شرایط ثبت شرکت با مسئولیت محدود در ترکیه

حق رای اشخاص و مبلغ سود و زیان آنها نیز به تعداد سهام یا میزان سرمایه‌شان بستگی خواهد داشت. ثبت شرکت با مسئولیت محدود یکی از رایجترین انواع ثبت شرکت در ایران می باشد . ثبت این نوع شرکت که یکی از انواع متداول شرکت ها در ایران می باشد، بیشتر در میان موسسینی رایج است که ثبت شرکت در تهران آنها اعضای یک خانواده می باشند. یعنی اگر شرکت با مسئولیت محدود وارد بحران مالی شوید ، طلبکاران و مدعیان شرکت فقط به میزان سهم الشرکه شرکا که در روزنامه رسمی شرکت آورده شده است پاسخگو و مسئول خواهند بو ولیکن مازاد آنرا صاحبین امضا شرکت میبایست تعهد پرداخت نمایند.

  • شرکت با مسئولیت محدود یکی از رایج ترین انواع شرکت های تجاری قابل ثبت در ایران می باشد .که بابت ماهیت و شرایط و قوانین بین شرکا و مسئولیت آنهادر مقابل دیون شرکت از محبوبیت و اهمیتی خاص بین سایر شرکت های تجاری برخوردار است.
  • در شرکت های مسئولیت محدود نقل و انتقال سهم الشرکه در دفاتر اسناد رسمی از طریق تنظیم سند صلح رسمی و تنظیم صورتجلسه و یا از طریق تنظیم صورتجلسه‌ دو مرحله‌ای در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری انجام می پذیرد.
  • جهت مشاوره رایگان امور ثبتی و حقوقی خود فقط کافیست شماره تلفن خود را برای ما ارسال نمائید ، تا کارشناسان و وکلای مجرب ما در کمتر از ۶۰ ثانیه با شما تماس بگیرند .
  • در این نوع شرکت، شرکا فقط به میزان سرمایه خود دارای تعهد و مسئول بدهی های شرکت هستند.

همچنین انتقال سهم‌الشرکه فقط به موجب سند رسمی قابل‌قبول خواهد بود. زیرا به موجب آئین نامه مربوط اداره ثبت شرکت ها در تهران و دوایر ثبت شرکت ها در شهرستان ها، در ثبت شرکت نامه، قائم مقام دفترخانه های رسمی می باشد. نحوه ثبت شرکت با مسئولیت محدود حدود 90 آنلاین است و آن ده درصد هم برای مراجعه به اداره ثبت برای امضا اوراق توسط یکی مدیران و دریافت آنها می باشد، اگر این فرآیند را به ما بسپارید شما نیاز نیست هیچ کاری انجام دهید. فقط کافیست با ما تماس بگیرید، تصویر کارت ملی خود را برای ما ارسال کنید همین. 11ـ مدیران در شرکت سهامی خاص الزاما بایستی سهامدار بوده یا تعداد سهام وثیقه مقرر در اساسنامه را تهیه وبه صندوق شرکت بسپارند. مدیران در شرکت با مسئولیت محدود بصورت موظف یا غیر موظف که از بین شرکاء یا از خارج انتخاب می شوند انجام وظیفه خواهند نمود.

1) تعدادی از شرکا که مجموع سرمایه گذاری شان در شرکت، حداقل برابر با سه چهارم کل سرمایه شرکت است، با انتقال موافق باشند. متقاضی عزیز، شما می توانید جهت درخواست مشاوره رایگان، با وارد نمودن شماره تلفن خود در فرم زیر و یا از طریق دیگر راه های ارتباطی اعلام شده در صفحه تماس با ما، با کارشناسان هلدینگ بین المللی ملاصدرا تماس حاصل فرمایید. هیچیک از شرکا را نمی­توانید مجبور کنید که سهم الشرکه خود را افزایش دهند.

پس همراه ما باشید تا اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. هر آنچه باید از ثبت شرکت سهامی خاص بدانیم؛ مراحل، هزینه وشرایطشرکت سهامی خاص از شرکت‌های بازرگانی پرطرفدار بوده در این مقاله به نحوه ثبت آن، مراحل و مدارک مورد نیاز و همچنین میزان هزینه لازم برای ثبت آن می‌پردازیم. با تکمیل اطلاعات در سامانه ی اداره ی ثبت شرکت ها، کارشناس حقوقی به بررسی اطلاعات وارد شده می پردازد. در صورت صحت اطلاعات، اداره ثبت شرکت ها از شما می خواهد تا برگه تأیید نام و برگه رسید پذیرش اینترنتی را به همراه سایر مدارک از طریق پست برای آن ها ارسال کنید. حداقل سرمایه برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود و هم شرکت سهامی خاص، یک میلیون ریال است. همانطور که در مقاله های پیشین موسسه کریم خان بیان گردید؛ ثبت شرکت ، الزامی و تابع مقررات قانون ثبت شرکت ها می باشد.

