سامانه ثبت شرکتها Irsherkat Ssaair

در مرحله پنجم، این امکان وجود دارد که پنج نام را برای شرکت خود انتخاب کنید. برای تنظیم اوراق ثبتی خود می توانید با مشاوران ما در تماس باشید. ضمناً ،موسسه ها و تعاونی ها به هنگام ثبت از پرداخت حق تعیین نام که مبلغ چهار هزار تومان است معاف می باشند. این مبالغ در دفاتر خدمات الکترونیک ثبت برند انتظامی با استفاده از دستگاه کارت خوان از متقاضی اخذ می گردد. در مجامع عمومی عادی، حضور همه سهام داران و مدیران الزامی بوده و بنابراین از چنین مجامعی می توان برای تبادل نظر و تصمیم گیری در مورد موضوعات مهم مربوط به امور داخلی شرکت، فرصت ها، اهداف و سیاست های کلی استفاده کرد.

۳در صفحه جدید که صفحه ثبت نام در سایت ثبت من می باشد، به منظور ثبت نام در این سایت، کد ملی خود را در کادر اول وارد کرده، در کادر دوم تاریخ تولد خود را وارد نمایید و در قدم آخر، شماره همراه خو را در کادر سوم وارد نمایید. توجه داشته باشید که این شماره همراه باید به نام شما بوده و با کد ملی شما به ثبت رسیده باشد؛ و در نهایت بر روی دکمه ثبت نام کلی نمایید. ۱مرورگر دستگاه خود را باز کرده و آدرس سایت ثبت من یعنی my.ssaa.ir را در آن جست و جو نمایید تا مطابق تصویر زیر وارد صفحه اصلی سامانه ثبت من شوید. هزینه های آن را میتوان بصورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت شرکت ها پرداخت نمود .

www.irsherkat.ssaa.ir

هیات مدیره شرکت می توانند با اخذ تصمیم و رای گیری بین خود افراد و سمت های مختلف راس شرکت از قبیل رئیس، نائب رئیس و مدیر عامل را تعیین نماید. رییس هیات مدیره می تواند حداقل به مدت دو سال و با رای موافق اعضای هییت مدیره به مدت نامحدود انتخاب و منصوب شود. مدارک شناسایی اعضا و سهامداران شرکت و میزان سهم هرکدام، اوراق شرکت بخصوص اساسنامه و از مهر ماه سال 1400 شماره ثنا نیز نیاز است. همه این عوامل جز تغییراتی می باشد که باید به صورت رسمی در اداره ثبت به ثبت برسد تا بتواند وجه قانونی داشته باشد. این نکته برای شریک ضامن حائز اهمیت است که در مقابل تمام بدهی ها .و قروضهای شرکت مسئول است حتی اگر این بدهی ها بیشتر از دارای و سرمایه شرکت باشد. اعضای شریک با مسئولیت محدود کسانی هستند که فقط مسئولیت سرمایه ای هستند که گداشته اند و این نکته باید رعایت شود که در اسم شرکت باید شرکت مختلط قید شود.

در این مقاله در رابطه با درخواست و نحوه پیگیری ثبت شرکت توضیحات کاملی را ارائه خواهیم داد. پس از ثبت درخواست شرکت در سامانه ثبت شرکت ها، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و یا واحدهای مربوطه، می بایست اقدام به بررسی درخواست ثبت شده در این سامانه نمایند. افرادی که درخواست خود را برای ثبت شرکت در این سایت ثبت کرده اند، می توانند پس از ثبت درخواست، اقدام به پیگیری ثبت شرکت ها نمایند. آن دسته از افرادی که متقاضی ثبت درخواست تاسیس شرکت می باشند، می توانند به صورت حضوری به سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه کنند و از طریق این سایت، اقدام به ثبت درخواست برای تاسیس شرکت ها کنند. در ادامه با نحوه ورود به سایت ثبت شرکت های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آشنا می شویم. سامانه ثبت شرکت ها، از جمله سامانه های راه اندازی شده از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است که امکان استفاده از خدمات مختلفی را برای شخصیت های حقیقی و حقوقی را فراهم نموده است.

سامانه در این مرحله چند حوزه پیشنهادی را ارائه می کند که از بین آن ها باید یکی را انتخاب کنید. در بخش اظهارنامه دفتر ثبت تجاری امکان ثبت اظهارنامه های مختلفی مانند ثبت نام، تمدید، ابطال و … همچنین، افراد می توانند آخرین وضعیت اظهارنامه های تجاری را از طریق این بخش مشاهده نمایند.

