سامانه تعیین نام شرکت موسسه حقوقی دادمهر

از دیگر هزینه ثبت شرکت در قم است باید به آن توجه داشته باشید، هزینه ای است که این کار برای شما به همراه دارد. شاید برای شما جالب باشد که هزینه این کار را نمی توان به طور دقیق مشخص کرد، چون به فاکتورهای متعددی بستگی دارد و این فاکتور برای هر کسی هزینه ای خاص را دارد. اما طبقِ قوانینِ نانوشته این سایت ، ما قبل از آن که درباره مراحل ، شرایط و اسنادِ مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامی خاص سخن پردازی کنیم ، همیشه اندکی درباره ماهیت و پیشینه نامِ شرکت به شما محتوا می دهیم .

  • در صورتی که سند مالکیت هم وجود داشته باشد، به مدیران شرکت تحویل می گردد و نسخه ی دیگر اظهارنامه و اساسنامه و شرکتنامه و پیش نویس آگهی را که تشکیل پرونده گردیده، جهت تحریر به اتاق تایپ ارسال می دارد.
  • گفتنی است که تمام اسناد و مدارک باید به تایید شرکا برسند و به دست آنها امضا شوند.
  • «نوع شرکت/موسسه» مشخص می کند که تقاضای ثبت چه نوع شرکتی را تقاضا دارد.سایر اطلاعات شامل «شماره ملی متقاضی»، «نام متقاضی»، «نام خانوادگی متقاضی» و «شماره همراه متقاضی» می باشد.

در این قسمت موظف هستید نوع سرمایه شخص حقوقی را از فهرست مربوطه انتخاب کنید. به عنـوان مثـال سـرمایه نقدي یا غیر نقدي یا سهام بانام و بی نام. تعداد سهام یعنـی چنـد سـهم یـا چـه میـزان سـرمایه جهـت شرکت در نظر گرفته شده است. خیر، برای این کار نیاز به حضور شما در اداره نیست و کلیه امور مربوط به راه اندازی شرکت را به صورت آنلاین می توانید انجام دهید.

️ هزینه روزنامه رسمی و کثیرالانتشار برای آگهی ثبت شرکت در شیراز

قابل توجه است که انجام کلیه امور ثبتی در صورت رعایت نکردن یا ندانستن ضوابط در مراحل ثبت ، شما را با ضرر های مالی بسیاری رو به رو خواهد کرد و ممکن است شما تا چندین سال بعد هم متوجه آن نشوید . برای اطلاعات بیشتر در ثبت شرکت در تهران مورد ثبت شرکت ، کلیه امور ثبتی و مشاوره رایگان با کارشناسان حقوقی از طریق راه های ارتباطی که در سایت وجود دارد ، در ارتباط باشید . در گذشته امور مربوط به ثبت شرکت ها به صورت ابتدایی و دستی صورت می گرفته است .

چگونه شرکت ثبت کنیم؟

در انتهای این راهنمای تفصیلی، یادآور می‌شویم که اگر در مورد هر بخش از روند ثبت شرکت یا موسسه غیرتجاری سوالی دارید، حتماً با مشاوران مجرب ما در موسسه حقوقی ثبت ۳ مشورت کنید. اطلاعات مربوط به سهام و سرمایه شخص مشخص شده در این صفحه وارد مـی شـود. ابتـدا از فهرسـ ت اشـخاص شخصی که اطلاعات سهام یا سرمایه وي باید وارد شود انتخاب می‌شود. فیلد تابعیت نشان دهنده این اسـت کـه شـخص شـرکت ملیـت ایرانـی دارد یا غیر ایرانی. دو فیلد اقرارنامه مدیریتی و اقرارنامه سوء پیشینه نیز براي این است که مشـخص کند شخص این دو مدرك را ارائه داده است یا خیر. کد پستی نیز جهت افـراد حقیقـی و حقـوقی و شماره ثبت جهت افراد حقوقی استفاده می شود.

ثبت شرکت، غیر از ثبت شرکتنامه است و عمل و دفاتر آن نیز جدا است. سایت ثبت three با هدف بالابردن اطلاعات افراد علی الخصوص علاقمندان به زمینه های مربوط به ثبت شرکت ها و برندها، محتوای خود را تهیه می کند و با دقت و وسواس فراوان مطالبی را که برای افراد جامعه مفید است، ارائه خواهد داد. همچنـین بایـد سمت متقاضی از نظر اینکه اصیل یا وکیل است تعیین شود. منظور از نام امضـا کننـده دفتـر و نـام خانوادگی امضا کننده دفتر مشخصات شخصی است که اطلاعات شرکت را در اداره ثبت شرکت ها تایید می‌کند.

