نحوه ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکت ها Irsherkat Ssaair

2ـ در صورتی که جلسه با اکثریت اعضای هیئت مدیره تشکیل شده باشد رعایت تشریفات دعوت وفق اساسنامه یا قانون تجارت الزامی است. 3ـ تمام شرکاء ذیل صورتجلسه و تمام صفحات را امضاء نمایند تا ثبت تغییرات شرکت انجام شود تا ثبت تغییرات شرکت به درستی انجام شود. آقای/خانم…………………………………… به سمت منشی جلسه انتخاب و رسمیت جلسه اعلام گردید.

  • گام بعدی از مراحل ثبت شرکت مربوط به نام و اطلاعات شخص حقوقی است که در آن نام های درخواستی ثبت می شود.
  • در صورتی که شرکت برای مدت معین تشکیل گردیده و آن مدت منقضی شده باشد مگر این که مدت قبل از انقضا تمدید شده باشد.
  • همچنین چنانچه تصمیمات مجمع عمومی موسس مطابق با قوانین و مقررات صورت پذیرفته با لحاظ مقررات ثبتی می بایستی ، منجر به آگهی تاسیس شرکت گردد .
  • پس از این مرحله مدارک شرکت آماده امضا توسط اعضاء شرکت می باشد.دو نسخه کپی از مدارک تایید شده از طریق سامانه ثبت را باید اعضا شرکت با امضا خود تایید نمایند.

در قانون صريحاً قيد شده است كه اعضاء هيات مديره تمامي مسئوليتهاي ضروري براي مديريت در محدوده اهداف مندرج در اساسنامه شركت را بر عهده دارند . با اين حال اعضاي هيات مديره حق ندارند وظايفي را كه در جلسات مجامع عمومي بر عهده سهامدران گذاشته شده است انجام دهند .هم چنين در اساسنامه شركت بايد ذكر شده باشد كه سهامدران حق هيچگونه دخالتي در مورد محدوده وظايف و مسئوليتهاي مديران را ندارند . 2ـ آگهی فوق در یک نوبت در روزنامه کثیرالانتشار مربوطه به شرکت منتشر و مهلتی که کمتر از 60 روز از تاریخ آگهی نباشد باید به سهامداران داده شود. بدیهی است که پس از انقضاء مدت مذکور برابر تعداد سهامی که تبدیل نشده است سهام بی نام صادر و در مرکز شرکت نگهداری خواهد شد. ارائه تأییدیه توسط اعضای هیأت مدیره سهامدار حقوقی مبنی بر غیردولتی بودن.

۷ـ تمام شرکاء ذیل تمام صفحات صورتجلسه را امضاء نمایند. باید تمام افرادی که در جلسه دارای سمت هستند و در مرحله قبل اسامی آنها ثبت شده، مشخص کنید که با شرکت چه ارتباط قانونی دارند. مثلا شخص، مدیر شرکت بوده یا وکیل و نماینده قانونی شرکت است. پس از ورود به این سایت، به بخش تاسیس شخصی حقوقی وارد شوید و گزینه «پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی« را فعال نموده و بر روی گزینه «ادامه» کلیک نمایید. ولی برای اشخاص حقوقی ارائه ی برگ نمایندگی ضروری است و مدارک احراز هویت باید کپی برابر اصل شوند. ارائه ی دو نسخه اساسنامه که توسط مجمع عمومی موسسین تصویب شده باشد.

در این خصوص صورتجلسه عادی بطور فوق العاده برگزار میشود. برای خوشه و گروه نیز در صورتی که از ارگان خاصی مجوز دارید انتخاب نمایید در غیر اینصورت گزینه عمومی را انتخاب کنید. ✔️ همان طور که در این مقاله به زطور کامل توضیح داده شده، هدف از ایجاد این سامانه تسریع و تسهیل در تاسیس موسسات تجاری، شرکت ها و موسسات غیر تجاری می باشد.

بازرسان شرکت

5ـ شرکاء اصالتاً یا وکالتاً یا ولایتاً نام خود را همراه با ذکر سمت ومیزان سهم الشرکه در صورتجلسه نوشته و امضاء نمایند و در صورتی که وکالتاً امضاء می نمایند ارائه وکالت نامه رسمی ( اصل رونوشت برابر اصل شده ) الزامی است. 4ـ در صورتیکه جلسه با اکثریت شرکاء تشکیل شده باشد رعایت دعوت شرکاء وفق اساسنامه شرکت یا قانون تجارت با ارائه مستندات الزامی است. 3ـ شرکاء اصالتاً یا وکالتاً یا ولایتاً نام خود را همراه با ذکر سمت ومیزان سهم الشرکه در صورتجلسه نوشته و امضاء نمایند و در صورتی که وکالتاً امضاء می نمایند ارائه وکالت نامه رسمی (اصل رونوشت برابر اصل شده ) الزامی است. 2ـ در صورتیکه جلسه با اکثریت شرکاء تشکیل شده باشد رعایت دعوت شرکت وفق اساسنامه شرکت یا قانون تجارت با ارائه مستندات ضروری است.

