نحوه ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکت ها Irsherkat Ssaair

در ادامه این مطلب به بررسی نحوه ورود به سامانه اداره ثبت شرکت ها و مراحل آن می پردازیم. فرم های اجرائیه اسناد رسمی نظیر تقاضای صدور اجرائیه چک، تقاضای صدور اجرائیه مهریه و تقاضانامه صدور اجرائیه سند رهنی از طریق این بخش از سایت سازمان ثبت اسناد و املاک، قابل دریافت می باشد. مطابق تصویر زیر، مرورگر دستگاه خود را باز کرده و عبارت سایت سازمان ثبت اسناد و املاک را جست و جو نمایید. بازدید معاون املاک و کاداستر سازمان ثبت از اداره کل ثبت اسناد و املاک سیستان و بلوچستان معاون املاک و کاداستر سازمان ثبت از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان سیستان و بلوچستان بازدید کرد. تغییر محل فعالیت شرکت به منظور تغییر مکان از محل شرکت به محلی دیگر می باشد. آدرس هر شرکت محل قانونی و نشانی معتبر آن است که در آگهی تاسیس اعلام می شود، تغییر آدرس شرکت بدلیل تغییر مکان فیزیکی دفتر مرکزی یک شرکت صورت میگیرد که باید ثبت و آگهی شود.

  • اما نکته ایی که حائز اهمیت هست اینه که موجود بودن یک شرکت دال بر قانونی کار کردن اون شرکت نیست .
  • در مرحله بعدی، اطلاعات روزنامه‌ای شرکت از روی فهرست مشخص می‌شود و به دنبال آن شما وارد صفحه اظهار نامه میشوید.
  • فرم دیگری وجود دارد با عنوان دفتر مورد تقاضای شخص.در این مرحله،نوع دفتر مورد تقاضای شخص دفتر کل و روزنامه و همین طور تعداد برگ های دفتر و تعداد جلدهای دفتر را وارد کنید و اطلاعات وارد شده را ذخیره نمایید.

اشخاص حقوقی پس از ثبت شرکت بنابر دلایل متعددی ممکن است دست به اعمال تغییراتی در شرکت بزنند که در ابتدا بر حسب نوع تصمیم باید صورتجلسه مربوطه را در مجمع خاصی تنظیم کنند و امضاء تمامی اعضاء نیز ذیل آن باشد . سامانه ثبت شرکت در صورتی که شرکت شعبه به خصوصی داشته باشد، در این مرحله باید اطلاعات مربوط به آن را وارد کنید که معمولا شرکت ها در ابتدای تاسیس، شعبه دیگری ندارند. اگر شعبه نداشته باشد، گزینه عدم وجود شعبه را انتخاب کنید.

برنامه های عموپورنگ

در اینجا فرایند و مراحل ثبت شرکت آغاز شده و باید مراحل و فرایندهای مختلفی را پشت سر بگذارید. مساله دیگر در این خصوص میزان سرمایه‌ای است که هر کدام از شرکاء با خود به همراه می‌آورند. اما ادامه کار با شماره پیگیری جدید امکان پذیر خواهد بود. پس متقاضی باید شماره جدید را نگه‌داری و براساس آن پیگیری های بعدی را انجام دهد.

سامانه irsherkat.ssaa.ir

توجه کنید اگر شخصی سمتی در جلسه دارد، به عنوان مثال رئیس یا منشی جلسه است و جزء سهامداران نیز می‌باشد باید سمتی که در جلسه دارد انتخاب شود. احدی از شرکاء وکالت داده می شود تا ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت هزینه های قانونی و امضاء ذیل دفاتر ثبت اقدام نماید. 4-گواهی از مرجع قضایی ذیصلاح دایر بر عدم وصول دادخواست (اعتراض به کاهش سرمایه) به همراه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری ارسال گردد.

خادمیاران رضوی استان یزد

برای نمونه می توان به قرارداد بین مالک و پیمانکار برای ساخت و ساز ملک اشاره نمود. در حقیقت اشاعه اموال شرکت از محوری ترین و اساسی ترین تعاریف شرکت های مدنی خاص می باشد. در این مرحله از مراحل ثبت شما باید میزان سرمایه و سهام را وارد کنید، یاد آوری میکنیم که در صفحه اشخاص شما به اسم شخص اشاره داشتید که سرمایه گزار است، در اینجا باید سمت او را در شرکت و یا موسسه معین کنید و در کادر بنویسید. برای تکمیل فرم باید اطلاعات مربوط به متقاضی را به صورت کامل وارد کنید، نام متقاضی ثبت ، سمت وی و در این قسمت مشخص می‌شود. می دانید که یکی از راه های تامین مالی شرکتها ، افزایش سرمایه است.

