نمونه اسم شرکت ، انتخاب نام شرکت و اسم های تجاری شیک

اسم‌های مخخف یکی دیگر از موضوعاتی است که بسیاری از شرکت‌ها به سراغ آن می‌روند. البته این نمونه اسم گذاری هم پیشنهاد نمی‌شود مگر در شرایط خاص. ی اسم شرکت واسه تهویه و گاز میخواستم که اسم بیژن هم توش باشه…ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

  • استفاده از پسوند‌ها و پیشوند‌های با معنی و گاها بی معنی به کلمات باعث می‌شه که هم اون کلمه ساده خاص بشه و همه گاهی باعث خوش‌صدا شدن و با مزه شدن کلمه بشه.
  • شما باید برای کسب و کارتان دامنه انتخاب کنید و شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر و … هم با شناسه‌های انگلیسی مشخص می‌شوند.
  • شرکت یونایت فروتز فروشنده بزرگ موز در آمریکای جنوبی بود که با تغییر نام به چیکتا به موز هویت داد و چیکیتا موز بی هویت را صاحب هویت و شخصیت کرد.
  • ما به دنبال اسم برای شرکت خدمات چاپ و بسته بندی که سهامی خاص هم هست، هستیم و همچنین یک اسم به عنوان برند نیاز داریم .

این‌کار باعث می‌شود در ذهن مردم شما یک شرکت کپی‌شده به نظر برسید و حتی ممکن است از نظر حقوقی نیز دچار مشکل شوید. وقتی که در مورد پیشرفت و ترقی یک کسب و کار برنامه ریزی می کنیم،نخستین اقدامی که باید انجام دهیم انتخاب یک اسم مناسب برای کسب موفقیت و پیشرفت می باشد. انتخاب صحیح یک نام برای شرکت شما می تواند سبب موفقیت شما گردد و در صورتی که نادرست انتخاب کنید، این انتخاب نادرست می تواند ضررهای جبران ناپذیر بوجود بیاورد. در نظر گرفتن سلایق مخاطبین و مشتریان بسیار مهم و با اهمیت می باشد و بررسی های آماری بر روی سلایق افراد نشان می دهد که تمایل مردم برای انتخاب اسامی اصیل ایرانی بسیار بالا است. انتخاب اسم برای کسب و کار تنها انتخاب یک اسم که بالای سایت یا روی لوگو قرار می‌گیرد نیست.

کلیه حقوق این وب سایت برای ثبت شرکت دیاکو کرج محفوظ می باشد . من میخوام توی کرج، شرکت ثبت کنم / موضوع فعالیت شرکت هم خدماتی است/ لطفا چند تا اسم دهن پر کن برام ایمیل کنید . جهت شرکت بازرگانی چه اسامی پیشنهاد دارین .؟ ممنونم کمک کنید . سلام من یه اسم در ضمینه شرکت خدماتی میخوام.من حامی زنان بی سرپرست هستم و فقط با اونا کار میکنم،میخوام یه مضمون ارامش دهنده داشته باشه اسمم.

“بانک جامع انتخاب” یک نام نرم افزار ساخت اسم شرکت است. در این گام به‌سادگی و باخیال راحت می‌توانید اسم برند و محصول خود را در سایت مرکز مالکیت فکری ثبت کنید. البته باید اظهارنامه‌ای تکمیل کنید و همچنین مدارک مورد نیاز را ارسال کنید.

کسب و کار

در سال ۲۰۱۰ گروهی از محققان دانشگاه البرتا در تحقیقاتشان فهمیدند که مشتریان به اسم برندهایی مانند کوکاکولا، جلی بلی، کیت کت که از یک ساختار تکرار شونده در نام خود استفاده می‌کنند واکنش مثبتی نشان می‌دهند. لیست های بالا را با دقت مطالعه کنید و بهترین انتخاب اسم مغازه را برای کسب و کار خود داشته باشید. انتخاب اسم خاص برای فروشگاه و سایت اینترنتی حساسیت بیشتری دارد چرا که هم بایستی ثبت نشده باشد.(میتوانید در سایت whois چک کنید.) و هم تمام شرایط یک نام و دامنه خوب که در بالا ذکر شد را داشته باشد.

