آن شرکت بوده و اداره امور شرکت را به عهده خواهد داشت. با سلام معمولا شرکتهایی که قصد عقد قرارداد با سایر شرکتها را دارند یا قصد شرکت در مناقصات را دارند به اندازه میزان قرارداد سرمایه شرکت را در نظر میگیرند. فعالیت شرکت ثبت کاج علاوه بر ثبت انواع شرکتها، اخذ انواع رتبه و بسیاری خدمات اداری پیرامون این مسائل و مشاوره های راه اندازی کسب و کار رایگان نیز می باشد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامی خاص

در شرکت با مسئولیت محدود تعداد شرکاء حداقل ۲ نفر و در شرکت سهامی خاص تعداد سهامداران حداقل ۳ نفر می باشد. یعنی سرمایه به این صورت تشکیل می شود که شرکت دارای ۱۰۰ سهم ده هزار تومانی است و سرمایه اش معادل یک میلیون تومان می باشد. استقبال از این شرکت به دلیل کارایی قابل توجه ثبت شرکت برای انواع موضوعات فعالیت و سرمایه گذاری کلان مناسب است. شرکت های سهامی خاص، طیف گسترده ای از شرکت های حوزه فناوری اطلاعات تا موضوعاتی مانند بازرگانی، تولید و پیمانکاری را پوشش می دهد. ثبت شرکت با مسئولیت محدود از انواع ثبت شرکت های پر متقاضی خصوصا در ایران است.

general