مقدار سرمایه (با تشخیص این که چه مقدار پرداخت و چقدر تعهد شده). کپی برداری از مطالب، فقط و فقط با ذکر منبع امکانپذیر است. از شروع فعالیت‌‌های هر شرکت‌ این کد ثابت بوده و تغییری نمی‌کند. با حضور کلیه / اکثریت سهامداران محل قانونی شرکت تشکیل گردید.

5- هیات رسیدگی بر مبنای میزان سوابق و مدرک تحصیلی فرهنگی و هنری متقاضیان در خصوص تایید یا رد درخواست اعلام نظر می‌نماید. سپس دستور جلسه مبنی بر تبدیل سهام بی نام به بانام قرائت و تصمیمات ذیل به اتفاق آرا اتخاذ گردید. تعهد هیئت مدیره مبنی بر اینکه سهام قبلی ابطال و سهام جدید صادر گردد. سپس دستور جلسه مبنی بر تبدیل سهام بانام به بی نام قرائت و تصمیمات ذیل به اتفاق آرا اتخاذ گردید. صورتجلسه در چند نسخه تنظیم و کلیه نسخ و صفحات آن به امضای هیات رئیسه و خریدار و فروشنده برسد.

در قسمت شخص حقیقی می بایست اطلاعات شخصی خواسته شده در کادر تکمیل گردد و اگر نوع شخص حقوقی هم باشد فیلدهایی نظیر فارسی، تابعیت، شناسه ی ملی و… فعال می شود که بایستی پر شود. انصراف نیز به این معنی است که از تغییر اطلاعات منصرف شده اید. در گذشته برای ثبت شرکت باید به صورت حضوری به اداره ثبت شرکت ها مراجعه می شد.ولی امروزه با مراجعه به سامانه ثبت شرکت ها و به صورت اینترنتی می توان مراحل ثبت شرکت را انجام داد. در گذشته، متقاضیان ثبت شرکت و موسسه های غیر تجاری باید برای ثبت شرکت یا موسسه مورد نظر خود ثبت شرکت حضورا به اداره ثبت شرکت های حوزه آن شرکت یا موسسه مراجعه نموده که این امر علاوه بر اینکه عملی وقت گیر و هزینه بر بود، موجب کندی انجام روند امور ثبت شرکتها و موسسات در این ادارات نیز بود. چون ثبت شرکتنامه در دفاتر اسناد رسمی با وجود ثبت خود شرکت در اداره ی ثبت، موجب پیچیدگی کار می شود، از این جهت به موجب مقررات مورخه ١٠ اسفند ١٣٢٧ وزارت دادگستری به دوائر ثبت شرکت ها در مرکز و شهرستانها اجازه ی ثبت شرکتنامه داده می شود. در حقیقت دفتر ثبت شرکتنامه در این مورد به منزله ی دفتر اسناد رسمی می باشد.

آگهی روزنامه رسمی مشخصات مربوط به شرکت در آن ثبت شده و از ارزش حقوقی قابل توجهی برخوردار است. وکیل رسمی شرکت) وکالت داده می شود که ضمن حضور در اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق الثبت و امضاء ذیل دفاتر ثبت اقدام نماید. این سرمایه ی یک شرکت است که به آن وجهه و اعتبار می بخشد.شرکا با توجه به فعالیت شرکت در مورد مقدار سرمایه تصمیم گیری خواهند کرد و نقد بودن یا غیر نقدی بودن سرمایه نیز در اساسنامه ذکر می شود. سایر موارد را می توانید با دریافت اطلاعات و مشاوره از کارشناس ثبت مرتفع گردانید . ثبت شرکت یک امر تخصصی و بسیار حساس به موارد و مذاکرات است از این جهت نیاز است تا شما با مراجعه به یک مرکز معتبر و رسمی این اقدام را انجام دهید .

تغییرات و تصمیمات شرکت در مجمع عمومی عادی یا فوق‌العاده یا در جلسات هیئت‌مدیره بنا به ضرورت صورت می‌گیرد. برای ثبت تغییرات شرکت باید صورتجلسه تغییرات که به امضای اعضای شرکت رسیده باشد، تنظیم شود. و موسسه می توانند، مراحل ثبت شخصیت حقوقی مورد نظر خود را به صورت اینترنتی انجام داده و برای ثبت آن شخص حقوقی اقدام نمایند. برای مدت دو سال انتخاب و با امضاء ذیل صورتجلسه قبولی خود را اعلام می دارند. مجمع تصویب نمود در اجرای ماده 124 لایحه اصلاحی قانون تجارت میتواند رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل یک نفر باشد.

uncategorized