صفر تا صد ثبت شرکت

جهت استعلام مدارک ثبت شرکت و هزینه ا کافیست در منوی بالای سایت قسمت تعرفه ها کلیک کنید و مدارک و هزینه کلیه خدمات را به صورت فوری بر روی تلفن همراه خود دریافت نمایید. سامانه ثبت شرکت میزان، یک سامانه خدمات اداری است که به عنوان مشاور شما برای راه اندازی کسب و کارتان از ثبت شرکت تا امور مربوط به حسابداری و مالیاتی و حتی حذب مشتری در کنار شماست. ما از سال ninety three سعی کرده ایم که سامانه ای جامع داشته باشیم برای آگاهی بخشی در شروع کسب و کار به شکل قانونی. این شرکت از جمله شرکت های سهامی است که در آن مسئولیت شرکا محدود به مبلغ اسمی سرمایه است و شرکا دارای مسئولیت محدود هستند. من دارم یه شرکتی رو در گیلان ثبت می کنم در واقع یک موسسه حقوقی مدارک رو هم به امضای خودم و شریکم رسوندم اما الان تقریبا ۱۰ روزه که مدارک برای اداره ثبت شرکت ها پست شده ولی نتیجه نیومده. شعبه یکی از واحدهای یک شرکت است که می تواند فروشها و خدمات خود را در منطقه ای که ممکن است فاصله زیادی با مرکز اصلی شرکت داشته باشد، گسترش دهد.

پس از آنکه اطلاعات شرکت را کامل کردید، نوبت به بارگذاری برخی مدارک ثبتی و ثبت نهایی اطلاعات وارد شده در سامانه اداره ثبت شرکتها می باشد. بعد از این مرحله تمامی مدارک تنظیم شده ثبتی را کارشناسان ایلیا از طریق سامانه پرینت گرفته و همراه مدارک هویتی از طریق پست ارسال می نمایند. بدین ترتیب بدون دردسر امور حقوقی شما انجام می پذیرد و به صورت قانونی امور پیگیری می شود. با این تفاوت که برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود، مدارک افتتاح حساب نباید به اداره ثبت شرکت ها ارسال شوند. برای مثال حداقل سرمایه برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص یک میلیون ریال است. و ثبت اختراعات را بر عهده دارد در تهران مستقر است و تمامی اظهارنامه های مربوط به خدمات ذکر شده به کارشناسان این اداره ارجاع می شود و همین موضوع یکی از دلایل طولانی تر بودن و بیشتر بودن هزینه ثبت برند و طرح صنعتی به نسبت خدمات تاسیس شرکت و انواع تغییرات شرکتها است.

ثبت شركت تضامنی وقتي صورت می پذیرد كه تمام سرمايه نقدی پرداخت و سهم شراکت غير نقدی نيز ارزيابی و تسليم شده باشد. ثبت شرکت ها در زمان بحران های مالی و قضایی کسب و کار، حافظ اموال شخصی موسسین و مدیران آن است و از این جهت است که در کشورهای غربی افراد حقیقی تک نفره، نوعی از شرکت را به نام شرکت تک نفره میتوانند اختیار کنند و خود را از آسیب های مالی مصون دارند. با ثبت شرکت در تهران و دیگر نقاط کشور و تعیین درست نوع آن میزان تعهدات شما برای روزهای بحرانی .شرکت و ورشکستگی شرکت مشخص شده و در صورت بروز اتفاقاتی از این قبیل زندگی شخصی شما به چالش کشیده نمی شود.

ثبت شرکت

مرحله بعدی مدارک مورد نیاز برای ثبت برند را از طریق همین سامانه بارگذاری کرده و ارسال می نمایید. حال نوبت به آن می رسد که هزینه های مورد نیاز ثبت برند را از طریق درگاه اینترنتی واریز نمایید. بعد از تکمیل کلیه مراحل فوق پرونده شما از طریق سامانه اداره ثبت مالکیت صنعتی به کارتابل کارشناس این اداره ارسال می گردد و در مرحله بررسی قرار میگیرد. شرکت‌های استارت آپی قالب ثبتی جداگانه‌ای ندارند و باید در یکی از ثبت شرکت قالب‌های ذکر شده در متن مقاله به ثبت برسند. پیشنهاد ما برای شما ثبت شرکت در قالب سهامی خاص است چرا که الزامات و تشریفات قانونی آن موجب گسترش آینده کسب و کار شما شده و جذب سرمایه‌گذار را تسهیل می‌کند. در چنین شرکتی اکثریت قاطع سرمایه و سود و زیان، مدیریت و حق امضاء صرفاً به یک نفر که نفر اصلی است تعلق دارد و نفر دوم در کنار سرمایه و سود و زیان اندکی که در شرکت خواهد داشت در واقع نقش تکمیل کننده دارد.

