نمونه اسم شرکت

درباره یه شرکت دانش بنیان که بر پایه فعالیت های خلاقانه قراره تشکیل بشه یه اسم میشه معرفی کنید. اما برای انتخاب نام برد یا علامت تجاری ( در شرایطی خاص ) می توان اینکار رو انجام داد . خیلی عالی بود ، بهترین بانک اسامی مناسب جهت شرکت، که پیدا کردم . من دو روزه دارم فکر می کنم که اسم شرکت ام رو چی بگذارم . بابت درج نظر ممنونیم / امیدوارم که نمونه اسامی مفید بوده باشد . استفاده از کلماتی از قبیل بنیاد، انجمن، کانون، تشکل، بانک، بهزیست، بهداشت، گمرک، ارشاد، تبلیغ، تبلیغات، فرهنگی هنری ، صندوق قرض الحسنه ، لیزینگ، هولدینگ و… در نام شرکت یا موسسه مستلزم اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح می باشد.

  • اسم شرکت گاه به فعالیت شرکت بستگی دارد (مانند “خانه گستر” برای یک شرکت خانه سازی) گاه صرفاً فانتزی است (مانند “خوش حساب”) و گاه ممکن است از اسم یک یا چند نفر از شرکا تشکیل شده باشد.
  • به طور معمول نام شرکت از موضوع فعالیت آن گرفته می شود بنابراین باید در نام شرکت نهایت دقت و انرزی را صرف نمود زیرا نام شرکت می تواند شرکت را به اوج برساند یا بر عکس به نابودی و قعر بکشاند.
  • نام تایید شده به شکل نامحدود اعتبار دارد اما اگر نام تایید شده شخص حقوقی در شرف تاسیس یا تغییر به ثبت و انتشار اگهی منجر نشود، تنها برای سه ماه از زمان تایید نام اعتبار دارد.
  • این استوره‌ها در ذهن مردم ایران قهرمان‌هایی هستند که تصویری مثبت در ذهن مخاطب دارند.
  • این مدت برای شرکتهای سهامی عام «شش ماه از تاریخ تشکیل مجمع عمومی موسس» می باشد.
  • انتخاب نام شرکت به شکل نادرست نیز می تواند به همان اندازه قدرت شکننده داشته باشد.

بهتر است قبل از انتخاب و اقدام برای ثبت حتما استعلام بگیرید تا نام انتخابی شما تکراری نباشد. معمولا بهتر از سه کلمه خاص تشکیل شود تا از وقوع تشابه جلوگیری شود. بهترین اسم برای شرکت نامی است که هم صاحبان کسب و کار، هم کارمندان و هم مخاطبان آن را دوست داشته باشند. به عنوان مثال انتخاب اسم سنگینی مثل شرکت جهان گستر آریا و اسامی این‌ چنینی برای یک شرکت B2C مناسب نیست، زیرا در ذهن کسی باقی نمی‌ماند. نکته مهم این است که ساخت اسم شرکت با ساخت برند دو پروسه مختلف هستند؛ در واقع می‌توان گفت برندسازی فرایندی است که بعد از انتخاب اسم شرکت آغاز می‌شود تا نام ساخته شده را در ذهن مخاطبان ماندگار کند. قوانین تجارتی جهموری اسلامی ایران همه شرکت ها را ملزم کرده است که نام خود را تحت شرایط خاص انتخاب و ثبت کنند.

۱۰ ایده جذاب و منحصر به فرد برای اسم شرکت معماری

اسمی که برای مغازه خود انتخاب می کنید باید ساده باشد تلفظ آن آسان باشد به نحوی که در خاطر مشتریان شما باقی بماند هم چنین انتخاب اسم با معنی برای مغازه می تواند تاثیر به سزایی در برند سازی شما داشته باشد. همچنین میتوانید صفحه لیست اسامی خاص برای انتخاب اسم برند را برای دیدن نامهای اصیل و خاص بیشتر ، دنبال کنید. ماده 10- نام اشخاص حقوقی ثبت شده با تسلیم صورتجلسه ای که با رعایت قوانین، مقررات و شرایط اساسنامه متناسب با نوع شخصیت حقوقی تنظیم و به مرجع ثبت شرکت ها ارائه می شود قابل تغییر خواهد بود.

بله در صورت تماس شما با فرداد رسا این امکان وجود دارد . اگر از اسم واقعی/حقیقی برای برندتان استفاده می‌نمایید، حتما از منحصربه‌فرد و توصیفی بودنش، اطمینان حاصل نمایید. روی نام شرکت که چندسیلابی است زیاد وقت صرف نکنید چون خیلی مهم نیست. اعتقاد بر این است که نقش نام تجاری شبیه به به یک فانوس دریایی است که پرتوهای نور آن جهت حرکت مشخصی را برای کشتی ها تعیین می کند.

