لیست اسامی خاص برای نام شرکت ها

برای مثال مانستر (هیولا)، ردبول (گاو قرمز)، راک‌استار (ستاره‌ی راک)، برن (سوختن) و بیگ بیر (خرس بزرگ) همگی در حال استفاده از مفهوم قدرت‌مند هستند. برای مثال در سال ۲۰۱۰ میلادی تعدادی از پژوهش‌گران دانشگاه آلبرتای کانادا در پژوهش‌های خود دریافتند که مخاطبان و مشتریان به نام‌هایی که از ساختار تکرار شونده استفاده می‌کنند رغبت بیشتری دارند. اسم‌هایی مانند کوکا ـ کولا، کیت ـ کت از این دسته نام‌ها هستند. تعلام اولیه حدود ۴۵ روز می باشد تا آگهی اول و بعد از این ۴۵ روز ، ۳۰ روز برای آگهی دوم زمان می برد و برای آگهی سوم ، ۳۰ روز بعد از آگهی دوم یعنی حدود ۱۰۵ روز در مجموع. البته این زمان با توجه به قوانین روز اداره مالکیت صنعتی و علائم تجاری می تواند متغیر باشد .

بهترین پیشنهادها در مورد کسب و کار شما همان اسامی گلها و دختران فانتزی می باشد. با توجه به منطقه ای که قرار است شما کسب و کارتان را انتخاب کنید استفاده از نام مناطق شهری، يا نام شهرها ویا دیگر لیست ها به شما پیشنهاد میشود. برای انتخاب اسم مزون لباس و آرایشگاه زنانه و بوتیک زنانه استفاده از نام های فانتزی مانند اسامی دختران اسامی گلها یا حتی مناطق ثبت شرکت در تهران شهری که به شما در بالا پیشنهاد دادیم بسیار مناسب است. پس در هنگام انتخاب اسم مغازه یا برند میتوانید با این شگرد مناسب برای خود نام مناسب انتخاب نمایید. اگر نام شرکت شما تولید کنندگان خوشخواب الماس است شما می توانید روی کلمه خوشخواب به عنوان نام تجاری خود تمرکز کنید. امروزه تولید کنندگان زیادی از این روش برای انتخاب نام برند استفاده می کنند.

نام های استعاره ای معمولا به یک داستان، قهرمان، مکانی خاص، شخصیتی تاریخی و… اشاره می نمایند‌. یکی از معروف ترین آن ها برند آمازون است که در چندین زمینه مختلف فعالیت دارد و از جمله این کارها می توان به عرضه انواع لباس ها اشاره کرد. ۴- خود را محدود نکنید و تمامی اسامی ممکن را در نظر بگیرید.

زیرا ممکن است در آینده بخواهید کسب و کار خود را به مناطق دیگر نیز گسترش دهید. 10- سعی کنید اسم انتخابی برای سایت، با کسب و کار شما مرتبط باشد. برای استفاده از این تکنیک هر بار دو لغت از لغات مرتبط با حوزه کسب و کار خود را انتخاب کنید. سپس آنها را به نحو مناسبی با یکدیگر ترکیب کرده و بعضی از بخش های آن دو لغت را حذف کنید تا لغت جدید مناسب و خوش آهنگی به دست آید. از طرفدیگر قوانین انتخاب اسم شرکت کمی سختگیرانه تعیین شده است؛ که البته این سختگیری در تعیین اسم شرکت به دلیل مسائل حقوقی و مالی تا حدودی هم لازم است. همین امر فرایند انتخاب اسم شرکت را برای برخی پیچیده و سخت می‌کند.

سلام من یک نام برای شرکت آرایشی بهداشتی میخواستم که میخوام خیلی روان و بیانی داشته باشه که در ذهن ماندگار باشه.خیلی ممنون میشم اگه کمکم کنید. برای انتخاب نام در حوزه ی فعالیت مورد نظرتون میتوانید از اسامی موجود در سایت ایلیا استفاده نمایید . و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماسهای موجود در سایت تماس حاصل فرمایید .

