مراحل واردات کالا از ابتدا تا انتها

جهت تاسیس شرکت در کانادا شاید یکی از سختی های مسیر برای ایرانی ها همین بحث افتتاح حساب باشد. اگر محصول موردنظر شما وجود ندارد براي ثبت محصول پيشنهادي خود ، اينجا را کليک کنيد. با پيشنهاد شما محصول بررسي شده و پس از تعيين اولويت امکان انتخاب فراهم خواهد شد.

پس از اینکه کلیه فرم‌های مربوطه را پر کردید، تمامی مدارک را شرکا باید امضا کنند و برای اداره ثبت شرکت‌ها ارسال گردند. حال وقت آن رسیده است که اظهارنامه یا تقاضانامه خود را در قسمت مربوطه ثبت کنید. در این مرحله باید نام اشخاص و شریک‌های خود را وارد کنید و به این صورت می‌باشد که اسامی و شماره ملی اشخاص را وارد می‌کنید.

  • 5-اصل مجوز فعالیت از مراجع ذی ربط در مواردی که ثبت موضوع نیاز به مجوز داشته باشد.
  • به‌منظور دریافت مشاوره درخصوص انواع روشهای دریافت اقامت ترکیه میتوانید با کارشناسان ما درگونش‌اینوستتماس بگیرید.
  • دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی موسسین که دربردارنده تصویب اساسنامه ،تعیین اعضا هیئت مدیره ،انتخاب بازرسان و روزنامه های کثیرالانتشار باشد.
  • در صورتیکه بخواهید از منظر جلب اعتماد، از مجموعه ثبت‌یار دیدن کنید و جلسه حضوری داشته باشید، هماهنگی‌های لازم باید انجام شود.
  • صدور اوراق قرضه تنها برای شرکت‌های سهامی عام امکان پذیر می باشد.
  • استفاده از عبارت (سهامی عام) بعد از اسم پیشنهادی برای شرکت‌های سهامی عام و استفاده از عبارت (سهامی خاص) برای شرکت‌های سهامی خاص.

چنانچه این مدارک را تکمیل کرده‌اید، تیک تأیید مدارک مورد نیاز را زده و پذیرش نهایی را بزنید. بستگی به نیاز شما داره، معمولا همه متقاضیان مدت زمان اعتبار شرکت رو به صورت نامحدود میزنن و تاریخی برای انقضا اون تعیین نمی کنن. در ادامه توضیحات تکمیلی را ارائه می دهیم و پیشنهاد می دهیم.

در آخر لازم به ذکر است که استعلام، ارزیابی و بررسی اطلاعات شما و تخمین هزینه ثبتی شرکت تان کاملا رایگان انجام خواهد شد و هیچ هزینه های در این مورد از شما دریافت نخواهد شد. از جمله کارهایی که پس از ثبت شرکت باید انجام دهید، معرفی شرکت خود به سازمان امور مالیاتی و دارایی (ترسناک ترین قسمتی که خیلی ها به آن فکر می کنند) و پلمپ دفاتر مالیاتی تان به طور سالانه می باشد. در ابتدا قبل از اینکه راجع به نحوه ثبت شرکت ، مدارک مورد نیاز ، هزینه ها و مراحل ثبت شرکت صحبت کنیم لازم است نکته ای را یادآور شویم. در صورتی که سند مالکیت هم وجود داشته باشد، به مدیران تحویل می گردد و نسخه ی دیگر اظهارنامه و اساسنامه و شرکتنامه و پیش نویس آگهی را که تشکیل پرونده گردیده، جهت تحریر به اتاق تایپ ارسال می دارد. اقدام نهایی، تحریر و صدور آگهی تاسیس شرکت می باشد که آخرین گام جهت ثبت یک شرکت تلقی می شود. برای تشکیل شرکت که معمولاً مبتنی بر تهیه و تدوین شرکتنامه است شرایط و ضوابطی چند باید مورد توجه قرار گیرد تا علاوه بر تحقق موارد قانونی، نوع و نحوه همکاری شرکاء نیز ترسیم و تبیین شود.

