آدرس: تهران، میدان ونک، نبش خیابان ونک، برج اداری آسمان، طبقه ششم، واحد ۶۰۱ الی ۶۱۱


۲. تنظیم اساس‌نامه شرکت سهامی خاص مهم‌ترین مرحله ثبت قانونی آن است. تمام اطلاعات شرکت از جمله موضوع فعالیت، مجموع سرمایه، تعداد سهام و مشخصات سهامداران باید به طور دقیق در اساس‌نامه ذکر شود. شرایط افزایش یا کاهش سرمایه و نیز انتقال سهام‌ها نیز در همین سند معیّن می‌شود. همچنین مقررات مربوط به تشکیل مجامع عمومی با جزئیات کامل در اساس‌نامه روشن می‌گردد.

پس از بررسی اطلاعات، در صورت تایید، شرکت دانش بنیان به صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی می شوند تا طرح خود را به آن صندوق ارائه نموده و از تسهیلات مربوطه با توجه به اساسنامه صندوق استفاده نمایند.

در شرکت های تضامنی، تا زمانیکه کلیه دیون و بدهی های شرکت پرداخت نشده باشد، هیچ یک از شرکا، حق استفاده از اموال شرکت را نداشته و شریک ضامن هم مانند بقیه شرکا در برابر پرداخت بدهی های شرکت مسئول می باشد حتی اگر دیون شرکت تضامنی قبل از ورودی او به شرکت باشد و حتی اسم شرکت تضامنی تغییر کرده باشد.

شما باید به انتخاب نام مناسبی برای شرکت بپردازید که در این جا هم عبارت مسئولیت محدود باید ذکر شود. پس از انجام این مراحل باید مبلغ حق الثبت را بپردازید و تاییدیه مربوط به نام شرکت را بگیرید. در مرحله بعدی مدارک مورد نیاز را به اداره، پست کنید. این مدارک عبارتند از :

نهایی شدن تاسیس شرکت در تهران پس از تایید بازرسان این اداره و صدور گواهی آگهی شرکت به انجام می‌رسد. گفتنی است که پرداخت مبلغ اضافی هیچ تاثیری در سریع‌تر طی شدن این روند قانونی و کاهش مدت زمان ثبت شرکت در تهران ندارد.

نام انتخابی باید مناسب با فرهنگ عمومی کشورمان باشد و با موازین اسلامی مطابقت داشته باشد.

مجموع هزینه‌های ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران در سال ۱۴۰۰، مبلغ ۲.۰۵۰.۰۰۰ تومان و مجموع هزینه‌های ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران در سال ۱۴۰۰، ۲.

رتبه بندی شرکت‌های پیمانکاری، خدماتی و …

مدارک لازم برای ثبت شرکت های بازرگانی را در ادامه به طور مشخص تر بررسی می کنیم.

راهنمای ثبت اینترنتی شرکت در سامانه شامل دو مرحله می باشد:

بله، تمام فرایند ثبت شرکت در تهران به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری است.

بر همین اساس ثبت شرکتها تنها در اداره کل ثبت شرکتها مجاز است و برای همین منظور با مراجعه به آدرس اینترنتی این اداره کل می توانید برای ثبت شرکت خود اقدام کنید .

آخرین اظهارنامه مالیاتی ارسال شده به سازمان امور مالیاتی کشور

دیدگاهتان را بنویسید