  • توی تمام ویدیوها و محصولات و اموزشهام اون کلمه آورده شده.
  • اما بعضی از این شرکت‌ها برای بدست آوردن این اعتبار کارهای اشتباهی می‌کنند که ممکن است در آینده ضررهای بزرگی را به برند و کسب و کارشان وارد کند.
  • (هر چه تعداد اسم‌های خاص در نام شرکت بیشتر باشد احتمال ثبت آن بیشتر است).
  • ۱۱- نام شخصی مثلا نام خودتان را روی کسب و کارتان نگذارید تا اگر روزی خواستید شرکت خود را به فروش برسانید نام برندتان برای خریدار غیر جذاب نباشد.

مبلغ پرداختی را برای خرید از فروشگاه دامنه استفاده کنید. تمام ایده ها برای موجود بودن دامنه چک می شوند و شما فقط ایده هایی را دریافت می کنید که دامنه آن برای ثبت آزاد است. شما هم می توانید با برگزاری یک مسابقه صدها ایده برای دامنه و برند دریافت کنید. شرکت های پیمانکاری پایه یک تا چهار صنعت و معدن مورد. در کردستان به دلیل بی‌توجهی به ارتقای صنعت، به روز نشدن تجهیزات و امکانات مورد استفاده در این بخش، غفلت از فرآوری معادن و ده‌ها مشکل دیگر، رونق صنعت و معدن با مشکلات زیادی روبه‌رو شده است. مه پاش معدن کاربرد سیستم مه پاش در معادن جهت رفع گرد و غبار در محیط است .

پاسخ

پیشنهاد می‌کنیم وقتی اسم مناسب برای مغازه‌تان را پیدا کردید، حتما دامنه آن را هم بخرید و در شبکه‌های اجتماعی نام آن را ثبت کنید. حتی اگر قصد فعالیت در اینترنت را ندارید حتما این کارها انجام دهید تا شخص دیگری با نام شما در اینترنت فعالیت نکند. اتفاقا مقاله‌ای تغییرات شرکت با عنوان «انتخاب اسم برای فروشگاه اینترنتی» در وبلاگ داریم که در این زمینه، خیلی به شما کمک می‌کند. این پیشنهاد را همین الان تا قبل از اینکه دیر شود، به شما دادیم. شاید پیش خود بگویید داشتن فروشگاه اینترنتی، کار راحتی نیست و حوصله دردسرهای آن را ندارید.

اسامی خلاقانه

سایت Wordlab Business Name Generator سایتی که از بین بیش از 7.2 میلیون اسم تجاری به صورت تصادفی برای شما نام­ تجاری پیشنهاد می­دهد. سایت Anadea Business Name Generator یک سایت سازنده نام تجاری است. برای استفاده رایگان از این سایت فقط کافی است به قسمت Keyword وارد شوید تا ایجاد نام­های پیشنهادی برای شما شروع شود. برند ایرانی سس های خرسی مهرام که به خرس هویت بخشیده است. شرکت یونایت فروتز فروشنده بزرگ موز در آمریکای جنوبی بود که با تغییر نام به چیکتا به موز هویت داد و چیکیتا موز بی هویت را صاحب هویت و شخصیت کرد. و برای اولین بار فروش میوه به صورت فله ای را که امروزه در ایران شاهد آن هستیم را تغییر داد.

نام های تجاری زیبا

بدلایل متعدد فنی و غیر فنی مانند قدیمی شدن نرم افزار سایت، عدم وجود دلیل و انگیزه کافی جهت سرمایه گذاری مجدد برای خرید زیرساخت های جدید و دشواری نظارت بر محتوا ، پست ها و نظرات ، سایت کلوب تعطیل خواهد شد . در این مقاله ۱۶ نکته مهم برای انتخاب اسم برند را بررسی خواهیم کرد که با توجه به این موارد می‌توانید یک نام تجاری ماندگار را انتخاب کنید. در زیر به برخی باید و نباید های انتخاب نام شرکت اشاره می کنیم. پیدا کردن اسم برند از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که پیش از شروع کسب و کار خود می‌بایست به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. در ادامه راهنمای انتخاب نام شرکت را می‌توانید مطالعه کنید.

حتی اگر نام مغازه را هم بتواند بگوید، طرف مقابل به راحتی متوجه اسم مغازه شما نخواهد شد. اگه هم شهری‌هاتون با اسمهای ایران باستان مشکلی ندارند، اسم داریوش به ثبت برند تجاری نظرم مناسبه. انتخاب اسم برای مغازه، مثل انتخاب اسم برای بچه است. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، طبق بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا نام ۸ فرد در …