ثبت شرکت در تهران

این مسئله با وجود هر گونه نقص در مدارک یا اشتباه در مراحل می‌تواند، موجب هدر رفتن زمان و هزینه شما شود. ساده‌ترین راه برای پیشگیری از این مسائل و صرفه‌جویی در زمان، مراجعه به کارشناس ثبت شرکت است. ثبت‌یار به عنوان مرجع حقوقی کسب و کارها علاوه بر اینکه ثبت شرکت شما را در محبوب‌ترین قالب‌های ثبت شرکت امکان‌‌پذیر کرده، تمامی هزینه‌های ثبت شرکت را به صورت شفاف ارائه نموده است. در واقع نوعی مجوز است که به منظور صادرات و واردات و توسط اتاق بازرگانی، صادر می شود و به دارنده آن این امکان را می دهد تا اقدام به ثبت سفارش و صادرات و واردات بنماید. یکی از ضروریت های شرکت های فعال در بخش بازرگانی، اخذ کارت بازرگانی است.

ثبت شرکت در قالب مختلط غیر سهامی

اعضای هیئت علمی دانشگاه متناسب با میزان زمان، نوع فعالیت و میزان مشارکتی که در مالکیت فکری معنوی شرکت دارند، می توانند سهامدار شرکت باشند. دانشگاه ها تنها به میزان سهام خود در مدیریت شرکت و سود و زیان آن شریک می باشند. به طور کلی می توان شرکت های مختلف را به دو دسته تقسیم بندی کرد. در کل وظیفه مدیرعامل بسیار مهم و بار مسئولیت دارد و اگر به شرکای خود اطمینان کامل ندارید هرگز این کار را انجام ندهید. باید شرکتی در راستای فعالیت خود به ثبت برسانید تا در آینده دچار مشکلات نشوید.

  • در این نوع شرکت‌ها قید عبارت ‹‹‌با مسئولیت محدود›› در نام شرکت ضروری می‌باشد.
  • درصورتی‌که مشکلی در مدارک وجود نداشته باشد، ثبت شرکت در دفتر ثبت شرکت‌ها انجام شده و پیش‌نویس آگهی تأسیس آن در دفتر ثبت می‌شود.
  • مشاورین ثبت شرکت موسسه حقوقی والا نیک کیمیا (ثبت ونک) به صورت تلفنی با شماره تماس ۰۲۱۸۷۷۹۰ آماده پاسخگویی به تمامی سوالات احتمالی متقاضیان ثبت شرکت می باشند.
  • مشابه تمامی امور خدماتی دیگر، سپردن کار به متخصص یا صحیح و خطا کردن و یادگیری و انجام کار، کاملا به تشخص شخصی شما بستگی دارد.

در ایران 7 نوع شرکت داریم که در این بین بیشتر شرکتهایی که اداره ثبت اسناد در املاک کشور به ثبت می رسند شرکت سهامی عام و خاص و مسئولیت محدود و تضامنی می باشند. دیگر برای ثبت شرکت مثل گذشته از رفت و آمد های اداری خسته کننده خبری نیست، تمامی فرآیند ثبت شرکت در تهران ثبت بصورت الکترونیکی انجام می گیرید یعنی کافیست از مدارک خود عکس بگیرید و از طریق سامانه ما ارسال نمایید. در زمان ثبت شرکت در تهران و دیگر نقاط کشور در حقیقت شخص حقوقی متولد میشود که مانند شخص حقیقی در قانون دارای نام و مدارک شناسایی و شناسه ملی می باشد و همچون شخص حقیقی می تواند مالک اموال و صاحب حقوق مشخصه مختلفی باشد. در این صفحه قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد ثبت شرکت در ایران بپردازیم در صورتی که به دنبال این هستید شرکتی ثبت کنید در این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات لازم را بدست آورید و با مراحل آن آشنا شوید. برای تنظیم اساسنامه شرکت بایستی به نوع شرکت توجه ویژه ای کرد. اساسنامه ی شرکت ها بسته به نوع شرکت متفاوت بوده و تنظیم آن کاری تخصصی می باشد.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در تهران

من مدرک لیسانسم را هنوز نگرفته ام ولی داری سابقه طولانی کار (بالای ده سال) در این زمینه و انیمیشن در شرکتی هستم .در حال حاضر آخرین مدرک تحصیلی من دیپلم است. ثبت شعبه يا نمايندگي شركت خارجي در ايران مشروط به عمل متقابل كشور متبوع شركت خارجي مي‌باشند، يعني اگر در كشور متبوع شركت خارجي شعب يا نمايندگيهاي شركت‌هاي ايراني به ثبت برسند آن شركتها نيز مي‌توانند سامانه ثبت شرکت نسبت به ثبت شعبه يا نمايندگي شركت خود در ايران اقدام نمايند. اساسنامه و شرکتنامه پیش فرضهایی دارند که باید آنها را پر کنید و سپس تصویر برابر اصل شده آنها را در سایت بارگذاری نمایید . برای شما قرارداد معتبر در زمینه ثبتی شما تنطیم و به شما ارائه خواهد شد. درخواست ثبت باید بصورت رسمی و در چهارچوب تقاضانامه به مرجع قانونی مرتبط ارسال شود.

anonymous