درایو موتور چیست و چه کاربردهایی دارد؟

سپس رئیس اداره ۲ نسخه آگهی را امضا کرده و یک نسخه از تمامی مدارک پرونده شرکت در اداره باقی مانده و نسخه دیگر به متقاضی تحویل داده می‌شود. قوانین ثبت شرکت در ایران برگرفته از قانون تجارت ایران می باشد که در این مطلب به مهمترین آنها و شرایط ثبت شرکت می پردازیم. چنانچه قصد ثبت شرکت را دارید می بایست قوانین ثبت شرکت و مراحل ثبت را بدانید. هزینه ثبت شرکت ثابت نیست، زیرا عمدۀ مبالغ پرداختی به حساب اداره‌های دولتی واریز می‌شود. چاپ آگهی در روزنامه رسمی و درج آگهی در روزنامه کثیرالانتشار نیز جزو مخارج این کار هستند.

جهت ثبت و راه اندازی یک شرکت سهامی عام شما به تعداد بیشتری افراد نیاز دارید تا بتوانید از طریق آن ها سرمایه مورد نیاز را جذب سیستم کاری شرکت کنید و از این نظر محدودیتی در تعداد افراد سهام دار وجود ندارد. ۳- اگر بخواهید شرکت سهامی ثبت کنید، این مرحله به مراحل ثبت شرکت اضافه می‌شود. به این صورت که باید در بانک، به نام شرکت در شرف تاسیس حساب باز کنید و ۳۵ درصد از ۲۰ درصد مبلغ کل سرمایه شرکت را در آن واریز کنید.

حق‌الثبت شرکت

+ هزینه اجاره که با توجه به محل و متراژ آن، باید چیزی حداقل حدود ۳۰۰۰ لیر در نظر بگیرید. نام شرکت باید حداقل سه سیلاب داشته باشد تا احتمال ثبت آن بالا باشد . شما می توانید مقالات آموزشی امور ثبتی را نیز در سامانه اینترنتی ثبت نیک به نشانی مطالعه نمایید . هزینه ثبت تغییرات شرکت به موارد متعددی از جمله تعداد مجامع صورتجلسه ، نوع تغییرات شرکت و روزنامه آن وابسته است .

برج ساعت

شرکت تجاری نوعی از شرکت می باشد که کلیه ی فعالیت های آن پیرامون امور تجاری و بازرگانی می باشد و هدف از تاسیس آن ها جلب سود و منفعت و تقسیم آن میان اعضا است. شرکت های تجاری به هشت دسته شرکت سهامی، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت دانش بنیان، شرکت تضامنی، شرکت مختلط غیر سهامی، شرکت مختلط سهامی، شرکت نسبی و شرکت تعاونی تولید و مصرف تقسیم شده است. شرکت هایی که هدف از تاسیس آن ها تجارت نیست و اعمال تجاری انجام نمی دهند، شرکت های حقوقی یا مدنی نامیده می شوند. این شرکت با در هم آمیختن سهم الشرکه ی نقدی و غیرنقدی افراد حقیقی و حقوقی به وجود می آید و هر شخص به طور جداگانه مالک سرمایه ی خود می باشد. ثبت شرکت، به شرکت اعتبار خاصی بخشیده و سبب ایجاد تمایل بیشتر به همکاری می شود. با به ثبت رسیدن شرکت قراردادهای منعقد بین شرکا رسمی می شود و آنها باید مطابق قانون عمل کنند.

از جمله تشریفات لازم برای ثبت شرکت خارجی می توان موارد زیر را بر شمرد. در ایران نیز ثبت شرکت ها بر اساس اهداف و نوع ثبت به صورت های مختلفی انجام می گیرد. در گذشته مراحل، شرایط و قوانین ثبت شرکت با طی پروسه بسیار سخت و زمانبر اداری صورت می گرفت.

uncategorized