راهنمای کامل انتخاب اسم برند نام تجاری و انتخاب اسم شرکت

اما واقعیت این است که تمامی اسامی می توانند کار آمد باشند چنانچه که با یک استراترژی بازاریابی مناسب پشتیبانی شوند. انتخاب اسم شرکت جزء اولین مقرارت ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهمترین مراحل تاسیس ثبت شرکت است. در ایران انتخاب نام برند جز اولین گام‌های اجباری برای ثبت شرکت است. ممکن است در روند ثبت شرکت‌ اسم‌های انتخابی‌تان چندین بار رد شوند زیرا انتخاب اسم شرکت در ایران قوانین خاص خود را دارد.

  • با در نظر گرفتن این معیارها با اندکی صبر، حوصله و تحقیق می‌توانید به یک انتخاب درست و متمایز دست پیدا نمایید.
  • پس از این اعتراض نظر سازمان ثبت شرکت­ها و موسسات غیر تجاری با استعلام از فرهنگستان زبان صورت می­گیرد و تصمیم نهایی است.
  • اگر محدودیت قانونی ندارید، به معانی نام انتخابی خود به زبانی دیگر که نام­ گذاری را خاص، به یاد ماندنی و جذاب می کند، فکر کنید.

در این داستان‌های باستانی ایران تعداد زیادی اسم وجود دارد که می‌توانید آن‌ها پیدا کنید. اسم شرکت و یا برند شما نباید قبلا در دامنه‌های اینترنتی ثبت شده باشد. در واقع اگر نتوانید به‌ صورت قانونی برند خود را ثبت کنید، هر چه تلاش کرده‌اید به هدر می‌رود.

مثلا در بازاریابی با اینستاگرام پارامتر های انتخاب نام به شما کمک خواهد کرد زیرا مشتریان نام شما را به راحتی به خاطر خواهند سپرد و آن را به دیگران معرفی می کنند. از نمونه اسم برند ایرانی اقتصادی می‌توان شرکت اتکا به معنی اداره تدارکات کارمندان ارتش مثال زد. نام یک شرکت تجاری جزء سرمایه شرکت محسوب می­شود و در مالکیت شرکت است در نتیجه ساخت اسم شرکت مناسب اهمیت ویژه­ای دارد. در ایران قوانین زیادی برای ساخت اسم شرکت وجود دارد و در هنگام ثبت شرکت شما باید نام شرکت را مشخص کرده باشید. تایید نام یک شرکت توسط اداره کل شرکت­ها انجام می­شود و تایید موسسات صنعتی توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور انجام می­شود.

کمک برای انتخاب اسم مزون لباس و آرایشگاه زنانه

برای ارائه ی اطلاعات بیشتر در این حوزه در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت . تعیین نام هرشخصیت حقوقی همراه با ثبت هر شرکت یا موسسه منوط به رعایت کلیه قوانین و دستورات مربوطه و مورد نیاز اخذ مجوزهای لازم و ارائه کلیه مدارک ثبت شرکت خواهد بود. جهت دریافت پیشنهاد نام برند به صورت رایگان و تخصصی می توانید در هر لحظه با ما در تماس باشید . قبل از دریافت پیشنهاد نام برند میبایست علایق ، رقبا ، و تخصص های برند خود را نوشته و به صورت تخصصی یک نام برند زیبا انتخاب کنید .

اگر در این زمینه بودجه‌ ی کافی در اختیار داشته باشید، می ‌توانید با بهره مندی از یک مشاور حرفه ‌ای و استفاده از راهنمایی ‌های او در انتخاب نام برند تلاش کنید. اما اگر نمی توانید در این زمینه سرمایه ای را اختصاص دهید خود نیز با اندکی تلاش بیشتر می توانید نتیجه ی خوبی کسب کنید. پیش از شروع فرآیند انتخاب نمونه اسم برند باید به روشنی تعیین نمایید که شرکت شما در چه زمینه ای فعالیت دارد و هدف شما رسیدن به مرحله ای است؟ پیگیری ثبت تغییرات شرکت با تعیین این موارد در حقیقت شما به تعریف هویت برند خود می پردازید. هویت برند شامل چشم ‌انداز کاری، ماموریت و ارزش‌ های مد نظر شما می شود. تعیین اینکه آینده‌ ی کاری مد نظر شما برای برند چیست و برند شما بر اساس چه ارزش هایی عمل می کند هویت برند شما را تشکیل می دهد. این عوامل اهداف یک شرکت را به تصویر می ‌کشند و تمام فعالیت های آن را دارید تحت تاثیر قرار می‌ دهند و در نتیجه در انتخاب اسم برند هم موثر هستند.

