صفر تا صد ثبت علامت تجاری ، برند ، لوگو ، مارک

ممکن است شما به چندین جلسه طوفان فکری نیاز داشته باشید تا بتوانید بهترین اسم کافی شاپ، فست فود و یا رستوران را انتخاب کنید. برای دریافت گواهینامه ثبت برند ده ساله، با اصل مدارکی که در سامانه بارگزاری کرده اید، حضورا به اداره مالکیت معنوی مراجعه نمایید. با سلام در بخش تکمیل اظهارنامه دو گزینه ای که فرمودید وجود ندارد احتمالا جایی اشتباه کرده اید، فقط یک گزینه دارد که در صورتی که برند شما لاتین باشد باید تیک آن را بزنید و کارت بازرگانی دارم را نیز تکمیل کنید. در هنگام ثبت برند مجوز فعالیت مورد نیاز است یا مدرک دال بر فعالیت در موضوع؟ برای مثال من یک دانش آموخته شیمی هستم و می خواهم بعد از ثبت برند در پارک علم و فناوری مستقر شوم آیا باید حتما مجوز داشته یاشم یا همان مدرک دانشگاهی می تواند کافی باشد. در مرحله دوم برند مورد نظرتان را در صورتی که قبلا ثبت نشده باشد می توانید به صورت شرکتی ( یعنی برند متعلق به شرکت است نه شخص ) ثبت کنید که آن هم حدود 45 ثبت شرکت روز تا دریافت تایید نهایی زمانبر خواهد بود.

شرکت ایلیا در این مقاله درباره ی اسم شرکت و اسامی خاص برای برندو شرکت مطالبی را به متقاضیان محترم ارائه می نماید تا راهنمای شما باشد . اگر در زمان ثبت شرکت و برند خود موضوعات نامفهوم در این راه برای شما ایجاد شد می توانید با ما با شماره های درج شده برای تعیین اسم شرکت و اسامی خاص برای برند تماس حاصل فرمایید. بهتر است برای کسب اطلاعات تکمیلی در ادامه همراه ما باشید. سلام وقت بخیر، برای ثبت برند اینتکس باید کارت بازرگانی داشته باشم؟ من نماینده شرکت اینتکس در ایران هستم اما رسمی نیستم چون تحریم هستیم و فقط با اسم برند این شرکت در ایران واردکننده و فروشنده هستم.

پرچم هایی که به دولت و کشور ایران از گذشته مربوط است و هر آنچه توسط دولت منع شده باشد. علامت مورد نظر می تواند شامل یک کلمه ترکیبی، عدد، سمبل و … باشد. نام انتخابی نباید تنها اعداد فارسی و یا لاتین ثبت برند تجاری باشد. اسامی و علائمی که غیر اسلامی و مخالف با موازین اجتماعی باشند. این لوگو جهت محافظت از سایر علائم باید متمایز باشد که مصرف کننده بتواند تفاوت آن با سایر محصولات و علائم را تشخیص دهد.

  • در تعیین و تغییر نام اشخاص حقوقی(تغییر نام شرکت)رعایت مواد ۹۵ و ۱۱۷ و ۱۴۱ و ۱۶۳ و ۱۸۴ و ۲۰۰ قانون تجارت و تبصره ذیل ماده ۴ لایحه اصلاحی قانون تجارت و تبصره ذیل ماده ۱ آیین نامه ثبت تشکیلات و موسسات غیر تجاری الزامی است.
  • برای انتخاب نام شرکت،از عنوان های شعرا،دانشمندان و کاشفان در عصر حاضر استفاده نشود.
  • این کار کمک می‌کند تا تعداد زیادی اسم پیدا کنید.
  • اگر کافه شما سبک خاصی دارد، آن را در اسم کافه‌تان بگنجانید.
  • نام تجاری باید ویژگی‌هایی مثل رنگ کالا یا عملکرد محصول را در ذهن ایجاد کند.

در حقیقت در این‌صورت با تعداد زیادی سلیقه مواجه هستید که ممکن است بسیاری از آن‌ها تخصصی و حرفه‌ای نباشند. در مورد این کمک گرفتن از دیگران در ادامه‌ی مطلب توضیحات بیشتری را ارائه می‌کنیم. در نگاه اول ممکن است پیدا کردن اسمی با این ویژگی‌ها کار دشوار و مشکلی باشد. اما اگر مراحلی که در ادامه‌ی این مقاله گفته می‌شود را به‌خوبی انجام دهید می‌توانید نام مناسب شرکت را به‌سادگی پیدا کنید.

واریز یارانه حمایت معیشتی به مناسبت ۲۲ بهمن

مهمترین نکته‌ای که باید هنگام انتخاب نام رستوران در نظر بگیرید، احساسی که به مشتری پس از شنیدن نام رستوران شما دست می‌دهد. جشن آنلاین ۵۰ سالگی میهن در حالی برگزار شد که در این جشن از زحمات و ۵۰ سال تلاش حاج ایوب پایداری بنیانگذار گروه صنعتی میهن تقدیر به عمل آمد. ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید. نظراتی که به صورت خصوصی ارسال می شوند، متاسفانه امکان پاسخگویی به آنها وجود ندارد. ج- در اقدام نوع سوم نسبت به شرکتهای با تابعیت خارجی بنحو شرکتهای با تابعیت ایرانی عمل می شود و در دفتر مخصوص شرکتهای خارجی منعکس می شود.

