از همین رو به بررسی مختصری در باره شرایط و ویژگی های این دو نوع شرکت تجاری در ایران می پردازیم تا برای انتخاب، با اطلاعاتی کافی اقدام به تاسیس و ثبت کنید. شرایط جذب متقاضیان ورود به شرکت ایران خودرو، هرساله در متن اطلاعیه استخدام این شرکت مشخص شده و عموما به سه روش انجام میگیرد. برای اینکه بتوانید سایر مراحل ثبت شرکت را انجام دهید لازم است که حداقل نام یکی از شرکا را وارد کنید. برخی از افراد هنگام ثبت شرکت هنوز مکان مناسب برای شرکت را خریداری یا اجاره نکردهاند، در این صورت هیچ جای نگرانی وجود ندارد زیرا میتوانید به این منظور آدرس و محل سکونت خود یا یکی از شرکای خود را وارد کنید که در این صورت کلیه مدارک از طرف سازمان ثبت شرکت برای آدرس وارد شده ارسال میشود. عقد انواع قراردادها و شروع همکاری با مجموعههای مختلف، میتواند یک گام بسیار بزرگ برای شما باشد، اما در صورت نداشتن یک شرکت رسمی احتمال جلب اعتماد طرف مقابل بسیار مشکل خواهد بود. در اصطلاح حقوقی، به همکاری بین دو یا چند شخص حقیقی و یا حقوقی، برای انجام انواع عملیات تجاری و اقتصادی برای رسیدن به سود را شرکت میگویند. با انجام کلیه گامهای گفته شده تمامی مراحل ثبت شرکت را انجام دادهاید و بعد از طی مدت زمانی خاص و بررسیهای سامانه باید منتظر درخواست ثبت شرکت خود باشید که معمولا یکی با یکی از سه حالت زیر روبه رو خواهید شد.

  • دسترسی به تمامی نواحی کشورهای اروپایی
  • انتشار روزنامه رسمی شرکت
  • انجام سریع کار ثبت شرکت
  • در اوراق بهادار قابل فروش، سرمایه گذاری کند ؛
  • ثبت شرکت تعاونی چند منظوره تولیدی و توزیعی
  • خروج بعضی از شرکا از شرکت ( م 200 ق. ت )

بعد از تعیین شرکایی باید بر حسب فعالیت و شرایط یکی از شرکت های نام برده شده در قانون تجارت را انتخاب نمایید، مثلاً اگر دو نفر هستید و می خواهید شرکت ثبت کنید باید شرکت با مسئولیت محدود را انتخاب نمایید، اگر 5 نفر هستید و می خواهید شرکت بازرگانی یا پیماکاری ثبت کنید گزینه انتخابی شما شرکت سهامی خاص می باشد. در این بخش حتما باید یک اسم ۳ سیلابی، منحصربهفرد و دارای شرایط لازم را انتخاب کرده و سپس به مرحله بعد بروید. اگر شما شرکت خود را ثبت کنید، اوراق و اسناد رسمی را دریافت کرده و بر طبق آنها فعالیتهای تجاری خود را انجام دهید، اختلافات معمول رخ نمیدهد و در صورت کسب سودهای کوچک و بزرگ و حتی در زمان ایجاد خسارتهای مالی مختلف، همه موارد شفاف و واضح خواهدبود. جهت انجام هر نوع فعالیت تجاری یا خدماتی مداوم و برنامه ریزی شده باید از طریق ثبت شرکت اقدام نمود. درنظر داشته باشید داشتن مجوز ارشاد جهت ثبت این موضوع الزامیست. ​Da​ta h​as be​en generated by G SA Content Gener​ator Demover᠎si​on .

4. شرکت هایی که موضوع فعالیت آنها نه پیش و نه پس از ثبت نیاز به اخذ مجوز ندارد. پس همراه ما باشید تا از مراحل ثبت شرکت و جزئیات مرتبط با آن، مطلع شوید. ما در این نوشته به شما می گوییم که برای ثبت شرکت چه مراحلی را باید طی کنید، چه مواردی را از قبل باید مشخص کنید. شرکتی می باشد که کلیه و یا حداقل 51 درصد از سرمایه آن را اعضا در اختیار شرکت قرار داده باشند و هفت نفر عضو دارد که پنج نفر سهامدار و 2 نفر بازرس هستند که دو نفر از اعضاء عضو هیئت مدیره علمی دانشگاه می باشد که به یک سری مجوز نیاز دارد که از وزارت تعاون اخذ شود. در متن حاضر سعی کرده ایم هر آنچه که لازم است در مورد مراحل ثبت شرکت بدانید را در اختیار شما قرار دهیم تا با اطلاعات کامل اقدام به راه اندازی کسب و کار خود کنید. چنانچه در هر مرحله اطلاعات ناقص وارد کرده باشید سامانه به شما اخطار داده و نمی توانید به مرحله بعدی بروید.با ما همراه باشید.