بطور مثال اگر تعداد شرکا و سهامداران شرکت کمتر از ۳ نفر باشد، طبیعتاً امکان ثبت شرکت سهامی خاص را نخواهید داشت و باید ثبت شرکت با مسئولیت محدود و یا تضامنی را انتخاب نمایید. یکی دیگر از مهم‌ترین وجوه تمایز شرکت سهامی خاص با شرکت مسئولیت محدود در این است که برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود نیازی به حضور بازرس وجود ندارد مگر آنکه تعداد شرکا بیشتر از ۱۲ باشد که مطابق با ماده ۱۰۹ قانون تجارت، در چنین شرکتی حضور هیات نظار الزامی است. شرکت های تضامنی برای انجام کار هایی مانند صرافی به وجود می آیند و غیر این موارد کارایی دیگری ندارد به همین دلیل طرفدار زیادی ندارد و در ایران بعد از شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص قرار دارد. نحوه ثبت و فعالیت شرکت های تضامنی تا حدود زیادی مانند شرکت با مسئولیت محدود می باشد. از جمله تشابه هایی که شرکت های تضامنی با شرکت با مسئولیت محدود دارند این است که مدت مدیریت اعضاء هیئت مدیره کاملاً اختیاری است و هیچ محدودیت قانونی ندارد.

منظور از اولویت نام ترتیب پیشنهادي اسامی از یک تا پنج است. لازم به ذکر است متقاضیان به منظور دریافت پاسخ سئوالات احتمالی در مسیر بهره برداری از سامانه ثبت شرکت منطقه آزاد انزلی می توانند با شماره تلفن ۰۱۳۴۴۰۵۳۰۰۴ تماس حاصل فرمایند. 4) در گام بعدی باید متناسب با عنوان فعالیت فعالیت خود برای دریافت مجوزهایی آماده شوید. البته همه شرکت ها برای ثبت به مجوز نیاز ندارند، به همین دلیل باید در رابطه با شرکت خود با یک کارشناس متخصص مشاوره داشته باشید.

نام شخصی که قصد تاسیس شرکت یا موسسـه غیرتجاری را دارد باید در این بخش وارد شـود. واحـد ثبتـی اداره ثبت شرکت، محلی است که شرکت باید در آنجا ثبت شود. ثبت شرکت سهامی خاص هم قطعا به مانند هر نوع ثبتِ حقوقیِ دیگری ، مُلزم به طی کردنِ پروسه هایی قانونی است که تنها با دانستنِ ترفند ها و پیچ و خم هایش می توان به سر منزلِ مقصود رسید و مراحلِ آن را با موفقیت پشت سر گذاشت . شرکتنامه سندی است که بین دو یا چند شریک برای ثبت شرکت تنظیم می گردد. توجه داشته باشید که در شرکت های بامسئولیت محدود متن شرکتنامه می بایست تنظیم گردد.

بازار

زیرا علاوه بر اینکه شما را در انتخاب نام مناسب راهنمایی می کنند، امور ثبت حضوری و غیر حضوری را به نتیجه می رسانند. ثبت تغییرات شرکت را با متناسب ترین هزینه و مشاوره رایگان کارشناسان با تجربه موسسه حقوقی فرداد رسا در کوتاهترین زمان تجربه کنید . مؤسسه حقوقی ونک با بیش از ۲۰ سال تجربه و بهره گیری از نخبگان و کارشناسان مطرح در حوزه ثبتی کلیه این خدمات را از صفر تا صد برای شما متقاضیان گرامی انجام می دهد .

در این قانون، «اداره ثبت شرکت‌ها» مرجع رسمی تاسیس شرکت در کشور معرفی شده است. همۀ مراحل تشکیل و راه‌اندازی شرکت زیر نظر این اداره انجام می‌گیرد. همچنین نظارت بر موسسات ثبتی و رسیدگی به امور آنها نیز بر عهده این مرکز است. این اداره زیر نظر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور فعالیت می‌کند و وابسته به قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران است.