ثبت شرکت در سامانه Irsherkat Ssaair

همچنین در این صفحه اطلاعات روزنامه ی شرکت با انتخاب از فهرست روزنامه ی شرکت مشخص می گردد. اشخاص حقیقی با شماره ملی شان شناخته می شوند و اتباع خارجه که در ایران قصد ثبت شرکت را دارند باید اقدام به اخذ کد فراگیر نمایند که در این قسمت از سامانه می توانند با وارد کردن اطلاعات پاسپورت خود شناسه اختصاصی ( کد فراگیر ) دریافت کنند . توجه داشته باشید، مهلت اعتبار نام تایید شده اشخاص حقوقی که منجر به ثبت و آگهی می گردند نامحدود است. در صورتیکه نام تایید شده شخص حقوقی در شرف تاسیس یا تغییر منجر به ثبت و آگهی نگردد صرفاَ سه ماه از تاریخ تایید نام اعتبار دارد.این مدت برای شرکت های سهامی عام 6 ماه از تشکیل مجمع عمومی موسس می باشد. در این مرحله دوباره امکان رد و ایراد توسط اداره ثبت شرکت موجود است ،توسط شماره پیگیری که ادره ثبت به شما داده است بررسی کنید و اگر رد صورت نگرفته بود موسسه ی شما به مرحله ی تاسیس رسیده است. آدرس سامانه های الکترونیکی سازمان ثبت اسناد توسط مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد برای تکریم ارباب رجوع این سازمان اعلام شد.

  • البته این هزینه برای ده برگ است و به ازای هر برگ اضافه باید seven-hundred تومان دیگر بپردازید.
  • هرگاه شرکت تصمیم بگیرد در برخی مواد اساسنامه تغییر ایجاد کند اقدام به اصلاح مواد اساسنامه می نماید ، هرگونه تغییر یا اصلاح در اساسنامه باید با موافقت شرکا و هیئت مدیره صورت پذیرد .
  • در صفحه ی بعدی باید اطلاعات شخص حقوقی را بررسی نمایید و در صورت صحت اطلاعات ، بر روی گزینه ی ” تایید اطلاعات شخص حقوقی” کلیک نمایید.
  • ارائه مشاوره به شرکتها در حوزه ثبت شرکت و تغییرات آنها، ثبت برند، طراحی سامانه های آنلاین و ارتباط با مشتری برای استارتاپ های جدید و پیگیری امور اداری شرکتها و مشاوره مدیریت از مهترین خدمات ما می باشد.
  • پلمپ دفاتر توسط اداره کل ثبت شرکت ها وموسسات غیرتجاری انجام می‌گیرد.

با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن سامانه ثبت شرکت ها کلیه امور مربوطه به صورت اینترنتی انجام می گردد . وقتی اطلاعات نهایی به طور کامل و با دقت توسط متقاضی وارد رایانه شد، رایانه تایید پذیرش را به متقاضی نشان می دهد پیگیری ثبت تغییرات شرکت که متقاضی باید به دقت آن را مطالعه کند. از این جا به بعد شما همواره می توانید با ورود اطلاعات در سامانه ی اینترنتی و دریافت کد رهگیری از طریق همین سامانه، تصمیمات اخذ شده را دنبال نموده و از محتوای آن مطلع شوید.

۱.کلیه اشخاص حقوقی که در اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری به ثبت رسیده اند . سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری متشکل از 8 قسمت است که متناسب با خدمت درخواستی باید انتخاب گردد . پس از طی کردن مراحل لازم، کلیه مدارک مورد نیاز خود ازجمله برخی اسناد، مدارک مربوط به اساسنامه، شرکت نامه و مدارک مربوط به اعضای هیئت مدیره را ارائه می کنید. در این سامانه تمامی مراحل ثبت شرکت به صورت اینترنتی انجام می شود به صورتی که حتی ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت ها به صورت آنلاین انجام می شود. پس از تایید نام و ارسال تمامی مدارک به اداره از طریق پست ، پرونده توسط کارشناس مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که از همه جهت نقصی نداشته باشد ، در دفاتر ثبت شرکت یادداشت می شود و برای اطلاع سایرین در روزنامه رسمی و کثیر الانتشار نیز آگهی می شود .