جلوی هر اسم علت انتخاب آن را هم بنویسید (البته برخی از اسم‌ها بدون دلیل انتخاب می‌شوند). بعد از آن، شروع به غربال کردن لیست کنید و آنقدر اسامی را حذف کنید تا در نهایت به یک لیست ۱۵ تایی برسید. سازنده نام تجاری Namesemith با ارائه پیشنهاد­های مناسب شما را در امر انتخاب نام ثبت تغییرات مناسب شرکت یاری می­کند. و در مرحله‌ی آخر هر کدام از اسم‌ها که نرخ تبدیل بهتری داشتند، به‌عنوان اسم شرکت خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که رفتار کاربران در انتخاب صفحه مناسب شما را شگفت‌زده می‌کند چراکه در بیش‌تر مواقع کاربران رفتاری مخالف رفتار مورد انتظار ما دارند.

اسم شرکت ایرانی

برای انتخاب نام شرکت از حداقل سه سیلاب باید به کار گرفته شود . لازم به ذکر است در انتخاب نام شرکت نباید از اسم شرکاء بهره گرفته شود در این صورت نام شریکی که اسم وی در نام شرکت به کار گرفته شده است ، حکم شریک ضامن در شرکت های تضامنی را خواهد داشت . اسم شرکت باید منحصر به فرد باشد و تکراری نباشد به همین جهت پیش از درخواست نام های پیشنهادی باید از نام های درخواستی استعلام بگیرید .

پی اچ متر قیمت مناسب

در اولین قدم باید برای استعلام باید به بخش آگهی‌های قانونی رجوع کنید و با وارد کردن اطلاعات جستجو را انجام دهید. در این سایت تمام آگهی‌های اشخاص حقوقی با ثبت برند تجاری اطلاعات کامل و مشخصات آن‌ها به طور رایگان در دسترس شما است. نام موفق نامی است که ذهن شنونده را به شکل مثبتی درگیر خود کند و به اندازه مناسب خلاقانه باشد.

بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید. هم چنین نام چیزی بالاتر از اسم ها،علامت ها و شعارها می باشد. هر نام تجاری اسم خاص است که این اسم این قابلیت را دارد که از اسم اجتماع، شهر، گروه و یا یک شخص تشکیل شده باشد. نکته آخر اینکه یک نام خوب باید منحصربه‌فرد بوده، به‌آسانی به خاطر سپرده شود و بتواند در آینده موجب سودآوری برای شرکت شود. یک اسم مناسب می‌تواند شرکت شما را به اوج برده و یک اسم نامناسب ممکن است اثرات منفی در روند پیشرفت شما بگذارد؛ پس برای آن وقت بگذارید. ۶- چه به تنهایی چه با دیگر اعضای گروه از پروسه طوفان فکری استفاده کنید.

در اسم شرکت به شرطی می‌توان از کلمه های دادگستر، عدل، و امثال اینها استفاده کرد که مجوز استفاده از آنها را اخذ کرده باشید. استفاده از کلمات ایتال، بیو، دکور، دکوراسیون، ایده‌آل، تکنیک، تکنو، فانتزی، کارواش، کنترل، سیستم، دیتا، مدرن،استار، برد، میکرو، فامیلی و… در اسم شرکتممنوع است. بکار بردن کلمات محاوره‌ای یا بخشی از یک کلمه در اسم پیشنهادی برای شرکت مجاز نیست.

قبل از خرید دامنه در مورد اسمی که انتخاب کردید از خانواده، دوستان، مشتریان، سرمایه گذاران و همکاران خود مشورت بگیرید و پرس و جو کنید تا مطمئن شوید که اسم انتخابی شما تاثیرگذار بوده و بازخورد خوبی دارد. پسوندی برای نام شرکت خود در نظر بگیرید که رایج تر است ثبت شرکت و افراد هنگام سرچ کردن بیشتر از آن پسوند استفاده می کنند. به عنوان مثال پسوند استاندارد و رایج در بین مردم “.com” می باشد. حال اگر نام دامنه ی انتخابی شما در پسوند .com وجود نداشت بجای تغییر پسوند به “.net”, ”.info” , “.shop” نام جدیدی انتخاب کنید.

تنها فایده تغییرات جدید قانون گذاری این کشور این است که با فوت یکی از شرکا و یا خروج یکی از آن ها،تغییر اسم شرکت ضرورت پیدا نمی کند. به هر حال،در سیستم حقوقی ما با وضع قانون گذاری فعلی،چنین اجازه ای به شرکت داده نشده است. در هنگام انتخاب نام شرکت، حتما باید از “اسم خاص” استفاده شود. اسم خاص، اسمی است که تنها به یک فرد یا شی اشاره دارد و همه را شامل نمی‌شود.

در صورت نیاز به مشاوره های تخصصی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. چه بسا شرکت‌های بسیار معروفی در ایران و در دنیا وجود دارند که با اسامی خنثی و شاید تنبل. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را دراینستاگرام ثبت نیکدنبال نمایید. کلیه حقوق مادی و معنوی انگیزه متعلق به شرکت تجارت الکترونیک ستاره است. فهماندن تک‌تک این حروف به مشتریان زمان و هزینه بالایی می‌طلبد و از آنجا که شما مثل شرکت‌هایی مثل IBM و BMW منابع مالی عظیمی در اختیار ندارید ریسک این کار بالاست. به ذهن سپردنش برای مخاطبان آسان نیست، زیرا ذاتاً یک کلمه مخفف‌شده هیچ تصویر و حس خاصی در ذهن مشتریان ایجاد نمی‎کند.