طبیعتا برای ثبت سفارش و یا هر گونه مشاوره یا همکاران ما خدمت شما خواهند رسید یا شما به محل شرکت تشریف خواهید آورد. مشاوران ما در موسسه کاج برای مشاوره و راهنمایی شما در زمینه مشخص نمودن موضوع فعالیت شرکت آماده ارائه خدمات هستند؛ کافی است با شماره تلفن های ما تماس حاصل نمایید. وارد نمودن سمت متقاضی مبنی بر اینکه اصیل است یا وکیل. وارد نمودن موضوع شرکت بر اساس نوع فعالیت و مدت آن. هزینه حقالوکاله ثبت شرکت سهامی خاص، مسئولیت محدود و موسسه غیرتجاری با حداقل سرمایه ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال و حداقل اعضای ۲ نفر در شرکت مسئولیت محدود یا موسسه غیر تجاری و ۳ نفر در شرکت سهامی خاص و همچنین ۴ خط موضوع فعالیت: حداقل سیصد هزار تومان (۳.۰۰۰.۰۰۰ ریال) و برای نفرات بیشتر و یا موضوع فعالیت طولانیتر این هزینه افزایش مییابد. بیشک توسعه کسبوکار به سرمایه بیشتر نیاز دارد و به همین خاطر میتوانید با ثبت شرکت خود و اخذ وام، فعالیت تجاری خود را در سطوح بالاتری ادامه دهید. برای آخرین دلیل ثبت شرکت، باید به جذب سرمایه بیشتر اشاره کنیم. منظور از نوع سرمایه، سرمایه نقدی و غیرنقدی شرکت است.

و یک شماره به شرکت شما اختصاص داده خواهد شد. در صورت داشتن گواهی دوره های مرتبط این گواهی ارائه داده شود. عضویت در شرکت های تعاونی خاص به صورت محدود امکان پذیر است و مختص به ایثارگران، کارگران، کشاورزان، کارمندان، دانشجویان و چیزهای دیگر می باشد بنابراین شرکت تعاونی متقاضیانی که دارای صلاحیت باشند را می پذیرد. بنابراین اگر تصمیم دارید دامنه فعالیتهای خود را گسترش دهید، حتما ثبت شرکت را در اولین فرصت ممکن انجام دهید. در حقیقت هر تصمیم گیری برای شرکت توسط این افراد انجام می شود. تبصره-اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی عنوان شعبه مخصوص دفتر دادگاه شهرستان تهران را برای مفاد مواد 6 و 7 قانون ثبت علائم تجارتی و اختراعات مصوب 1/4/1310 را دارد و رئیس این اداره نسبت به قبول یا رد تقاضانامه های مربوط به ثبت شرکت های تجارتی و موسسات غیر تجارتی و علایم تجارتی اتخاذ تصمیم نموده و گواهینامه های ثبت را امضا خواهد کرد. با فرستادن مدارک سه احتمال وجود دارد ۱- ممکن است مدارک رد شود. چرا که با وجود فراوانی شرکتهای تجاری، شباهت نام و عدم رعایت شرایط انتخاب آن میتواند باعث رد شدن اسم انتخابی شود. از سوی دیگر اظهارنامهای که شما تهیه میکنید نیز باید تحت شرایط خاصی نوشته شود و در عین حال به زبان فارسی باشد.

چناچه میخواهید شرکت شما شعبه خاصی داشته باشد در این مرحله باید اطلاعات مربوط به شعب را وارد کنید، اگر چنین قصدی ندارید میتوانید از این مرحله عبور کرده و چشم پوشی کنید. از حداقل دو عضو هیئت مدیره تحت نام خاصی تشکیل می شود و تفاوت این شرکت با سایر شرکت ها در آن است که در صورتی که سرمایه شرکت برای پرداخت تعهدات و قروض شرکت کافی نباشد ، شرکاء ملزم به پرداخت تمام و کمال آن می باشند . اعضای هیئت مدیره در هر شرکتی شامل سمت های رئیس هیئت مدیره، نایب رئیس، اعضای هیئت مدیره و (بسته به نوع شرکت) بازرسان شرکت می باشد. در هر حال اگر نامی برای شرکت خود انتخاب کردید و آن نام پس از انجام کارشناسی مورد تایید قرار نگرفت می توانید در صورت عدم تمایل به ایجاد تغییر در نام یا اطمینان از عدم وجود تشابه در آن به نتیجه درخواست اعتراض نمایید تا نام پیشنهادی شما مجددا مورد کارشناسی قرار گیرد.

  • کپی شناسنامه و کارت ملی
  • سهولت در بازاریابی محصولات در اتحادیه اروپا
  • گواهی سوء پیشینه
  • تا پایان شهریورماه سهام سایپا واگذار میشود
  • انجام امور سیستمی مجوز اخذ شده توسط موکل
  • قیمت گذاری ماشین آلات و دستگاه ها

پس از اینکه کلیه فرمهای مربوطه را پر کردید، تمامی مدارک را شرکا باید امضا کنند و برای اداره ثبت شرکتها ارسال گردند. کارشناسان اداره به صورت آنلاین می توانند به راستی آزمایی شخص حقیقی یا حقوقی مورد نظر بپردازند و تمام اطلاعات مربوط به وی را مشاهده و بررسی نمایند. همانطور که پدر و مادر در تعیین نام فرزندشان حساسیت زیادی دارند، صاحبان و شرکای یک شرکت نیز باید در انتخاب نام شرکت بسیار فکر شده عمل نمایند. در واقع بعضی از موضوعات هستند که قبل از به ثبت رساندن نیاز به کسب مجوز دارند. در این مقاله از سامانه آگاه ثبت به آموزش و راهنمای پیگیری ثبت شرکت رایگان می پردازیم و با بررسی این مراحل می توانید با کمترین هزینه، مراحل تاسیس را دنبال کنید. همچنین برای اطلاعات کامل از چگونگی ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت لوگو و همه امور ثبتی میتوانید با آگاه ثبت در ارتباط باشید. ثبت شرکت در ایران که گفته شد به عنوان مطلبی کلی در رابطه با مراحل ثبت و ورود اطلاعات در سامانه بود که شاید پاسخ بسیاری از سوالات شما نیز در درون آن نهفته بود؛ اما بدون شک هنوز سوالاتی در ذهن شما وجود دارد که به پاسخ آنها نرسیده اید.

دیدگاهتان را بنویسید