مزایای ثبت شرکت سهامی خاص

درخواست صدور سند ، که از طریق راهنمایی کاربر به سامانه ثبت نام درخواست صدور سند مالکیت sabtemelk.ir انجام می گیرد. تصدیق اصالت سند، که همانند سامانه استعلام الکترونیکی ملک با کد ملی ، امکان استعلام سند مالکیت را از طریق شماره دفتر املاک برای شما فراهم می کند. در این مقاله ما کاملاً تخصصی علاوه بر آدرس ثبت شرکت ها در تهران ، آدرس ثبت شرکت های تمامی شهرهای کشور را به همراه تلفن های تماس آنها برای شما قرار داده ایم تا به صورت کامل راهنمای شما باشد .

به این ترتیب، سامانه ثبت من یک رمز پویا را به شماره همراهی که در هنگام ثبت نام وارد نموده اید، ارسال کرده که لازم است تا این رمز پویا را در کادر مشخص شده وارد کرده و دکمه ورود به درگاه را بزنید. اما چنانچه پیش از این برای ثبت نام در سایت ثبت شرکت در تهران ثبت من اقدام نکرده اید، بر روی عبارت ثبت نام در پایین صفحه کلیک نمایید. این سامانه جهت ارائه خدمات ثبت تغییرات و ثبت شرکت و دیگر امور ثبتی به صورت اینترنتی ایجاد شده است و دیگر مدارک فقط از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود .

پرداخت هزینه جهت ارسال روزنامه و انتشار آن در روزنامه رسمی کشور. تغییر در اعضای هیات مدیره، ورود یا خروج شرکا جدید و هم چنین تعیین و تعریف مجدد سمت های اشخاص. پس از مراجعه به لینک بالا استان و شهر را وارد کرده و با وارد کردن شناسه ملی شرکت به مرحله بعد خواهید رفت. برای ثبت شرکت تضامنی لازم است که تابعیت و سکونت داخل ایران را داشته باشید ،میبایست ﻳﮑﻲ ﺍﺯ پیروان ﺍﺩﻳﺎﻥ ﺭﺳﻤﻲ کشور ایران باشید ، و ﺻﻼﺣﻴﺖ فردی داشته باشید و ﺳﺎﺑﻘﻪ ﭼﮏ ﺑﺮﮔﺸﺘﻲ نداشته باشید و هیچگونه ﺑﺪﻫﻲ ﺑﻪ ﻣﺆﺳﺴﺎﺕ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭﻱ و دولتی نداشته باشید و … حداقل سرمایه تعیین نشده است که در شرکت های سهامی عام و خاص این شکلی نیست.

هزینه دفاتر کل و روزنامه و دفتر دارایی با توجه به اینکه 50 یا 100 برگی یا بیشتر باشند در واحدهای ثبتی مختلف متفاوت است. در این حالت، چنانچه صورتجلسه شرکت تایید گردد، برای چاپ آگهی در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار ارسال می شود. سپس وکیل دادگستری رسمی شرکت یا فرد متقاضی باید برای دریافت مدارک ثبتی و امضاء دفاتر مربوطه به صورت حضوری به اداره ثبت شرکتها مراجعه کند. امروزه با توجه به ایجاد سیستم جدید اینترنتی ، افراد می توانند از طریق سامانه اداره ثبت شرکت ها درخواست خود را نسبت به اخذ پلمپ دفاتر تجاری اعلام نمایند. در این مقاله برآنیم تا مراحل ثبت نام اینترنتی را به طور کامل شرح دهیم.

پس از این مرحله باید به سراغ تکمیل ” اطلاعات آدرس محل دریافت دفاتر پلمپ شده ” رفت. انتخاب نمایید آگهی های شرکت در چه نوع روزنامه ای درج گردد ، چنانچه روزنامه ابرار کم هزینه ترین نوع روزنامه است . در این گام باید نوع شرکت را انتخاب نمایید و سپس نام های پیشنهادی را به ترتیب اولویت از اول تا پنجم را باید به درستی در سامانه وارد نمایید . چنانچه قصد استفاده از یک وکیل را داشته باشید ، باید اطلاعات هویتی وکیل مربوطه من جمله شماره وکالتنامه ، شماره ملی ، شماره تماس و … را تکمیل نمایید . دفاتر خود را در تاریخ……………تحت شماره…………………در این اداره کل پلمپ نموده است.این گواهی حسب درخواست متقاضی جهت ارائه به …………………………صادر گردیده است. فرم دیگری وجود دارد با عنوان دفتر مورد تقاضای شخص.در این مرحله،نوع دفتر مورد تقاضای شخص دفتر کل و روزنامه و همین طور تعداد برگ های دفتر و تعداد جلدهای دفتر را وارد کنید و اطلاعات وارد شده را ذخیره نمایید.