با زمینه ژرف وب آشنا شوید؛ نخستین تصویر تمام‌رنگی تلسکوپ فضایی جیمز وب

*** به زبان ساده این شرکت ها با انجام تحقیقات و یا ایجاد و تولید محصولات بر پایه علم و تکنولوژی، درآمد زایی می کنند.

شرکت‌ سهامی، شرکتی است که سرمایه‌ی آن‌ به سهام تقسیم می‌شود. در این شرکت‌ها مسئولیت هر یک از صاحبان سهام تنها به مبلغ اسمی سهام او محدود می‌شود. سهام در حکم مال منقول است و به‌عنوان حقوق مالی حساب می‌شود و به‌صورت قهری (به حکم قانون) یا قراردادی می‌تواند منتقل شود.

زومیت تابع قوانین کشور است، لطفا هنگام مطرح كردن دیدگاه خود، به قوانین جمهوری اسلامی ایران احترام بگذارید و از قرار دادن مطالب و تصاویر خلاف قانون جداْ خودداری کنید.

این مورد نیز لازمه تشکیل شرکت می باشد. این تایید همکاری به این معنی است که تودیع سرمایه به صورت کامل و دقیق انجام شده باشد.

۲ نسخه اساسنامه و صورت‌جلسه که به تصویب مجمع عمومی مؤسسان رسیده و امضا شده است.

شما می توانید هر یک از این گزینه ها را به دلخواه خود انتخاب کنید و یا با مطالعه ادامه مطالب و دیدن فیلم های کوتاه ما ، بیش از پیش به هدف خود نزدیک شوید.

در این مرحله میبایست کلیه مدارک را بطور منظم و با رعایت تمام شروط های ذکر شده تهیه نمایید تا به مشکل بر نخورید.

در بین شرکت های تجاری، مدارک مورد نیاز برای شرکت های تعاونی از بقیه بسیار سنگین تر است و دردسر های مخصوص به خود را دارد…و آن هم مربوط به حساسیت کار آنهاست.

فناوری شارژ سریع چیست و چه استانداردهایی دارد؟ [به همراه ویدیو]

اگر بخشی از سرمایه‌ی شرکت شما به‌صورت غیر نقدی یعنی اموال منقول و غیرمنقول باشد، ارائه‌ی تقویم نامه کارشناس رسمی دادگستری الزامی است و درصورتی‌که اموال غیر منقول سرمایه‌ی شرکت قرار داده شوند، آنگاه ارائه‌ی مستندات مربوطه ضروری است.

یک نمونه کامل از اساس نامه که تاییدیه همه اعضا را داشته باشد

انجام استعلامات مختلف از جمله استعلام مربوط به سازمان حفاظت از محیط زیست

ماده ٣ (ل.ا.ق.ت.) ثبت شرکت در تهران اطلاق بیان می دارد که تعداد شرکا در شرکت های سهامی نباید از سه نفر کمتر باشد. متعاقب آن در ماده ۴ شرکت سهامی را به دو نوع عام و خاص تقسیم می کند بنابراین حداقل تعدا اعضای هیئت مدیره مندرج در ماده ٣ باید هر دو نوع شرکت سهامی عام و خاص را شامل گردد که چنین نیست زیرا ماده ١٠٧ حداقل تعداد اعضای هیئت مدیره را در شرکت سهامی عام ۵ نفر ذکر میکند. یدین ترتیب ملاحظه می گردد که بین مواد ٣ و ١٠٧ قانون مذکور تعارض وجود دارد. یعنی چگونه ممکن است شرکت سهامی عام که می تواند با سه نفر عضو تشکیل شود باید حداقل ۵ مدیر داشته باشد؟ برای رفع این تعارض می توان چنین توجیه نمود که ماده ١٠٧ وارد بر ماده ٣ بوده و اطلاق آن را در مورد شرکت های سهامی عام ازبین برده و بدین نحو ماده ٣ را تخصیص می دد. از طرفی چون در هیچ یک از مواد (ل.ا.ق.ت.) در مورد تعداد اعضای هیئت مدیره شرکت های سهامی خاص جاری است و بدین ترتیب اعضای هیئت مدیره درشرکت های سهامی خاص نمیتواند از سه نفر عضو کمتر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید