راهنمای دقیق مراحل ثبت برند و علامت تجاری در سال 1400 توسط ثبت فرهنگ

در طی ثبت برند، اگر نام پیشنهادی برند شما برای بار اول رد شود، در دفعه‌های بعد شانس بسیار کمی برای ثبت برند خود خواهید داشت و به عبارتی سابقه برندتان خراب خواهد شد. ثبت برند یکی از مهم‌ترین کارهایی است که هر مجموعه و یا فرد باید در ابتدای فعالیت خود آن را انجام دهد. داشتن برند منحصر به‌فرد، یک تمایز واقعی بین نسخه اصلی و سایر نسخه‌های مقلد ایجاد خواهد کرد و به همین خاطر باید از داشتن یک برند خاص و شخصی، اطمینان حاصل کنید.

  • متقاضي مكلف است از تاريخ ابلاغ اعتراض‌نامه، پاسخ مكتوب خود را ظرف 20 روز نسبت به اعتراض وارده به مرجع ثبت تسليم نمايد.
  • لذا تفویض اجازه ی استفاده از یک علامت تجاری ثبت شده ،به شرکت های ثالث داده می شود که می تواند منبع درآمد بیشتری برای شرکت یا شخص به وجود آورد و یا اساس انعقاد یک موافقت نامه ی اعطای نمایندگی فروش باشد.
  • ج ـ مراکز تجاری یا عمومی را به ویژه درمورد مبدأ جغرافیایی کالاها یا خدمات یا خصوصیات آنها گمراه کند.
  • مدارک ثبت برند در صورتی که به نام شخص حقیقی باشد با مدارک لازم برای ثبت برند به نام اشخاص حقوقی و شرکت ها متفاوت است.

با سلام موسسه ایلیا از شما برای قدردانی بی نظیرتان سپاس گذار است. امید است تا بتوانیم با قرار دادن مطلب ارزنده بر روی سایت جهت سهولت و تسریع امور شما عزیزان گام های موثری را برداریم. بیژن نصیری اعظم به عنوان مشاور مالکیت فکری ثبت بیش از ۱۰ علامت تجاری، حدود ۴۵ اختراع در معاهده PCT و ۵۰ اختراع و اثر ملی را در کارنامه خود دارد. علائمی که در قوانین شرعی مورد پذیرش باشد و استفاده از تصاویر ناهنجار غیر قانونی تلقی شده و مجاز نمی باشد. جمع آوری مدارک و تحویل به ورود به سایت مرکز مالکیت معنوی وارد قسمت ثبت اظهارنامه علامت تجاری شوید. بعد از بررسی از سوی اداره ثبت برند جواب اداره از واحد پیگیری اظهارنامه و خلاصه پرونده قابل رویت است .

اخذ رتبه پیمانکار پایه پنج ، مدارک جهت اخذ رتبه ۵ پیمانکار ، شرایط مورد نیاز اخذ رتبه ۵ پیمانکار

پس از گذراندن مراحل تایید هویت متقاضی و همچنین تایید حساب کاربری، می‌توانید برای ارائه‌ی اظهارنامه‌ی ثبت علامت تجاری، از طریق همان وبسایت قبلی و با ورود به حساب کاربری،‌ اقدام کنید. ماده اول قانون ثبت علائم و اختراعات، نماد تجاری را شامل نقش، تصویر، عبارت و هر آنچه که برای تشخیص محصول صنعتی و یا تجاری ثبت شرکت در تهران استفاده می شود،تعریف کرده است. دو کلمه یا حرف یا حروف، عدد، ترسیمات، عکس، شکل، رنگ، تصویر، برچسب یا ترکیب آنها و یا عموماً نشانهایی که قابل رویت هستند یا می توان آنها را به صورت گرافیکی نشان داد. 2- یکبرگ نامه درخواست ثبت بین المللی با عنوان اداره ثبت علائم تجاری با درج اسامی کشورهای مورد نظر.

در واقع همان مزیت هایی در ایران برای شما دارد، در کشور دیگری هم خواهد داشت. برای جذب صحیح مخاطب بیشتر از این که به علاقه خودتان فکر کنید باید به علاقه مخاطبان فکر کنید. برای این که مطمئن باشید که نام انتخابی تان همه شرایط لازم را دارد. برای انتخاب نام مناسب نکات بسیار مهم روانشناسی و مربوط به علم دیجیتال مارکتینگ را باید در نظر بگیرید. ممکن است اسامی خاصی در ذهن شما باشد که بسیار هم به آن ها علاقه مندید اما به عنوان نام برند مناسب نباشد. [newline]با کمک این سامانه برای ثبت برند و ارسال مدارک مرتبط، نیاز به هیچگونه مراجعه حضوری و ارسال فیزیکی مدارک ندارید.

صفر تا صد ثبت علامت تجاری ، برند ، لوگو ، مارک

هزینه ثبت برند با توجه به میزان کالاها و طبقات متفاوت می باشد، اما به طور میانگین هزینه ثبت برند در سال 1400حدودا یک میلیون و دویصت هزار تومانمی باشد که در صورتی که فرآیند ثبت برند را به موسسه ما واگذار کنید به این مبلغ، هزینه مشاوره و انجام نیز اضافه می گردد. ما در این متن سعی کردیم هر آنچه که لازم است در رابطه با ثبت علامت تجاری بدانید را به صورت کلی در اختیار شما قرار دهیم تا با یافتن پاسخ سوالاتی که در ذهن دارید اقدام به عملیات ثبت برند نمایید. موسسه ی حقوقی تکسفیر برای سهولت در کار شما و به جای دریافت دو بار هزینه از شما و صرفه جویی در زمان شما که به نصف زمان میرسد نام تجاری و لوگوی شما را یکجا باهم به ثبت میرساند بنابراین هرچه سریع تر برای ثبت برند و لوگوی خود اقدام کنید.

در صورتی که وکیل کارهای شما را انجام می‌دهد باید در این بخش مشخصات وکیل نیز تعیین شود. در اولین مرحله باید مناسب‌ترین نوع اظهارنامه برای ثبت برند را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که اظهارنامه در ثبت برند شما و آینده کسب و کار شما تاثیر زیادی دارد.