برای اینکه شرکت خود را به ثبت برسانید ابتدا باید شریک مناسبی برای شرکت انتخاب نمایید.در شرکت های با مسئولیت محدود تعداد سهامداران حداقل ۲ نفر و در سهامی خاص حداقل ۳ نفر می باشد.در شرکت با مسئولیت محدود سهامداران به میزان سهام و آورده خود در شرکت مسئول می باشند. و بدون مراجعه مستقیم به اداره ثبت شرکت ها انجام می شود.علاوه بر این از طریق این سامانه می توان در مورد چگونگی تنظیم درخواست ها و مدارک لازم برای بخشنامه ها و شیوه نامه های اجرایی اطلاعات کاملی دریافت نمود. ب-2- با رعایت ماده 147 لایحه اصلاحی قانون تجارت ثبت شرکت در تهران خانم/آقای……………..به سمت بازرس اصلی خانم/آقای……….به سمت بازرس علی البدل برای مدت یک سال مالی انتخاب شدند. طبق قانون از سالهای گذشته قانون ثبت شرکت بر این اساس است که شما به صورت سامانه ای باید شرکت خود را به ثبت برسانید باید از طریق مراجعه به سامانه اداره ثبت شرکت ها نسبت به ثبت شرکت خود اقدامات لازم را انجام دهید. ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir ازطریق سربرگ تاسیس شخصیت حقوقی بخش پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی امکان پذیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید.

http //sherkat.ssaa.ir ا

خانم / آقای ………………………………………… به شماره ملی …………………… با دریافت …………………………….. به سمت مدیر تصفیه انتخاب و کلیه اوراق و اسناد بهادار و عادی ثبت برند شرکت با امضاء آقای/خانم ………………………….. کلیه سهام بی نام شرکت به تعداد ……………… سهم با تصویب کلیه سهامداران به سهام بانام تبدیل گردید.

در پایان لازم به ذکر است چنانچه در مورد مراحل ثبت شرکت سوالی دارید که بی پاسخ مانده است یا در موارد لازم مربوط به ثبت شرکت و پس از آن نیاز به مشاوره حقوقی دارید، می توانید ضمن تماس با موسسه حقوقی ملاصدرا از مشاوره کارشناسان خبره و با تجربه ما بهره مند گردید. بعد از صدور گواهی ثبت شرکت ، بیانیه ای به دلیل راه اندازی شرکت جدید توسط دفاتر روزنامه ای سوئد منتشر می گردد. ثبت مالیات به صورت آنلاین یا توسط مقامات مالیاتی صورت می گیرد و قبل از آگاهی مقامات مالیاتی سوئد در مورد شرکت تازه تاسیس کم تر از دو ماه میبایست انجام گیرد. امورات مربوط به اخذ ویزای سرمایه گذاری سوئد از طریق سفارت سوئد انجام می شود و مستلزم ارائه مدارک و مستندات از طرف متقاضی است، موسسه حقوقی توسعه گران مهر شیراز می تواند در مرحله اخذ ویزا نیز به متقاضیان کمک و راهنمایی کند. ملت های خارجی مجوز شرکت در فعالیت های بازرگانی عمان قبل از اخذ مجوز تجارت را ندارند.

اساسنامه سازمان حسابرسی

در مرحله‌ «سمت اشخاص» شما باید سمت مورد نظر اشخاص مانند مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و … و تاریخ شروع فعالیت‌های آن‌ها را وارد کنید. گاهی هم ممکن است موضوع فعالیت شرکت امور خدماتی باشد. در این صورت باید ابتدا نوع موضوع خدماتی تدوین شود.

ارکان تصمیم گیرنده در شرکت های سهامی عام:

اگر سازمانی در این دو دسته قرار نگیرد، رتبه بندی نمی شود، به همین علت قبل از اقدام اخذ گرید دقت داشته باشید که سازمان شما حداقل شامل یکی از موارد بالا باشد. بیمه کردن ساختمان ها و انبارهای کارگاه یکی دیگر از معیارهای رتبه بندی شرکت های مشاوره ای است. بهره بردن از لوازم فیزیکی برای حفاظت ایمنی افراد یکی دیگر از روش های سنجش رتبه بندی است.

برای مراجعه و بعد از اتمام این مهلت سهام باطل می شود. در غیر این صورت هر ذینفع می تواند حکم انحلال آن را از دادگاه صلاحیتدار درخواست نماید. طبق قانون طرح اساسنامه باید با قید تاریخ توسط موسسین امضا شود. این عمل یک مزیت برای شما محسوب می تغییرات شرکت شود زیرا می توانید تعداد بیشتری سهامدار جذب نمایید. که فعالیت های اقتصادی و تجاری بزرگی را در پیش دارد و با اهداف مهم و بزرگی شروع به فعالیت می نماید. سهام جزء حقوق مالی به حساب می آید و حکم مال منقول را دارد و قابل نقل و انتقال است.

به آقای/خانم …………………………… (احدی از شرکا یا وکیل رسمی شرکت) وکالت داده می شود تا ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکت ها نسبت به ثبت صورتجلسه کاهش و یا افزایش تعداد اعضای هیئت مدیره و پرداخت هزینه های قانونی و امضاء ذیل دفاتر ثبت اقدام نماید. احدی از شرکاء وکالت داده می شود تا ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت هزینه های قانونی و امضاء ذیل دفاتر ثبت اقدام نماید. احدی از شرکاء یا وکیل رسمی شرکت وکالت داده شد که ضمن حضوردر اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق الثبت وامضاء ذیل دفاتر ثبت اقدام نماید. دو نسخه اظهار نامه ثبت شرکت سهامی از اداره ثبت شرکتها تهیه و پس از تکمیل نمودن آن کلیه اعضای هیات آنرا امضا و به همراه صورتجلسه هیات مدیره و صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری ارسال گردد. به خانم / آقای ………………………………… احدی از شرکاء یا وکیل رسمی شرکت وکالت داده می شود که ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق النسب و امضاء ذیل دفتر ثبت اقدام نماید. احدی از شرکاء یا وکیل رسمی شرکت وکالت داده می شودکه ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق النسب و امضاء ذیل دفتر ثبت اقدام نماید.