اسم برای کار

مثلا یک هندی برای جلب مشتری اسم مغازه خود را کرونا مال گذاشته است. این کار او نه تنها در مدت کم توانست مشریانش را چند برابر کند، بلکه در روزنامه ‌ها و اخبار هم در مورد این مغازه حسابی صحبت شد. یا مثلا مغازه دیگری در هند قبل ثبت تغییرات از شیوع ویروس کووید-19 اسمش کرونا بود. به همین دلیل بعد از شیوع ویروس کرونا، عده زیادی از مردم کنار این مغازه جمع می ‌شوند و عکس می ‌گیرند. درمطلب مورد اشاره مرحله اول یعنی تصمیم گیری وانتخاب کسب وکارمورد بررسی قراردادیم.

تامین مالی کارآفرینان

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای صرفه جویی در زمان و رسیدن به نتیجه دلخواهتان یکسری چارچوب‌های از قبل تعیین شده‌ای برای این جلسه داشته باشید. هرچند که باز گذاشتن دست شرکت‌کنندگان موجب می‌شود طوفان فکری و سرگرم کننده تری داشته باشید، ولی تجربه نشان می‌دهد تعریف ثبت شرکت مقداری محدودیت موجب می‌شود افراد خلاق‌تر عمل کنند. نکته دیگر این می‌باشد که نام تجاری شما نباید موجب حساسیت قشرهایی از مردم شود. برای مثال اگر نام برند خود را پرسپولیس بگذارید، امکان دارد طرفداران استقلال از شما خرید نکنند و حتی بدتر با شما دشمنی کنند.

از گذشته تا الان فرمول‌ها و روش‌های مختلف زیادی برای انتخاب نام مناسب شرکت و برند گفته شده است. تعداد زیادی از این روش‌ها توسط گروه‌های تحقیقاتی دانشگاه‌های معتبر ابداع شده است. اگر تصمیم تون برای ثبت برند قطعی است، بهتون پیشنهاد می کنم که با ما تماس بگیرد و قرارداد ثبت برند را منعقد نمایید ، سپس مشاوره های لازم و نمونه اسامی جذاب جهت ثبت برند به شما داده می شود . ما به دنبال اسم برای شرکت خدمات چاپ و بسته بندی که سهامی خاص هم هست، هستیم و همچنین یک اسم به عنوان برند نیاز داریم .

حداقل اعضا برای ثبت یک شرکت دو نفر می باشد و یک نفر به تنهایی قادر به انجام نمی باشد . جهت شرکت در مناقصات و گرفتن پروژه هایی که کارفرمای آنها دولتی می باشد شخص حقیقی قادر به اخذ مناقصه نمی باشد و حتما باید تحت عنوان شرکت ثبت برند یا شخص حقوقی شرکت کنند . اغلب عنوان های افتتاح شرکت ، شرکت سهامی خاص ، شرکت با مسئولیت محدود و شرکت دانش بنیان میباشد . در اسم شرکت اعداد باید به حروف نوشته شوند، اضافه نمودن اعداد به نام‌های ثبت شده قبلی پذیرفته نمی‌شود.

سوالتون رو باید اینطور جواب بدم که ما از رسانه‌های اجتماعی برای تقویت و معرفی بیشتر کسب و کارمون باید استفاده کنیم و بیس و پایه اصلی کسب و کارمون همون سایت ما هست. یعنی باید اصل کار روی سایت باشه و از رسانه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام برای معرفی و پروموت اون استفاده کنیم. پس توصیه میشه که اول سایت رو راه‌اندازی کنید و به صورت همزمان فعالیت هم در رسانه‌های اجتماعی داشته باشید. کاری که من انجام دادم، بررسی کلمات در زبان‌های خارجی -غیر انگلیسی- بود.