قیمت ثبت شرکت و تعرفه و هزینه های آن در سال 1400|88888822 نیک

بله، متقاضیان و سرمایه گذاران ایرانی میتوانند به تنهایی یا با شراکت دو یا چند تبعه غیر ترک، شرکت ثبت کنند. و در جدول زیر میتوانید اطلاعات کامل 10 محصول با ارزش بالای صادراتی ترکیه را ببینید. 10- چطور کد یا شماره شناسایی مالیاتی ترکیه را دریافت کنیم؟ برای دریافت این کد باید گذرنامه و کپی آن را ارائه دهید. ثبت نام برای دریافت این کد کاملاً رایگان است. امروزه با استفاده از دانش افراد خبره در این زمینه ، مشکلات به حداقل رسیده است . یک شرکت ساحلی برای انجام تجارت در امارات طراحی شده است. در ادامه به بررسی مدارک لازم برای ثبت شرکت میپردازیم، پس با ما همراه باشید. که در صورت مراجعه درخواست کنندگان همکاری های لازم صورت خواهد گرفت. اسناد و مدارک لازم شامل مدارک هویتی و مدارک تمکن مالی را آماده و محضری کنید. بعد از اینکه نام شرکت انتخاب شد و مدارک کامل گردید باید مدارک را توسط گیشه های پستی هر شهر ارسال نمود . This data was generated by GSA Content Generator Demoversion.

ثبت تغییرات شرکت

به ترتب اولویت یکی از نام ها را برای او تعیین می کند در این قسمت کارشناس پرونده مشخص می شود و محتویات پرونده از طریق کامپیوتر برای کارشناس تأسیس ارسال می گردد و همزمان متقاضی نیز با اصل پرونده بر کارشناس مربوطه مراجعه می نماید. اسناد شرکت باید در سیستم رجیستری مرکزی (MERSİS) ثبت شود و برخی اسناد بالا باید به دفتر ثبت مربوط به تجارت ارسال شود. 1- چرا ثبت شرکت در ترکیه؟ چرا که برای ثبت این نوع شرکت تنها به یک سهامدار نیاز است و حداقل سرمایه مورد نیاز نیز تنها 10.000 لیر ترکیه است. یا بی خیال هزینه ای و زمانی که صرف کردید بشید یا ادامه بدید.خیلی از افراد به این مرحله برخوردن یا بخاطر کندی کار از شرکت خسته شدن البته این کندی کار همش مربوط به روند کار نیست ولی متاسفانه برخی افراد از این طریق سو استفاده میکنند. چرا که برای ثبت این نوع شرکت باید در روند ثبتی، افتتاح حساب نیز صورت گیرد که خود ممکن است چند روزی زمان ببرد. بنابراین برآورد این هزینه از جمله اموری است که شرکاء و اعضای هیئت مدیره شرکتها مورد بررسی قرار میهند اگر تمایل به ثبت شرکت دارید میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید تا کارشناسان ما هزینه ثبت انواع شرکت را برای شما عزیزان توضیح دهند.

This data was done by GSA Content Generator Demoversion!

3- انواع شرکت های قابل ثبت در ترکیه کدامند؟

ثبت شرکت تضامنی به گونهای است که شرکا و سهامداران بصورت جداگانه به فعالیتهای اقتصادی میپردازند. محل شرکت را مشخص کنید. مثلا برای مدت زیادی مشمول معافیت های مالیاتی می شوند و یا بیمه کارکنان را تا مدت مدیدی دولت پرداخت می نماید. به عنوان مدیر شرکت، باید در ازای استخدام هر 1 نفر نیروی غیر ترک، 5 شهروند ترک را استخدام کرده و بیمه آن ها را پرداخت کنید. در بیمه درمانی و بیمه بازنشستگی ثبت نام کنید. 3- انواع شرکت های قابل ثبت در ترکیه کدامند؟ صنایع زیر از جمله مهمترین زمینه های فعالیت اقتصادی ترکیه هستند. هرگاه چند شریک بخواهند برای فعالیت غیرتجاریشان همچون فعالیتهای خدماتی و مشاورهای شرکتی را ثبت کنند باید عنوان موسسه غیرتجاری را برگزینند که این موسسات، خود به دو دسته تقسیم میشوند. یک مشاور رسمی مالیاتی انتخاب کنید یا فردی را به عنوان حسابدار خود معرفی کنید. این نوع شرکت معمولاً توسط سرمایه گذارانی که علاقمند به راه اندازی فعالیتی بزرگ در ترکیه هستند انتخاب میشود. 1. یک یا چند عضو هیئت مدیره پست خود را ترک کرده و کسان دیگری این جایگاه را به دست آورند. 9- چطور برای ثبت شرکت یک حساب بانکی افتتاح کنم؟

  1. پرداخت هزینه پلمپ دفاتر شخصیت حقوقی
  2. شرکت تعاونی
  3. واردات بدون عوارض ماشین آلات و تجهیزات
  4. درجه 4 (Fourth Grade)

وکالتنامه دادگستری؛ درصورتیکه برای انجام امور شرکت به یک وکیل نیاز دارید. ثبت شرکت یکی از مسائل ثبتی است که برای یک متخصص امور ثبتی کار ساده ای میباشد. تعرفه و هزینه ثبت شرکت بر اساس نوع شرکتها متفاوت است. تعرفه ثبت شرکت بر اساس نوع شرکتها متفاوت است.هزینه ثبت شرکت به طور کلی به موضوعات و موارد مختلفی بستگی دارد که هر کدام از این موارد می تواند در تغییر هزینه ثبت شرکت تاثیر گذار باشد. اگرچه هزینه ثبت شرکت در ابتدا شاید زیاد به نظر بیاید ولی افرادی که برای اهداف بلند مدت تجاری و هدفمند اقدام به ثبت شرکت می نمایند ظرف مدت کوتاهی چندین برابر این هزینه به آن ها برگردانده می شود. ما در ادامه سعی می کنیم تا حد ممکن برخی هزینه ها را حدودا بیان کنیم تا موضوع کمی برایتان شفاف تر باشد. انتخاب مدیران و بازرسان و تصویب اساسنامه و شرکتنامه در این جلسه انجام میگیرد. در این مقاله قصد داریم به تکتک شرکتهای تأسیسشده در ایران بپردازیم و مراحل ثبت شرکت ها را بهصورت جامع و کامل برای شما عزیزان توضیح دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید