هر شرکت یا شخص ایرانی که با مشارکت اشخاص خارجی شرکتی را ثبت کند ، شرکت ایرانیست

در واقع تحت سیطره ی قوانین تجارتی تشکیل می شود و هدف اصلی از تاسیس شرکت های تجاری کسب سود میباشد . تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیاتی یکی از مهمترین تکالیف تمام مؤدیان اعم از مؤدیان حقیقی و مؤدیان حقوقی است. آخرین مهلت ارسال اظهارنامه های مالیاتی سال مالی مؤدیان حقوقی که همان شرکت ها و موسسات غیر تجاری هستند، نهایتا تا پایان تیر ماه سال بعد از آن است.

  • بیشتر موسسات ثبتی هزینه ثبت یک شرکت سهامی خاص را بیشتر از شرکت با مسئولیت محدود در نظر می گیرند این موضوع به سبب این است که تعداد شرکا به هنگام تشکیل شرکت های سهامی خاص 5 نفر (حداقل) در نظر گرفته می شود در حالی که این تعداد در مورد شرکت های با مسئولیت محدود 2 نفر می باشد.
  • موسسه ونک انواع شرکت های شما را در کمتر از 5 روز کاری پس از تحویل مدارکتان ، در تهران و دیگر نقاط ایران ثبت و آگهی تاسیس را به شما ارائه میدهد.
  • هرگونه فعالیت هرمی و بازاریابی شبکه ای و هرمی ممنوع می باشد .
  • اگرمایل نیستید درگیر دردسرهای انجام تجارت برای خودتان شوید ولی با این حال مایلید اقامت در مجارستان را بدست آورید ، ما میتوانیم یک شرکت محلی را برای سرمایه گذاری به شما معرفی کنیم- با این سرمایه گذاری شما کماکان مشمول همان قانون اخذ اقامت میشوید.

حداقل تعداد شرکا در شرکت‌های تجاری ۲ نفر است که در برخی شرکت‌ها، مانند سهامی خاص این حداقل بیشتر پیش‌بینی شده است. سرمایه شرکت سهامی عام می‌تواند به صورت نقدی یا غیرنقدی باشد. آنچه از لحاظ قانونی اهمیت دارد، این است که در مورد سرمایه نقدی، حداقل ۳۵ درصد سرمایه‌ای که توسط موسسین به شرکت آورده شده است باید پرداخت شود.

این کار از طریق پست و با پاکت‌های مخصوصی که برای این کار طراحی شده است انجام می‌شود. انتخاب مدیران و بازرسان و تصویب اساس‌نامه و شرکت‌نامه در این جلسه انجام می‌گیرد. مشخصات سهامداران و میزان سهم آنها نیز در همین مجمع روشن خواهد شد. رئیس مجمع عمومی موسسین، ناظران و منشی‌ها در این جلسه انتخاب می‌شوند و در مورد روزنامه کثیرالانتشاری که آگهی تاسیس شرکت در آن منتشر خواهد شد در همین جلسه تصمیم گرفته می‌شود. این سند پیش از ارائه به اداره ثبت شرکت‌ها باید به امضای همۀ اعضا برسد.

هر چند برای ادامه راه شرکت مشکلی وجود نخواهد داشت ولی حقیقت ماندگار بودن در بازار و پذیرش شما توسط سایر شرکت ها و نهاد ها و همچنین رقابت سالم داشتن در فضای رقابتی این روز ها بسیار مشکل است. اعتبار و سرمایه شرکت شما تا حدودی می تواند این موضوعات را حل کند ولی اگر خواهان رشد بیشتر شرکت خود هستید باید راه هایی را برای این رشد پیدا کنید . حقیقت این است که بازار این روز ها بازار رقابتی و سختی است ولی نمی توان کتمان کرد که افراد موفق راه های موفقیت خود را پیدا کرده و حتی در همین بازار های ملتهب هم می توانند مشکلات خود را حل کرده و به موفقیت برسند.

هدف آن‌ رفع نیاز شرکا و بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی اعضاست. این شرکت‌ها از نظر فعالیت در دو نوع تعاونی تولید و تعاونی توزیع تاسیس می‌شوند و عضویت در آن‌ها به صورت عام یا خاص است. ثبت شرکت تضامنی به دلیل ثبت شرکت در تهران مسئولیت‌های زیادی که برای شرکا دارد، در مواردی انجام می‌شود که الزامی برای آن‌ وجود داشته باشد. برای مثال صرافی‌ها حتما باید در قالب شرکت تضامنی ثبت شوند و باید مجوز خود را از بانک مرکزی دریافت کنند.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

