معرفی ۵۰ برند لباس زنانه برتر

اوبر دو ژیوانشی بیش از هر طراح دیگری با مشتریان خود در ارتباط بود تا بتواند طرح‌هایی خیره‌کننده خلق نماید. در سال ۱۹۵۳ یکی از لباس‌های طراحی شده وی که برای زنان بود بر روی جلد مجله زندگی چاپ شد. طرح‌های ژیوانشی توسط افراد مشهور زیادی در فرش قرمز بر تن شده‌است که از ثبت تغییرات آن میان می‌توان به رونی مارا در آکادمی اواردز و مدونا خواننده مشهور آمریکایی اشاره کرد. مارک جاکوبز در سال ۱۹۹۲ جایزه ی معتبر CFDA را به عنوان طراح برتر مد بانوان سال به دست آورد. وی به دنبال کسب این جایزه بخش طراحی مد بانوان خانه ی مد پری الیس را در دست گرفت.

  • به عنوان مثال «مَزمَز» و «چین چین» را در نظر بگیرید که از همین سبک هستند.
  • این برند توسط شرکت سرمایه گذار سویسی Maus Frères خریداری شد.
  • حالا قرار است تمامی مراحل انتخاب اسم با در نظر گرفتن ویژگی های متذکر در این مقاله با یکدیگر مرور کنیم.
  • یکی از کلیدی ترین مباحث در کسب و کار ، تبلیغات و فروش انتخاب اسم برند تجاری می باشد که دارای شرایط و ضوابط مختص به خود است .
  • در دسترس بسیار سخت است، مگر اینکه شما با کلمات ابداعی کار کنید.

برای دریافت مشاوره و باید و نباید های زمینه فعالیت شما پیشنهاد می شود با کارشناسان فرداد رسا تماس حاصل کنید . در آخر هر کدام از صفحات که نرخ تبدیل بهتری داشتند را به عنوان اسم برند خود انتخاب کنید. بنابراین با انتخاب نام برند بصری، دست طراح لوگو برای مانور روی ویژگی‌های بصری باز است.

قابل ثبت باشد

خلاقیت و نوآوریدر نام‌گذاری محصول یا خدمت بسیار مهم است اما باید به نحوه تلفظ کلمه نیز توجه شود. بسیاری از مصرف‌کنندگان توانایی تلفظ نام‌های خلق‌شده را ندارند. 4- آیا نام دامین مناسبی برای این نام تجاری در دسترس است. یک قانون ساده وجود دارد، اگر مردم در هنگام بیان یک نام تجاری، مجبور شوند تا زبان خود را خیلی پیچ‌وتاب دهند و یا به چهره‌شان فشار وارد نمایند،حتما نام سختی انتخاب شده است. مردم حتما نام‌های پیچیده و طولانی را به یاد نخواهند آورد.

ویا از اسامی ترکیبی روغن، اویل(به زبان انگلیسی)، یاغ(به زبان ترکی)،رون(به زبان کردی) با کلمات فراگیر مانند آقا، مستر، گستر،فرا استفاده کنید. مناسبترین ثبت برند تجاری آنها برای پخش روغن موتور میتواند کارزین،کارمن و … باشد. تیم مشاوران مدیریت ایران – تحت لیسانس CMCG کالیفرنیای آمریکادر منطقه خاورمیانه.

اسم برند لباس

در ذهن بماند و با یک بار شنیدن توسط یک نفر در ذهنش ثبت شود و اگر روزی خواست از خدمات و محصولات شما استفاده کند به دنبال اسم برند شما نگردد. شرکت نینا ریچی در سال ۱۹۳۲ توسط طراح مد فرانسوی؛ نینا ریچی تأسیس شد و هم‌اکنون از برندهای متعلق به گروه اسپانیایی پویگ می‌باشد و دفتر مرکزی این شرکت در شهر پاریس قرار دارد. شرکت بالینسیاگا در سال ۱۹۱۹ توسط طراح اسپانیایی کریستوبال بالینسیاگا، در شهر سن سباستین، اسپانیا تأسیس شد. بالینسیاگا امروزه از برندهای زیرمجموعه گوچی به شمار می‌آید که متعلق به گروه فرانسوی کرینگ می‌باشد.این برند یکی از 15 برند برتر پوشاک فرانسه لقب گرفته است.

اما تجربه نشان داده که این کار کاملاً امکان‌پذیر بوده و فقط به مقداری صبر و حوصله و تفکر عمیق احتیاج دارد. واضح است که هر اسمی که فقط برایتان جذاب باشد، لزوماً نمی‌تواند اسم خوبی برای برندتان باشد. باید هزینه گزافی را برای جا انداختن یک نام تجاری جدید در بازار کنید.