اسم صنعتی

این موضوع بدان معناست که باید هویت نام تجاری خود را به دقت طراحی کنید و استراتژی بازاریابی خود را برنامه‌ریزی کنید. اولین و مهمترین عامل در هنگام ساختن برندتان تصمیم‌گیری در مورد چگونگی نامگذاری تجارت شماست. مهندس ابوالفضل پایداری به رسم قدرشناسی در پنجاهمین سالگرد تاسیس گروه صنعتی میهن بر دستان پدر خود حاج ایوب پایداری بوسه زد که این اقدام با ابراز احساسات متقابل تمام همکاران و مدیران این مجموعه تولیدی و صنعتی همراه شد.

نمونه اسم شرکت

سلام بنده ام میخوام یه شرکت تعاونی دررابطه با سرمایه گذاری و کشت زعفران تو منطقه خورگام رودبار استان گیلان ثبت کنم مایل باشید میتونیم باهم همکاری کنیم این شماره تلفن تلگرام و جیمیل بنده هستش مایل بودین پیام و تماس بگیرید . سلام لطفا نظرتون رو درباره این اسم بگید ممنون میشم. اما برای انتخاب نام برد یا علامت تجاری ( در شرایطی خاص ) می توان اینکار رو انجام داد . جند نمونه اسم به ذهن من رسید و در ذیل آمده است ، اما برای نتیجه گیری بهتر ، پیشنهاد می کنم با کارشناسان ما تماس تلفنی داشته باشید . اگر کلمه آرتانا فارسی باشد ، اسامی که داده بودی را می توان به عنوان اسم شرکت تان انتخاب کنید . سلام.خسته نباشید.چند تا اسم در مورد شرکت که در مورد طبیعت و گردشگری هست میخوام نمیخوام کلمه گردشگری باشد تو اسم شرکتم مثلا این این سم منو رد کردن شرکت رویش سبز شمال .

این کار کمک می‌کند تا برند شما در ذهن مخاطب یک تصویر کاملا مشخص و واضح داشته باشد. کمپانی‌های ردبول، حلواشکری عقاب و جگوار نیز از این شیوه‌ی نام‌گذاری بصری استفاده کرده‌اند. شاید باورش سخت باشد اما اسم بسیاری از شرکت‌های ثبت تغییرات شرکت بزرگ به شکل اتفاقی به ذهن موسس یا مدیر آن مجموعه رسیده است. پس می‌توانید به راحتی نام مناسب شرکت خود را در ایستگاه اتوبوس، مترو و یا حتی موقع خواب پیدا کنید. توسط اطلاعات تماس با ما با کارشناسان ارتباط برقرار کنید.

هدف شما در انتخاب اسامی خاص برای برند یک مفهوم است که با تعداد زیادی از اسامی روبرو است. یک تصویر بصری ایجاد کنید که مخاطبان شما به آسانی بتوانند آن رابه یاد بیاورند. مهم نیست که چه تصمیمی بگیرید یا چه روابطی پیدا کنید، همیشه مطمئن شوید که ایده‌هایتان را دارید به چالش می‌کشید. در اینجا چند نکته برای راهنمایی شما در پیدا کردناسامی خاص برای برندبیان خواهد شد. دکتر پدرام شهدوست علاوه بر تحصیلات عالیه فنی مهندسی در دانشگاه علم و صنعت ایران و ارائه مقالات علمی فراوان در این زمینه، با تحقیق و تفحص و تحصیلات آکادمیک در زمینه خود شناسی و با برگزار کردن بیش از 2000 ساعت دوره های تخصصی در ایران و خارج از ایران.

اگر برند شما محدود به شهر یا جغرافیای خاصی نیست بهتر است برند خود را فراتر از مرز‌های جغرافیایی انتخاب کنید. ممکن است در حال حاضر محدوده‌ی فعالیت برند شما یک شهر یا منطقه باشد اما ممکن است در سال‌های آینده سراغ بازارهای جهانی و منطقه‌ای بروید. بعضی افراد در شروع فرآیند انتخاب نام شرکت دچار شک بین اسم سخت و اسم آسان می‌شوند. مثلا ممکن است نامی را پیدا کرده باشید که از لحاظ تلفظ و املایی سخت و دشوار است. اما برای توجیه اسم سخت می‌گویید که خب فلان کمپانی بزرگ هم اسم سختی دارد اما به‌خوبی موفق شده است. در ادامه‌ی این مطلب سعی شده است که همه‌ی ویژگی‌هایی که نام مناسب شرکت باید داشته باشد، به‌صورت دسته بندی بیان شود.