سپس باید نام شرکت را در فرم نام و شخص حقوقی به ترتیب اولویت 5 نام انتخاب کنید تا یکی از بین آنها تایید شود. مراجعه به سایت اداره کل ثبت شرکت ها و ثبت نام در سامانه irsherkat.ssaa.ir و پر کردن اطلاعات فرم های مورد نظر. بله ایشون می تونن مدیر عامل شرکت شما باشن و مدرک تحصیلی دیگه ای نیاز نیست، مورد دوم هم برای تغییرات در اداره ثبت شرکتها نیاز هست نامه تاییدیه اداره کار رو ارائه کنید.در اساسنامه شرکت شما هم احتمالا قید شده که هرگونه تغییرات با اجازه اداره کار اماکن پذیر هست. من یه تولیدی دارم در زمینه کودهای شیمیایی حالا میخوام کارمو گسترش بدم که بتونم با سازمان های دولتی هم فعالیت داشته باشیم. میخواستم یک شرکت ثبت کنم چه نوع شرکتی باری من مناسب هست و چند نفر عضور باید داشته باشم. بله به عنوان موسسه آموزشی یا موسسه حسابداری می تونید ثبتش کنید.

تکمیل مدارک ثبت شرکت

اهلیت و خصوصیت های مهم(سلامت ) طرفین معامله باید درج و تأیید گردد. اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری اعضا هیئت مدیره و بازرسین شرکت. ۱) ارائه اصل و کپی (برابر اصل شده) شناسنامه و کارت ملی کلیه اعضا و بازرسین شرکت. لطفا با همکاران ما تماس بگیرید چون توضیحات بسیار طولانی خواهد بود. امیدوارم در آینده پیش رو فصل مشترکی در زمینه همکاری رسمی ایجاد گردد. ۱- ابتدا با مراجعه حضوری به کارشناس، درخواست ورود اطلاعات و بررسی می‌دهید. [newline]موجب انعقاد قرار دادهای کلان با سرمایه گذاران بزرگ خواهد شد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت

مدت مسئولیت هیات مدیره در شرکت مسئولیت محدود، نامحدود است مگر اینکه در اساسنامه به ترتیب دیگری در نظر گرفته شده باشد. مسئولیت و ضمانت شرکاء در شرکت با مسئولیت محدود تا سقف میزان سرمایه است. در کشورهای خارجی برای امور بازرگانی و عمومی اکثرا شرکت با مسئولیت محدود را انتخاب می کنند. مراجعه به سامانه ثبت شرکت ها یکی دیگر از مراحل ثبت شرکت است که پس از فراهم کردن مدارک فوق باد انجام پذیرد. [newline]باید به سامانه ثبت شرکت ها مراجعه کرده ، اطلاعات خواسته شده را تکمیل نموده و مدارک مورد نیاز را در آن بارگذاری کنید. تکمیل اطلاعات متقاضی، اولین مرحله برای ثبت شرکت از طریق سامانه می باشد. میزان سرمایه ای که توسط موسسان برای این شرکت تعیین می شود، حداقل یک میلیون ریال است.

6-پس از بررسی توسط کارشناس و در صورت تایید تمام موارد ؛ آگهی و شماره ثبت صادر می شود. 7) اساسنامه تصویب شده تعاونی در اولین مجمع عمومی عادی در 4 نسخه ( اساسنامه شرکتهای تعاونی توسط وزارت تعاون به صورت نمونه اساسنامه موجود بوده و در اختیار افرادی که تصمیم به ثبت تعاونی دارند قرار می‌گیرد). جهت اداره یک واحد تولیدی و فعالیت در زمینه اموری مانند دامداری، کشاورزی، دامپروری، صنعت، پرورش و صید ماهی، شیلات، عمران شهری، معدن، روستائی، عشایری و فعالیت هایی مشابه تاسیس می شود. جهت پوشش دادن قشرهای کم درآمد زمانی که وضعیت اقتصادی مطلوب نبوده و مردم توان خرید نداشته باشند؛ در واقع هدف اصلی تشکیل تعاونی کمک به بهبود وضعیت اقتصادی و تامین احتیاجات افراد نیازمند جامعه است به عنوان مثال تعاونی مسکن برای قشرهای کم درآمد مسکن با قیمت مناسب فراهم می کند.

بایدتمامی احتمالات در نظر گرفته شود و تمامی توافقات در ان دیده شود . با درج هر نکته ای که نباید درج گردد امکان دارد بعدا شراکت شما به هم بخورد و یا حقی نا حق شود و یا دست و پای شرکت برای ورود به بازار ها و فرصت های جدید بسته شود . [newline]در کل هر کدام از انواع شرکت ها باید با نگاه به موضوع فعالیت شرکت ، سرمایه نفرات و همچنین اعتمادی که در بین این افراد حاکم است انتخاب شود و بهتر است قبل از تصمیم گیری با مشاورین و متخصصین این حوزه برای انتخاب نوع شرکت مشورت شود . شرکت‌هایی که در کشور متبوع خود تشکیل شده و دارای شخصیت حقوقی ثبت شده هستند، می‌توانند برای فعالیت در ایران در زمینه‌هایی که ذکر خواهد شد براساس قوانین و مقررات مربوطه اقدام به ثبت شعبه یا نمایندگی خود نمایند. ثبت شعبه یا نمایندگی شرکت خارجی در ایران مشروط به عمل متقابل کشور متبوع شرکت خارجی می‌باشد.