این فرض است که همه اسم‌های خوب ثبت شده‌اند، اما این بدان معنا نیست که از همه نام‌های دامنه استفاده می‌شود. همچنین به شبکه‌های اجتماعی نگاه کنید و بررسی کنید که آیا اسم شما در کانال‌های اجتماعی مانند تلگرام، فیس بوک، اینستاگرام و یا توییتر گرفته شده ثبت شرکت است یا خیر. اسم‌هایی که قبلاً شنیده نشده‌اند و منحصربه‌فرد هستند می‌توانند برای کسب‌وکار و محصول شما شانس بیشتری را به همراه بیاورند. به عنوان مثال اسم‌هایی مانند گوگل، یاهو و سونی کاملاً منحصربه‌فرد هستند که پیش از آن کمتر کسی آن‌ها را شنیده بود.

در جهت انتخاب اسم برند بهتر است برای اسم برند خود از اسامی ایرانی استفاده کنید زیرا اسم برند ایرانی ریشه فارسی دارد و تلفظی آسان خواهد داشت. برند لباس زنانه زارا ناو سرفرماندهی گروه فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایندیتکس محسوب می‌شود. کمپانی ایندیتکس یک مجموعه بزرگ نساجی و طراحی اسپانیایی و بزرگترین گروه مد جهان است، که به غیر از زارا، مالک برندهای دیگری، مانند ماسیمو دوتی، پول اند بر، اویشو، اوترکه، استرادیواریوس و برشکا نیز می‌باشد. کلوئه شرکت کالای لوکس فرانسوی است که در زمینه تولید انواع پوشاک فعالیت می‌نماید.

۲۸ برند لباس زنانه ژان پل گوتیه Jean Paul Gaultier

همچنین ما نیز اسم سایت و مجموعه‌مان را سال‌ها پیش هزار مدیر گذاشتیم، ترکیبی حرف‌عددی از عدد هزار به معنای بزرگی و مدیریت کسب و کار که اساس کار برند سازی ما را در بر می‌گیرد. پس اگر شما در کسب و کار سفر و جهانگردی هستید به نظر ما نخواهید توانست نامی قدرتمندتر از مارکوپولو برای خود انتخاب نمایید. همین‌طور استفاده از اشیاء تقریباً مرتبط با موضوع و تم اصلی کسب و کار نیز می‌تواند کمک شایانی به مقوله اسم برند‌مان بکند. خب، پس کمربندهای انتخاب اسم برند را محکم ببندید، سفر شروع شد. این برند که به پیچیدگی طرح هایش و به عنوان برندی لوکس و گران قیمت شناخته شده است، طرفداران بسیاری در میان چهره های شناخته شده جهان دارد.

متاسفانه در این زمینه (برخلاف نامگذاری کودکتان) هیچ کتاب راهنمایی وجود ندارد و به نظر یک جنگل واقعی است. به همین دلیل ما برای کمک به شما این مقاله را نوشته ایم؛ امیدواریم خواندن این مقاله ضمن راهنمایی شما در این مسیر پر فراز و نشیب، شما را در شناسایی تله های احتمالی نیز کمک کند. با مشاهده یک برند و نام آن در سال های آینده باید تمام ویژگی های خاص آن محصول برای افراد نمایان شود و با شهرت آن بتوان به محصول پی برد . اگر در انتخاب نام برند اشتباهی انجام شود و یا نام درستی را برای برند انتخاب نکنید در آینده با مشکلات عدیده ای برخورد خواهید کرد . چنانچه دانستن این قوانین و نکات در انتخاب اسم برند به شما کمک شایانی می کند . زُهَیر مُراد طراح لباس لبنانی و بنیانگذار برند و خانه مدِ Zuhair Murad است.

و اینکه من خیلی حساس نیستم، چند تا طراح سایت و سئو کار فرصت طلب تا دیدن بازار خرید و فروش دامنه داغه نزاشتن یکیش به بقیه برسه میشینی چند روز فکر میکنی به نتیجه میرسی میزنی میبینی دامنه بستس. بهت پیشنهاد می‌کنم اینستاگرام مارو دنبال کنی، حتماً تو شروع کار بهت کمک میکنه. در آخر هر کدام از صفحات که نرخ تبدیل بهتری داشتند را به‌عنوان اسم برند خود انتخاب کنید. احتمالاً بعد از مدتی متوجه می‌شوید یکی دوتا از این دسته‌ها بیشتر با سلایق شما جور درمی‌آیند، اما سعی کنید تیم طوفان فکری خود را به چالش بکشید و در هر دسته چند اسم تجاری پیدا کنید.