اسم پیشنهادی برای برند

همچنین شخص مجرم به پرداخت جریمه از ده میلیون ریال تا پنجاه میلیون ریال محکوم می­شود. امکان حبس تعزیری از یک روز تا شش ماه نیز وجود دارد همچنین ممکن است هر دوی این­ها برای شخص حقیقی اعمال شود. مهلت اعتبار نام­های تشکیل شده نا محود است بغیر­از اینکه از زمان ثبت نام شرکت هیچ اقدامی برای ثبت شرکت انجام نشده باشد در اینصورت نام شرکت تنها 3 ماه معتبر خواهد بود.

نامی را برای برند محصولات چرمی خود انتخاب کنید که با کار شما هماهنگی داشته باشد، جذاب و زیبا هم باشد. یکی از مهم ترین قسمت هایی که در ثبت برند باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب یک نام مناسب است. اگر به تمام کافی‌شاپ‌های موفق نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که اکثر آنها نام‌های خوبی دارند. دقیقاً مانند تمامی مشاغل، انتخاب نامی که هم منحصربه‌فرد باشد و هم گیرا، قسمت مهمی از روند برنامه‌ریزی تجارت است. مردم معمولاً عاشق اسم کافی‌شاپ‌های زیبا و منحصر به فرد می‌شوند. بنابراین برای کافی‌شاپ خود به یک اسم جذاب و منحصر به فرد نیاز دارید.

لیست اسامی خاص برای نام شرکت ها

در دنیای امروز مجبور به آینده‌نگری و آینده‌پژوهی کسب و کارها هستیم. قوانین و قواعد بازی به سرعت در حال تغییر هستند و باید برای رویارویی با نسل جدید کسب و کارها آماده باشیم. نامی که تا سال‌ها بعد از انتخاب ثبت شرکت در تهران آن راضی باشید و حاضر باشید بابت تبلیغات و برندسازی دیجیتال آن هزینه‌های زیادی بدهید. اگر بتوانید پاسخ درستی برای این سه مورد داشته باشید، می‌توانید اهداف و هویت برندتان را به خوبی تعریف کنید.

طراحی وب سایت بازی های هدفمند

انتخاب درست این پیام به ایجاد فهرستی گسترده از اسامی می انجامد (در یک پروژه ­ی نام گذاری یا برندسازی معمولاً بیشتر از 200 گزینه برای نام برند پیشنهاد می شود). هرچه نام برند و پیام شرکت شما عمیق ­تر باشد، شما فاصله ی بیشتری با رقبای خود خواهید یافت. در نهایت یک نماینده برای برگزاری این جلسه و مدیریت آن انتخاب کنید که دارای شخصیت و زمینه فکری قوی باشد. در طول جلسه به دقت به صحبت ها گوش دهید و در صورت امکان آنها را یادداشت یا ضبط کنید.

من اسم پیشروان حق رو انتخاب کردم اما شریکم اون رو قبول نداره.. برای یه کاره اینترنتی در زمینه هنر و طراحی، یه اسم خاص میخواستم. برای شرکت بازرگانی تامین سیم و کابل دنبال یه اسم مناسب ثبت برند و خاص می گردم. اکثریت افراد که ثبت شرکت را انجام می دهند به جهت انتخاب مناسب و زیبا ترین نام برای حرفه خود زمان گذاشته و حتی هزینه های اضافی نیز می کنند تا به نتیجه مطلوب برسند.

لازم نیست که نام انتخابی شما حتما فارسی باشد، اما باید در فارسی معنی داشته باشد. آنها ایده‌های نام را از مارک‌های معروف دیگر کپی می‌کنند. شما به نامی نیاز دارید که به شما کمک کند در جمع رقبا برجسته شوید.

نام برند باید با ارزش‌های بنیادین شرکتتان که جوهره برند شما می‌باشد، ارتباط معنایی داشته باشد و بتواند با ترسیم یک تصویر مثبت در ذهن مشتریان با آنان ارتباط برقرار کند. خلق یک برند چیزی فراتر از انتخاب یک اسم تجاری و طراحی لوگو می‌باشد. برندینگ مانند یک سفر طولانی است که برای موفقیت باید وارد مسیری پر پیچ و خم شد. مدیران و صاحبان مشاغل مدت هاست فرزندان نوپای خود را با نام هایی منحصر به فرد پرورش داده اند، بعد ها شرکت های مبتکر و آژانس های تبلیغاتی نیز وارد میدان شدند، و حالا این هنر، علم و مهارت شکلی تخصصی به خود گرفته. نام گذاری برند به تجارتی بزرگ تبدیل شده و برای استخدام یک شرکت کارکشته در این حوزه باید مبلغی بین ۱۰ تا ۱۰۰ هزار دلار یا حتی بیشتر، علاوه بر هزینه ی کارهای گرافیکی، بپردازید.