چنانچه ناگزیر به تغییر محل فعالیت خود دارید می توانید آدرس اولیه شرکت خود را تغییر دهید. اصل مجوز فعاليت از مراجع ذيربط در مواردي ثبت موضوع نياز به مجوز داشته باشد ارائه گردد. لزوم رعایت تشریفات زیاد‌تر؛ در صورتی که تعداد شرکا از ۱۲ نفر تجاوز کند.

مدارک ثبت شرکت با مسئولیت محدود

5ـ مدت مدیریت در شرکت سهامی خاص حداکثر دو سال می باشد که قابل تمدید است و در شرکت با مسئولیت محدود مدیران شرکت برای مدت نامحدود انتخاب می شوند و همچنین مخیر خواهند بود که مدتی برای مدیران در اساسنامه شرکت مقرر دارند . حداقل تعداد شرکاء در شرکت با مسئولیت محدود دو نفر خواهد بود. در هر شرکت با مسئولیت محدود که تعداد شرکاء بیش از 12 نفر باشند باید دارای هیات نظار بوده و هیات نظار لااقل سالی یک مرتبه مجمع عمومی شرکاء را تشکیل دهد . ( م 109 ق. ت) هیات نظار مرکب از three نفر بوده که از بین شرکاء برای مدت یک سال انتخاب می شوند و اعضای هیات نظار نبایستی عضو هیات مدیره شرکت باشند.

مزایای شرکت با مسئولیت محدود

در مجموع ، شرکت های با مسئولیت محدود برای موضوعاتی نظیر آرایشی ، بهداشتی ، آشامیدنی ، مواد غذایی ، خرید ، فروش ، صادرات ، واردات و به طور کلی کلیه موضوعاتی که نیاز به شرکت در مناقصات و مزایدات دولتی و خصوصی ندارند بسیار مناسب اند. ثبت تغییرات شرکت با مسئولیت محدود در زمان‌هایی ضروری است که تغییرات مذکور، به نحوی باشند که اساسنامه شرکت را تحت تاثیر قرار دهند. ما در این مطلب از مجله حقوقی وینداد به موضوع ثبت تغییرات شرکت با مسئولیت محدود می‌پردازیم و مهم‌ترین نکات، شرایط و مراحل آن را بررسی می‌کنیم. نوع دیگری از شرکتهای سرمایه ای که در اینجا به بررسی آن خواهیم پرداخت، شرکت با مسئولیت محدود می باشد.

صفر تا صد ثبت شرکت با مسئولیت محدود موضوعی است که در این مقاله به آن می­پردازیم. چه تاجر باشید، چه بازرگان یا حتی کارآفرین فرقی ندارد؛ در هر حوزه ای که فعال هستید با ما همراه شوید، چون موضوع این مقاله صفر تا ثبت شرکت مسئولیت محدود است. طبق ماده ۱۰۵ قانون تجارت در شرکت با مسئولیت محدود حدود اختیارات همانند ثبت شرکت شرکت سهامی خاص می باشد ولی با این تفاوت که به وسیله اساسنامه می توان اختیارات مدیر را محدود نمود.

• در نهایت باید باید در روزنامه های رسمی جمهوری اسلامی ایران درج شود. • پس از پایان مراحل ثبت منتظر پاسخ کارشناس منتظره بمانید. ج) مدیرانی كه با نبودن صورت دارایی یا با استناد صورت دارایی مزور منافع موهومی را بین شركاء تقسیم كنند. دو نسخه صورتجلسه ی هیات مدیره که به امضا سهامداران و بازرسین رسیده باشد. 5-پس از تایید لازم است اساس‌نامه و شرکت‌نامه را بارگذاری کنید. موسسه کاردان دارای ۲۷ سال سابقه فعالیت در زمینه امور ثبتی میباشد و به موجب رزومه درخشان این مجموعه به عنوان رئیس انجمن صنفی خدمات اداری استان تهران نائل شده است.

شرکت با مسئولیت محدود علاوه بر شرکت نامه باید دارای اساسنامه نیز باشد.در مورد اساسنامه نیز مانند شرکت نامه،بیان صریحی در قانون تجارت مشاهده نمی شود.ولی لزوم وجود آن از مواد مختلف از جمله ی مواد one hundred and five قانون تجارت مستفاد می گردد. این گونه شرکت ها که با پسوندِ محدود اقدام به فعالیت های تجاری میکنند ، دیگر سرمایه شان را به سهام تقسیم نمیکنند . به این گونه موسسات که مسئولیتِ شرکاء در محدود ترین حالتِ ممکن است، شرکت های از نوعِ مسئولیتِ محدود می گویند . یعنی در حقیقت هر شخص به اندازه سرمایه ای که در کار آورده است نسبت به قرض ها و دِینِ ها متعهد و موظف است .